Verhuurgeschiedenis
- Aangeboden sinds
- 31 januari 2024
- Verhuurdatum
- 28 februari 2024
- Looptijd
- 4 weken
Omschrijving
Prachtige multifunctionele bedrijfsruimte met kantoorruimte beschikbaar op bedrijventerrein Oudenrijn in De Meern!
Bij binnenkomst komt u terecht in een riante nette ontvangstruimte welke toegang geeft tot een ruime kantoorruimte. Tevens is via de ontvangstruimte de bedrijfsruimte te bereiken. Middels de trapopgang is de eerste verdieping te bereiken met meerdere ruimtes welke zeer geschikt zijn voor verschillende doeleinden. Op dit moment zijn er een aantal ruimtes ingericht als kantoorruimte, ontmoetingsruimte voorzien van keuken, archiefruimte en een kleedkamer.
De bedrijfsruimte is ruim opgezet. Op de begane grond is circa 365 m² bedrijfsruimte beschikbaar welke is voorzien van circa 160 m² entresolvloer. De entresolvloer kan desgewenst ook verwijderd worden, afhankelijk van de wensen van de huurder. Tevens is er voor de verhuur circa 140 m² representatieve kantoorruimte beschikbaar op de begane grond OF op de eerste verdieping.
Op eigen terrein aan de voorzijde van het gebouw bevinden zich circa 5 parkeermogelijkheden. Het terrein is tevens afsluitbaar middels een elektrisch hek.
Het betreft een duurzaam pand volledig voorzien van dubbele beglazing, vloerverwarming en een koude-warmteopslag (KWO). Tevens is het dak belegd met 68 zonnepanelen waarbij het grootste gedeelte van het energieverbruik zelf wordt opgewekt.
De huidige huurder van het pand stelt een groot deel van zijn bedrijfsruimte en kantoorruimte beschikbaar voor de verhuur. Afhankelijk van de wens van de nieuwe huurder kan de kantoorruimte op de begane grond OF op de eerste verdieping gehuurd worden. Een klein deel van de bedrijfsruimte zal door de huidige huurder in gebruik blijven voor zijn opslag/werkzaamheden. Zie de plattegrondtekeningen voor meer informatie.
Interesse in een rondleiding? Wij nodigen u graag uit!
Indeling en voorzieningen
Het object zal worden opgeleverd in huidige staat en zal onder meer voorzien worden van:
Kantoor
• systeemplafond met HF verlichtingsarmaturen deels te bedienen middels afstandsbediening;
• toilet per verdieping;
• pantry op de begane grond;
• keuken/kantine op de eerste verdieping voorzien van inbouwapparatuur;
• verwarming en koeling: aardwarmte installatie welke een vloerverwarmingsinstallatie als hoofdverwarming voorziet van de benodigde energie;
• aanwezige kabelgoten in de kantoren;
• deels te openen draai-/kiepramen;
• elektrische rolluiken op de begane grond;
• alarminstallatie;
• diverse bewakingscamera's (zowel binnen als buiten)
• korreltapijt in alle kantoren;
• 2x brandharspel per unit;
• representatieve entree;
• UTP (Cat5) data- en communicatiebekabeling met outlets in de kabelgoten;
• (deels) te openen ramen;
• huidige scheidingswanden;
• huidige vloerbedekking;
• dubbele sanitaire voorzieningen met voorportaal en fontein;
• mechanische ventilatie;
• sleutelplan v.v. elektronisch toegangsysteem.
Bedrijfsruimte
• vrije hoogte van circa 5.95 meter;
• 1x overheaddeur (4,00 x 4,50 meter) elektrisch bedienbaar;
• verwarming door middel van een aardwarmte-installatie;
• vrije hoogte van circa 5.95 meter
• monoliet afgewerkte betonvloer;
• vloerbelasting ca. 2.500 kg/m²;
• brandslanghaspel 1 stuk;
• krachtstroomaansluiting;
• betonnen trap welke toegang geeft tot 1e verdieping kantoor;
• lichtstraat;
• buitenverlichting in bedrijfshal;
• HF verlichting in bedrijfshal.
Buitenterrein:
• verhard middels grove klinkerbestrating;
• straatverlichting;
• hekwerken.
Vloeroppervlakte
De totale verhuurbare vloeroppervlakte bedraagt circa 365 m² bedrijfsruimte op de begane grond voorzien van circa 160 m² entresolvloer en circa 140 m² kantoorruimte op de begane grond of eerste verdieping.
De genoemde metrages zijn niet bepaald op basis van een NEN-meting en derhalve indicatief en vrijblijvend van aard.
Parkeren
De bedrijfsruimte beschikt over 5 eigen parkeerplaatsen op eigen terrein. Het terrein is afsluitbaar middels een elektrisch hek.
Bestemmingsplan
De locatie is opgenomen in het bestemmingsplan 'Bedrijventerrein Oudenrijn, De Meern'. Het object heeft een enkelbestemming Bedrijventerrein met een functieaanduiding 'bedrijf tot en met categorie 3.2'. Voor meer informatie over de bestemmingsmogelijkheden verwijzen wij u door naar Ruimtelijkeplannen.nl.
Energielabel
Het object beschikt over energielabel A. Dit label is geldig tot 21 december 2030.
Huurprijs
€ 42.500,00 per jaar, exclusief btw.
Btw
Het uitgangspunt is btw belaste verhuur. Indien huurder de btw niet kan verrekenen dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijs-indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Servicekosten
Huurder is voor eigen rekening en risico direct contractant bij de openbare nutsbedrijven.
Betaling
Huurpenningen en btw per maand vooruit.
Zekerheidsstelling
Afhankelijk van de financiële gegoedheid van de kandidaat een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van minimaal drie (3) maanden huur, inclusief btw.
Aanvaarding
In overleg.
Huurtermijn
5 (vijf) jaar met verlengingstermijnen van telkens 5 (vijf) jaar.
Opzegtermijn
12 (twaalf) maanden voorafgaande aan de expiratiedatum.
Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het meest recente standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
Plattegronden
De in deze projectinformatie opgenomen tekeningen zijn slechts van indicatieve aard. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
De vermelde informatie behelst geen aanbod doch globale informatie van algemene aard. De informatie is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. CMC Bedrijfsmakelaars staat niet in voor de juistheid en volledigheid van de informatie. Aan de inhoud van deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
Bij binnenkomst komt u terecht in een riante nette ontvangstruimte welke toegang geeft tot een ruime kantoorruimte. Tevens is via de ontvangstruimte de bedrijfsruimte te bereiken. Middels de trapopgang is de eerste verdieping te bereiken met meerdere ruimtes welke zeer geschikt zijn voor verschillende doeleinden. Op dit moment zijn er een aantal ruimtes ingericht als kantoorruimte, ontmoetingsruimte voorzien van keuken, archiefruimte en een kleedkamer.
De bedrijfsruimte is ruim opgezet. Op de begane grond is circa 365 m² bedrijfsruimte beschikbaar welke is voorzien van circa 160 m² entresolvloer. De entresolvloer kan desgewenst ook verwijderd worden, afhankelijk van de wensen van de huurder. Tevens is er voor de verhuur circa 140 m² representatieve kantoorruimte beschikbaar op de begane grond OF op de eerste verdieping.
Op eigen terrein aan de voorzijde van het gebouw bevinden zich circa 5 parkeermogelijkheden. Het terrein is tevens afsluitbaar middels een elektrisch hek.
Het betreft een duurzaam pand volledig voorzien van dubbele beglazing, vloerverwarming en een koude-warmteopslag (KWO). Tevens is het dak belegd met 68 zonnepanelen waarbij het grootste gedeelte van het energieverbruik zelf wordt opgewekt.
De huidige huurder van het pand stelt een groot deel van zijn bedrijfsruimte en kantoorruimte beschikbaar voor de verhuur. Afhankelijk van de wens van de nieuwe huurder kan de kantoorruimte op de begane grond OF op de eerste verdieping gehuurd worden. Een klein deel van de bedrijfsruimte zal door de huidige huurder in gebruik blijven voor zijn opslag/werkzaamheden. Zie de plattegrondtekeningen voor meer informatie.
Interesse in een rondleiding? Wij nodigen u graag uit!
Indeling en voorzieningen
Het object zal worden opgeleverd in huidige staat en zal onder meer voorzien worden van:
Kantoor
• systeemplafond met HF verlichtingsarmaturen deels te bedienen middels afstandsbediening;
• toilet per verdieping;
• pantry op de begane grond;
• keuken/kantine op de eerste verdieping voorzien van inbouwapparatuur;
• verwarming en koeling: aardwarmte installatie welke een vloerverwarmingsinstallatie als hoofdverwarming voorziet van de benodigde energie;
• aanwezige kabelgoten in de kantoren;
• deels te openen draai-/kiepramen;
• elektrische rolluiken op de begane grond;
• alarminstallatie;
• diverse bewakingscamera's (zowel binnen als buiten)
• korreltapijt in alle kantoren;
• 2x brandharspel per unit;
• representatieve entree;
• UTP (Cat5) data- en communicatiebekabeling met outlets in de kabelgoten;
• (deels) te openen ramen;
• huidige scheidingswanden;
• huidige vloerbedekking;
• dubbele sanitaire voorzieningen met voorportaal en fontein;
• mechanische ventilatie;
• sleutelplan v.v. elektronisch toegangsysteem.
Bedrijfsruimte
• vrije hoogte van circa 5.95 meter;
• 1x overheaddeur (4,00 x 4,50 meter) elektrisch bedienbaar;
• verwarming door middel van een aardwarmte-installatie;
• vrije hoogte van circa 5.95 meter
• monoliet afgewerkte betonvloer;
• vloerbelasting ca. 2.500 kg/m²;
• brandslanghaspel 1 stuk;
• krachtstroomaansluiting;
• betonnen trap welke toegang geeft tot 1e verdieping kantoor;
• lichtstraat;
• buitenverlichting in bedrijfshal;
• HF verlichting in bedrijfshal.
Buitenterrein:
• verhard middels grove klinkerbestrating;
• straatverlichting;
• hekwerken.
Vloeroppervlakte
De totale verhuurbare vloeroppervlakte bedraagt circa 365 m² bedrijfsruimte op de begane grond voorzien van circa 160 m² entresolvloer en circa 140 m² kantoorruimte op de begane grond of eerste verdieping.
De genoemde metrages zijn niet bepaald op basis van een NEN-meting en derhalve indicatief en vrijblijvend van aard.
Parkeren
De bedrijfsruimte beschikt over 5 eigen parkeerplaatsen op eigen terrein. Het terrein is afsluitbaar middels een elektrisch hek.
Bestemmingsplan
De locatie is opgenomen in het bestemmingsplan 'Bedrijventerrein Oudenrijn, De Meern'. Het object heeft een enkelbestemming Bedrijventerrein met een functieaanduiding 'bedrijf tot en met categorie 3.2'. Voor meer informatie over de bestemmingsmogelijkheden verwijzen wij u door naar Ruimtelijkeplannen.nl.
Energielabel
Het object beschikt over energielabel A. Dit label is geldig tot 21 december 2030.
Huurprijs
€ 42.500,00 per jaar, exclusief btw.
Btw
Het uitgangspunt is btw belaste verhuur. Indien huurder de btw niet kan verrekenen dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijs-indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Servicekosten
Huurder is voor eigen rekening en risico direct contractant bij de openbare nutsbedrijven.
Betaling
Huurpenningen en btw per maand vooruit.
Zekerheidsstelling
Afhankelijk van de financiële gegoedheid van de kandidaat een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van minimaal drie (3) maanden huur, inclusief btw.
Aanvaarding
In overleg.
Huurtermijn
5 (vijf) jaar met verlengingstermijnen van telkens 5 (vijf) jaar.
Opzegtermijn
12 (twaalf) maanden voorafgaande aan de expiratiedatum.
Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het meest recente standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
Plattegronden
De in deze projectinformatie opgenomen tekeningen zijn slechts van indicatieve aard. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
De vermelde informatie behelst geen aanbod doch globale informatie van algemene aard. De informatie is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. CMC Bedrijfsmakelaars staat niet in voor de juistheid en volledigheid van de informatie. Aan de inhoud van deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
Betrokken makelaar
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.