Omschrijving
Nieuw in Amsterdam
Is jouw organisatie op zoek naar een innovatieve kantooroplossing op een unieke plek in Amsterdam? Maak kennis met Boutique Offices Amsterdam, gelegen op het Centraal Station van Amsterdam. Deze vestigingslocatie is ideaal voor bedrijven die duurzame mobiliteit hoog in het vaandel hebben staan en bedrijven waarvan de medewerkers reizen met het OV.
Mr. Green geeft met zijn Boutique Offices een representatieve en eigentijdse invulling aan het huisvestingsvraagstuk van bedrijven van 20 tot 500 personen. Naast de unieke kantoorlocatie is er in allerlei hoogwaardige services en faciliteiten voorzien. Faciliteiten die stuk voor stuk bijdragen aan verbeterde productiviteit, werkgeluk en energie voor je medewerkers.
Faciliteiten De Oost
Hieronder een greep uit het overzicht met alle faciliteiten:
- Bemande receptieservice
- Vanaf het gebouw toegang tot Perron 1 van Amsterdam Centraal station
- Flexplekken
- Lunchcafé
- Boutique Gym
- Lockers
- Belruimtes
Services en faciliteiten
Bij Boutique Offices Amsterdam vind je geen onpersoonlijke, sfeerloze kantoorruimte, maar een schaalbare plug & play werkomgeving voor jouw organisatie. De stijlvolle inrichting, het ergonomische kantoormeubilair, hightech ICT-oplossingen en toegang tot de boutique gym zijn allemaal onderdeel van jouw nieuwe kantoorruimte.
Huisvestingskosten
Op de locatie betaal je een maandelijkse gebruikersvergoeding per werknemer van je organisatie. In deze gebruikersvergoeding zit toegang tot alle locaties in Nederland inbegrepen, waarbij je gebruik kan maken van de full-serviced offices, co-working spaces en vergaderruimtes. Jouw bedrijf heeft daardoor altijd een representatieve kantoorlocatie ter beschikking met landelijke dekking. De gebruikersvergoeding wordt alleen in rekening gebracht over de momenten waarop je het kantoor daadwerkelijk gebruikt.
Locatie:
Gelegen recht aan het centraal station van Amsterdam.
Parkeren
Mocht je toch met de auto richting het kantoor komen kan je deze parkeren in parkeergarage Oosterdok. Deze parkeergarage is gelegen onder het Hilton Double Tree. Het is mogelijk om op deze locatie parkeerplekken af te nemen op abonnementsbasis.
Oplevering
De oplevering staat gepland in Q1 van 2024.
Early bird
Met dit pre-membership maken we je nu al wegwijs in de wereld van hybride werken en kan je gebruikmaken van alle bestaande locaties. Zodra de werkzaamheden zijn afgerond, heeft jouw organisatie als allereerste toegang tot deze unieke werkplek in Amsterdam. Uiteraard ga je pas voor het membership betalen vanaf de officiële opening van de locatie. Wil je meer weten over de mogelijkheden voor uw organisatie? Neem dan contact met ons op.
Is jouw organisatie op zoek naar een innovatieve kantooroplossing op een unieke plek in Amsterdam? Maak kennis met Boutique Offices Amsterdam, gelegen op het Centraal Station van Amsterdam. Deze vestigingslocatie is ideaal voor bedrijven die duurzame mobiliteit hoog in het vaandel hebben staan en bedrijven waarvan de medewerkers reizen met het OV.
Mr. Green geeft met zijn Boutique Offices een representatieve en eigentijdse invulling aan het huisvestingsvraagstuk van bedrijven van 20 tot 500 personen. Naast de unieke kantoorlocatie is er in allerlei hoogwaardige services en faciliteiten voorzien. Faciliteiten die stuk voor stuk bijdragen aan verbeterde productiviteit, werkgeluk en energie voor je medewerkers.
Faciliteiten De Oost
Hieronder een greep uit het overzicht met alle faciliteiten:
- Bemande receptieservice
- Vanaf het gebouw toegang tot Perron 1 van Amsterdam Centraal station
- Flexplekken
- Lunchcafé
- Boutique Gym
- Lockers
- Belruimtes
Services en faciliteiten
Bij Boutique Offices Amsterdam vind je geen onpersoonlijke, sfeerloze kantoorruimte, maar een schaalbare plug & play werkomgeving voor jouw organisatie. De stijlvolle inrichting, het ergonomische kantoormeubilair, hightech ICT-oplossingen en toegang tot de boutique gym zijn allemaal onderdeel van jouw nieuwe kantoorruimte.
Huisvestingskosten
Op de locatie betaal je een maandelijkse gebruikersvergoeding per werknemer van je organisatie. In deze gebruikersvergoeding zit toegang tot alle locaties in Nederland inbegrepen, waarbij je gebruik kan maken van de full-serviced offices, co-working spaces en vergaderruimtes. Jouw bedrijf heeft daardoor altijd een representatieve kantoorlocatie ter beschikking met landelijke dekking. De gebruikersvergoeding wordt alleen in rekening gebracht over de momenten waarop je het kantoor daadwerkelijk gebruikt.
Locatie:
Gelegen recht aan het centraal station van Amsterdam.
Parkeren
Mocht je toch met de auto richting het kantoor komen kan je deze parkeren in parkeergarage Oosterdok. Deze parkeergarage is gelegen onder het Hilton Double Tree. Het is mogelijk om op deze locatie parkeerplekken af te nemen op abonnementsbasis.
Oplevering
De oplevering staat gepland in Q1 van 2024.
Early bird
Met dit pre-membership maken we je nu al wegwijs in de wereld van hybride werken en kan je gebruikmaken van alle bestaande locaties. Zodra de werkzaamheden zijn afgerond, heeft jouw organisatie als allereerste toegang tot deze unieke werkplek in Amsterdam. Uiteraard ga je pas voor het membership betalen vanaf de officiële opening van de locatie. Wil je meer weten over de mogelijkheden voor uw organisatie? Neem dan contact met ons op.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.