Omschrijving
ALGEMEEN
Aan de rand van het centrum van Steenbergen treft u deze zelfstandige bedrijfsruimte met een totale oppervlakte van ca. 2.173,35 m² aan. De indeling van het pand is flexibel, waardoor het geschikt is voor uiteenlopende bedrijfsactiviteiten. Het pand is voorzien van een verhard buitenterrein met 59 parkeerplaatsen.
BEREIKBAARHEID
Het pand is strategisch gelegen, met een goede bereikbaarheid via de nabijgelegen snelweg (A4). Met 2 minuten autorijafstand is de snelweg te bereiken. Met de bus is het station van Bergen op Zoom in 30 minuten te bereiken.
De bestemming ter plaatse is Bedrijventerrein. Conform deze bestemming is naast bedrijvigheid tot milieu categorie 2 toegestaan.
Afwijking is mogelijk, ten behoeve van:
- Hogere milieucategorie
- Perifere en/of grootschalige detailhandel (PDV/GDV)
- Ondergeschikte detailhandel
- Ontspannende voorzieningen
Het pand is direct aan het centrum van Steenbergen gelegen, tegenover de jachthaven.
Deze locatie biedt daarmee veel potentie voor o.a. bouwmarkten, sportcomplexen, leisure, wellness, multi-use complexen.
VLOEROPPERVLAKTE
Voor verhuur is beschikbaar een totale oppervlakte van 2.173,35 m².
INDELING
Zie de plattegrondtekeningen in de bijlagen.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het gehuurde zal worden opgeleverd in de huidige staat, derhalve inclusief o.a.:
• Betonnen vloer;
• Houten entresol;
• Tl-verlichting;
• Systeemplafond in kantoor- kantine ruimte;
• Overheaddeur(en);
• Meterkast;
• Sanitaire voorziening;
• Pantry voorzien van magnetron, koelkast en vaatwasser;
• Brandblusmiddelen;
• Heaters.
BESTEMMING
Bedrijfsruimte
Informatie inzake gebruiksmogelijkheden en voorschriften is te verkrijgen via ons kantoor, bij de gemeente of via de website van ruimtelijke plannen.
HUURPRIJS
Op aanvraag.
BTW
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.
SERVICEKOSTEN
Niet van toepassing.
Huurder dient voor eigen rekening en risico contracten met nutsbedrijven af te sluiten voor de levering en het verbruik van gas, water en elektra.
HUURTERMIJN
Huurperiode van 5 jaar gevolgd door verlengingstermijnen van telkens 5 jaar.
OPZEGTERMIJN
12 maanden.
HUURBETALING
De totale betalingsverplichting dient per kwartaal vooruit te worden voldaan.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie ter grootte van drie maanden huur en servicekosten te vermeerderen met de geldende BTW.
HUURINDEXATIE
De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na de huuringangsdatum, worden verhoogd op basis van de consumentenprijsindex (CPI) zoals wordt gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUUROVEREENKOMST
De huurovereenkomst zal zijn gebaseerd op het model zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) 2015, inclusief de algemene bepalingen.
AANVAARDING
In overleg.
Aan de rand van het centrum van Steenbergen treft u deze zelfstandige bedrijfsruimte met een totale oppervlakte van ca. 2.173,35 m² aan. De indeling van het pand is flexibel, waardoor het geschikt is voor uiteenlopende bedrijfsactiviteiten. Het pand is voorzien van een verhard buitenterrein met 59 parkeerplaatsen.
BEREIKBAARHEID
Het pand is strategisch gelegen, met een goede bereikbaarheid via de nabijgelegen snelweg (A4). Met 2 minuten autorijafstand is de snelweg te bereiken. Met de bus is het station van Bergen op Zoom in 30 minuten te bereiken.
De bestemming ter plaatse is Bedrijventerrein. Conform deze bestemming is naast bedrijvigheid tot milieu categorie 2 toegestaan.
Afwijking is mogelijk, ten behoeve van:
- Hogere milieucategorie
- Perifere en/of grootschalige detailhandel (PDV/GDV)
- Ondergeschikte detailhandel
- Ontspannende voorzieningen
Het pand is direct aan het centrum van Steenbergen gelegen, tegenover de jachthaven.
Deze locatie biedt daarmee veel potentie voor o.a. bouwmarkten, sportcomplexen, leisure, wellness, multi-use complexen.
VLOEROPPERVLAKTE
Voor verhuur is beschikbaar een totale oppervlakte van 2.173,35 m².
INDELING
Zie de plattegrondtekeningen in de bijlagen.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het gehuurde zal worden opgeleverd in de huidige staat, derhalve inclusief o.a.:
• Betonnen vloer;
• Houten entresol;
• Tl-verlichting;
• Systeemplafond in kantoor- kantine ruimte;
• Overheaddeur(en);
• Meterkast;
• Sanitaire voorziening;
• Pantry voorzien van magnetron, koelkast en vaatwasser;
• Brandblusmiddelen;
• Heaters.
BESTEMMING
Bedrijfsruimte
Informatie inzake gebruiksmogelijkheden en voorschriften is te verkrijgen via ons kantoor, bij de gemeente of via de website van ruimtelijke plannen.
HUURPRIJS
Op aanvraag.
BTW
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.
SERVICEKOSTEN
Niet van toepassing.
Huurder dient voor eigen rekening en risico contracten met nutsbedrijven af te sluiten voor de levering en het verbruik van gas, water en elektra.
HUURTERMIJN
Huurperiode van 5 jaar gevolgd door verlengingstermijnen van telkens 5 jaar.
OPZEGTERMIJN
12 maanden.
HUURBETALING
De totale betalingsverplichting dient per kwartaal vooruit te worden voldaan.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie ter grootte van drie maanden huur en servicekosten te vermeerderen met de geldende BTW.
HUURINDEXATIE
De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na de huuringangsdatum, worden verhoogd op basis van de consumentenprijsindex (CPI) zoals wordt gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUUROVEREENKOMST
De huurovereenkomst zal zijn gebaseerd op het model zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) 2015, inclusief de algemene bepalingen.
AANVAARDING
In overleg.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.