Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/43741256
Josink Esweg 7545 PN Enschede
Huurprijs op aanvraag
Omschrijving
ALGEMEEN
Nieuw te realiseren bedrijfsruimte met kantoorruimte gesitueerd op een uitstekende locatie op het bedrijventerrein Josink Es te Enschede. Bedrijventerrein Josink Es is een modern en ruim opgezet bedrijventerrein gelegen aan de westzijde van Enschede met een uitstekende ontsluiting en goede verbinding met de A35 en A1.
Het nieuw te realiseren object zal gebouwd worden op een ruime kavel ter grootte van 3.023 m². De totale oppervlakte van het object bedraagt ca. 1.770 m² BVO verdeeld over een kantoorruimte, bedrijfsruimte en mezzanine. Tot het object behoren eveneens 25 parkeerplaatsen.
De impressies schetsen een beeld van hoe het object mogelijk gerealiseerd kan worden. Indien huurder nadere wensen heeft met betrekking tot de oppervlakte, indeling en/of het afwerkingsniveau dan kan dit in goed overleg afgestemd worden met de opdrachtgever.
BEREIKBAARHEID
Bedrijventerrein Josink Es is een modern en ruim opgezet bedrijventerrein gelegen aan de westzijde van Enschede. Het bedrijventerrein grenst aan de Westerval, de hoofdinvalsweg aan de westkant van Enschede. De Westervel is dé verbindingsweg van Enschede naar o.a. de A35 alsmede de N18.
VLOEROPPERVLAKTE
De totale verhuurbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt ca. 1.770 m² BVO en is als volgt onderverdeeld:
Bedrijfsruimte: ca. 1.270 m² BVO
Kantoorruimte: ca. 280 m² BVO
Mezzanine: ca. 220 m² BVO
Het vloeroppervlak is gemeten door de verhurend makelaar op basis van een kopie-bouwtekening. Het opgegeven metrage is derhalve indicatief. Er kunnen geen rechten aan worden ontleend, noch kan er sprake zijn van enige verrekening achteraf.
PARKEREN
Op eigen terrein is ruim voldoende mogelijkheid tot parkeren in combinatie met laden- en lossen. Tot het gehuurde behoren 25 parkeerplaatsen op eigen terrein.
BESTEMMING
Volgens het bestemmingsplan “Stadsveld – Pathmos 2019“ heeft het onderhavige de enkelbestemming “Bedrijventerrein“ en de functieaanduiding “bedrijf tot en met categorie 3.2“.
Voor het volledige bestemmingsplan kunt u terecht op: ruimtelijkeplannen.nl.
WIJZE VAN OPLEVERING
Indien huurder nadere wensen heeft met betrekking tot de oppervlakte, indeling en/of het afwerkingsniveau dan kan dit in goed overleg afgestemd worden met de opdrachtgever. Het object wordt opgeleverd met o.a. de volgende voorzieningen:
Kantoorruimte
• Kantoorruimte v.z.v. raampartijen;
• Alumium kozijnen v.z.v. HR++ glas;
• Vloeren worden d.m.v. afwerkvloer opgeleverd;
• Sanitaire voorziening per bouwlaag;
• Pantry v.z.v. vaatwasser en koelkast;
• Installatie voor koelen- en verwarmen middels plafond airco-units;
• Scheidingswanden uitgevoerd in gips/metal stud.
Bedrijfsruimte
• Gladde betonnen vloeren;
• Vrije hoogte vanaf ca. 8 meter;
• 2 elektrisch bedienbare overheaddeuren (incl. krachtstroomaansluiting);
Algemeen
• Elektriciteitsaansluiting van 3x80A;
• Ruim buitenterrein t.b.v. parkeren, laden en lossen;
• Verharding d.m.v. klinkers grijs, parkeerplaatsen antraciet of witte belijning;
• Zonnepanelen in overleg mogelijk;
HUURPRIJS
Huurprijs op aanvraag.
HUURTERMIJN
Het vaststellen van de huurtermijn en de aansluitende verlengingstermijnen geschiedt in overleg. Als uitgangspunt geldt een tienjarige huurovereenkomst met verlengingstermijnen van telkens vijf jaar.
HUURINGANGSDATUM
In overleg.
HUURBETALING
Per kwartaal, vooruit te betalen.
ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een bedrag gelijk aan drie maanden betalingsverplichting (inclusief eventuele servicekosten en BTW).
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, op basis van het CPI Alle Huishoudens (2015=100 dan wel de meest recente tijdbasis) en de algemene bepalingen, voor het eerst op de ingangsdatum van de huurovereenkomst, vervolgens jaarlijks per 1 januari.
HUUROVEREENKOMST
Op basis van de standaard huurovereenkomst van verhuurder, die is gebaseerd op het Model ROZ (Raad voor Onroerende Zaken), model 2023.
BTW
Verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder de BTW niet kan verrekenen zal de huurprijs in overleg met huurder worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste verhuur.
VOORBEHOUD
Definitieve goedkeuring opdrachtgever.
De vermelde informatie is van algemene aard en is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. Aan de inhoud van deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
Nieuw te realiseren bedrijfsruimte met kantoorruimte gesitueerd op een uitstekende locatie op het bedrijventerrein Josink Es te Enschede. Bedrijventerrein Josink Es is een modern en ruim opgezet bedrijventerrein gelegen aan de westzijde van Enschede met een uitstekende ontsluiting en goede verbinding met de A35 en A1.
Het nieuw te realiseren object zal gebouwd worden op een ruime kavel ter grootte van 3.023 m². De totale oppervlakte van het object bedraagt ca. 1.770 m² BVO verdeeld over een kantoorruimte, bedrijfsruimte en mezzanine. Tot het object behoren eveneens 25 parkeerplaatsen.
De impressies schetsen een beeld van hoe het object mogelijk gerealiseerd kan worden. Indien huurder nadere wensen heeft met betrekking tot de oppervlakte, indeling en/of het afwerkingsniveau dan kan dit in goed overleg afgestemd worden met de opdrachtgever.
BEREIKBAARHEID
Bedrijventerrein Josink Es is een modern en ruim opgezet bedrijventerrein gelegen aan de westzijde van Enschede. Het bedrijventerrein grenst aan de Westerval, de hoofdinvalsweg aan de westkant van Enschede. De Westervel is dé verbindingsweg van Enschede naar o.a. de A35 alsmede de N18.
VLOEROPPERVLAKTE
De totale verhuurbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt ca. 1.770 m² BVO en is als volgt onderverdeeld:
Bedrijfsruimte: ca. 1.270 m² BVO
Kantoorruimte: ca. 280 m² BVO
Mezzanine: ca. 220 m² BVO
Het vloeroppervlak is gemeten door de verhurend makelaar op basis van een kopie-bouwtekening. Het opgegeven metrage is derhalve indicatief. Er kunnen geen rechten aan worden ontleend, noch kan er sprake zijn van enige verrekening achteraf.
PARKEREN
Op eigen terrein is ruim voldoende mogelijkheid tot parkeren in combinatie met laden- en lossen. Tot het gehuurde behoren 25 parkeerplaatsen op eigen terrein.
BESTEMMING
Volgens het bestemmingsplan “Stadsveld – Pathmos 2019“ heeft het onderhavige de enkelbestemming “Bedrijventerrein“ en de functieaanduiding “bedrijf tot en met categorie 3.2“.
Voor het volledige bestemmingsplan kunt u terecht op: ruimtelijkeplannen.nl.
WIJZE VAN OPLEVERING
Indien huurder nadere wensen heeft met betrekking tot de oppervlakte, indeling en/of het afwerkingsniveau dan kan dit in goed overleg afgestemd worden met de opdrachtgever. Het object wordt opgeleverd met o.a. de volgende voorzieningen:
Kantoorruimte
• Kantoorruimte v.z.v. raampartijen;
• Alumium kozijnen v.z.v. HR++ glas;
• Vloeren worden d.m.v. afwerkvloer opgeleverd;
• Sanitaire voorziening per bouwlaag;
• Pantry v.z.v. vaatwasser en koelkast;
• Installatie voor koelen- en verwarmen middels plafond airco-units;
• Scheidingswanden uitgevoerd in gips/metal stud.
Bedrijfsruimte
• Gladde betonnen vloeren;
• Vrije hoogte vanaf ca. 8 meter;
• 2 elektrisch bedienbare overheaddeuren (incl. krachtstroomaansluiting);
Algemeen
• Elektriciteitsaansluiting van 3x80A;
• Ruim buitenterrein t.b.v. parkeren, laden en lossen;
• Verharding d.m.v. klinkers grijs, parkeerplaatsen antraciet of witte belijning;
• Zonnepanelen in overleg mogelijk;
HUURPRIJS
Huurprijs op aanvraag.
HUURTERMIJN
Het vaststellen van de huurtermijn en de aansluitende verlengingstermijnen geschiedt in overleg. Als uitgangspunt geldt een tienjarige huurovereenkomst met verlengingstermijnen van telkens vijf jaar.
HUURINGANGSDATUM
In overleg.
HUURBETALING
Per kwartaal, vooruit te betalen.
ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een bedrag gelijk aan drie maanden betalingsverplichting (inclusief eventuele servicekosten en BTW).
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, op basis van het CPI Alle Huishoudens (2015=100 dan wel de meest recente tijdbasis) en de algemene bepalingen, voor het eerst op de ingangsdatum van de huurovereenkomst, vervolgens jaarlijks per 1 januari.
HUUROVEREENKOMST
Op basis van de standaard huurovereenkomst van verhuurder, die is gebaseerd op het Model ROZ (Raad voor Onroerende Zaken), model 2023.
BTW
Verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder de BTW niet kan verrekenen zal de huurprijs in overleg met huurder worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste verhuur.
VOORBEHOUD
Definitieve goedkeuring opdrachtgever.
De vermelde informatie is van algemene aard en is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. Aan de inhoud van deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
Kenmerken
Overdracht
- Huurprijs
- Huurprijs op aanvraag
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Beschikbaar
- Aanvaarding
- In overleg
Bouw
- Hoofdfunctie
- Bedrijfshal
- Soort bouw
- Nieuwbouw
- Bouwjaar
- Momenteel in aanbouw
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 1.770 m²
- Bedrijfshal oppervlak
- 1.490 m²
- Terrein oppervlak
- 1.393 m²
- Kantoor oppervlak
- 280 m²
- Vrije hoogte
- 8 m
- Perceel
- 3.023 m²
Indeling
- Aantal bouwlagen
- 2 bouwlagen
- Voorzieningen
- Overheaddeuren, krachtstroom, betonvloer, toilet, pantry, airconditioning en te openen ramen
Energie
- Energielabel
- Niet verplicht
Omgeving
- Ligging
- Bedrijventerrein
- Bereikbaarheid
- Bushalte op minder dan 500 m, NS Intercitystation op 3000 m tot 4000 m en snelwegafrit op minder dan 500 m
Parkeergelegenheid
- Parkeerplaatsen
- 25 niet-overdekte parkeerplaatsen