Verhuurgeschiedenis
- Aangeboden sinds
- 2 mei 2023
- Verhuurdatum
- 2 april 2024
- Looptijd
- 11 maanden
Omschrijving
TE HUUR: Prachtige kantoorruimte op uitstekende zichtlocatie in hartje centrum van Purmerend!
Een uitstekende plek op een goede zichtlocatie in het gezellige centrum van Purmerend. Op loopafstand van alle denkbare voorzieningen en voldoende parkeergelegenheid (betaald parkeren) rondom de winkelruimte. Een op-/uitstapplaats voor openbaar vervoer (bus) bijna voor de deur.
De oppervlakte is 196m² VVO. De nette afgewerkte ruimte is nu ingericht als kantoorruimte en de aanwezige inventaris van de huidige huurder kan eventueel worden overgenomen. Verder voorzien van alarminstallatie, airconditioning, mechanische ventilatie en systeemplafond met inbouwverlichting.
INDELING
Kantoorruimte met inbouwkast, twee spreekkamers, pantry, twee separate toiletten en een royale spreek-/vergaderruimte.
Huurprijs €40.200,- per jaar (exclusief btw);
Huurperiode in overleg
Aanvaarding per direct
De kantoorruimte heeft bestemming centrum. De voor 'Centrum' aangewezen gronden zijn onder andere bestemd voor:
- culturele voorzieningen;
- detailhandel;
- dienstverlening;
- horecabedrijven, in categorie 1a en 1b zoals opgenomen in de bij deze regels behorende Bijlage 3 (Staat van Horeca-activiteiten);
- kantoren;
- maatschappelijke voorzieningen;
- bedrijven in de categorieën A en B zoals opgenomen in de bij deze regels behorende Bijlage 2 (Staat van bedrijfsactiviteiten functiemenging);
- ter plaatse van de aanduiding 'horeca', horecabedrijven tot en met de categorie 2 zoals opgenomen in de bij deze regels behorende Bijlage 3 (Staat van Horeca-activiteiten);
Een mooie ruimte geschikt voor meerdere doeleinden!
Ben je nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden en wil je graag meer weten? Neem dan contact met ons op en maak een afspraak voor een bezichtiging. We leiden je graag rond en vertellen je ook graag meer over de mogelijkheden!
Een uitstekende plek op een goede zichtlocatie in het gezellige centrum van Purmerend. Op loopafstand van alle denkbare voorzieningen en voldoende parkeergelegenheid (betaald parkeren) rondom de winkelruimte. Een op-/uitstapplaats voor openbaar vervoer (bus) bijna voor de deur.
De oppervlakte is 196m² VVO. De nette afgewerkte ruimte is nu ingericht als kantoorruimte en de aanwezige inventaris van de huidige huurder kan eventueel worden overgenomen. Verder voorzien van alarminstallatie, airconditioning, mechanische ventilatie en systeemplafond met inbouwverlichting.
INDELING
Kantoorruimte met inbouwkast, twee spreekkamers, pantry, twee separate toiletten en een royale spreek-/vergaderruimte.
Huurprijs €40.200,- per jaar (exclusief btw);
Huurperiode in overleg
Aanvaarding per direct
De kantoorruimte heeft bestemming centrum. De voor 'Centrum' aangewezen gronden zijn onder andere bestemd voor:
- culturele voorzieningen;
- detailhandel;
- dienstverlening;
- horecabedrijven, in categorie 1a en 1b zoals opgenomen in de bij deze regels behorende Bijlage 3 (Staat van Horeca-activiteiten);
- kantoren;
- maatschappelijke voorzieningen;
- bedrijven in de categorieën A en B zoals opgenomen in de bij deze regels behorende Bijlage 2 (Staat van bedrijfsactiviteiten functiemenging);
- ter plaatse van de aanduiding 'horeca', horecabedrijven tot en met de categorie 2 zoals opgenomen in de bij deze regels behorende Bijlage 3 (Staat van Horeca-activiteiten);
Een mooie ruimte geschikt voor meerdere doeleinden!
Ben je nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden en wil je graag meer weten? Neem dan contact met ons op en maak een afspraak voor een bezichtiging. We leiden je graag rond en vertellen je ook graag meer over de mogelijkheden!
Betrokken makelaar
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.