Omschrijving
Algemeen
Volledig gerevitaliseerde kantoorruimte direct langs de snelweg te huur vanaf ca. 300 m². Het gebouw kenmerkt zich door de unieke hoogwaardige afwerking, goede indeling en prominente ligging. Op 300 meter van het treinstation en nabij de op- en afritten van rijksweg A15. Het kantoorgebouw bestaat uit totaal ca. 5.957 m² v.v.o. kantoorruimte en is door verhuurder geheel gemoderniseerd en voorzien van een BREEAM- label 'very good'. Voor de verhuur is momenteel totaal circa 1.987 m² v.v.o. beschikbaar.
Locatiegegevens
Het kantoorgebouw is gelegen op het Stationspark in Sliedrecht, op 300 meter van het treinstation Sliedrecht en bushaltes. Het Stationspark bevindt zich eveneens op 2,5 kilometer afstand van de op- en afritten van de rijksweg A15 (Europoort-Rotterdam-Gorinchem). Op het Stationspark zijn enkele gerenommeerde bedrijven en instellingen gevestigd als het Albert Schweitzer Ziekenhuis (polikliniek), ABB Bouwgroep, Bouwonderneming Stout, Univé Verzekeringen, Hak + Baak Accountants en Hoek & Blok accountants, belastingadviseurs en juristen. In het oude stationsgebouw tegenover het kantorenpark is restaurant en brasserie ‘de Heeren van Slydregt’ gevestigd. Op het kantorenpark is tevens een sportcentrum gelegen alsmede direct naast het kantorenpark een overdekt zwembad met brasserie aanwezig.
Object
Voor de verhuur is momenteel circa 1.987 m² kantoorruimte beschikbaar verdeeld over de 1e en 2e verdieping. Er is kantoorruimte beschikbaar vanaf 300 m².
1e verdieping circa 598 m²
2e verdieping circa 665 m² + 724 m²
Voornoemde metrages zijn ingemeten op basis van NEN-2580.
Op de begane grond zijn verschillende algemene voorzieningen gerealiseerd, bestaande uit een representatieve ontvangst/entree, lunch-/ontmoetingsfaciliteiten, vergaderruimte (20-30 personen) en een multifunctionele ruimte van ca. 15m² voor bijvoorbeeld informele vergaderingen, een bedrijfsarts, gebed- of lactatieruimte. Deze ruimtes zijn bedacht als verlengstuk van het gehuurde en een plek waar gebruikers van het gebouw samenkomen. Gebruik hiervan geschiedt op basis van 'fair-use-policy'. De oppervlakte van voornoemde is als algemene oppervlakte (pro-rata) inbegrepen in de vastgestelde oppervlakte van het gehuurde.
Parkeren
Parkeerruimte is royaal aanwezig (parkeernorm circa 1:30 m²) met laadvoorzieningen op totaal 38 parkeerplaatsen.
Voorzieningen
Het gebouw is door verhuurder (en tevens gedeeltelijk gebruiker van het gebouw) geheel gemoderniseerd, hierdoor is een zeer hoogwaardig en volledig up-to-date gebouw ontstaan dat voldoet aan alle toekomstige eisen van kantoorgebruikers.
De kantoorruimte zal casco worden opgeleverd voorzien van:
- plafondafwerking op basis van een systeemplafond met optioneel de mogelijkheid voor een akoestisch spuitplafond;
- luchtbehandelingsinstallatie met koeling & verwarming (naregeling per stramien);
- deels te openen ramen;
- toiletgroepen per verdieping;
- buiten- en constructieve wanden voorzien van korrel pleister en kolommen (wit);
- kabelgoten voorzien van elektrabekabeling en databekabeling;
- vlakke betonvloeren geschikt voor het leggen van vloerbedekking;
- glasvezel aansluiting;
- personenliften.
De installaties van het gebouw worden aangepast naar gasloos en worden daarmee 'all electric'.
Reclamevoering
Aan de zijde van de rijksweg is in overleg met en na goedkeuring van eigenaar/verhuurder reclamevoering mogelijk.
Huurprijs
Kantoorruimte
€ 155,- per m² per jaar, exclusief servicekosten en exclusief b.t.w.
Parkeerplaatsen parkeerdek
€ 500,- per plaats per jaar, exclusief b.t.w.
Parkeerplaatsen parkeergarage
€ 750,- per plaats per jaar, exclusief b.t.w.
Voorschot servicekosten
Kosten voor leveringen en diensten zijn verschuldigd vanaf datum sleuteloverdracht en bedragen
€ 45,00 per m² v.v.o. per jaar als verrekenbaar voorschot, te vermeerderen met b.t.w. Het (indicatief) door verhuurder te verzorgen pakket van leveringen en diensten bij aanvang huurovereenkomst omvat het navolgende:
• elektriciteitsverbruik in de algemene en gehuurde ruimte;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installatie(s);
• verbruik warmtekoudeopslag inclusief vastrecht;
• gasverbruik inclusief vastrecht;
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• onderhoud, periodieke controle en keuring van verwarming- en luchtbehandelinginstallatie(s);
• idem van liftinstallatie(s);
• idem van hydrofoorinstallatie;
• idem van glazenwasinstallatie;
• idem van brandmelder-, gebouwbewaking- en storingsmelderinstallatie;
• idem van automatische deurbediening;
• schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, gevel, kozijnen (buitenzijde),
• beveiligingskosten betreffende de algemene ruimten, alarmopvolging en dagelijkse openings- en sluitronden;
• liften, beglazing buitenzijde, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen en/of terrein;
• verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
• assurantiepremie buitenbeglazing;
• onderhoud terrein, tuinen, vijvers, plantenbakken binnen en buiten, waaronder vervanging van planten;
• exploitatie bedrijfsrestaurant bestaande uit vending machines (Albert Heijn), voorzien van divers eten en drinken;
• onderhoud apparatuur bedrijfsrestaurant;
• kosten ten behoeve van de administratie over de hierboven vermelde leveringen en diensten ter grootte van 5%.
De kosten van het elektraverbruik in het gehuurde worden aan huurder doorberekend middels een tussenmeter per verdieping.
Energielabel
Het kantoorgebouw beschikt over een energielabel A.
Huurtermijn
5 jaar.
Huurbetaling
Per kwartaal vooruit.
Oplevering
In nader overleg.
Huurprijsindexering
Jaarlijks, voor het eerst een jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Bankgarantie
Voor oplevering van de ruimte te verstrekken ter grootte van een betalingsverplichting van minimaal 3 maanden inclusief b.t.w.
Omzetbelasting
Huurder dient bereid te zijn een volmacht aan verhuurder af te geven om mede namens hem, huurder, een verzoek te richten tot de Inspectie der Omzetbelasting om de huurpenningen te mogen belasten met omzetbelasting.
Uitgangspunt is dat huurder het gehuurde gedurende de gehele huurperiode voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimum percentage of meer gebruikt voor met omzetbelasting belaste prestaties.
Volledig gerevitaliseerde kantoorruimte direct langs de snelweg te huur vanaf ca. 300 m². Het gebouw kenmerkt zich door de unieke hoogwaardige afwerking, goede indeling en prominente ligging. Op 300 meter van het treinstation en nabij de op- en afritten van rijksweg A15. Het kantoorgebouw bestaat uit totaal ca. 5.957 m² v.v.o. kantoorruimte en is door verhuurder geheel gemoderniseerd en voorzien van een BREEAM- label 'very good'. Voor de verhuur is momenteel totaal circa 1.987 m² v.v.o. beschikbaar.
Locatiegegevens
Het kantoorgebouw is gelegen op het Stationspark in Sliedrecht, op 300 meter van het treinstation Sliedrecht en bushaltes. Het Stationspark bevindt zich eveneens op 2,5 kilometer afstand van de op- en afritten van de rijksweg A15 (Europoort-Rotterdam-Gorinchem). Op het Stationspark zijn enkele gerenommeerde bedrijven en instellingen gevestigd als het Albert Schweitzer Ziekenhuis (polikliniek), ABB Bouwgroep, Bouwonderneming Stout, Univé Verzekeringen, Hak + Baak Accountants en Hoek & Blok accountants, belastingadviseurs en juristen. In het oude stationsgebouw tegenover het kantorenpark is restaurant en brasserie ‘de Heeren van Slydregt’ gevestigd. Op het kantorenpark is tevens een sportcentrum gelegen alsmede direct naast het kantorenpark een overdekt zwembad met brasserie aanwezig.
Object
Voor de verhuur is momenteel circa 1.987 m² kantoorruimte beschikbaar verdeeld over de 1e en 2e verdieping. Er is kantoorruimte beschikbaar vanaf 300 m².
1e verdieping circa 598 m²
2e verdieping circa 665 m² + 724 m²
Voornoemde metrages zijn ingemeten op basis van NEN-2580.
Op de begane grond zijn verschillende algemene voorzieningen gerealiseerd, bestaande uit een representatieve ontvangst/entree, lunch-/ontmoetingsfaciliteiten, vergaderruimte (20-30 personen) en een multifunctionele ruimte van ca. 15m² voor bijvoorbeeld informele vergaderingen, een bedrijfsarts, gebed- of lactatieruimte. Deze ruimtes zijn bedacht als verlengstuk van het gehuurde en een plek waar gebruikers van het gebouw samenkomen. Gebruik hiervan geschiedt op basis van 'fair-use-policy'. De oppervlakte van voornoemde is als algemene oppervlakte (pro-rata) inbegrepen in de vastgestelde oppervlakte van het gehuurde.
Parkeren
Parkeerruimte is royaal aanwezig (parkeernorm circa 1:30 m²) met laadvoorzieningen op totaal 38 parkeerplaatsen.
Voorzieningen
Het gebouw is door verhuurder (en tevens gedeeltelijk gebruiker van het gebouw) geheel gemoderniseerd, hierdoor is een zeer hoogwaardig en volledig up-to-date gebouw ontstaan dat voldoet aan alle toekomstige eisen van kantoorgebruikers.
De kantoorruimte zal casco worden opgeleverd voorzien van:
- plafondafwerking op basis van een systeemplafond met optioneel de mogelijkheid voor een akoestisch spuitplafond;
- luchtbehandelingsinstallatie met koeling & verwarming (naregeling per stramien);
- deels te openen ramen;
- toiletgroepen per verdieping;
- buiten- en constructieve wanden voorzien van korrel pleister en kolommen (wit);
- kabelgoten voorzien van elektrabekabeling en databekabeling;
- vlakke betonvloeren geschikt voor het leggen van vloerbedekking;
- glasvezel aansluiting;
- personenliften.
De installaties van het gebouw worden aangepast naar gasloos en worden daarmee 'all electric'.
Reclamevoering
Aan de zijde van de rijksweg is in overleg met en na goedkeuring van eigenaar/verhuurder reclamevoering mogelijk.
Huurprijs
Kantoorruimte
€ 155,- per m² per jaar, exclusief servicekosten en exclusief b.t.w.
Parkeerplaatsen parkeerdek
€ 500,- per plaats per jaar, exclusief b.t.w.
Parkeerplaatsen parkeergarage
€ 750,- per plaats per jaar, exclusief b.t.w.
Voorschot servicekosten
Kosten voor leveringen en diensten zijn verschuldigd vanaf datum sleuteloverdracht en bedragen
€ 45,00 per m² v.v.o. per jaar als verrekenbaar voorschot, te vermeerderen met b.t.w. Het (indicatief) door verhuurder te verzorgen pakket van leveringen en diensten bij aanvang huurovereenkomst omvat het navolgende:
• elektriciteitsverbruik in de algemene en gehuurde ruimte;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installatie(s);
• verbruik warmtekoudeopslag inclusief vastrecht;
• gasverbruik inclusief vastrecht;
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• onderhoud, periodieke controle en keuring van verwarming- en luchtbehandelinginstallatie(s);
• idem van liftinstallatie(s);
• idem van hydrofoorinstallatie;
• idem van glazenwasinstallatie;
• idem van brandmelder-, gebouwbewaking- en storingsmelderinstallatie;
• idem van automatische deurbediening;
• schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, gevel, kozijnen (buitenzijde),
• beveiligingskosten betreffende de algemene ruimten, alarmopvolging en dagelijkse openings- en sluitronden;
• liften, beglazing buitenzijde, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen en/of terrein;
• verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
• assurantiepremie buitenbeglazing;
• onderhoud terrein, tuinen, vijvers, plantenbakken binnen en buiten, waaronder vervanging van planten;
• exploitatie bedrijfsrestaurant bestaande uit vending machines (Albert Heijn), voorzien van divers eten en drinken;
• onderhoud apparatuur bedrijfsrestaurant;
• kosten ten behoeve van de administratie over de hierboven vermelde leveringen en diensten ter grootte van 5%.
De kosten van het elektraverbruik in het gehuurde worden aan huurder doorberekend middels een tussenmeter per verdieping.
Energielabel
Het kantoorgebouw beschikt over een energielabel A.
Huurtermijn
5 jaar.
Huurbetaling
Per kwartaal vooruit.
Oplevering
In nader overleg.
Huurprijsindexering
Jaarlijks, voor het eerst een jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Bankgarantie
Voor oplevering van de ruimte te verstrekken ter grootte van een betalingsverplichting van minimaal 3 maanden inclusief b.t.w.
Omzetbelasting
Huurder dient bereid te zijn een volmacht aan verhuurder af te geven om mede namens hem, huurder, een verzoek te richten tot de Inspectie der Omzetbelasting om de huurpenningen te mogen belasten met omzetbelasting.
Uitgangspunt is dat huurder het gehuurde gedurende de gehele huurperiode voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimum percentage of meer gebruikt voor met omzetbelasting belaste prestaties.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.