Omschrijving
Moderne en luxe kantoorunits van respectievelijk ca. 52 m² v.v.o., ca. 57 m² v.v.o., ca. 81 m² v.v.o., ca. 117 m² v.v.o. en ca. 137 m² v.v.o. gelegen op zowel de begane grond als op de 1e verdieping van een duurzaam en gas-loos bedrijfs-/kantoorgebouw op bedrijventerrein Groote Lindt in Zwijndrecht.
De kantoorruimten zijn toegankelijk via de representatieve centrale entree met automatische toegangsdeuren op de begane grond en beschikken over een zeer compleet en luxe opleverniveau met o.a. ruime daglichttoetreding door middel van gevelkozijnen, een betegelde vloer, gestuukte wanden, zwart systeemplafond met ledverlichting, vloerverwarming, airco en wandgoten met wandcontactdozen en databekabeling.
Kantoorruimte 4 (begane grond) en 1 (1e verdieping) beschikken beide over een inpandige vergaderruimte en een eigen, inpandige pantry. De overige kantoorruimten (units 5, 6 en 9) maken gebruik van een gemeenschappelijke pantry in de algemene ruimte en kantoorruimten 4, 5 en 6 (begane grond) en 9 (1e verdieping) maken gebruik van gemeenschappelijk sanitair. Kantoorruimte 1 op de 1e verdieping beschikt over eigen sanitair.
Locatie:
De kantoorruimten maken deel uit van een bedrijfs-/kantoorgebouw aan de Noordweg op bedrijventerrein Groote Lindt in Zwijndrecht. Bedrijventerrein Groote Lindt is gelegen tussen de Lindtsedijk en rivier de Oude Maas. De locatie biedt via de Lindtsedijk en Munnikensteeg uitstekende verbindingen van en naar de op- en afritten van rijksweg A16 (Breda-Dordrecht-Rotterdam) en indirect ook naar rijksweg A15 (Europoort-Rotterdam-Gorinchem). De bushalte Develweg bevindt zich op ca. 0,7 km afstand en het treinstation Zwijndrecht bevindt zich op ca. 2,1 km afstand.
Bestemming:
Bedrijfsdoeleinden (kantoor).
Voorzieningen/specificaties:
- representatieve gezamenlijke entree voorzien van automatische toegangsdeuren en fraaie trap naar de verdieping;
- betegelde vloeren;
- gestuukte wanden;
- zwarte systeemplafonds met ledverlichting;
- vloerverwarming;
- koeling door middel van airco plafondunits;
- ruime daglichttoetreding door middel van gevelkozijnen;
- inpandige vergaderruimte in kantoorruimte 4 op de begane grond en kantoorruimte 1 op de 1e verdieping;
- luxe pantry’s met inbouwapparatuur (kantoorruimte 4 op de begane grond en 1 op de 1e verdieping beschikken over eigen, inpandige pantry’s, de overige kantoorruimten (units 5, 6 en 9) maken gebruik van een gemeenschappelijke pantry in de algemene ruimte);
- luxe toiletten (kantoorruimten 4, 5 en 6 op de begane grond en 9 op de 1e verdieping maken gebruik van gemeenschappelijke toiletten, kantoorruimte 1 op de 1e verdieping beschikt over een eigen toilet).
Reclamevoering:
Reclamevoering is uitsluitend mogelijk op de daarvoor door eigenaar/verhuurder aangewezen plaatsen.
Voornoemd bedrag wordt in rekening gebracht ten behoeve van de volgende bijkomende leveringen en diensten:
- levering elektra en water (incl. vastrecht);
- periodiek onderhoud technische installaties;
- periodieke controle brandblusmiddelen;
- tuinonderhoud en onkruidvrij houden buitenterrein;
- schoonmaak algemene ruimten;
- glasvezelinternet;
- administratiekosten 5%.
Huurperiode:
In nader overleg. Flexibele huurperioden bespreekbaar.
Huurbetaling:
Per maand vooruit.
Huurverhoging:
Jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na huuringangsdatum, conform de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI-alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurovereenkomst:
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt op basis van het ROZ-model (Raad van Onroerende Zaken) kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld 30-01-2015 met bijbehorende Agemene Bepalingen gedeponeerd bij de griffie van de Rechtbank te Den Haag en op 17-02-2015 aldaar ingeschreven onder nummer 15/21.
Zekerheidstelling:
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een kwartaalverplichting huur inclusief servicekosten inclusief BTW.
Omzetbelasting:
De huurprijs wordt belast met de geldende omzetbelasting. Huurder en verhuurder opteren voor een BTW-belaste verhuur. Indien op basis van de nieuwe BTW-wetgevingsvoorstelling huurder niet meer aan het criterium meer dan 90% BTW-belaste prestaties verricht voldoet, en zodoende het verzoek om BTW-belaste verhuur niet geaccepteerd wordt, dan zal de huurprijs worden verhoogd met een nader door verhuurder vast te stellen percentage.
De vermelde informatie is van algemene aard en is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. Aan de inhoud van deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
De kantoorruimten zijn toegankelijk via de representatieve centrale entree met automatische toegangsdeuren op de begane grond en beschikken over een zeer compleet en luxe opleverniveau met o.a. ruime daglichttoetreding door middel van gevelkozijnen, een betegelde vloer, gestuukte wanden, zwart systeemplafond met ledverlichting, vloerverwarming, airco en wandgoten met wandcontactdozen en databekabeling.
Kantoorruimte 4 (begane grond) en 1 (1e verdieping) beschikken beide over een inpandige vergaderruimte en een eigen, inpandige pantry. De overige kantoorruimten (units 5, 6 en 9) maken gebruik van een gemeenschappelijke pantry in de algemene ruimte en kantoorruimten 4, 5 en 6 (begane grond) en 9 (1e verdieping) maken gebruik van gemeenschappelijk sanitair. Kantoorruimte 1 op de 1e verdieping beschikt over eigen sanitair.
Locatie:
De kantoorruimten maken deel uit van een bedrijfs-/kantoorgebouw aan de Noordweg op bedrijventerrein Groote Lindt in Zwijndrecht. Bedrijventerrein Groote Lindt is gelegen tussen de Lindtsedijk en rivier de Oude Maas. De locatie biedt via de Lindtsedijk en Munnikensteeg uitstekende verbindingen van en naar de op- en afritten van rijksweg A16 (Breda-Dordrecht-Rotterdam) en indirect ook naar rijksweg A15 (Europoort-Rotterdam-Gorinchem). De bushalte Develweg bevindt zich op ca. 0,7 km afstand en het treinstation Zwijndrecht bevindt zich op ca. 2,1 km afstand.
Bestemming:
Bedrijfsdoeleinden (kantoor).
Voorzieningen/specificaties:
- representatieve gezamenlijke entree voorzien van automatische toegangsdeuren en fraaie trap naar de verdieping;
- betegelde vloeren;
- gestuukte wanden;
- zwarte systeemplafonds met ledverlichting;
- vloerverwarming;
- koeling door middel van airco plafondunits;
- ruime daglichttoetreding door middel van gevelkozijnen;
- inpandige vergaderruimte in kantoorruimte 4 op de begane grond en kantoorruimte 1 op de 1e verdieping;
- luxe pantry’s met inbouwapparatuur (kantoorruimte 4 op de begane grond en 1 op de 1e verdieping beschikken over eigen, inpandige pantry’s, de overige kantoorruimten (units 5, 6 en 9) maken gebruik van een gemeenschappelijke pantry in de algemene ruimte);
- luxe toiletten (kantoorruimten 4, 5 en 6 op de begane grond en 9 op de 1e verdieping maken gebruik van gemeenschappelijke toiletten, kantoorruimte 1 op de 1e verdieping beschikt over een eigen toilet).
Reclamevoering:
Reclamevoering is uitsluitend mogelijk op de daarvoor door eigenaar/verhuurder aangewezen plaatsen.
Voornoemd bedrag wordt in rekening gebracht ten behoeve van de volgende bijkomende leveringen en diensten:
- levering elektra en water (incl. vastrecht);
- periodiek onderhoud technische installaties;
- periodieke controle brandblusmiddelen;
- tuinonderhoud en onkruidvrij houden buitenterrein;
- schoonmaak algemene ruimten;
- glasvezelinternet;
- administratiekosten 5%.
Huurperiode:
In nader overleg. Flexibele huurperioden bespreekbaar.
Huurbetaling:
Per maand vooruit.
Huurverhoging:
Jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na huuringangsdatum, conform de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI-alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurovereenkomst:
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt op basis van het ROZ-model (Raad van Onroerende Zaken) kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld 30-01-2015 met bijbehorende Agemene Bepalingen gedeponeerd bij de griffie van de Rechtbank te Den Haag en op 17-02-2015 aldaar ingeschreven onder nummer 15/21.
Zekerheidstelling:
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een kwartaalverplichting huur inclusief servicekosten inclusief BTW.
Omzetbelasting:
De huurprijs wordt belast met de geldende omzetbelasting. Huurder en verhuurder opteren voor een BTW-belaste verhuur. Indien op basis van de nieuwe BTW-wetgevingsvoorstelling huurder niet meer aan het criterium meer dan 90% BTW-belaste prestaties verricht voldoet, en zodoende het verzoek om BTW-belaste verhuur niet geaccepteerd wordt, dan zal de huurprijs worden verhoogd met een nader door verhuurder vast te stellen percentage.
De vermelde informatie is van algemene aard en is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. Aan de inhoud van deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
360° foto's en video
Planning
Start verhuur
oktober 2024
Aanbod
-
€ 1.850 /mnd 117 m²
-
€ 1.250 /mnd 81 m²
-
€ 895 /mnd 57 m²
-
€ 2.175 /mnd 137 m²
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing