Stephensonweg 8 4207 HB Gorinchem

€ 90 /m²/jaar
Blikvanger Direct aan afslag Gorinchem-Oost gelegen kantoorruimten vanaf 226 m²

Omschrijving

Op een herkenbare locatie, direct aan de afslag Gorinchem-Oost (A15), gelegen keurige kantoorruimten vanaf ca. 226 m². Het kantoorgebouw is toegankelijk via een representatieve centrale entree. Per bouwlaag zijn twee kantoorvleugels, waardoor indien gewenst metrages van ca. 864 m² (1e verdieping) op één bouwlaag gehuurd kunnen worden. Elke kantoorruimte is vrij indeelbaar en voorzien van eigen toiletruimten en een eigen pantry. De kantoorruimten kunnen worden gehuurd vanaf
€ 90,- per m² per jaar uitgaande van het huidige afwerkingsniveau. De uiteindelijke huurprijs zal in nader overleg worden vastgesteld en is mede afhankelijk van het overeengekomen afwerkingsniveau en de looptijd van de huurovereenkomst.

Locatie:
Het kantoorgebouw is gelegen op een herkenbare zichtlocatie direct aan afslag Gorinchem-Oost (A15) op het bedrijventerrein Gorinchem Oost I. De ontsluiting via de rijkswegen A15 en A27 (knooppunt Gorinchem) is uitstekend. Aan de entree van het bedrijventerrein is een bushalte aanwezig.

Indeling en oppervlakten:
Ruimte: Afmeting v.v.o.: Beschikbaarheid:
0.1: begane grond links ca. 363 m² Verhuurd
0.2: begane grond rechts ca. 363 m² Verhuurd
0.4.1. begane grond linkerzijde ca. 261 m² Beschikbaar
bedrijfsruimte 1: ca. 269 m² Beschikbaar
1.1: 1e verdieping links ca. 432 m² Verhuurd
1.2: 1e verdieping rechts ca. 432 m² Verhuurd
1.3: 1e verdieping linkerzijde ca. 358,6 m² Beschikbaar
2.1: 2e verdieping links ca. 446 m² Beschikbaar
2.2: 2e verdieping rechts ca. 363 m² Beschikbaar
3.1: 3e verdieping links ca. 637 m² Verhuurd
3.2: 3e verdieping rechts ca. 226 m² Verhuurd
Voornoemde metrages zijn vastgesteld op basis van NEN 2580 en zijn inclusief toerekening van algemene ruimte.

Parkeren:
Rondom het bedrijfs-/kantoorgebouw zijn ca. 150 parkeerplaatsen beschikbaar, bestemd voor gemeenschappelijk gebruik. Tevens is er een inpandige fietsenstalling voorzien van 47 fietsplaatsen.

Bestemming:
Kantoordoeleinden.

Energielabel:
Energielabel C, geldig t/m 27 januari 2032.

Bouwaard/algemeen:
- onderheide betonfundering;
- onderheide betonvloer;
- opbouw betonconstructie;
- betonnen verdiepingsvloeren;
- gevels betonnen grindpanelen met aluminium kozijnen, colorbelpanelen en isolerende beglazing;
- geïsoleerd betondak met bitumineuze dakbedekking;
- ontruimingsinstallatie;
- brandblusmiddelen.

Voorzieningen/specificaties:
- representatieve centrale entree met tochtportaal, brievenbussen en wachtruimte op de begane grond;
- bellentableau met intercom en automatische deuropener in het tochtportaal;
- liftinstallatie en trapopgang naar de verdiepingen;
- afsluitbare entree per kantoorvleugel;
- systeemplafonds met ledverlichtingsarmaturen;
- verwarming door middel van c.v.-installatie en radiatoren;
- wandgoten met aansluitingen voor elektra en data/telefonie;
- per kantoorvleugel dames- en heren toiletruimten;
- per kantoorvleugel een pantry.

Telefonie-/internetaansluiting:
Elke kantoorvleugel zal worden opgeleverd met een data/telefonie-aansluiting.
Huurder is zelf verantwoordelijk voor het aangaan van een internetabonnement.

Huurprijs:
Vanaf € 90,- per m² per jaar* exclusief servicekosten exclusief BTW.

*Het betreft een basis huurprijs uitgaande van het huidige afwerkingsniveau. De uiteindelijke huurprijs zal in nader overleg worden vastgesteld en is mede afhankelijk van het overeengekomen afwerkingsniveau en de looptijd van de huurovereenkomst.

Servicekosten:
Het voorschot servicekosten bedraagt € 32,50 per m² v.v.o. per jaar exclusief BTW voor onderstaande leveringen en diensten:
- onderhoud en periodiek controle aan de verwarming- en luchtbehandelingsinstallatie;
- onderhoud en periodiek controle aan de automatische deuren;
- onderhoud en periodiek controle aan de brandblusmiddelen;
- onderhoud en periodiek controle aan de noodverlichting;
- onderhoud en periodiek controle aan de brandmeldinstallatie;
- onderhoud en periodiek controle aan de elektrische installatie en noodverlichting;
- onderhoud en periodiek controle aan de liftinstallatie;
- onderhoud en periodiek controle aan de hydrofoorinstallatie;
- onderhoud aan de gemeenschappelijke verlichting;
- onderhoud aan de zonwering;
- schoonmaak en onderhoud algemene ruimten;
- levering sanitaire voorzieningen;
- huur afvalcontainer en afvoeren van huisvuil;
- onderhoud buitenterrein;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- elektraverbruik inclusief vastrecht;
- gasverbruik inclusief vastrecht;
- administratiekosten 5%.

Huurperiode:
In nader overleg.

Huurbetaling:
Per maand vooruit.

Huurverhoging:
Jaarlijks per 1 januari, conform de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI-alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Huurovereenkomst:
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt op basis van het ROZ-model (Raad van Onroerende Zaken) kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld 30-01-2015 met bijbehorende Algemene Bepalingen gedeponeerd bij de griffie van de Rechtbank te Den Haag en op 17-02-2015 aldaar ingeschreven onder nummer 15/21.

Zekerheidstelling:
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een kwartaalverplichting huur inclusief servicekosten inclusief BTW.

Omzetbelasting:
De huurprijs wordt belast met de geldende omzetbelasting. Huurder en verhuurder opteren voor een BTW-belaste verhuur. Indien op basis van de nieuwe BTW-wetgevingsvoorstelling huurder niet meer aan het criterium meer dan 90% BTW-belaste prestaties verricht voldoet, en zodoende het verzoek om BTW-belaste verhuur niet geaccepteerd wordt, dan zal de huurprijs worden verhoogd met een nader door verhuurder vast te stellen percentage.

Reclamevoering:
Uitsluitend in overleg met en na goedkeuring van eigenaar/verhuurder.

Oplevering:
Per direct beschikbaar.

Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 90 per vierkante meter per jaar
Servicekosten
€ 32 per vierkante meter per jaar (21% BTW van toepassing)
Aangeboden sinds
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
Per direct beschikbaar

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoor
Mogelijke functie(s)
Bedrijfsruimte
Soort bouw
Bestaande bouw
Bouwjaar
1992

Oppervlakten

Oppervlakte
269 m²

Indeling

Voorzieningen
Liften, systeemplafond, toilet, pantry en verwarming

Energie

Energielabel
C

Omgeving

Ligging
Bedrijventerrein

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.