Omschrijving
PER INSCHRIJVING TE KOOP
Op goed bereikbare locatie in Apeldoorn-Zuid gelegen bedrijfshal met kantoor, overdekte opslag en verhard buitenterrein, alsmede een bedrijfswoning met bouwgrond. Door de ligging nabij de Laan van Malkenschoten zijn de op- en afritten van en naar de autosnelweg A1 eenvoudig bereikbaar.
OBJECTEN
1.) BEDRIJFSPAND (deels verhuurd)
Circa 1.470 m² bedrijfshal met kantoor en overdekte opslag van ca. 700 m², verhard buitenterrein.
(nrs. 2895, 2896 en 2897)
Het pand is deels verhuurd overeenkomstig een huurovereenkomst die is opgezegd per 30 juni 2026.
2.) VOORMALIGE KANTINE + BOUWGROND
Voormalige kantine/ bedrijfswoning van ca. 87 m² en ca. 773 m² ongebonden grond (nrs. 1228 en 2855)
Belangrijk: De vrijstaande woning met garage kadastrale aanduiding: sectie AD, nummers 2893 en 2894 (groot 1.067 m²) blijven buiten de verkoop. Er dient rekening te worden gehouden met een te vestigen recht van overpad om te komen en te gaan naar deze woning met garage. Verkoper wenst een grenscorrectie uit te laten voeren op de erfgrens tussen de percelen 1228 en 2894 waardoor de nieuwe erfgrens langs de garage haaks op de Oude Apeldoornseweg komt te liggen.
VOORZIENINGEN
Bedrijfshal:
- betonvloer
- TL verlichtingsarmaturen
- kraanbaan met 2 kranen ( 3.2.ton)
- gasstralers
- vrije hoogte ca. 7.30 meter en ca. 4.50 meter
- 4x overheaddeur
- zware elektrische installatie/krachtstroom
- perslucht.
Kantoor:
- systeemplafonds met inbouwarmaturen
- kantine
- toiletten/ was- en kleed gelegenheid
- gasgestookte CV installatie
- alarm.
Overdekte opslag:
Verharde stallingsruimte met overkapping.
PARKEERPLAATSEN
Royale parkeervoorzieningen op eigen terrein aanwezig.
KADASTRALE GEGEVENS
Gemeente Apeldoorn
Sectie AD
Nummers 2855, 1228, 2895, 2896 en 2897
Grootte in totaal 8.086 m²(*).
* In verband met de door verkoper gewenst grenscorrectie op de erfgrens tussen de percelen 1228 en 2894 kan de oppervlakte enkele m² afwijken. Definitieve grootte vast te stellen na kadastrale inmeting.
KOSTEN KOPER
De overdrachtsbelasting en notariskosten zijn voor rekening van de koper.
UITGEBREIDE INFORMATIE - DATAROOM
Uitgebreide informatie over de locatie - met o.a. foto's, plattegronden en overige informatie kunt u aanvragen via de eigen website/ URL: oudeapeldoornseweg56-60.nl waarin alle informatie is opgenomen. Wij hebben de informatie die wat vertrouwelijker is achter een toegangscode geplaatst. Mocht u deze informatie ook willen inzien, neemt u dan telefonisch contact met ons op zodat wij u een code kunnen geven.
KIJKMOMENTEN
Om te bezichtigen kunt u telefonisch een afspraak maken, dit is mogelijk op de volgende momenten.
- donderdag 10 april van 13.00 uur - 16.00 uur
- woensdag 16 april van 13.00 uur - 16.00 uur
BESTEMMINGSPLAN
Object 1.) valt binnen het bestemmingsplan Malkenschoten-Kayersmolen, vastgesteld d.d. 13 juni 2013 en heeft de bestemming ‘Bedrijf’ en object 2.) heeft de bestemming ‘Wonen’.
U kunt het bestemmingsplan bij ons kantoor opvragen.
MILIEU
Er is een verkennend bodemonderzoek van Tauw naar de milieuhygiënische kwaliteit van bodem en grond aanwezig, welke is te downloaden via de dataroom op de website. Er zijn asbesthoudende materialen aangetroffen in de voormalige kantine/ bedrijfswoning.
STAAT VAN HET OBJECT BIJ OVERDRACHT
Uitgangspunt is dat het object "as is, where is" wordt verkocht en overgedragen. Mede gelet hierop en onverminderd het overigens in de verkoopbrochure bepaalde, wordt hierbij bepaald dat indien het verkochte of een deel daarvan eigenschappen heeft of mist respectievelijk gebreken heeft, van welke aard of omvang dan ook, dat
1. dit nimmer aanleiding zal zijn tot ontbinding, vernietiging of wijziging van de onderhavige
overeenkomst of tot enigerlei verrekening;
2. koper verkoper nimmer zal aanspreken tot het betalen van enige schadevergoeding, in welke vorm ook.
AKTE VAN LEVERING
Zodra verkoper en koper overeenstemming hebben bereikt, wordt voor rekening van koper door de notaris een Akte van levering opgesteld op basis van de getekende koopovereenkomst. Deze koopovereenkomst zal binnen twee weken na gunning door partijen worden ondertekend, waarna koper binnen 5 werkdagen gehouden is om de zekerheidstelling ter grootte van 10 % van de koopsom onder de notaris te brengen. De zekerheidstelling mag bestaan uit een waarborgsom of een door een in Nederland erkende bankinstelling afgegeven bankgarantie.
De levering zal in onderling overleg plaatsvinden.
PROCES EN VOORWAARDEN
In overleg met onze opdrachtgever is gekozen voor een Verkoop bij Inschrijving. Dit betekent dat er een schriftelijke bieding gedaan kan worden, die uiterlijk vrijdag 9 mei 2025, 12.00 uur bij ons ingeleverd moet zijn. Het biedingsformulier kunt u via de dataroom (oudeapeldoornseweg56-60.nl) downloaden. Een bezichtiging is mogelijk op 10 en 16 april a.s. van 13.00 - 16.00 uur. Hiervoor dient u zich telefonisch aan te melden.
UITGANGSPUNTEN TRANSACTIE
Gegadigden dienen hun eigen kosten te dragen, inclusief de kosten voor een due diligence traject en eventueel juridisch en fiscaal advies. De verkoper heeft Thoma Post Bedrijfsmakelaars aangesteld als exclusieve makelaar van het verkoopproces. Potentiële kopers zijn niet verantwoordelijk voor eventuele courtages aan Thoma Post Bedrijfsmakelaars.
Het object zal “as is, where is” worden verkocht, om deze reden dus zonder enige verklaringen of garanties met betrekking tot de huidige juridische, milieu-, technische en/of fiscale aspecten van de objecten en zonder garanties over de afwezigheid van gebreken, lasten en/of beperkingen, tenzij in dit Verkoopmemorandum vermeldt of als informatie in de dataroom opgenomen.
De baten, lasten, belastingen, heffingen en dergelijke komen voor rekening van koper met ingang van de datum van de notariële overdracht. De dan lopende baten, lasten, belastingen en/of heffingen, zullen per die datum tussen partijen naar rato van tijd worden verrekend. Deze verrekening vindt gelijktijdig plaats met de betaling van de koopsom.
Het uitbrengen van een bieding heeft niet tot gevolg dat voor verkoper verplichtingen ontstaan, ook niet om (verdere) informatie te verschaffen of te onderhandelen. De acceptatie van een bieding zonder dat dit is uitgewerkt in een schriftelijke koopovereenkomst zal van de zijde van verkoper nimmer leiden tot een verplichting tot levering of anderszins jegens koper. Na gunning zal de koopovereenkomst met inachtneming van bovenstaande uitgangspunten worden opgesteld door Gietema Wevers Dijkman notarissen en ter ondertekening ter beschikking aan koper worden gesteld.
DISCLAIMER
Alhoewel deze tekst met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld kunnen noch opdrachtgever noch Thoma Post Bedrijfsmakelaars aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele onjuistheden dan wel voor verwachtingen gebaseerd op deze tekst, welke als vrijblijvende informatie dient te worden beschouwd. Overigens wordt onze aansprakelijkheid in alle gevallen beperkt tot het bedrag dat, in het desbetreffende geval wordt uitgekeerd krachtens de door ons afgesloten beroepsaansprakelijkheidsverzekering. Tenzij schriftelijk anders is overeengekomen, zijn op al onze werkzaamheden de Algemene Voorwaarden van de NVM van toepassing.
Op goed bereikbare locatie in Apeldoorn-Zuid gelegen bedrijfshal met kantoor, overdekte opslag en verhard buitenterrein, alsmede een bedrijfswoning met bouwgrond. Door de ligging nabij de Laan van Malkenschoten zijn de op- en afritten van en naar de autosnelweg A1 eenvoudig bereikbaar.
OBJECTEN
1.) BEDRIJFSPAND (deels verhuurd)
Circa 1.470 m² bedrijfshal met kantoor en overdekte opslag van ca. 700 m², verhard buitenterrein.
(nrs. 2895, 2896 en 2897)
Het pand is deels verhuurd overeenkomstig een huurovereenkomst die is opgezegd per 30 juni 2026.
2.) VOORMALIGE KANTINE + BOUWGROND
Voormalige kantine/ bedrijfswoning van ca. 87 m² en ca. 773 m² ongebonden grond (nrs. 1228 en 2855)
Belangrijk: De vrijstaande woning met garage kadastrale aanduiding: sectie AD, nummers 2893 en 2894 (groot 1.067 m²) blijven buiten de verkoop. Er dient rekening te worden gehouden met een te vestigen recht van overpad om te komen en te gaan naar deze woning met garage. Verkoper wenst een grenscorrectie uit te laten voeren op de erfgrens tussen de percelen 1228 en 2894 waardoor de nieuwe erfgrens langs de garage haaks op de Oude Apeldoornseweg komt te liggen.
VOORZIENINGEN
Bedrijfshal:
- betonvloer
- TL verlichtingsarmaturen
- kraanbaan met 2 kranen ( 3.2.ton)
- gasstralers
- vrije hoogte ca. 7.30 meter en ca. 4.50 meter
- 4x overheaddeur
- zware elektrische installatie/krachtstroom
- perslucht.
Kantoor:
- systeemplafonds met inbouwarmaturen
- kantine
- toiletten/ was- en kleed gelegenheid
- gasgestookte CV installatie
- alarm.
Overdekte opslag:
Verharde stallingsruimte met overkapping.
PARKEERPLAATSEN
Royale parkeervoorzieningen op eigen terrein aanwezig.
KADASTRALE GEGEVENS
Gemeente Apeldoorn
Sectie AD
Nummers 2855, 1228, 2895, 2896 en 2897
Grootte in totaal 8.086 m²(*).
* In verband met de door verkoper gewenst grenscorrectie op de erfgrens tussen de percelen 1228 en 2894 kan de oppervlakte enkele m² afwijken. Definitieve grootte vast te stellen na kadastrale inmeting.
KOSTEN KOPER
De overdrachtsbelasting en notariskosten zijn voor rekening van de koper.
UITGEBREIDE INFORMATIE - DATAROOM
Uitgebreide informatie over de locatie - met o.a. foto's, plattegronden en overige informatie kunt u aanvragen via de eigen website/ URL: oudeapeldoornseweg56-60.nl waarin alle informatie is opgenomen. Wij hebben de informatie die wat vertrouwelijker is achter een toegangscode geplaatst. Mocht u deze informatie ook willen inzien, neemt u dan telefonisch contact met ons op zodat wij u een code kunnen geven.
KIJKMOMENTEN
Om te bezichtigen kunt u telefonisch een afspraak maken, dit is mogelijk op de volgende momenten.
- donderdag 10 april van 13.00 uur - 16.00 uur
- woensdag 16 april van 13.00 uur - 16.00 uur
BESTEMMINGSPLAN
Object 1.) valt binnen het bestemmingsplan Malkenschoten-Kayersmolen, vastgesteld d.d. 13 juni 2013 en heeft de bestemming ‘Bedrijf’ en object 2.) heeft de bestemming ‘Wonen’.
U kunt het bestemmingsplan bij ons kantoor opvragen.
MILIEU
Er is een verkennend bodemonderzoek van Tauw naar de milieuhygiënische kwaliteit van bodem en grond aanwezig, welke is te downloaden via de dataroom op de website. Er zijn asbesthoudende materialen aangetroffen in de voormalige kantine/ bedrijfswoning.
STAAT VAN HET OBJECT BIJ OVERDRACHT
Uitgangspunt is dat het object "as is, where is" wordt verkocht en overgedragen. Mede gelet hierop en onverminderd het overigens in de verkoopbrochure bepaalde, wordt hierbij bepaald dat indien het verkochte of een deel daarvan eigenschappen heeft of mist respectievelijk gebreken heeft, van welke aard of omvang dan ook, dat
1. dit nimmer aanleiding zal zijn tot ontbinding, vernietiging of wijziging van de onderhavige
overeenkomst of tot enigerlei verrekening;
2. koper verkoper nimmer zal aanspreken tot het betalen van enige schadevergoeding, in welke vorm ook.
AKTE VAN LEVERING
Zodra verkoper en koper overeenstemming hebben bereikt, wordt voor rekening van koper door de notaris een Akte van levering opgesteld op basis van de getekende koopovereenkomst. Deze koopovereenkomst zal binnen twee weken na gunning door partijen worden ondertekend, waarna koper binnen 5 werkdagen gehouden is om de zekerheidstelling ter grootte van 10 % van de koopsom onder de notaris te brengen. De zekerheidstelling mag bestaan uit een waarborgsom of een door een in Nederland erkende bankinstelling afgegeven bankgarantie.
De levering zal in onderling overleg plaatsvinden.
PROCES EN VOORWAARDEN
In overleg met onze opdrachtgever is gekozen voor een Verkoop bij Inschrijving. Dit betekent dat er een schriftelijke bieding gedaan kan worden, die uiterlijk vrijdag 9 mei 2025, 12.00 uur bij ons ingeleverd moet zijn. Het biedingsformulier kunt u via de dataroom (oudeapeldoornseweg56-60.nl) downloaden. Een bezichtiging is mogelijk op 10 en 16 april a.s. van 13.00 - 16.00 uur. Hiervoor dient u zich telefonisch aan te melden.
UITGANGSPUNTEN TRANSACTIE
Gegadigden dienen hun eigen kosten te dragen, inclusief de kosten voor een due diligence traject en eventueel juridisch en fiscaal advies. De verkoper heeft Thoma Post Bedrijfsmakelaars aangesteld als exclusieve makelaar van het verkoopproces. Potentiële kopers zijn niet verantwoordelijk voor eventuele courtages aan Thoma Post Bedrijfsmakelaars.
Het object zal “as is, where is” worden verkocht, om deze reden dus zonder enige verklaringen of garanties met betrekking tot de huidige juridische, milieu-, technische en/of fiscale aspecten van de objecten en zonder garanties over de afwezigheid van gebreken, lasten en/of beperkingen, tenzij in dit Verkoopmemorandum vermeldt of als informatie in de dataroom opgenomen.
De baten, lasten, belastingen, heffingen en dergelijke komen voor rekening van koper met ingang van de datum van de notariële overdracht. De dan lopende baten, lasten, belastingen en/of heffingen, zullen per die datum tussen partijen naar rato van tijd worden verrekend. Deze verrekening vindt gelijktijdig plaats met de betaling van de koopsom.
Het uitbrengen van een bieding heeft niet tot gevolg dat voor verkoper verplichtingen ontstaan, ook niet om (verdere) informatie te verschaffen of te onderhandelen. De acceptatie van een bieding zonder dat dit is uitgewerkt in een schriftelijke koopovereenkomst zal van de zijde van verkoper nimmer leiden tot een verplichting tot levering of anderszins jegens koper. Na gunning zal de koopovereenkomst met inachtneming van bovenstaande uitgangspunten worden opgesteld door Gietema Wevers Dijkman notarissen en ter ondertekening ter beschikking aan koper worden gesteld.
DISCLAIMER
Alhoewel deze tekst met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld kunnen noch opdrachtgever noch Thoma Post Bedrijfsmakelaars aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele onjuistheden dan wel voor verwachtingen gebaseerd op deze tekst, welke als vrijblijvende informatie dient te worden beschouwd. Overigens wordt onze aansprakelijkheid in alle gevallen beperkt tot het bedrag dat, in het desbetreffende geval wordt uitgekeerd krachtens de door ons afgesloten beroepsaansprakelijkheidsverzekering. Tenzij schriftelijk anders is overeengekomen, zijn op al onze werkzaamheden de Algemene Voorwaarden van de NVM van toepassing.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.