Passage 54-62 2511 AE Den Haag

€ 225 /m²/jaar

Omschrijving

Passage 54 - 62 te 's-Gravenhage

OBJECTOMSCHRIJVING
Het betreft een klassieke kantoorruimte, dat geheel in een modern jasje gegoten kan worden. De Passage (gebouwd omstreeks 1882) biedt gezien haar fraaie architectuur onmiskenbaar een sfeer zoals die in moderne winkelcentra zelden te vinden is. De kantoorruimte omvat circa 982 m² v.v.o. en is verdeeld over 2 nagenoeg gelijke lagen met veel daglichttoetreding.

De entree bevindt zich in de zijbeuk van de Passage, waarna een gangzone je naar een lift of de trap brengt. De 1e en 2e verdieping behelst de beschikbare kantoorruimte met aan alle kanten ramen en een vrij indeelbare ruimte.

OMGEVINGSFACTOREN
'De Passage' bevindt zich in het centrum van Den Haag pal tegenover het Binnenhof, de Hofvijver en midden in het winkelgebied. De locatie biedt een ruim assortiment aan faciliteiten, zoals kantoren, winkels, bars, restaurants, hotels, bioscopen en musea.

In de directe omgeving zijn onder meer gevestigd: verschillende ambassades, de Raad van State, een belangrijk overheidsorgaan, Raad voor de rechtspraak, het Stadhuis en de Hoge Raad houden in directe omgeving hier tevens hun kantoor. Het befaamde hotel Des Indes, de restaurants Wox, Bistrot de la Place en Corona, alsmede de Koninklijke Schouwburg, Pulchri Studio en Diligentia zijn in de nabijheid gelegen.

METRAGE
De totale oppervlakte bedraagt circa 982 m² v.v.o. (conform NEN 2580), als volgt verdeeld:
- 1e verdieping: circa 492 m² v.v.o.;
- 2e verdieping: circa 490 m² v.v.o..

OPLEVERINGSNIVEAU
Verhuurder streeft naar een hoogwaardig duurzaamheidsniveau. Het object wordt in overleg casco hoogwaardig opgeleverd en wordt onder meer voorzien van de navolgende faciliteiten:

- Representatieve entree;
- Lift;
- Vloeren met dekvloer – in ieder geval klaar voor een nader te bepalen vloerbedekking (hout, pvc, gietvloer o.i.d.). In op of naast de vloeren dienen voorzieningen getroffen te worden ten aanzien van aansluitingen van ICT-voorzieningen;
- Systeemplafonds of industriële (afgewerkte) uitstraling van de plafonds - voorzien van voldoende LED verlichting op de werkplekken;
- Klimaatinstallatie (koeling en warmte) - een optimaal werkklimaat, afgestemd op een intensief gebruik, moet worden gegarandeerd;
- Wandenpakket, spreekkamers (volgens de vigerende regelgeving);
- Voldoende sanitaire voorzieningen in combinatie met pantry’s (aansluitingen);
- Glasvezel aansluiting/ (snelle)dataverbinding;
- Duurzaamheid (energielabel, Breeam etc.).

BESTEMMINGSPLAN
‘St. Jacobskerk e.o.’ vastgesteld d.d. 17-10-2013.
Het object valt onder bestemmingscategorie 'Gemengd-1'.
Voor het volledige bestemmingsplan kunt u terecht op: omgevingswet.overheid.nl

ENERGIELABEL
Het object beschikt over een energielabel.

BEREIKBAARHEID
Door haar ligging nabij de uitvalswegen naar het Rijkswegennet, is de locatie uitstekend bereikbaar met het eigen vervoer. Via de Lange Vijverberg, Korte Voorhout, Koningskade en Zuid Hollandlaan is de Utrechtsebaan (aansluiting op A4 Amsterdam, A12 Utrecht, A13 Rotterdam en A44 (Rijksstraatweg) Leiden-Amsterdam) bereikbaar.

De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is uitstekend. Voor het gebouw zijn halteplaatsen van HTM tramlijnen 2, 3, 4, 6 en 17. Buslijnen 22 en 24 zijn op steenworp afstand gelegen. Het NS-station Den Haag Centraal bevindt zich op loopafstand.

PARKEREN
In de directe omgeving bevinden zich de volgende parkeergarages: Grote Marktstraat, Noordeinde, Museumkwartier en het Plein.

HUURPRIJS
€ 225,- per m² per jaar te vermeerderen met BTW.

SERVICEKOSTEN
De servicekosten zijn nader te bepalen.

HUURTERMIJN
5 (vijf) jaren + 5 (vijf) optiejaren.

OPZEGTERMIJN
12 (twaalf) maanden.

AANVAARDING
In overleg.

HUURBETALING
Per maand vooruit.

HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI), Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

BTW
Verhuurder wenst te opteren voor BTW belaste verhuur. Indien huurder niet voldoet aan de criteria, zal er een nader overeen te komen percentage ter compensatie van de gederfde BTW worden vastgesteld.

ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie/waarborgsom ter grootte van een bruto betalingsverplichting van minimaal 3 (drie) maanden (huur, servicekosten en BTW), afhankelijk van de financiële gegoedheid van de huurder.

HUUROVEREENKOMST
De huurovereenkomst zal worden opgesteld conform de door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in 2015 vastgestelde ROZ model Huurovereenkomst KANTOORRUIMTE en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW met aanvullende bepalingen verhuurder.

+++

Bovenstaande objectinformatie is met zorg samengesteld. Voor de juistheid ervan kan door ons geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Vermelding van vloer- en overige oppervlakten zijn slechts indicatief en kunnen in werkelijkheid afwijken. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als aanbieding of offerte mag worden beschouwd.

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 225 per vierkante meter per jaar
Servicekosten
Geen servicekosten bekend
Aangeboden sinds
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
In overleg

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
1882

Oppervlakten

Oppervlakte
982 m² (in units vanaf 490 m²)

Indeling

Aantal bouwlagen
2 bouwlagen
Voorzieningen
Liften, systeemplafond, toilet en pantry

Energie

Energielabel
Niet beschikbaar

Omgeving

Ligging
Stadscentrum/dorpskern
Bereikbaarheid
Bushalte op minder dan 500 m, NS Intercitystation op 500 m tot 1000 m, snelwegafrit op 1500 m tot 2000 m en Tramhalte op minder dan 500 m

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.

Passage 54-62

€ 225 /m²/jaar