Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/43585205
Malkenschoten 3 7333 NL Apeldoorn
- Verkocht
Prijs op aanvraag
Omschrijving
HET BIEDINGTRAJECT IS GESLOTEN!
PER INSCHRIJVING te koop prachtige vrijstaande bedrijfswoning met aangrenzende praktijkruimte en achtergelegen bedrijfsgebouw, welke is opgedeeld in 4 zelfstandige bedrijfsunits.
LOCATIE
Het object ligt aan de rand van de bebouwde kom in Apeldoorn-Zuid, nabij de op- en afrit van de autosnelweg A1. Het centrum van Apeldoorn is op korte afstand gelegen.
BOUWJAAR
2018-2019
INDELING
Woning
Entree, hal, toilet, meterkast. Moderne en lichte woonkamer met zithoek, eethoek en een gezellige, lichte open keuken met kookeiland en alle benodigde apparatuur. De dubbele openslaande deuren geven toegang tot het terras en de tuin.
Op de verdieping bevinden zich 4 ruime slaapkamers, waskamer en een moderne badkamer voorzien van een ligbad, douche en dubbele wastafel.
De woning is voorzien van vloerverwarming en warmte- terugwinsysteem.
Praktijkruimte
Ruime entree, hal, eigen meterkast, keuken/ personeelsruimte en 3 behandelkamers voorzien van sanitaire voorzieningen. De praktijk is voorzien van vloerverwarming en warmte- terugwinsysteem.
Bedrijfsruimte
Achterop het perceel is een bedrijfsgebouw gesitueerd bestaande uit 4 zelfstandige bedrijfsunits. De bedrijfsunits beschikken over een eigen meterkast, loopdeur en overheaddeur.
OPPERVLAKTEN
Malkenschoten 3, bedrijfswoning: ca. 153 m2
Malkenschoten 3-B, praktijkruimte: ca. 96 m2
Malkenschoten 3-C t/m F bestaande uit 4 bedrijfshallen (4 x ca. 108 m2 groot)
Bovengenoemd metrages zijn indicatief en zijn niet conform NEN2580 ingemeten.
BUITENTERREIN
Er is voldoende buitenterrein rondom de opstallen.
KADASTRALE GEGEVENS:
Gemeente Apeldoorn
sectie AD
nummer 4462
groot 528 m2
Gemeente Apeldoorn
sectie AD
nummer 4459
groot 1.389 m2
KOSTEN KOPER
De overdrachtsbelasting en notariskosten zijn voor rekening van de koper.
ENERGIELABEL
Bedrijfswoning A+ geldig tot 13-3-2034
Praktijkruimte A++ geldig tot 13-3-2034
BANKGARANTIE:
Bankgarantie c.q. waarborgsom ter grootte van 10 % van de koopsom, te voldoen op de kwaliteitsrekening uiterlijk 5 werkdagen na ondertekening van de koopovereenkomst.
STAAT VAN OVERDRACHT
Uitgangspunt is dat het object "as is, where is" wordt verkocht en overgedragen in de (feitelijke) staat waarin het verkochte zich thans bevindt. De baten, lasten, belastingen, heffingen en dergelijke komen voor rekening van koper met ingang van de datum van de notariële overdracht. De dan lopende baten, lasten, belastingen, heffingen en canons, zullen per die datum tussen partijen naar rato van tijd worden verrekend. Deze verrekening vindt gelijktijdig plaats met de betaling van de koopsom.
UITGEBREIDE INFORMATIE - DATAROOM
Uitgebreide informatie over de locatie - met o.a. foto's, plattegronden en overige informatie kunt u aanvragen via de eigen website/URL: malkenschoten3.nl waarin alle informatie is opgenomen. Wij hebben de informatie die wat vertrouwelijker is achter een toegangscode geplaatst. Mocht u deze informatie ook willen inzien, neemt u dan telefonisch contact met ons op zodat wij u een code kunnen geven.
KIJKMOMENTEN
Om te bezichtigen kunt u telefonisch een afspraak maken, dit is mogelijk op de volgende momenten.
- woensdag 15 mei van 13.30 uur - 15.30 uur
- donderdag 23 mei van 09.00 uur - 11.00 uur
BESTEMMINGSPLAN:
Het object valt binnen het bestemmingsplan “Malkenschoten - Kayersmolen”, vastgesteld d.d. 13 juni 2013
De voor 'Bedrijf' aangewezen gronden zijn bestemd voor:
1. bedrijfsactiviteiten van de categorieën 1 en 2, zoals vermeld in de bij deze regels behorende Lijst van toegelaten bedrijfstypen;
2. een verkooppunt van motorbrandstoffen, niet zijnde lpg, ter plaatse van de aanduiding 'verkooppunt motorbrandstoffen zonder lpg';
3. een bedrijfswoning, ter plaatse van de aanduiding 'bedrijfswoning';
4. beroepsuitoefening aan huis;
5. detailhandel in caravans en campers, ter plaatse van de aanduiding 'specifieke vorm van detailhandel - caravans en campers'
VERKOOP BIJ INSCHRIJVING
In overleg met onze opdrachtgever is gekozen voor een Verkoop bij Inschrijving. Belangstellenden kunnen zich via de website malkenschoten3.nl oriënteren en via ons kantoor een code opvragen waarmee u toegang krijgt tot alle informatie, dit betreft o.a. het eigendomsbewijs, de kadastrale kaart, bestemmingsplan en de vragenlijst. Tijdens de bezichtigingen worden géén documenten ter hand gesteld. U kunt uitsluitend telefonisch een bezichtigingsafspraak maken.
Belangstellenden kunnen tot uiterlijk woensdag 5 juni 16.00 uur en uitsluitend via het Biedingsformulier op de website een bod uitbrengen eventueel voorzien van nadere voorwaarden of voorbehouden. Verkoper gaat in principe voor de hoogste bieding, maar zal zeker ook de voorwaarden en voorbehouden in zijn overweging om te gunnen, meewegen. Verkoper behoudt zich derhalve alle rechten voor om geheel naar eigen inzicht te gunnen of niet. Indien u een bieding doet, gaan wij er vanuit dat u op de hoogte bent van de inhoud van deze documenten.
Na gunning zullen alle partijen bericht ontvangen.
AKTE VAN LEVERING
Zodra verkoper en koper overeenstemming hebben bereikt, wordt door de notaris een Akte van levering opgesteld op basis van de door partijen getekende koopovereenkomst. Deze koopovereenkomst zal binnen twee weken na gunning door partijen worden ondertekend, waarna koper binnen 3 werkdagen gehouden is om de zekerheidstelling ter grootte van 10 % van de koopsom onder de notaris te brengen. De zekerheidstelling mag bestaan uit een waarborgsom of een door een in Nederland erkende bankinstelling afgegeven bankgarantie.
De levering zal in onderling overleg plaatsvinden.
UITGANGSPUNTEN, PROCES EN TRANSACTIE
Gegadigden dienen hun eigen kosten te dragen, inclusief de kosten voor een eventueel due diligence traject en eventueel deskundigen advies. De verkoper heeft Thoma Post Bedrijfsmakelaars aangesteld als exclusieve makelaar van het verkoopproces. Potentiële kopers zijn niet verantwoordelijk voor enige honorering aan Thoma Post Bedrijfsmakelaars.
De objecten worden “as is, where is” verkocht en geleverd en om deze reden dus zonder enige verklaringen of garanties met betrekking tot de juridische, milieu-, technische, planologische en/of fiscale aspecten als ook de feitelijke toestand van de objecten, en zonder garanties over de afwezigheid van gebreken, lasten en/of beperkingen, tenzij is vermeld en/of als informatie in de dataroom is opgenomen.
De baten, lasten, belastingen, heffingen en dergelijke komen voor rekening van koper met ingang van de datum van de notariële overdracht. De dan lopende baten, lasten, belastingen en/of heffingen, zullen per die datum tussen partijen naar rato van tijd worden verrekend. Deze verrekening vindt gelijktijdig plaats met de betaling van de koopsom.
DISCLAIMER
Alhoewel deze informatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld kan Thoma Post Bedrijfsmakelaars geen aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele onjuistheden dan wel voor verwachtingen gebaseerd op deze informatie, welke als vrijblijvende informatie dient te worden beschouwd. Overigens wordt onze aansprakelijkheid in alle gevallen beperkt tot het bedrag dat, in het desbetreffende geval wordt uitgekeerd krachtens de door ons afgesloten beroepsaansprakelijkheidsverzekering. Tenzij schriftelijk anders is overeengekomen, zijn op al onze werkzaamheden de Algemene Voorwaarden van de NVM van toepassing.
PER INSCHRIJVING te koop prachtige vrijstaande bedrijfswoning met aangrenzende praktijkruimte en achtergelegen bedrijfsgebouw, welke is opgedeeld in 4 zelfstandige bedrijfsunits.
LOCATIE
Het object ligt aan de rand van de bebouwde kom in Apeldoorn-Zuid, nabij de op- en afrit van de autosnelweg A1. Het centrum van Apeldoorn is op korte afstand gelegen.
BOUWJAAR
2018-2019
INDELING
Woning
Entree, hal, toilet, meterkast. Moderne en lichte woonkamer met zithoek, eethoek en een gezellige, lichte open keuken met kookeiland en alle benodigde apparatuur. De dubbele openslaande deuren geven toegang tot het terras en de tuin.
Op de verdieping bevinden zich 4 ruime slaapkamers, waskamer en een moderne badkamer voorzien van een ligbad, douche en dubbele wastafel.
De woning is voorzien van vloerverwarming en warmte- terugwinsysteem.
Praktijkruimte
Ruime entree, hal, eigen meterkast, keuken/ personeelsruimte en 3 behandelkamers voorzien van sanitaire voorzieningen. De praktijk is voorzien van vloerverwarming en warmte- terugwinsysteem.
Bedrijfsruimte
Achterop het perceel is een bedrijfsgebouw gesitueerd bestaande uit 4 zelfstandige bedrijfsunits. De bedrijfsunits beschikken over een eigen meterkast, loopdeur en overheaddeur.
OPPERVLAKTEN
Malkenschoten 3, bedrijfswoning: ca. 153 m2
Malkenschoten 3-B, praktijkruimte: ca. 96 m2
Malkenschoten 3-C t/m F bestaande uit 4 bedrijfshallen (4 x ca. 108 m2 groot)
Bovengenoemd metrages zijn indicatief en zijn niet conform NEN2580 ingemeten.
BUITENTERREIN
Er is voldoende buitenterrein rondom de opstallen.
KADASTRALE GEGEVENS:
Gemeente Apeldoorn
sectie AD
nummer 4462
groot 528 m2
Gemeente Apeldoorn
sectie AD
nummer 4459
groot 1.389 m2
KOSTEN KOPER
De overdrachtsbelasting en notariskosten zijn voor rekening van de koper.
ENERGIELABEL
Bedrijfswoning A+ geldig tot 13-3-2034
Praktijkruimte A++ geldig tot 13-3-2034
BANKGARANTIE:
Bankgarantie c.q. waarborgsom ter grootte van 10 % van de koopsom, te voldoen op de kwaliteitsrekening uiterlijk 5 werkdagen na ondertekening van de koopovereenkomst.
STAAT VAN OVERDRACHT
Uitgangspunt is dat het object "as is, where is" wordt verkocht en overgedragen in de (feitelijke) staat waarin het verkochte zich thans bevindt. De baten, lasten, belastingen, heffingen en dergelijke komen voor rekening van koper met ingang van de datum van de notariële overdracht. De dan lopende baten, lasten, belastingen, heffingen en canons, zullen per die datum tussen partijen naar rato van tijd worden verrekend. Deze verrekening vindt gelijktijdig plaats met de betaling van de koopsom.
UITGEBREIDE INFORMATIE - DATAROOM
Uitgebreide informatie over de locatie - met o.a. foto's, plattegronden en overige informatie kunt u aanvragen via de eigen website/URL: malkenschoten3.nl waarin alle informatie is opgenomen. Wij hebben de informatie die wat vertrouwelijker is achter een toegangscode geplaatst. Mocht u deze informatie ook willen inzien, neemt u dan telefonisch contact met ons op zodat wij u een code kunnen geven.
KIJKMOMENTEN
Om te bezichtigen kunt u telefonisch een afspraak maken, dit is mogelijk op de volgende momenten.
- woensdag 15 mei van 13.30 uur - 15.30 uur
- donderdag 23 mei van 09.00 uur - 11.00 uur
BESTEMMINGSPLAN:
Het object valt binnen het bestemmingsplan “Malkenschoten - Kayersmolen”, vastgesteld d.d. 13 juni 2013
De voor 'Bedrijf' aangewezen gronden zijn bestemd voor:
1. bedrijfsactiviteiten van de categorieën 1 en 2, zoals vermeld in de bij deze regels behorende Lijst van toegelaten bedrijfstypen;
2. een verkooppunt van motorbrandstoffen, niet zijnde lpg, ter plaatse van de aanduiding 'verkooppunt motorbrandstoffen zonder lpg';
3. een bedrijfswoning, ter plaatse van de aanduiding 'bedrijfswoning';
4. beroepsuitoefening aan huis;
5. detailhandel in caravans en campers, ter plaatse van de aanduiding 'specifieke vorm van detailhandel - caravans en campers'
VERKOOP BIJ INSCHRIJVING
In overleg met onze opdrachtgever is gekozen voor een Verkoop bij Inschrijving. Belangstellenden kunnen zich via de website malkenschoten3.nl oriënteren en via ons kantoor een code opvragen waarmee u toegang krijgt tot alle informatie, dit betreft o.a. het eigendomsbewijs, de kadastrale kaart, bestemmingsplan en de vragenlijst. Tijdens de bezichtigingen worden géén documenten ter hand gesteld. U kunt uitsluitend telefonisch een bezichtigingsafspraak maken.
Belangstellenden kunnen tot uiterlijk woensdag 5 juni 16.00 uur en uitsluitend via het Biedingsformulier op de website een bod uitbrengen eventueel voorzien van nadere voorwaarden of voorbehouden. Verkoper gaat in principe voor de hoogste bieding, maar zal zeker ook de voorwaarden en voorbehouden in zijn overweging om te gunnen, meewegen. Verkoper behoudt zich derhalve alle rechten voor om geheel naar eigen inzicht te gunnen of niet. Indien u een bieding doet, gaan wij er vanuit dat u op de hoogte bent van de inhoud van deze documenten.
Na gunning zullen alle partijen bericht ontvangen.
AKTE VAN LEVERING
Zodra verkoper en koper overeenstemming hebben bereikt, wordt door de notaris een Akte van levering opgesteld op basis van de door partijen getekende koopovereenkomst. Deze koopovereenkomst zal binnen twee weken na gunning door partijen worden ondertekend, waarna koper binnen 3 werkdagen gehouden is om de zekerheidstelling ter grootte van 10 % van de koopsom onder de notaris te brengen. De zekerheidstelling mag bestaan uit een waarborgsom of een door een in Nederland erkende bankinstelling afgegeven bankgarantie.
De levering zal in onderling overleg plaatsvinden.
UITGANGSPUNTEN, PROCES EN TRANSACTIE
Gegadigden dienen hun eigen kosten te dragen, inclusief de kosten voor een eventueel due diligence traject en eventueel deskundigen advies. De verkoper heeft Thoma Post Bedrijfsmakelaars aangesteld als exclusieve makelaar van het verkoopproces. Potentiële kopers zijn niet verantwoordelijk voor enige honorering aan Thoma Post Bedrijfsmakelaars.
De objecten worden “as is, where is” verkocht en geleverd en om deze reden dus zonder enige verklaringen of garanties met betrekking tot de juridische, milieu-, technische, planologische en/of fiscale aspecten als ook de feitelijke toestand van de objecten, en zonder garanties over de afwezigheid van gebreken, lasten en/of beperkingen, tenzij is vermeld en/of als informatie in de dataroom is opgenomen.
De baten, lasten, belastingen, heffingen en dergelijke komen voor rekening van koper met ingang van de datum van de notariële overdracht. De dan lopende baten, lasten, belastingen en/of heffingen, zullen per die datum tussen partijen naar rato van tijd worden verrekend. Deze verrekening vindt gelijktijdig plaats met de betaling van de koopsom.
DISCLAIMER
Alhoewel deze informatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld kan Thoma Post Bedrijfsmakelaars geen aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele onjuistheden dan wel voor verwachtingen gebaseerd op deze informatie, welke als vrijblijvende informatie dient te worden beschouwd. Overigens wordt onze aansprakelijkheid in alle gevallen beperkt tot het bedrag dat, in het desbetreffende geval wordt uitgekeerd krachtens de door ons afgesloten beroepsaansprakelijkheidsverzekering. Tenzij schriftelijk anders is overeengekomen, zijn op al onze werkzaamheden de Algemene Voorwaarden van de NVM van toepassing.
Kenmerken
Overdracht
- Laatste vraagprijs
- Prijs op aanvraag
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Verkocht
Bouw
- Hoofdfunctie
- Bedrijfshal
- Soort bouw
- Bestaande bouw
- Bouwjaar
- 2018
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 432 m²
- Bedrijfshal oppervlak
- 432 m²
- Perceel
- 1.917 m²
Indeling
- Voorzieningen
- Overheaddeuren en betonvloer
- Woonruimte
- Aanwezig (vrijstaand, 0 m²)
Energie
- Energielabel
- A+
Omgeving
- Ligging
- Bedrijventerrein
- Bereikbaarheid
- NS Intercitystation op 4000 m tot 5000 m en snelwegafrit op 500 m tot 1000 m