Omschrijving
Keurige en eigentijds ingerichte kantoorvleugel van ca. 320 m² v.v.o. gelegen op de 2e verdieping van een goed onderhouden kantoorverzamelgebouw op een herkenbare zichtlocatie langs de Vlietlaan in Ridderkerk-Drievliet.
De kantoorruimte bestaat uit een kantoortuin in combinatie met vijf kleinschalige kantoorruimten c.q. spreekkamers en een kantine met luxe keuken. De kantoorruimte is o.a. voorzien van tapijt vloerafwerking, systeemplafonds met ledverlichting, verwarming door middel van radiatoren en airconditioning.
Het kantoorverzamelgebouw beschikt over een representatieve, gemeenschappelijke entree met automatische toegangsdeuren, een liftinstallatie en betonnen trapopgang. In het kantoorgebouw zijn o.a. Notariskantoor Van Dongen en Kruit Assurantiën gevestigd.
Het kantoorverzamelgebouw bevindt zich direct naast winkelcentrum Vlietplein in Ridderkerk-Drievliet. Direct voor het gebouw bevindt zich een ruim, openbaar parkeerterrein (gratis parkeren).
Locatie:
De locatie biedt via de Vlietlaan en Rotterdamseweg uitstekende verbindingen van en naar de rijkswegen A15 (Europoort-Rotterdam-Gorinchem) en A16 (Rotterdam-Dordrecht-Breda). Diverse busverbindingen in de directe nabijheid.
Afmetingen:
Ca. 320 m² v.v.o. kantoorruimte.
Parkeren:
Ruime openbare (gratis) parkeergelegenheid direct voor het gebouw.
Aan de rechterzijde van het gebouw is door de Gemeente Ridderkerk en de Stichting e-laad.nl een publiek oplaadpunt geplaatst voor het opladen van 2 elektrische auto’s.
Bestemming:
Kantoordoeleinden.
Energielabel:
B, geldig tot 2 december 2030.
Bouwaard/algemeen:
- onderheide betonfundering;
- onderheide betonvloer;
- opbouw betonconstructie;
- betonnen verdiepingsvloeren;
- gevels betonnen grindpanelen met aluminium kozijnen, colorbelpanelen en isolerende beglazing;
- geïsoleerd betondak met bitumineuze dakbedekking.
Voorzieningen/specificaties:
Algemeen:
- representatieve entree met tochtportaal;
- liftinstallatie;
- betonnen trapopgang;
- eigen toiletgroep in de algemene ruimte welke behoort tot de kantoorvleugel.
Kantoorruimte:
- indeling: entree met aan de rechterzijde de kantine en aan de linkerzijde een kantoorruimte/spreekkamer, alsmede een kantoortuin met 4 spreekkamers voorzien van glazen scheidingswanden;
- vloerafwerking merendeels tapijt;
- systeemplafond met ledverlichtingsarmaturen, vrije hoogte merendeels ca. 2,68 meter;
- ruime daglichttoetreding;
- te openen ramen;
- verwarming door middel van radiatoren;
- koeling door middel van airco-plafondunits;
- kantine voorzien van pvc-vloerafwerking en luxe pantry met inbouwapparatuur;
- intercom.
Reclamevoering:
Uitsluitend in overleg met en na goedkeuring van eigenaar/verhuurder.
Huurprijs:
€ 2.995,- per maand exclusief servicekosten exclusief BTW.
Servicekosten:
Het voorschot servicekosten bedraagt € 54,- per m² per jaar exclusief BTW voor onderstaande leveringen en diensten
- onderhoud en periodiek controle aan de verwarming- en luchtbehandelingsinstallatie;
- onderhoud en periodiek controle aan de automatische deuren;
- onderhoud en periodiek controle aan de brandblusmiddelen;
- onderhoud en periodiek controle aan de noodverlichting;
- onderhoud en periodiek controle aan de brandmeldinstallatie;
- onderhoud en periodiek controle aan de elektrische installatie en noodverlichting;
- onderhoud en periodiek controle aan de liftinstallatie;
- onderhoud en periodiek controle aan de hydrofoorinstallatie;
- onderhoud aan de gemeenschappelijke verlichting;
- onderhoud aan de zonwering;
- schoonmaakonderhoud algemene ruimten;
- levering sanitaire voorzieningen;
- huur afvalcontainer en afvoeren van huisvuil;
- onderhoud buitenterrein;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- elektraverbruik inclusief vastrecht;
- gasverbruik inclusief vastrecht;
- 5% administratiekosten.
Huurperiode:
In nader overleg.
Huurbetaling:
Per maand vooruit door middel van automatische overboeking of automatische incasso.
Huurverhoging:
Jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na huuringangsdatum, conform de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI-alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurovereenkomst:
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt op basis van het ROZ-model (Raad van Onroerende Zaken) kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld 30-01-2015 met bijbehorende Algemene Bepalingen gedeponeerd bij de griffie van de Rechtbank te Den Haag en op 17-02-2015 aldaar ingeschreven onder nummer 15/21.
Zekerheidstelling:
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een kwartaalverplichting huur inclusief servicekosten inclusief BTW.
Omzetbelasting:
De huurprijs wordt belast met de geldende omzetbelasting. Huurder en verhuurder opteren voor een BTW-belaste verhuur. Indien op basis van de nieuwe BTW-wetgevingsvoorstelling huurder niet meer aan het criterium meer dan 90% BTW-belaste prestaties verricht voldoet, en zodoende het verzoek om BTW-belaste verhuur niet geaccepteerd wordt, dan zal de huurprijs worden verhoogd met een nader door verhuurder vast te stellen percentage.
Oplevering:
In nader overleg.
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.
De kantoorruimte bestaat uit een kantoortuin in combinatie met vijf kleinschalige kantoorruimten c.q. spreekkamers en een kantine met luxe keuken. De kantoorruimte is o.a. voorzien van tapijt vloerafwerking, systeemplafonds met ledverlichting, verwarming door middel van radiatoren en airconditioning.
Het kantoorverzamelgebouw beschikt over een representatieve, gemeenschappelijke entree met automatische toegangsdeuren, een liftinstallatie en betonnen trapopgang. In het kantoorgebouw zijn o.a. Notariskantoor Van Dongen en Kruit Assurantiën gevestigd.
Het kantoorverzamelgebouw bevindt zich direct naast winkelcentrum Vlietplein in Ridderkerk-Drievliet. Direct voor het gebouw bevindt zich een ruim, openbaar parkeerterrein (gratis parkeren).
Locatie:
De locatie biedt via de Vlietlaan en Rotterdamseweg uitstekende verbindingen van en naar de rijkswegen A15 (Europoort-Rotterdam-Gorinchem) en A16 (Rotterdam-Dordrecht-Breda). Diverse busverbindingen in de directe nabijheid.
Afmetingen:
Ca. 320 m² v.v.o. kantoorruimte.
Parkeren:
Ruime openbare (gratis) parkeergelegenheid direct voor het gebouw.
Aan de rechterzijde van het gebouw is door de Gemeente Ridderkerk en de Stichting e-laad.nl een publiek oplaadpunt geplaatst voor het opladen van 2 elektrische auto’s.
Bestemming:
Kantoordoeleinden.
Energielabel:
B, geldig tot 2 december 2030.
Bouwaard/algemeen:
- onderheide betonfundering;
- onderheide betonvloer;
- opbouw betonconstructie;
- betonnen verdiepingsvloeren;
- gevels betonnen grindpanelen met aluminium kozijnen, colorbelpanelen en isolerende beglazing;
- geïsoleerd betondak met bitumineuze dakbedekking.
Voorzieningen/specificaties:
Algemeen:
- representatieve entree met tochtportaal;
- liftinstallatie;
- betonnen trapopgang;
- eigen toiletgroep in de algemene ruimte welke behoort tot de kantoorvleugel.
Kantoorruimte:
- indeling: entree met aan de rechterzijde de kantine en aan de linkerzijde een kantoorruimte/spreekkamer, alsmede een kantoortuin met 4 spreekkamers voorzien van glazen scheidingswanden;
- vloerafwerking merendeels tapijt;
- systeemplafond met ledverlichtingsarmaturen, vrije hoogte merendeels ca. 2,68 meter;
- ruime daglichttoetreding;
- te openen ramen;
- verwarming door middel van radiatoren;
- koeling door middel van airco-plafondunits;
- kantine voorzien van pvc-vloerafwerking en luxe pantry met inbouwapparatuur;
- intercom.
Reclamevoering:
Uitsluitend in overleg met en na goedkeuring van eigenaar/verhuurder.
Huurprijs:
€ 2.995,- per maand exclusief servicekosten exclusief BTW.
Servicekosten:
Het voorschot servicekosten bedraagt € 54,- per m² per jaar exclusief BTW voor onderstaande leveringen en diensten
- onderhoud en periodiek controle aan de verwarming- en luchtbehandelingsinstallatie;
- onderhoud en periodiek controle aan de automatische deuren;
- onderhoud en periodiek controle aan de brandblusmiddelen;
- onderhoud en periodiek controle aan de noodverlichting;
- onderhoud en periodiek controle aan de brandmeldinstallatie;
- onderhoud en periodiek controle aan de elektrische installatie en noodverlichting;
- onderhoud en periodiek controle aan de liftinstallatie;
- onderhoud en periodiek controle aan de hydrofoorinstallatie;
- onderhoud aan de gemeenschappelijke verlichting;
- onderhoud aan de zonwering;
- schoonmaakonderhoud algemene ruimten;
- levering sanitaire voorzieningen;
- huur afvalcontainer en afvoeren van huisvuil;
- onderhoud buitenterrein;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- elektraverbruik inclusief vastrecht;
- gasverbruik inclusief vastrecht;
- 5% administratiekosten.
Huurperiode:
In nader overleg.
Huurbetaling:
Per maand vooruit door middel van automatische overboeking of automatische incasso.
Huurverhoging:
Jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na huuringangsdatum, conform de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI-alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurovereenkomst:
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt op basis van het ROZ-model (Raad van Onroerende Zaken) kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld 30-01-2015 met bijbehorende Algemene Bepalingen gedeponeerd bij de griffie van de Rechtbank te Den Haag en op 17-02-2015 aldaar ingeschreven onder nummer 15/21.
Zekerheidstelling:
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een kwartaalverplichting huur inclusief servicekosten inclusief BTW.
Omzetbelasting:
De huurprijs wordt belast met de geldende omzetbelasting. Huurder en verhuurder opteren voor een BTW-belaste verhuur. Indien op basis van de nieuwe BTW-wetgevingsvoorstelling huurder niet meer aan het criterium meer dan 90% BTW-belaste prestaties verricht voldoet, en zodoende het verzoek om BTW-belaste verhuur niet geaccepteerd wordt, dan zal de huurprijs worden verhoogd met een nader door verhuurder vast te stellen percentage.
Oplevering:
In nader overleg.
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.