Omschrijving
ALGEMEEN
Uw nieuwe kantoorruimte in het Arcus Building op Lage Weide!
Dit representatieve kantorenverzamelgebouw “Arcus Building” bevindt zich aan de noordzijde op bedrijventerrein “Lage Weide”. Op bedrijventerrein “Lage Weide” zijn bekende ondernemingen gevestigd zoals HEMA, PicNic, WE Fashion en Spie.
Dit kantoorgebouw biedt veel faciliteiten die zorgen dat uw bedrijf professioneel te werk kan gaan. Zo is er op de begane grond een coffee corner en op de 1e verdieping is een informele lunch- en ontmoetingsruimte gecreëerd. Het kantoorgebouw beschikt over een tweetal gezamenlijke vergaderruimten, welke in overleg tussen huurders kosteloos gebruikt kunnen worden. Het dak van het gebouw ligt helemaal vol met zonnepanelen, waardoor het over energielabel A beschikt.
De beschikbare kantoorruimte van 141 m2 wordt in de huidige staat (leeg en ontruimd) opgeleverd voorzien van onder ander een laminaat vloer en een airco-unit.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer
Per auto is het object goed bereikbaar. Via de noordelijke rondweg om Utrecht (N230) is de afslag 8 van de rijksweg A2 binnen enkele minuten bereikbaar.
Openbaar vervoer
Het bedrijventerrein is per openbaar vervoer goed bereikbaar. De reistijd naar Utrecht Centraal Station en Maarssen NS-Station bedraagt respectievelijk circa 20 minuten en circa 8 minuten (rechtstreekse verbinding met buslijn 38).
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal, verdeeld als volgt:
Kantoorruimte:
Unit | Metrage v.v.o. | Huurprijs per maand | Beschikbaarheid
Op dit moment zijn alle Business Units verhuurd. Neem contact met ons op voor de actuele beschikbaarheid.
*Genoemde bedragen zijn inclusief de voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
PARKEERGELEGENHEID
Op eigen terrein zijn voldoende parkeerplaatsen aanwezig.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige staat, inclusief onder andere:
• voorzien van glasvezel verbinding;
• algemeen wifi netwerk voor gasten in de gemeenschappelijke ruimten;
• medegebruik representatieve entree voorzien van een wachtruimte/coffee-corner met zitje;
• gemeenschappelijke pantry gelegen op de 1e verdieping, voorzien van onder- en bovenkasten, warm en koud water, koelkast, afwasmachine en tafels met stoelen;
• gemeenschappelijke pantry op de begane grond voorzien van onderkastjes, warm en koud water, vaatwasmachine en tv-scherm;
• gemeenschappelijke gescheiden sanitaire groepen per verdieping;
• gemeenschappelijke vergaderruimte per verdieping, voorzien van een vergadertafel met stoelen;
• huidige systeemplafonds voorzien van inbouw verlichtingsarmaturen;
• huidige kabelgoten voorzien van CAT6 data-bekabeling;
• huidige verwarming middels radiatoren en/of airconditioning die verwarmd en koelt;
• huidige vloerbedekking;
• alle ruimtes zijn voorzien van airco-units;
• medegebruik personenlift;
• alarmsysteem per huurder;
• brandslanghaspels.
De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.
ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel A.
AANVAARDING
In overleg.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Zie beschikbaarheid.
Parkeerplaatsen:
€ 250,00 per parkeerplaats per jaar.
Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
Flexibele huurtermijnen vanaf 1 (één) jaar bespreekbaar.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per maand vooruit middels automatische incasso.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumenten-prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
SERVICEKOSTEN
De huurprijzen zoals vermeld zijn inclusief het voorschot servicekosten (ad € 45,00 per m2 per jaar) als verrekenbaar voorschot op basis van nacalculatie, voor de levering van de navolgende leveringen en diensten:
• warmte-, elektriciteits- en waterverbruik inclusief vastrecht van de algemene alsmede eigen ruimte;
• elektriciteitsverbruik en serviceabonnement airconditioning;
• onderhoud en periodieke controle liftinstallatie;
• onderhoud en periodieke controle CV-installatie;
• onderhoud en periodieke controle verlichting in gemeenschappelijke ruimten en noodverlichting;
• onderhoud en periodieke controle brandmeld-apparatuur en haspels;
• glasbewassing gemeenschappelijke ruimten;
• periodiek schoonhouden en ontstoppen goten en hemelwaterafvoeren;
• onderhoud groenvoorziening;
• dagelijkse schoonmaak van de toiletgroepen;
• 3x per week schoonmaak van de algemene ruimtes;
• verzorging huisvuil, containerhuur;
• voor rekening van huurder zijnde belastingen en heffingen;
• kleine herstellingen in gemeenschappelijke ruimten;
• verzekering van glasruiten, met uitzondering van glasruiten in systeemwanden;
• administratiekosten ad. 5% over de hierboven vermelde leveringen en diensten.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
Uw nieuwe kantoorruimte in het Arcus Building op Lage Weide!
Dit representatieve kantorenverzamelgebouw “Arcus Building” bevindt zich aan de noordzijde op bedrijventerrein “Lage Weide”. Op bedrijventerrein “Lage Weide” zijn bekende ondernemingen gevestigd zoals HEMA, PicNic, WE Fashion en Spie.
Dit kantoorgebouw biedt veel faciliteiten die zorgen dat uw bedrijf professioneel te werk kan gaan. Zo is er op de begane grond een coffee corner en op de 1e verdieping is een informele lunch- en ontmoetingsruimte gecreëerd. Het kantoorgebouw beschikt over een tweetal gezamenlijke vergaderruimten, welke in overleg tussen huurders kosteloos gebruikt kunnen worden. Het dak van het gebouw ligt helemaal vol met zonnepanelen, waardoor het over energielabel A beschikt.
De beschikbare kantoorruimte van 141 m2 wordt in de huidige staat (leeg en ontruimd) opgeleverd voorzien van onder ander een laminaat vloer en een airco-unit.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer
Per auto is het object goed bereikbaar. Via de noordelijke rondweg om Utrecht (N230) is de afslag 8 van de rijksweg A2 binnen enkele minuten bereikbaar.
Openbaar vervoer
Het bedrijventerrein is per openbaar vervoer goed bereikbaar. De reistijd naar Utrecht Centraal Station en Maarssen NS-Station bedraagt respectievelijk circa 20 minuten en circa 8 minuten (rechtstreekse verbinding met buslijn 38).
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal, verdeeld als volgt:
Kantoorruimte:
Unit | Metrage v.v.o. | Huurprijs per maand | Beschikbaarheid
Op dit moment zijn alle Business Units verhuurd. Neem contact met ons op voor de actuele beschikbaarheid.
*Genoemde bedragen zijn inclusief de voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
PARKEERGELEGENHEID
Op eigen terrein zijn voldoende parkeerplaatsen aanwezig.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige staat, inclusief onder andere:
• voorzien van glasvezel verbinding;
• algemeen wifi netwerk voor gasten in de gemeenschappelijke ruimten;
• medegebruik representatieve entree voorzien van een wachtruimte/coffee-corner met zitje;
• gemeenschappelijke pantry gelegen op de 1e verdieping, voorzien van onder- en bovenkasten, warm en koud water, koelkast, afwasmachine en tafels met stoelen;
• gemeenschappelijke pantry op de begane grond voorzien van onderkastjes, warm en koud water, vaatwasmachine en tv-scherm;
• gemeenschappelijke gescheiden sanitaire groepen per verdieping;
• gemeenschappelijke vergaderruimte per verdieping, voorzien van een vergadertafel met stoelen;
• huidige systeemplafonds voorzien van inbouw verlichtingsarmaturen;
• huidige kabelgoten voorzien van CAT6 data-bekabeling;
• huidige verwarming middels radiatoren en/of airconditioning die verwarmd en koelt;
• huidige vloerbedekking;
• alle ruimtes zijn voorzien van airco-units;
• medegebruik personenlift;
• alarmsysteem per huurder;
• brandslanghaspels.
De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.
ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel A.
AANVAARDING
In overleg.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Zie beschikbaarheid.
Parkeerplaatsen:
€ 250,00 per parkeerplaats per jaar.
Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
Flexibele huurtermijnen vanaf 1 (één) jaar bespreekbaar.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per maand vooruit middels automatische incasso.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumenten-prijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
SERVICEKOSTEN
De huurprijzen zoals vermeld zijn inclusief het voorschot servicekosten (ad € 45,00 per m2 per jaar) als verrekenbaar voorschot op basis van nacalculatie, voor de levering van de navolgende leveringen en diensten:
• warmte-, elektriciteits- en waterverbruik inclusief vastrecht van de algemene alsmede eigen ruimte;
• elektriciteitsverbruik en serviceabonnement airconditioning;
• onderhoud en periodieke controle liftinstallatie;
• onderhoud en periodieke controle CV-installatie;
• onderhoud en periodieke controle verlichting in gemeenschappelijke ruimten en noodverlichting;
• onderhoud en periodieke controle brandmeld-apparatuur en haspels;
• glasbewassing gemeenschappelijke ruimten;
• periodiek schoonhouden en ontstoppen goten en hemelwaterafvoeren;
• onderhoud groenvoorziening;
• dagelijkse schoonmaak van de toiletgroepen;
• 3x per week schoonmaak van de algemene ruimtes;
• verzorging huisvuil, containerhuur;
• voor rekening van huurder zijnde belastingen en heffingen;
• kleine herstellingen in gemeenschappelijke ruimten;
• verzekering van glasruiten, met uitzondering van glasruiten in systeemwanden;
• administratiekosten ad. 5% over de hierboven vermelde leveringen en diensten.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.