Omschrijving
Moderne Businessunit met buitenterrein!
Ben je op zoek naar een moderne bedrijfsruimte met alle mogelijke duurzame voorzieningen? Daarnaast zal deze businessunit worden opgeleverd met pantry en toilet. De businessunits worden hoogwaardig uitgevoerd met een opvallende signatuur. Opvallend bij de gebouwen zijn de verticale houten accenten in de vorm van balken, die aan de bovenkant een dikke grijze stip hebben. De balken staan tegen de scheidingswanden van de verschillende Business Units, die zorgen voor een dynamische uitstraling van de bedrijfsunits.
LOCATIE
De businessunit heeft een perfecte bereikbaarheid en is gelegen op bedrijventerrein ‘De grote Polder’ Binnen enkele minuten bereik je de N11 die loopt van Leiden via Alphen aan den Rijn naar Bodegraven, en verbindt de A4 met de A12. Ook de A4 richting Amsterdam of Den Haag is binnen enkele minuten bereikbaar. Een strategische locatie die jouw bedrijf de nodige zichtbaarheid biedt.
OPPERVLAKTE / INDELING
In totaal bestaat de bedrijfsruimte uit 126 m²
Begane grond : 63 m²
Eerste verdieping : 63 m²
PARKEERMOGELIJKHEDEN
Er bevinden zich twee parkeerplaatsen op eigen terrein.
BESTEMMING
Zie voor het volledige bestemmingsplan: ruimtelijkeplannen.nl
OPLEVERINGSNIVEAU
Het onroerend goed beschikt onder andere over:
- Pantry;
- Te openen ramen;
- Toilet;
- Warmte installatie;
OMZETBELASTING
Verhuurder wenst te opteren voor een met BTW belaste verhuur.
Indien niet geopteerd kan worden voor een met BTW belaste verhuur, zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten dienen nader te worden bepaald.
Huurder dient zelf zorg te dragen voor het afsluiten van contracten met nutsleveranciers en voor data/telefoon.
HUURTERMIJN
Huurtermijnen in overleg.
HUURPRIJSBETALING
De betaling van de huur, eventuele servicekosten en de eventueel verschuldigde omzetbelasting vindt elke maand bij vooruitbetaling plaats.
ZEKERHEIDSTELLING
Bij ondertekening van de huurovereenkomst zal huurder een bankgarantie stellen of een waarborgsom storten ter grootte van (minimaal) 3 maanden huur en eventuele servicekosten, alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na ingangsdatum van de huurovereenkomst, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst conform het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging voor Makelaars (NVM).
AANVAARDING
Het object is in overleg beschikbaar.
Ze verwachten de nieuwbouw businessunits rond het 4e kwartaal 2024 op te leveren.
COURTAGE
Mocht door bemiddeling van Van der Kooij Bedrijfsmakelaars B.V. een transactie tot stand komen, zult u hiervoor geen kosten of courtage verschuldigd zijn.
BIJZONDERHEDEN
Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van verhuurder.
OVERIG
Bezichtigingen uitsluitend op een daartoe afgesproken tijdstip met Van der Kooij Bedrijfsmakelaars B.V. (071- 760 00 50)
GEINTERESEERD
Indien u na bezichtiging interesse heeft in dit pand, kunt u ons een huurvoorstel toesturen dat voldoet aan de volgende criteria:
• Geef een duidelijke omschrijving van wie u bent en wat uw onderneming doet.
• Vermeld de gewenste huurprijs, ingangsdatum en contracttermijn.
Aanvullende informatie, zoals uw website, Kvk-nummer en een kopie van uw ID, is altijd welkom en kan ons helpen om uw voorstel beter te beoordelen. We kijken uit naar uw reactie en staan klaar om u te assisteren bij het vervolgproces.
DISCLAIMER
Aan de samenstelling van deze vrijblijvende projectinformatie is de grootst mogelijke zorg besteed. Het gebruik ervan geschiedt voor eigen risico. Er wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.
Ben je op zoek naar een moderne bedrijfsruimte met alle mogelijke duurzame voorzieningen? Daarnaast zal deze businessunit worden opgeleverd met pantry en toilet. De businessunits worden hoogwaardig uitgevoerd met een opvallende signatuur. Opvallend bij de gebouwen zijn de verticale houten accenten in de vorm van balken, die aan de bovenkant een dikke grijze stip hebben. De balken staan tegen de scheidingswanden van de verschillende Business Units, die zorgen voor een dynamische uitstraling van de bedrijfsunits.
LOCATIE
De businessunit heeft een perfecte bereikbaarheid en is gelegen op bedrijventerrein ‘De grote Polder’ Binnen enkele minuten bereik je de N11 die loopt van Leiden via Alphen aan den Rijn naar Bodegraven, en verbindt de A4 met de A12. Ook de A4 richting Amsterdam of Den Haag is binnen enkele minuten bereikbaar. Een strategische locatie die jouw bedrijf de nodige zichtbaarheid biedt.
OPPERVLAKTE / INDELING
In totaal bestaat de bedrijfsruimte uit 126 m²
Begane grond : 63 m²
Eerste verdieping : 63 m²
PARKEERMOGELIJKHEDEN
Er bevinden zich twee parkeerplaatsen op eigen terrein.
BESTEMMING
Zie voor het volledige bestemmingsplan: ruimtelijkeplannen.nl
OPLEVERINGSNIVEAU
Het onroerend goed beschikt onder andere over:
- Pantry;
- Te openen ramen;
- Toilet;
- Warmte installatie;
OMZETBELASTING
Verhuurder wenst te opteren voor een met BTW belaste verhuur.
Indien niet geopteerd kan worden voor een met BTW belaste verhuur, zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten dienen nader te worden bepaald.
Huurder dient zelf zorg te dragen voor het afsluiten van contracten met nutsleveranciers en voor data/telefoon.
HUURTERMIJN
Huurtermijnen in overleg.
HUURPRIJSBETALING
De betaling van de huur, eventuele servicekosten en de eventueel verschuldigde omzetbelasting vindt elke maand bij vooruitbetaling plaats.
ZEKERHEIDSTELLING
Bij ondertekening van de huurovereenkomst zal huurder een bankgarantie stellen of een waarborgsom storten ter grootte van (minimaal) 3 maanden huur en eventuele servicekosten, alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na ingangsdatum van de huurovereenkomst, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst conform het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging voor Makelaars (NVM).
AANVAARDING
Het object is in overleg beschikbaar.
Ze verwachten de nieuwbouw businessunits rond het 4e kwartaal 2024 op te leveren.
COURTAGE
Mocht door bemiddeling van Van der Kooij Bedrijfsmakelaars B.V. een transactie tot stand komen, zult u hiervoor geen kosten of courtage verschuldigd zijn.
BIJZONDERHEDEN
Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van verhuurder.
OVERIG
Bezichtigingen uitsluitend op een daartoe afgesproken tijdstip met Van der Kooij Bedrijfsmakelaars B.V. (071- 760 00 50)
GEINTERESEERD
Indien u na bezichtiging interesse heeft in dit pand, kunt u ons een huurvoorstel toesturen dat voldoet aan de volgende criteria:
• Geef een duidelijke omschrijving van wie u bent en wat uw onderneming doet.
• Vermeld de gewenste huurprijs, ingangsdatum en contracttermijn.
Aanvullende informatie, zoals uw website, Kvk-nummer en een kopie van uw ID, is altijd welkom en kan ons helpen om uw voorstel beter te beoordelen. We kijken uit naar uw reactie en staan klaar om u te assisteren bij het vervolgproces.
DISCLAIMER
Aan de samenstelling van deze vrijblijvende projectinformatie is de grootst mogelijke zorg besteed. Het gebruik ervan geschiedt voor eigen risico. Er wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.