Verhuurgeschiedenis
- Aangeboden sinds
- 29 juni 2023
- Verhuurdatum
- 7 december 2023
- Looptijd
- 5 maanden
Omschrijving
Locatie
Het kantoorgebouw Agri&Food Plaza is gelegen op een unieke locatie, te midden van andere toonaangevende spelers en faciliteiten op het gebied van voeding en gezondheid, zoals HAS Den Bosch, Yuverta, Avans Hogeschool, Koning Willem I College en het Jeroen Bosch Ziekenhuis.
Naast kantoren zijn er diverse (dag)winkels en horecagelegenheden die zorgen voor een levendige sfeer tijdens en na kantooruren. De mix van wonen, werken, opleiding en ontspanning is kenmerkend voor het Paleiskwartier.
Bereikbaarheid
Eigen vervoer
Door de ligging nabij de randweg kent het object een uitstekende aansluiting op de snelwegen A2, A59 en N65. Het centrum van Den Bosch is snel en eenvoudig te bereiken. De bereikbaarheid per eigen vervoer is daardoor uitstekend.
Openbaar vervoer
Het gebouw ligt op circa 10 minuten loopafstand (circa 950 meter) van het Centraal Station alsmede de bruisende binnenstad van 's-Hertogenbosch. Daarnaast is er voor de deur een bushalte gelegen waardoor je binnen 7 minuten op het Centraal Station van Den Bosch bent. De frequentie betreft elke 12 minuten.
Objectinformatie
Het kantoorgebouw Agri & Food Plaza (bouwjaar 2012) is een modern kantoorgebouw dat een oppervlakte van ongeveer 3.843 m² v.v.o. beslaat. Het gebouw heeft een strakke en eigentijdse uitstraling en is ontworpen met het oog op duurzaamheid en energie-efficiëntie.
De begane grond is voorzien van een bemande receptie een vergadercentrum, bedrijfsrestaurant/werkcafé, flexwerkplekken en een verbinding naar het buitenterras/tuin. Daarnaast is er ook een groot atrium met een open trap die de begane grond verbindt met de eerste verdieping. Op de eerste verdieping bevinden zich kantoorvloeren en diverse vergaderruimtes die gebruikt kunnen worden voor trainingen en kleinere bijeenkomsten.
Beschikbare vloeroppervlakte
De totale vloeroppervlakte bedraagt circa 3.843 m² v.v.o., verdeeld over vier verdiepingen. Voor de verhuur is circa 189 m² v.v.o. kantoorruimte op de eerste verdieping beschikbaar. Deelverhuur is bespreekbaar.
Parkeren
Het gebouw beschikt over meer voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein. De parkeerplaatsen zijn gedurende kantooruren toegankelijk en zijn onder het gebouw gelegen. Tevens zijn er verschillende oplaadpunten voor elektrische auto’s, fietsen en scooters aanwezig.
Huurprijs
Kantoorruimte:
€ 180,00 per m² v.v.o. per jaar.
Parkeerplaatsen:
Nader overeen te komen.
Bovengenoemde prijzen zijn bij vooruitbetaling per kwartaal verschuldigd.
Alle genoemde bedragen zijn exclusief BTW.
Servicekosten
€ 80,00 per m² v.v.o. per jaar, welke als volgt is opgebouwd:
€ 40,00 voor het voorschot van de energiekosten en
€ 40,00 voor de overige leveringen en diensten.
Energielabel
Het gebouw beschikt over energielabel A++.
Opleveringsniveau
Het kantoorgebouw beschikt over:
- Centrale entree met receptiebalie;
- Buitenterras;
- Bedrijfsrestaurant/werkcafé;
- Een lift en twee trappenhuizen;
- Mindervalidentoilet op de begane grond;
- Gescheiden dames-en herentoiletten per verdieping;
- Systeemplafonds met LED-inbouwarmaturen en bewegingssensoren;
- Meervoudige ventilatie met topkoeling;
- Plafondverwarming;
- Zonwerende beglazing;
- Aluminium kozijnen voorzien van te openen ramen;
- Bouwkundige wanden, afgewerkt met spuitwerk;
- Gecompartimenteerd wandkabelgootsysteem t.b.v. elektra, data en telefoonbekabeling;
- Vloerafwerking; over de volledige ruimte voorzien van een computervloer;
- Brandpreventiemiddelen;
- Brandmeldinstallatie;
- Alarminstallatie;
- Ontruimingsinstallaties;
- Poortinstallatie.
Faciliteiten en services
Het kantoor beschikt over de volgende faciliteiten en services behorende bij een werkplek:
- Volledig ingerichte werkplekken bestaande uit een in hoogte verstelbaar bureau, individueel instelbare bureaustoel, docking station, monitor, toetsenbord en muis. Ieder bureau beschikt over 2 à 3 ingebouwde stopcontacten;
- Kastruimte op de werkvloer dichtbij de werkplek, uitgaande van een halve plank per persoon;
- Gebruik aanwezige sanitaire voorzieningen (inclusief douche);
- Gebruik van de aanwezige scan- en kopieerfaciliteiten die per etage worden aangeboden. Printkosten worden additioneel in rekening gebracht;
- Gebruik van de warme drankenautomaten in de diverse pantry’s en het bedrijfsrestaurant;
- Exclusief toegang tot het pand en de parkeergarage gedurende openingstijden van het pand middels een individueel toegekende toegangsbadge (hiermee worden ook de lockers en printautomaten geactiveerd);
- Gebruik van het bedrijfsrestaurant op de begane grond. Hier wordt tussen 11.30 en 13.30 uur een buffet met diverse gezonde producten verzorgd door onze in-house cateraar tegen een scherp tarief. Er kan direct met pin worden afgerekend;
- Exclusief toegang tot de daktuin; bv. voor vergaderingen of voor de lunch;
- Mogelijkheid tot verzorging van vergaderlunches, (warme) maaltijden en borrels door onze in-house cateraar. Betaling hiervan geschiedt middels een aparte factuur.
- Gebruik van de dienstverlening van de in het pand aanwezige receptie. Zij zorgen voor een warme ontvangst van bezoekers en zijn verantwoordelijk voor de coördinatie van de vergaderverzoeken. Als onderdeel van het Hospitality Team van Agri & Food Plaza vervult de receptie een belangrijke rol in de verzorging van diverse hospitality diensten en kan in overleg de telefoon bij afwezigheid naar de receptie worden doorgezet;
- Mogelijkheid tot het ontvangen en versturen van fysieke post en pakketten. De kosten voor het versturen hiervan worden apart in rekening gebracht.
Huurtermijn
Nader overeen te komen.
Huuringangsdatum
In overleg.
BTW
Verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder de BTW niet kan verrekenen, zal de huurprijs in overleg met huurder worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.
Huurovereenkomst
Huurovereenkomst is gebaseerd op ROZ model 2015.
Het kantoorgebouw Agri&Food Plaza is gelegen op een unieke locatie, te midden van andere toonaangevende spelers en faciliteiten op het gebied van voeding en gezondheid, zoals HAS Den Bosch, Yuverta, Avans Hogeschool, Koning Willem I College en het Jeroen Bosch Ziekenhuis.
Naast kantoren zijn er diverse (dag)winkels en horecagelegenheden die zorgen voor een levendige sfeer tijdens en na kantooruren. De mix van wonen, werken, opleiding en ontspanning is kenmerkend voor het Paleiskwartier.
Bereikbaarheid
Eigen vervoer
Door de ligging nabij de randweg kent het object een uitstekende aansluiting op de snelwegen A2, A59 en N65. Het centrum van Den Bosch is snel en eenvoudig te bereiken. De bereikbaarheid per eigen vervoer is daardoor uitstekend.
Openbaar vervoer
Het gebouw ligt op circa 10 minuten loopafstand (circa 950 meter) van het Centraal Station alsmede de bruisende binnenstad van 's-Hertogenbosch. Daarnaast is er voor de deur een bushalte gelegen waardoor je binnen 7 minuten op het Centraal Station van Den Bosch bent. De frequentie betreft elke 12 minuten.
Objectinformatie
Het kantoorgebouw Agri & Food Plaza (bouwjaar 2012) is een modern kantoorgebouw dat een oppervlakte van ongeveer 3.843 m² v.v.o. beslaat. Het gebouw heeft een strakke en eigentijdse uitstraling en is ontworpen met het oog op duurzaamheid en energie-efficiëntie.
De begane grond is voorzien van een bemande receptie een vergadercentrum, bedrijfsrestaurant/werkcafé, flexwerkplekken en een verbinding naar het buitenterras/tuin. Daarnaast is er ook een groot atrium met een open trap die de begane grond verbindt met de eerste verdieping. Op de eerste verdieping bevinden zich kantoorvloeren en diverse vergaderruimtes die gebruikt kunnen worden voor trainingen en kleinere bijeenkomsten.
Beschikbare vloeroppervlakte
De totale vloeroppervlakte bedraagt circa 3.843 m² v.v.o., verdeeld over vier verdiepingen. Voor de verhuur is circa 189 m² v.v.o. kantoorruimte op de eerste verdieping beschikbaar. Deelverhuur is bespreekbaar.
Parkeren
Het gebouw beschikt over meer voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein. De parkeerplaatsen zijn gedurende kantooruren toegankelijk en zijn onder het gebouw gelegen. Tevens zijn er verschillende oplaadpunten voor elektrische auto’s, fietsen en scooters aanwezig.
Huurprijs
Kantoorruimte:
€ 180,00 per m² v.v.o. per jaar.
Parkeerplaatsen:
Nader overeen te komen.
Bovengenoemde prijzen zijn bij vooruitbetaling per kwartaal verschuldigd.
Alle genoemde bedragen zijn exclusief BTW.
Servicekosten
€ 80,00 per m² v.v.o. per jaar, welke als volgt is opgebouwd:
€ 40,00 voor het voorschot van de energiekosten en
€ 40,00 voor de overige leveringen en diensten.
Energielabel
Het gebouw beschikt over energielabel A++.
Opleveringsniveau
Het kantoorgebouw beschikt over:
- Centrale entree met receptiebalie;
- Buitenterras;
- Bedrijfsrestaurant/werkcafé;
- Een lift en twee trappenhuizen;
- Mindervalidentoilet op de begane grond;
- Gescheiden dames-en herentoiletten per verdieping;
- Systeemplafonds met LED-inbouwarmaturen en bewegingssensoren;
- Meervoudige ventilatie met topkoeling;
- Plafondverwarming;
- Zonwerende beglazing;
- Aluminium kozijnen voorzien van te openen ramen;
- Bouwkundige wanden, afgewerkt met spuitwerk;
- Gecompartimenteerd wandkabelgootsysteem t.b.v. elektra, data en telefoonbekabeling;
- Vloerafwerking; over de volledige ruimte voorzien van een computervloer;
- Brandpreventiemiddelen;
- Brandmeldinstallatie;
- Alarminstallatie;
- Ontruimingsinstallaties;
- Poortinstallatie.
Faciliteiten en services
Het kantoor beschikt over de volgende faciliteiten en services behorende bij een werkplek:
- Volledig ingerichte werkplekken bestaande uit een in hoogte verstelbaar bureau, individueel instelbare bureaustoel, docking station, monitor, toetsenbord en muis. Ieder bureau beschikt over 2 à 3 ingebouwde stopcontacten;
- Kastruimte op de werkvloer dichtbij de werkplek, uitgaande van een halve plank per persoon;
- Gebruik aanwezige sanitaire voorzieningen (inclusief douche);
- Gebruik van de aanwezige scan- en kopieerfaciliteiten die per etage worden aangeboden. Printkosten worden additioneel in rekening gebracht;
- Gebruik van de warme drankenautomaten in de diverse pantry’s en het bedrijfsrestaurant;
- Exclusief toegang tot het pand en de parkeergarage gedurende openingstijden van het pand middels een individueel toegekende toegangsbadge (hiermee worden ook de lockers en printautomaten geactiveerd);
- Gebruik van het bedrijfsrestaurant op de begane grond. Hier wordt tussen 11.30 en 13.30 uur een buffet met diverse gezonde producten verzorgd door onze in-house cateraar tegen een scherp tarief. Er kan direct met pin worden afgerekend;
- Exclusief toegang tot de daktuin; bv. voor vergaderingen of voor de lunch;
- Mogelijkheid tot verzorging van vergaderlunches, (warme) maaltijden en borrels door onze in-house cateraar. Betaling hiervan geschiedt middels een aparte factuur.
- Gebruik van de dienstverlening van de in het pand aanwezige receptie. Zij zorgen voor een warme ontvangst van bezoekers en zijn verantwoordelijk voor de coördinatie van de vergaderverzoeken. Als onderdeel van het Hospitality Team van Agri & Food Plaza vervult de receptie een belangrijke rol in de verzorging van diverse hospitality diensten en kan in overleg de telefoon bij afwezigheid naar de receptie worden doorgezet;
- Mogelijkheid tot het ontvangen en versturen van fysieke post en pakketten. De kosten voor het versturen hiervan worden apart in rekening gebracht.
Huurtermijn
Nader overeen te komen.
Huuringangsdatum
In overleg.
BTW
Verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder de BTW niet kan verrekenen, zal de huurprijs in overleg met huurder worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.
Huurovereenkomst
Huurovereenkomst is gebaseerd op ROZ model 2015.
Betrokken makelaar
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.