Description
OBJECT
Te huur, bedrijfspand met kantoor-, bedrijfs- en opslagruimte gelegen aan de Jacobus Spijkerdreef 226-228 te Hoofddorp.
LOCATIE
Het bedrijventerrein ‘De President’ ligt op een centrale locatie in de Gemeente Haarlemmermeer. De locatie kenmerkt zich door een zeer goede bereikbaarheid. Via de Spoorlaan en de provinciale weg N201 (richting Aalsmeer) is de A4 richting Amsterdam en Den Haag uitstekend bereikbaar. Tevens is er een goede aansluiting op zowel de A5 als de A9 (Amstelveen-Amsterdam-Haarlem). Op enkele autominuten afstand ligt luchthaven Schiphol en het centrum van Hoofddorp.
KADASTRALE GEGEVENS
Gemeente: Haarlemmermeer
Sectie: AL
Nummers: 1843 en 1844
BESCHIKBAAR
Het bedrijfspand met kantoor-, bedrijfs- en opslagruimte heeft een totale oppervlakte van circa 335 m² v.v.o. en is als volgt verdeeld:
Begane grond: circa 178 m² v.v.o. bedrijfsruimte;
Eerste verdieping: circa 29,5 m² v.v.o. bedrijfs-/opslagruimte, alsmede circa 128 m² v.v.o. vergader- en kantoorruimte.
Het NEN2580 meetrapport is bij ons op kantoor op te vragen.
PARKEREN
4 parkeerplaatsen beschikbaar.
HUURPRIJS
Op aanvraag.
Koop is bespreekbaar.
HUURTERMIJN
5 jaar + een mogelijkheid tot verlenging met 5 jaar.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het object zal worden opgeleverd in de huidige staat inclusief de navolgende voorzieningen:
Voorzieningen kantoorruimte
- scheidingswanden;
- kabelgoten en patchkast;
- centrale verwarming;
- sanitaire voorzieningen;
- kantine.
Voorzieningen bedrijfsruimte
- vrije hoogte hal laag van ca. 3,4 m;
- 2 overheaddeuren;
- krachtstroom;
- tl- verlichtingsarmaturen;
- alarminstallatie.
BESTEMMING
Volgens het huidige bestemmingsplan ‘Hoofddorp De President 1e herziening’, dat op 5 oktober 2017 onherroepelijk is vastgesteld, heeft het object de bestemming ‘Bedrijventerrein’. De voor ‘Bedrijventerrein' aangewezen gronden zijn bestemd voor:
- bedrijfsactiviteiten, met inbegrip van handel in vervoer- en transportmiddelen zoals opgenomen in de bij dit plan behorende Staat van bedrijfsactiviteiten, waarbij geldt dat ter plaatse van de aanduiding ‘bedrijf tot en met categorie 4.2’ bedrijfsactiviteiten behorende tot bedrijfscategorie 1, 2, 3.1, 3.2, 4.1 of 4.2 zijn toegestaan;
met daaraan ondergeschikt:
- dienstverlening, met uitzondering van baliefuncties en functies gericht op persoonlijke behandeling van klanten en zelfstandige kantoren, met dien verstande dat het bepaalde in de subleden a.1. tot en met a.5. van overeenkomstige toepassing is;
- sport in de vorm van een sportschool of fitnesscentrum of vergelijkbare voorzieningen.
met daarbij behorend(e):
- wegen;
- verhardingen, in- en uitritten;
- fiets- en voetpaden;
- groen;
- water en waterhuishoudkundige voorzieningen;
- nutsvoorzieningen;
- parkeervoorzieningen;
- kantoren;
met dien verstande dat:
- geluidzoneringsplichtige inrichtingen niet zijn toegestaan;
- risicovolle inrichtingen als bedoeld in het Besluit externe veiligheid inrichtingen en het Vuurwerkbesluit, opslag hieronder begrepen, niet zijn toegestaan;
- verkooppunten voor motorbrandstoffen niet zijn toegestaan.
Het volledige bestemmingsplan kunt u opvragen bij ons kantoor.
HUURBETALING
Per kwartaal vooruit.
BANKGARANTIE
Een bankgarantie ter grootte van drie maanden huur vermeerderd met BTW dient gesteld en afgegeven te worden door een erkende Nederlandse bankinstelling.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, voor het eerst na het eerste huurjaar, conform de consumentenprijsindexcijfers, reeks CPI alle huishoudens, totaal (2015=100).
AANVAARDING
In overleg.
SERVICEKOSTEN
Niet van toepassing. Het gehuurde is voorzien van eigen meters ten behoeve van gas, water en elektra. Huurder is zelf verantwoordelijk voor de nutsaansluitingen.
RECLAME
Het aanbrengen van de reclame behoeft de goedkeuring van de eigenaar en verhuurder, alsmede de gemeente Haarlemmermeer.
VOORBEHOUD
Definitieve goedkeuring opdrachtgever.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons kantoor of met uw eigen makelaar.
Huurcontract: Modelhuurcontract ROZ welke is vastgesteld door de Raad van Onroerende zaken in februari 2015. Opzegging 12 maanden voor het einde van de huurovereenkomst. Gebruik volgens het huidige bestemmingsplan.
Gunning: Verhuurder behoudt zich het recht voor het object te verhuren/ te gunnen aan de gegadigde van zijn keuze.
Informatie: Wij hebben ernaar gestreefd dat de informatie zo nauwkeurig mogelijk is, toch moet u ervan uit gaan dat de inhoud slechts indicatief is. Deze informatie wordt aan meerdere personen verstrekt en aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
ALLE INFORMATIE IS GEHEEL VRIJBLIJVEND EN ONDER VOORBEHOUD EN HIERAAN KUNNEN GEEN RECHTEN ONTLEEND WORDEN
Te huur, bedrijfspand met kantoor-, bedrijfs- en opslagruimte gelegen aan de Jacobus Spijkerdreef 226-228 te Hoofddorp.
LOCATIE
Het bedrijventerrein ‘De President’ ligt op een centrale locatie in de Gemeente Haarlemmermeer. De locatie kenmerkt zich door een zeer goede bereikbaarheid. Via de Spoorlaan en de provinciale weg N201 (richting Aalsmeer) is de A4 richting Amsterdam en Den Haag uitstekend bereikbaar. Tevens is er een goede aansluiting op zowel de A5 als de A9 (Amstelveen-Amsterdam-Haarlem). Op enkele autominuten afstand ligt luchthaven Schiphol en het centrum van Hoofddorp.
KADASTRALE GEGEVENS
Gemeente: Haarlemmermeer
Sectie: AL
Nummers: 1843 en 1844
BESCHIKBAAR
Het bedrijfspand met kantoor-, bedrijfs- en opslagruimte heeft een totale oppervlakte van circa 335 m² v.v.o. en is als volgt verdeeld:
Begane grond: circa 178 m² v.v.o. bedrijfsruimte;
Eerste verdieping: circa 29,5 m² v.v.o. bedrijfs-/opslagruimte, alsmede circa 128 m² v.v.o. vergader- en kantoorruimte.
Het NEN2580 meetrapport is bij ons op kantoor op te vragen.
PARKEREN
4 parkeerplaatsen beschikbaar.
HUURPRIJS
Op aanvraag.
Koop is bespreekbaar.
HUURTERMIJN
5 jaar + een mogelijkheid tot verlenging met 5 jaar.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het object zal worden opgeleverd in de huidige staat inclusief de navolgende voorzieningen:
Voorzieningen kantoorruimte
- scheidingswanden;
- kabelgoten en patchkast;
- centrale verwarming;
- sanitaire voorzieningen;
- kantine.
Voorzieningen bedrijfsruimte
- vrije hoogte hal laag van ca. 3,4 m;
- 2 overheaddeuren;
- krachtstroom;
- tl- verlichtingsarmaturen;
- alarminstallatie.
BESTEMMING
Volgens het huidige bestemmingsplan ‘Hoofddorp De President 1e herziening’, dat op 5 oktober 2017 onherroepelijk is vastgesteld, heeft het object de bestemming ‘Bedrijventerrein’. De voor ‘Bedrijventerrein' aangewezen gronden zijn bestemd voor:
- bedrijfsactiviteiten, met inbegrip van handel in vervoer- en transportmiddelen zoals opgenomen in de bij dit plan behorende Staat van bedrijfsactiviteiten, waarbij geldt dat ter plaatse van de aanduiding ‘bedrijf tot en met categorie 4.2’ bedrijfsactiviteiten behorende tot bedrijfscategorie 1, 2, 3.1, 3.2, 4.1 of 4.2 zijn toegestaan;
met daaraan ondergeschikt:
- dienstverlening, met uitzondering van baliefuncties en functies gericht op persoonlijke behandeling van klanten en zelfstandige kantoren, met dien verstande dat het bepaalde in de subleden a.1. tot en met a.5. van overeenkomstige toepassing is;
- sport in de vorm van een sportschool of fitnesscentrum of vergelijkbare voorzieningen.
met daarbij behorend(e):
- wegen;
- verhardingen, in- en uitritten;
- fiets- en voetpaden;
- groen;
- water en waterhuishoudkundige voorzieningen;
- nutsvoorzieningen;
- parkeervoorzieningen;
- kantoren;
met dien verstande dat:
- geluidzoneringsplichtige inrichtingen niet zijn toegestaan;
- risicovolle inrichtingen als bedoeld in het Besluit externe veiligheid inrichtingen en het Vuurwerkbesluit, opslag hieronder begrepen, niet zijn toegestaan;
- verkooppunten voor motorbrandstoffen niet zijn toegestaan.
Het volledige bestemmingsplan kunt u opvragen bij ons kantoor.
HUURBETALING
Per kwartaal vooruit.
BANKGARANTIE
Een bankgarantie ter grootte van drie maanden huur vermeerderd met BTW dient gesteld en afgegeven te worden door een erkende Nederlandse bankinstelling.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, voor het eerst na het eerste huurjaar, conform de consumentenprijsindexcijfers, reeks CPI alle huishoudens, totaal (2015=100).
AANVAARDING
In overleg.
SERVICEKOSTEN
Niet van toepassing. Het gehuurde is voorzien van eigen meters ten behoeve van gas, water en elektra. Huurder is zelf verantwoordelijk voor de nutsaansluitingen.
RECLAME
Het aanbrengen van de reclame behoeft de goedkeuring van de eigenaar en verhuurder, alsmede de gemeente Haarlemmermeer.
VOORBEHOUD
Definitieve goedkeuring opdrachtgever.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons kantoor of met uw eigen makelaar.
Huurcontract: Modelhuurcontract ROZ welke is vastgesteld door de Raad van Onroerende zaken in februari 2015. Opzegging 12 maanden voor het einde van de huurovereenkomst. Gebruik volgens het huidige bestemmingsplan.
Gunning: Verhuurder behoudt zich het recht voor het object te verhuren/ te gunnen aan de gegadigde van zijn keuze.
Informatie: Wij hebben ernaar gestreefd dat de informatie zo nauwkeurig mogelijk is, toch moet u ervan uit gaan dat de inhoud slechts indicatief is. Deze informatie wordt aan meerdere personen verstrekt en aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
ALLE INFORMATIE IS GEHEEL VRIJBLIJVEND EN ONDER VOORBEHOUD EN HIERAAN KUNNEN GEEN RECHTEN ONTLEEND WORDEN
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.