Omschrijving
Algemeen: Het betreft een representatief vrijstaand logistiek bedrijfspand van ca. 1.921 m2 b.v.o. met loadingdocks, strategisch gelegen op het bedrijventerrein "De Boezem" te Pijnacker. De kantoren zijn geheel gerenoveerd.
Het object is direct gebruiksklaar beschikt over uitstekende voorzieningen zoals 6 loading docks, 1 maaivelddeur en verhard terrein met circa 26 eigen parkeerplaatsen.
Bereikbaarheid: Het object is gelegen op het bedrijventerrein "De Boezem" te Pijnacker. De rijkswegen A-13, A-20 alsmede de A-12 zijn snel bereikbaar via de N470/N471.
Adres: Boezemweg 4, 2641 KH te Pijnacker.
Kadastrale gegevens:
Gemeente: Pijnacker
Sectie: B
Nummer: 4766
Grootte: totaal 2.935 m² eigen grond
Bouwjaar: Omstreeks 2002.
Energielabel: Label C.
Metrage: Vrijstaand logistiek bedrijfspand met kantoor bestaande uit totaal ca. 1.921 m² (b.v.o.) en is als volgt verdeeld:
Begane grond bedrijfsruimte: ca. 1.612 m² b.v.o.
Eerste verdieping kantoorruimte: ca. 309 m² b.v.o.
Parkeren: Op eigen terrein zijn circa 26 parkeerplaatsen beschikbaar.
Bestemming:
Bestemmingsplan: Boezem en Boezemvaart
Planstatus : Onherroepelijk vastgesteld op 25-01-2011
Overheid : Gemeente Pijnacker-Nootdorp
Enkelbestemming : Bedrijven t/m categorie 3.2
Opleveringsniveau: Het object wordt opgeleverd in huidige staat en is voorzien van onder andere:
Bedrijfsruimte
* vrije hoogte ca. 6,50 m¹;
* 6 loadingdocks;
* 1 elektrisch bedienbare overheaddeur;
* vrije overspanning;
* vlak afgewerkte betonvloer;
* vloerbelasting 3.000 kg/m²;
* krachtstroomaansluiting(en);
* industriële verlichting;
* kleine entresolvloer;
* gasheater(s);
* toiletgroep(en);
* doucheruimte;
* brandslanghaspel(s).
Kantoorruimte
* systeemplafonds v.v. LED verlichting;
* centrale verwarming middels radiatoren;
* elektrische bedienbare buitenzonwering;
* aluminiumkozijnen v.v. dubbele beglazing;
* te openen ramen;
* kantineruimte v.v. uitgebreide pantry met inbouwapparatuur;
* mechanisch ventilatie;
* airco-units;
* kabelgoten;
* toiletgroep(en);
* diverse kantoorkamers;
* ontruimingsinstallatie;
* alarminstallatie en camerasysteem;
* vloerbedekking (deels PVC/ deels tapijt).
Buitenterrein
* verhard terrein deels klinkerbestrating, deels stelconplaten;
* fietsenstalling.
* 4 oplaadpunten t.b.v. elektrische auto's.
HUURVOORWAARDEN
Huurprijs: € 250.000,-- per jaar te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.
Huurtermijn: 10 jaar met de mogelijkheid de huurovereenkomst telkens met 5 jaar te verlengen.
Opzegtermijn: 12 maanden voor expiratie huurovereenkomst per aangetekend schrijven of bij deurwaardersexploot.
Oplevering: In overleg, op korte termijn mogelijk.
Huurbetaling: Per kwartaal vooruit.
Huurprijsaanpassing: Jaarlijks, zal per huuringangsdatum, voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum, de huurprijs worden aangepast op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Service- en energiekosten: Het object is geheel zelfstandig en er zijn geen bijkomende leveringen en diensten door of vanwege verhuurder van toepassing.
Huurovereenkomst: Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015. Van deze huurovereenkomst maken deel uit de algemene bepalingen kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, welke op 17 februari 2015 gedeponeerd zijn bij de griffie van de rechtbank Den Haag en aldaar zijn ingeschreven onder nummer 15/21.
Zekerheidsstelling: Bij ondertekening van de huurovereenkomst, zal huurder een bankgarantie stellen ter grootte van drie maanden huurverplichting te vermeerderen met (eventuele) servicekosten en de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.
Voorbehoud:
- positief kredietinformatierapport ter beoordeling van verhuurder;
- goedkeuring directie verhuurder.
Het object is direct gebruiksklaar beschikt over uitstekende voorzieningen zoals 6 loading docks, 1 maaivelddeur en verhard terrein met circa 26 eigen parkeerplaatsen.
Bereikbaarheid: Het object is gelegen op het bedrijventerrein "De Boezem" te Pijnacker. De rijkswegen A-13, A-20 alsmede de A-12 zijn snel bereikbaar via de N470/N471.
Adres: Boezemweg 4, 2641 KH te Pijnacker.
Kadastrale gegevens:
Gemeente: Pijnacker
Sectie: B
Nummer: 4766
Grootte: totaal 2.935 m² eigen grond
Bouwjaar: Omstreeks 2002.
Energielabel: Label C.
Metrage: Vrijstaand logistiek bedrijfspand met kantoor bestaande uit totaal ca. 1.921 m² (b.v.o.) en is als volgt verdeeld:
Begane grond bedrijfsruimte: ca. 1.612 m² b.v.o.
Eerste verdieping kantoorruimte: ca. 309 m² b.v.o.
Parkeren: Op eigen terrein zijn circa 26 parkeerplaatsen beschikbaar.
Bestemming:
Bestemmingsplan: Boezem en Boezemvaart
Planstatus : Onherroepelijk vastgesteld op 25-01-2011
Overheid : Gemeente Pijnacker-Nootdorp
Enkelbestemming : Bedrijven t/m categorie 3.2
Opleveringsniveau: Het object wordt opgeleverd in huidige staat en is voorzien van onder andere:
Bedrijfsruimte
* vrije hoogte ca. 6,50 m¹;
* 6 loadingdocks;
* 1 elektrisch bedienbare overheaddeur;
* vrije overspanning;
* vlak afgewerkte betonvloer;
* vloerbelasting 3.000 kg/m²;
* krachtstroomaansluiting(en);
* industriële verlichting;
* kleine entresolvloer;
* gasheater(s);
* toiletgroep(en);
* doucheruimte;
* brandslanghaspel(s).
Kantoorruimte
* systeemplafonds v.v. LED verlichting;
* centrale verwarming middels radiatoren;
* elektrische bedienbare buitenzonwering;
* aluminiumkozijnen v.v. dubbele beglazing;
* te openen ramen;
* kantineruimte v.v. uitgebreide pantry met inbouwapparatuur;
* mechanisch ventilatie;
* airco-units;
* kabelgoten;
* toiletgroep(en);
* diverse kantoorkamers;
* ontruimingsinstallatie;
* alarminstallatie en camerasysteem;
* vloerbedekking (deels PVC/ deels tapijt).
Buitenterrein
* verhard terrein deels klinkerbestrating, deels stelconplaten;
* fietsenstalling.
* 4 oplaadpunten t.b.v. elektrische auto's.
HUURVOORWAARDEN
Huurprijs: € 250.000,-- per jaar te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.
Huurtermijn: 10 jaar met de mogelijkheid de huurovereenkomst telkens met 5 jaar te verlengen.
Opzegtermijn: 12 maanden voor expiratie huurovereenkomst per aangetekend schrijven of bij deurwaardersexploot.
Oplevering: In overleg, op korte termijn mogelijk.
Huurbetaling: Per kwartaal vooruit.
Huurprijsaanpassing: Jaarlijks, zal per huuringangsdatum, voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum, de huurprijs worden aangepast op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Service- en energiekosten: Het object is geheel zelfstandig en er zijn geen bijkomende leveringen en diensten door of vanwege verhuurder van toepassing.
Huurovereenkomst: Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015. Van deze huurovereenkomst maken deel uit de algemene bepalingen kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, welke op 17 februari 2015 gedeponeerd zijn bij de griffie van de rechtbank Den Haag en aldaar zijn ingeschreven onder nummer 15/21.
Zekerheidsstelling: Bij ondertekening van de huurovereenkomst, zal huurder een bankgarantie stellen ter grootte van drie maanden huurverplichting te vermeerderen met (eventuele) servicekosten en de wettelijk verschuldigde omzetbelasting.
Voorbehoud:
- positief kredietinformatierapport ter beoordeling van verhuurder;
- goedkeuring directie verhuurder.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.