Description
Algemeen
Het betreft een vrijstaand en multifunctioneel bedrijfspand met bedrijfs-, opslag- en kantoorruimte gelegen op het bedrijventerrein "De Boezem Oost" te Pijnacker. Het perceel heeft 2 adressen: Tochtweg 3 + Meenlandweg 4 en zijn vanaf beide zijden bereikbaar. Het object is in 2021 gebouwd en hoogwaardig en duurzaam afgewerkt. Het object is o.a. voorzien van zonnepanelen, een warmtepomp en vloerverwarming in de bedrijfsruimte en vloerverwarming en vloerkoeling in de kantoren.
Bereikbaarheid
Het bedrijfspand is gelegen op het bedrijventerrein "De Boezem Oost" te Pijnacker. De rijkswegen A13, A20 alsmede de A12 zijn snel bereikbaar via de N470/N471. Pijnacker is zeer centraal gelegen en biedt goede verbindingen met Rotterdam, Delft, Den Haag en Zoetermeer.
Kadastrale gegevens
Gemeente: Pijnacker
Sectie: B
Nummer: 7995
Grootte: 4.340 m² (eigen grond)
Bouwjaar
2021.
Energielabel
EPC label A. Tevens is het object gasloos.
Object
Het bedrijfspand heeft een totaal oppervlakte van circa 3.462 m² en is als volgt verdeeld:
Bedrijfsruimte 1.940 m² v.v.o.
Mezzanine 540 m² v.v.o.
Kantoorruimte 982 m² v.v.o.
Parkeren
Op eigen terrein zijn circa 50 parkeerplaatsen beschikbaar.
Bestemming
Bestemmingsplan: Boezem en Boezemvaart
Planstatus: Onherroepelijk vastgesteld op 25-01-2011
Overheid: Gemeente Pijnacker-Nootdorp
Enkelbestemming: Bedrijven t/m categorie 3.1
Bestemmingsplan laat milieucategorie 4.1 en 4.2 toe
Opleveringsniveau
Het object wordt opgeleverd in de huidige staat en is voorzien van onder andere:
Algemeen:
• perceel is omheind met hoog kwalitatief hekwerk, voorzien van 4 schuifpoorten (toegang via handmatige bediening of via geprogrammeerde mobiel);
• buitenterrein voorzien van stelconplaten rondom;
• laad- en loskuil;
• grote luifel bij expeditie overheaddeur;
• afbouw heeft een luxe afwerking;
• gevelverlichting d.m.v. grondspots;
• hoge GPR score tot 8,5 op schaal van 1-10 Verhoging GPR score tot 8,5 (GPR score brengt de duurzaamheid van gebouwen in kaart door middel van rapportcijfers op basis van vijf thema's. Deze thema's zijn energie, milieu, gezondheid, gebruikskwaliteit en toekomstwaarde. Per thema krijgt een gebouw een waardering op een schaal van 1 tot 10. De totale GPR score wordt vervolgens vertaald naar een kwaliteitslabel.
Installaties:
• aansluiting Stedin 3x 200/250A 175kVA;
• warmtepomp;
• zonnepanelen 40x;
• brandmeldinstallatie;
• uitgebreide data installatie middels 2 glasvezelverbindingen. Ruim voldoende aansluitingen voor werkplekken in elk kantoor is beschikbaar. Wi-Fi in het gehele pand operationeel;
• alle toegangsdeuren in- en extern zijn voorzien van elektrische sluitplaten met tag toegang, controle en registratie (wie wanneer in/uit);
• uitgebreid alarm systeem met aansluiting op een 24-uurs centrale;
• rondom en interne camerabewaking;
• aparte interne ruimte voor datacenter met alarm.
Hal/Loods:
• de loods is voorzien van een mezzanine van 540 m² aan 2 zijden van het pand, uitbreiding kantoren op mezzanine mogelijk (voorbereid);
• mezzanine bereikbaar via trap aan beide zijden en aan- afvoer goederen via een kantelhek;
• sluis toegankelijk voor aanleveringen buiten kantooruren;
• vrije hoogte ca. 11 m;
• palletstellingen (demonteerbaar);
• 2 kantoren en grote kantine, toiletgroepen en aparte chauffeurs toilet;
• algehele vloerverwarming bedienbaar in 2 sectoren.
Kantoren:
• kantoren zijn bereikbaar d.m.v. trap en lift vanuit de centrale hal;
• voorzien van een PVC vloer en 2 kantoren van een pantry, de rest gedeelde pantry entree;
• groot dakterras met lift bereikbaar;
• airco;
• vloerverwarming en vloerkoeling;
• rolstoel toegankelijk en apart invalidentoilet.
Koopsom
€ 5.900.000,00 kosten koper.
Levering
De levering is van rechtswege belast met b.t.w. en overdrachtsbelasting.
Zekerheidsstelling
Koper dient binnen 14 dagen na ondertekening van de koopovereenkomst, ter meerdere zekerheid, een onvoorwaardelijke bankgarantie, ter grootte van 10% van de koopsom, bij de notaris deponeren.
Notaris
Koper kiest de notaris die hij wenst te belasten met levering van het registergoed en het opstellen van de koopovereenkomst.
Algemeen
Deze vrijblijvende en globale informatie met betrekking tot voormeld onroerend goed is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door De Mik Real Estate Partners B.V. geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch kan aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.
Het betreft een vrijstaand en multifunctioneel bedrijfspand met bedrijfs-, opslag- en kantoorruimte gelegen op het bedrijventerrein "De Boezem Oost" te Pijnacker. Het perceel heeft 2 adressen: Tochtweg 3 + Meenlandweg 4 en zijn vanaf beide zijden bereikbaar. Het object is in 2021 gebouwd en hoogwaardig en duurzaam afgewerkt. Het object is o.a. voorzien van zonnepanelen, een warmtepomp en vloerverwarming in de bedrijfsruimte en vloerverwarming en vloerkoeling in de kantoren.
Bereikbaarheid
Het bedrijfspand is gelegen op het bedrijventerrein "De Boezem Oost" te Pijnacker. De rijkswegen A13, A20 alsmede de A12 zijn snel bereikbaar via de N470/N471. Pijnacker is zeer centraal gelegen en biedt goede verbindingen met Rotterdam, Delft, Den Haag en Zoetermeer.
Kadastrale gegevens
Gemeente: Pijnacker
Sectie: B
Nummer: 7995
Grootte: 4.340 m² (eigen grond)
Bouwjaar
2021.
Energielabel
EPC label A. Tevens is het object gasloos.
Object
Het bedrijfspand heeft een totaal oppervlakte van circa 3.462 m² en is als volgt verdeeld:
Bedrijfsruimte 1.940 m² v.v.o.
Mezzanine 540 m² v.v.o.
Kantoorruimte 982 m² v.v.o.
Parkeren
Op eigen terrein zijn circa 50 parkeerplaatsen beschikbaar.
Bestemming
Bestemmingsplan: Boezem en Boezemvaart
Planstatus: Onherroepelijk vastgesteld op 25-01-2011
Overheid: Gemeente Pijnacker-Nootdorp
Enkelbestemming: Bedrijven t/m categorie 3.1
Bestemmingsplan laat milieucategorie 4.1 en 4.2 toe
Opleveringsniveau
Het object wordt opgeleverd in de huidige staat en is voorzien van onder andere:
Algemeen:
• perceel is omheind met hoog kwalitatief hekwerk, voorzien van 4 schuifpoorten (toegang via handmatige bediening of via geprogrammeerde mobiel);
• buitenterrein voorzien van stelconplaten rondom;
• laad- en loskuil;
• grote luifel bij expeditie overheaddeur;
• afbouw heeft een luxe afwerking;
• gevelverlichting d.m.v. grondspots;
• hoge GPR score tot 8,5 op schaal van 1-10 Verhoging GPR score tot 8,5 (GPR score brengt de duurzaamheid van gebouwen in kaart door middel van rapportcijfers op basis van vijf thema's. Deze thema's zijn energie, milieu, gezondheid, gebruikskwaliteit en toekomstwaarde. Per thema krijgt een gebouw een waardering op een schaal van 1 tot 10. De totale GPR score wordt vervolgens vertaald naar een kwaliteitslabel.
Installaties:
• aansluiting Stedin 3x 200/250A 175kVA;
• warmtepomp;
• zonnepanelen 40x;
• brandmeldinstallatie;
• uitgebreide data installatie middels 2 glasvezelverbindingen. Ruim voldoende aansluitingen voor werkplekken in elk kantoor is beschikbaar. Wi-Fi in het gehele pand operationeel;
• alle toegangsdeuren in- en extern zijn voorzien van elektrische sluitplaten met tag toegang, controle en registratie (wie wanneer in/uit);
• uitgebreid alarm systeem met aansluiting op een 24-uurs centrale;
• rondom en interne camerabewaking;
• aparte interne ruimte voor datacenter met alarm.
Hal/Loods:
• de loods is voorzien van een mezzanine van 540 m² aan 2 zijden van het pand, uitbreiding kantoren op mezzanine mogelijk (voorbereid);
• mezzanine bereikbaar via trap aan beide zijden en aan- afvoer goederen via een kantelhek;
• sluis toegankelijk voor aanleveringen buiten kantooruren;
• vrije hoogte ca. 11 m;
• palletstellingen (demonteerbaar);
• 2 kantoren en grote kantine, toiletgroepen en aparte chauffeurs toilet;
• algehele vloerverwarming bedienbaar in 2 sectoren.
Kantoren:
• kantoren zijn bereikbaar d.m.v. trap en lift vanuit de centrale hal;
• voorzien van een PVC vloer en 2 kantoren van een pantry, de rest gedeelde pantry entree;
• groot dakterras met lift bereikbaar;
• airco;
• vloerverwarming en vloerkoeling;
• rolstoel toegankelijk en apart invalidentoilet.
Koopsom
€ 5.900.000,00 kosten koper.
Levering
De levering is van rechtswege belast met b.t.w. en overdrachtsbelasting.
Zekerheidsstelling
Koper dient binnen 14 dagen na ondertekening van de koopovereenkomst, ter meerdere zekerheid, een onvoorwaardelijke bankgarantie, ter grootte van 10% van de koopsom, bij de notaris deponeren.
Notaris
Koper kiest de notaris die hij wenst te belasten met levering van het registergoed en het opstellen van de koopovereenkomst.
Algemeen
Deze vrijblijvende en globale informatie met betrekking tot voormeld onroerend goed is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door De Mik Real Estate Partners B.V. geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch kan aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.