Deze bedrijfsruimte op funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/41799715
De Nieuwe Liede ong 2141 BM Vijfhuizen
Huurprijs op aanvraag
Omschrijving
OMSCHRIJVING:
Direct aan de A9 (Amsterdam/Alkmaar) en het Rottepolderplein (Amsterdam-Haarlem) ontwikkelt Goodman een hoogwaardig logistiek centrum.
De units kunnen in 3 opties gebouwd worden vanaf 5.756 m², de metrages zijn flexibel en bespreekbaar. De units kunnen turn-key worden opgeleverd en een certificering van TAPA-A is mogelijk.
Door de strategische ligging tussen Amsterdam, Schiphol Regio Noord-Holland en de Haarlemmermeer is de reistijd en afstand naar consumenten en bedrijven zeer gunstig.
BELANGRIJKSTE VOORDELEN
- Uitstekende bereikbaarheid
- Strategische ligging: Schiphol en de haven van Amsterdam
- Ruimte en specificaties geheel naar wens aanpasbaar
- Zichtlocatie langs de A9
LIGGING:
- Gelegen op bedrijventerrein De Nieuwe Liede
- Nabij de A9 en de A200
- Ontsluiting via de N205
- Op 14 km van Amsterdam centrum - 20 minuten reistijd naar Amsterdam Central Station
- Op 12 km van de haven van Amsterdam - 10 minuten reistijd
- Op 19 km van Amsterdam Airport Schiphol - 10 minuten reistijd
SPECIFICATIES:
- Eersteklas bedrijfsruimte vanaf circa 5.756 m² tot circa 11.548 m²
- Kantoorruimtes en voorzieningen afgestemd op specifieke wensen
- Vloerbelasting: 50 kN/m²
- Vrije hoogte: Gebouw A: 12.20 m Gebouw B: 10.50
- Kolom Grid: 12 m x 24 m
- Gecertificeerde ESFR-sprinklerinstallatie
- 24/7 operationele beschikbaarheid
- Beveiligde d.m.v. omheining en met aparte ingang voor gebouwen A en B.
- Parkeerruimte voor auto's en vrachtwagens
- LED verlichting
- Elektrische laadpalen
- Slimme monitoring van het energieverbruik
- Minimaal BREEAM Very Good certificatie
- Gasloze verwarming
BUITENTERREIN:
• Verharding d.m.v. klinkerbestrating;
• Afsluitbare (elektrische) toegangspoorten;
• Riolering;
• Buitenverlichting;
• Ruim voldoende parkeerplaatsen voor personenauto’s.
VASTGOEDBEHEER
De rol van het Property Management-team is het onderhouden van de relatie tussen de huurder en de verhuurder en is verantwoordelijk voor het onderhoud van het goed (technisch) staat van het gehuurde.
Om dit te bereiken biedt het Property Management-team een breed scala aan diensten met de primaire focus op het bieden van goede service.
Enkele van de taken die worden uitgevoerd door het Property Management-team:
+ Periodiek overleg met de huurder over praktische en operationele zaken;
+ Vertegenwoordigen van de belangen van de huurder ten opzichte van de verhuurder;
+ Opvolging en verwerking van (huur) facturen. Onderbouwen en uitleg van (huur) facturen, indexaties en jaarlijkse serviceconciliatiekosten;
+ Levering van goederen en diensten zoals overeengekomen met de huurder volgens de demacatielijst;
+ Informeer de huurder over wijzigingen of toevoegingen aan de bedrijfsruimte;
+ Het indienen en verkrijgen van goedkeuringen met betrekking tot wijzigingen van de huurder aan het pand;
SERVICEKOSTEN
Er zal een nader overeen te komen voorschotbedrag in rekening worden gebracht voor o.a.
- Gevelreiniging (3 jaarlijks);
- Periodieke milieu-inspecties (2 jaarlijks);
- Periodieke glasbewassing buitenzijde;
- Rioolreiniging gezamenlijke kolken en leidingen;
- Jaarlijkse onderhoud buitenverlichting;
- Water (algemeen);
- Elektra (algemeen);
- Property management;
- 5% administratiekosten over de bovengenoemde leveringen en diensten.
BTW
Bovengenoemde huurprijzen zijn in m² per jaar en te vermeerderen met b.t.w. en servicekosten.
Indien de b.t.w. niet kan worden verrekend, zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd ter compensatie van het door de verhuurder geleden nadeel.
OPLEVERING
In overleg.
Afhankelijk van de verdere uitwerking van de ontwikkeling kan de planning worden aangepast.
HUUROVEREENKOMST
Voor de vastlegging van de afspraken tussen huurder en verhuurder maken wij gebruik van het model Triple-net.
De huurtermijnen, garanties en betalingen zijn afhankelijk van de afspraken tussen partijen. In beginsel gaan wij uit van een minimale huurtermijn van 5 jaar met telkenmale een verlengingsmogelijkheid van 5 jaar en een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een bruto-kwartaalverplichting.
BIJZONDERHEDEN
Goedkeuring eigenaar/verhuurder voorbehouden;
Financiële gegoedheid huurder, naar oordeel van verhuurder.
DISCLAIMER
Alle gepresenteerde informatie is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Niettemin aanvaarden wij en de opdrachtgever geen enkele aansprakelijkheid voor eventuele onjuistheden. Elke vorm van aansprakelijkheid voor eventuele schade, direct dan wel indirect, als gevolg van de aangeboden informatie, wordt dan ook door ons en de opdrachtgever uitdrukkelijk afgewezen. Het is uitsluitend bedoeld als uitnodiging tot het uitbrengen van een bod c.q. in onderhandeling te treden.
Direct aan de A9 (Amsterdam/Alkmaar) en het Rottepolderplein (Amsterdam-Haarlem) ontwikkelt Goodman een hoogwaardig logistiek centrum.
De units kunnen in 3 opties gebouwd worden vanaf 5.756 m², de metrages zijn flexibel en bespreekbaar. De units kunnen turn-key worden opgeleverd en een certificering van TAPA-A is mogelijk.
Door de strategische ligging tussen Amsterdam, Schiphol Regio Noord-Holland en de Haarlemmermeer is de reistijd en afstand naar consumenten en bedrijven zeer gunstig.
BELANGRIJKSTE VOORDELEN
- Uitstekende bereikbaarheid
- Strategische ligging: Schiphol en de haven van Amsterdam
- Ruimte en specificaties geheel naar wens aanpasbaar
- Zichtlocatie langs de A9
LIGGING:
- Gelegen op bedrijventerrein De Nieuwe Liede
- Nabij de A9 en de A200
- Ontsluiting via de N205
- Op 14 km van Amsterdam centrum - 20 minuten reistijd naar Amsterdam Central Station
- Op 12 km van de haven van Amsterdam - 10 minuten reistijd
- Op 19 km van Amsterdam Airport Schiphol - 10 minuten reistijd
SPECIFICATIES:
- Eersteklas bedrijfsruimte vanaf circa 5.756 m² tot circa 11.548 m²
- Kantoorruimtes en voorzieningen afgestemd op specifieke wensen
- Vloerbelasting: 50 kN/m²
- Vrije hoogte: Gebouw A: 12.20 m Gebouw B: 10.50
- Kolom Grid: 12 m x 24 m
- Gecertificeerde ESFR-sprinklerinstallatie
- 24/7 operationele beschikbaarheid
- Beveiligde d.m.v. omheining en met aparte ingang voor gebouwen A en B.
- Parkeerruimte voor auto's en vrachtwagens
- LED verlichting
- Elektrische laadpalen
- Slimme monitoring van het energieverbruik
- Minimaal BREEAM Very Good certificatie
- Gasloze verwarming
BUITENTERREIN:
• Verharding d.m.v. klinkerbestrating;
• Afsluitbare (elektrische) toegangspoorten;
• Riolering;
• Buitenverlichting;
• Ruim voldoende parkeerplaatsen voor personenauto’s.
VASTGOEDBEHEER
De rol van het Property Management-team is het onderhouden van de relatie tussen de huurder en de verhuurder en is verantwoordelijk voor het onderhoud van het goed (technisch) staat van het gehuurde.
Om dit te bereiken biedt het Property Management-team een breed scala aan diensten met de primaire focus op het bieden van goede service.
Enkele van de taken die worden uitgevoerd door het Property Management-team:
+ Periodiek overleg met de huurder over praktische en operationele zaken;
+ Vertegenwoordigen van de belangen van de huurder ten opzichte van de verhuurder;
+ Opvolging en verwerking van (huur) facturen. Onderbouwen en uitleg van (huur) facturen, indexaties en jaarlijkse serviceconciliatiekosten;
+ Levering van goederen en diensten zoals overeengekomen met de huurder volgens de demacatielijst;
+ Informeer de huurder over wijzigingen of toevoegingen aan de bedrijfsruimte;
+ Het indienen en verkrijgen van goedkeuringen met betrekking tot wijzigingen van de huurder aan het pand;
SERVICEKOSTEN
Er zal een nader overeen te komen voorschotbedrag in rekening worden gebracht voor o.a.
- Gevelreiniging (3 jaarlijks);
- Periodieke milieu-inspecties (2 jaarlijks);
- Periodieke glasbewassing buitenzijde;
- Rioolreiniging gezamenlijke kolken en leidingen;
- Jaarlijkse onderhoud buitenverlichting;
- Water (algemeen);
- Elektra (algemeen);
- Property management;
- 5% administratiekosten over de bovengenoemde leveringen en diensten.
BTW
Bovengenoemde huurprijzen zijn in m² per jaar en te vermeerderen met b.t.w. en servicekosten.
Indien de b.t.w. niet kan worden verrekend, zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd ter compensatie van het door de verhuurder geleden nadeel.
OPLEVERING
In overleg.
Afhankelijk van de verdere uitwerking van de ontwikkeling kan de planning worden aangepast.
HUUROVEREENKOMST
Voor de vastlegging van de afspraken tussen huurder en verhuurder maken wij gebruik van het model Triple-net.
De huurtermijnen, garanties en betalingen zijn afhankelijk van de afspraken tussen partijen. In beginsel gaan wij uit van een minimale huurtermijn van 5 jaar met telkenmale een verlengingsmogelijkheid van 5 jaar en een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een bruto-kwartaalverplichting.
BIJZONDERHEDEN
Goedkeuring eigenaar/verhuurder voorbehouden;
Financiële gegoedheid huurder, naar oordeel van verhuurder.
DISCLAIMER
Alle gepresenteerde informatie is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Niettemin aanvaarden wij en de opdrachtgever geen enkele aansprakelijkheid voor eventuele onjuistheden. Elke vorm van aansprakelijkheid voor eventuele schade, direct dan wel indirect, als gevolg van de aangeboden informatie, wordt dan ook door ons en de opdrachtgever uitdrukkelijk afgewezen. Het is uitsluitend bedoeld als uitnodiging tot het uitbrengen van een bod c.q. in onderhandeling te treden.
Kenmerken
Overdracht
- Huurprijs
- Huurprijs op aanvraag
- Aangeboden sinds
-
- Status
- Beschikbaar
- Aanvaarding
- In overleg
Bouw
- Hoofdfunctie
- Bedrijfshal
- Soort bouw
- Nieuwbouw
- Bouwjaar
- Momenteel in aanbouw
Oppervlakten
- Oppervlakte
- 11.548 m² (in units vanaf 5.756 m²)
- Bedrijfshal oppervlak
- 11.548 m²
- Vrije hoogte
- 12,2 m
- Vrije overspanning
- 12 m
- Draagvermogen
- 5.000 kg/m²
Indeling
- Voorzieningen
- Mechanische ventilatie, topkoeling, lichtstraten, loading docks, overheaddeuren, krachtstroom, betonvloer, sprinkler, heater, toilet en pantry
Energie
- Energielabel
- A+
Omgeving
- Ligging
- Bedrijventerrein