This business property on funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/88595822
Innsbruckweg 41 3047 AG Rotterdam
- Rented
€ 59,940 /yr
Description
ALGEMEEN
Recent gerenoveerde bedrijfs-/kantoorruimte bestaande uit ca. 275 m² multifunctionele bedrijfsruimte op de begane grond en 275 m² kantoorruimte op verdieping. Het object is gelegen op het uitstekend bereikbare bedrijventerrein Noord-West te Rotterdam. De bedrijfs-/kantoorruimte is o.a. voorzien van twee overheaddeuren aan de achterzijde, ledverlichtingsarmaturen, systeemplafonds v.v. ledverlichtingsarmaturen, een luxe en ruim opgezet pantryblok, toiletruimten op de begane grond en verdieping en beschikt tevens over 11 parkeerplaatsen voor en achter het gehuurde.
De bedrijfsruimte heeft een vrije hoogte van ca. 4,4 m en een vloerbelasting van ca. 1.500 kg/m².
KADASTRALE AANDUIDING
Gemeente Overschie, sectie E, nummer 857, groot 1.199 m² (gedeeltelijk).
INDELING
Ca. 275 m² bedrijfsruimte op de begane grond
Ca. 275 m² kantoorruimte op de 1e verdieping
11 parkeerplaatsen gelegen voor en achter het gehuurde
Voormelde oppervlakten zijn indicatief berekend aan de hand van opname ter plaatse, op basis van plattegrondtekeningen en informatie verkregen via oppervlakten zijn zo secuur mogelijk vastgesteld, doch mogen niet worden aangemerkt als verhuurbare oppervlakte zoals gedefinieerd door het Nederlands Normalisatie-instituut in bijlage B van NEN 2580.
Onder- dan wel overmaat van het metrage zal nimmer (kunnen) leiden tot enige verrekening van de huurprijs en/of eventuele kosten bijkomende leveringen en diensten, tijdens de periode van deze huurovereenkomst met inbegrip van eventuele verlenging(en) hiervan.
OPLEVERINGSNIVEAU
Bedrijfsruimte:
- Monoliet afgewerkte betonvloer v.v. vloercoating, max. vloerbelasting ca. 1.500 kg/m²;
- Vrije hoogte ca. 4,4 m;
- Betegelde toiletruimte (2x);
- Handmatig bedienbare overheaddeur (2x) aan de achterzijde (ca. 4,00 x 4,00 m);
- Loopdeur aan de achterzijde (2x);
- Aansluitingen voor gas, water, elektra en telecommunicatie.
Kantoorruimte:
- Verzorgde entree met hardhouten trapopgang;
- Systeemplafond voorzien van ledverlichtingsarmaturen;
- Strak gestucte wanden;
- Luxe ruim pantryblok;
- Voldoende daglichttoetreding middels kozijnen v.v. getint glas;
- Kabelwandgoot v.v. contactdozen en datapunten;
- Betegelde toiletgroepen (M/V, 2x).
HUURPRIJS
€ 4.995,00 per maand.
Bovengenoemde huurprijs is exclusief BTW, servicekosten en BTW over de servicekosten.
Huur te voldoen bij vooruitbetaling per maand.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUURTERMIJN
5 jaar met verlengingsperioden van 5 jaar. Ieder ander termijn in overleg.
OPZEGTERMIN
Wederzijdse opzegtermijn van twaalf maanden tegen het einde van een huurperiode. Ieder ander termijn in overleg.
OMZETBELASTING
Het uitgangspunt is dat Huurder het gehuurde voor tenminste het bij Wet vastgestelde of nader vast te stellen minimumpercentage blijvend zal gebruiken voor prestaties die recht geven op aftrek van omzetbelasting, zodanig dat met de ondertekening van de huurovereenkomst zal worden geopteerd voor belaste (ver-)huur. Indien Huurder na de huuringangsdatum niet of niet meer aan dit uitgangspunt kan voldoen, zal de huurprijs worden verhoogd, zodanig dat Verhuurder wordt gecompenseerd voor de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid van het verrekenen van omzetbelasting.
SERVICEKOSTEN
Bovenop en gelijktijdig met de periodiek verschuldigde huurprijs zal door verhuurder een verrekenbaar voorschot worden berekend ter grootte van € 65,00 per maand voor onder andere navolgende leveringen en diensten.
- Periodieke controle brandblusmiddelen;
- Periodiek onderhoud verwarmingsinstallatie;
- Periodiek onderhoud buitenterrein;
- Glas- en overheaddeurbewassing en (resp. 1x en 6x per jaar);
- Onderhoud overheaddeuren;
- 5% administratiekosten.
Uitgangspunt is dat huurder zelf leveringscontracten sluit met nutsbedrijven voor de levering van gas, water en elektra.
ZEKERHEIDSSTELLING
Een waarborgsom of bankgarantie ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden, inclusief servicekosten en BTW.
HUUROVEREENKOMST
Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in februari 2015.
BESTEMMINGSPLAN
Bij de gemeente Rotterdam valt de onderhavige onroerende zaak in het vigerende bestemmingsplan “Bedrijventerrein Noordwest’’, onherroepelijk vastgesteld op 6 april 2013, met als enkelbestemming “Bedrijventerrein”.
De voor “Bedrijventerrein” aangewezen gronden zijn bestemd voor bedrijven voor zover deze voorkomen in categorie 1 t/m 4.2 van bijlage 1 "Staat van Bedrijfsactiviteiten" behorende bij het bestemmingsplan. Raadpleeg voor alle regels en bijlagen de website: ruimtelijkeplannen.nl
DATUM VAN OPLEVERING
In overleg.
PRIVACY
BRIQ respecteert uw recht op privacy en garandeert dat uw persoons- en/of bedrijfsgegevens op een vertrouwelijke en verantwoordelijke wijze zullen worden behandeld, overeenkomstig de richtlijnen uit de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).
DISCLAIMER
Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Recent gerenoveerde bedrijfs-/kantoorruimte bestaande uit ca. 275 m² multifunctionele bedrijfsruimte op de begane grond en 275 m² kantoorruimte op verdieping. Het object is gelegen op het uitstekend bereikbare bedrijventerrein Noord-West te Rotterdam. De bedrijfs-/kantoorruimte is o.a. voorzien van twee overheaddeuren aan de achterzijde, ledverlichtingsarmaturen, systeemplafonds v.v. ledverlichtingsarmaturen, een luxe en ruim opgezet pantryblok, toiletruimten op de begane grond en verdieping en beschikt tevens over 11 parkeerplaatsen voor en achter het gehuurde.
De bedrijfsruimte heeft een vrije hoogte van ca. 4,4 m en een vloerbelasting van ca. 1.500 kg/m².
KADASTRALE AANDUIDING
Gemeente Overschie, sectie E, nummer 857, groot 1.199 m² (gedeeltelijk).
INDELING
Ca. 275 m² bedrijfsruimte op de begane grond
Ca. 275 m² kantoorruimte op de 1e verdieping
11 parkeerplaatsen gelegen voor en achter het gehuurde
Voormelde oppervlakten zijn indicatief berekend aan de hand van opname ter plaatse, op basis van plattegrondtekeningen en informatie verkregen via oppervlakten zijn zo secuur mogelijk vastgesteld, doch mogen niet worden aangemerkt als verhuurbare oppervlakte zoals gedefinieerd door het Nederlands Normalisatie-instituut in bijlage B van NEN 2580.
Onder- dan wel overmaat van het metrage zal nimmer (kunnen) leiden tot enige verrekening van de huurprijs en/of eventuele kosten bijkomende leveringen en diensten, tijdens de periode van deze huurovereenkomst met inbegrip van eventuele verlenging(en) hiervan.
OPLEVERINGSNIVEAU
Bedrijfsruimte:
- Monoliet afgewerkte betonvloer v.v. vloercoating, max. vloerbelasting ca. 1.500 kg/m²;
- Vrije hoogte ca. 4,4 m;
- Betegelde toiletruimte (2x);
- Handmatig bedienbare overheaddeur (2x) aan de achterzijde (ca. 4,00 x 4,00 m);
- Loopdeur aan de achterzijde (2x);
- Aansluitingen voor gas, water, elektra en telecommunicatie.
Kantoorruimte:
- Verzorgde entree met hardhouten trapopgang;
- Systeemplafond voorzien van ledverlichtingsarmaturen;
- Strak gestucte wanden;
- Luxe ruim pantryblok;
- Voldoende daglichttoetreding middels kozijnen v.v. getint glas;
- Kabelwandgoot v.v. contactdozen en datapunten;
- Betegelde toiletgroepen (M/V, 2x).
HUURPRIJS
€ 4.995,00 per maand.
Bovengenoemde huurprijs is exclusief BTW, servicekosten en BTW over de servicekosten.
Huur te voldoen bij vooruitbetaling per maand.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUURTERMIJN
5 jaar met verlengingsperioden van 5 jaar. Ieder ander termijn in overleg.
OPZEGTERMIN
Wederzijdse opzegtermijn van twaalf maanden tegen het einde van een huurperiode. Ieder ander termijn in overleg.
OMZETBELASTING
Het uitgangspunt is dat Huurder het gehuurde voor tenminste het bij Wet vastgestelde of nader vast te stellen minimumpercentage blijvend zal gebruiken voor prestaties die recht geven op aftrek van omzetbelasting, zodanig dat met de ondertekening van de huurovereenkomst zal worden geopteerd voor belaste (ver-)huur. Indien Huurder na de huuringangsdatum niet of niet meer aan dit uitgangspunt kan voldoen, zal de huurprijs worden verhoogd, zodanig dat Verhuurder wordt gecompenseerd voor de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid van het verrekenen van omzetbelasting.
SERVICEKOSTEN
Bovenop en gelijktijdig met de periodiek verschuldigde huurprijs zal door verhuurder een verrekenbaar voorschot worden berekend ter grootte van € 65,00 per maand voor onder andere navolgende leveringen en diensten.
- Periodieke controle brandblusmiddelen;
- Periodiek onderhoud verwarmingsinstallatie;
- Periodiek onderhoud buitenterrein;
- Glas- en overheaddeurbewassing en (resp. 1x en 6x per jaar);
- Onderhoud overheaddeuren;
- 5% administratiekosten.
Uitgangspunt is dat huurder zelf leveringscontracten sluit met nutsbedrijven voor de levering van gas, water en elektra.
ZEKERHEIDSSTELLING
Een waarborgsom of bankgarantie ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden, inclusief servicekosten en BTW.
HUUROVEREENKOMST
Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in februari 2015.
BESTEMMINGSPLAN
Bij de gemeente Rotterdam valt de onderhavige onroerende zaak in het vigerende bestemmingsplan “Bedrijventerrein Noordwest’’, onherroepelijk vastgesteld op 6 april 2013, met als enkelbestemming “Bedrijventerrein”.
De voor “Bedrijventerrein” aangewezen gronden zijn bestemd voor bedrijven voor zover deze voorkomen in categorie 1 t/m 4.2 van bijlage 1 "Staat van Bedrijfsactiviteiten" behorende bij het bestemmingsplan. Raadpleeg voor alle regels en bijlagen de website: ruimtelijkeplannen.nl
DATUM VAN OPLEVERING
In overleg.
PRIVACY
BRIQ respecteert uw recht op privacy en garandeert dat uw persoons- en/of bedrijfsgegevens op een vertrouwelijke en verantwoordelijke wijze zullen worden behandeld, overeenkomstig de richtlijnen uit de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).
DISCLAIMER
Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Features
Transfer of ownership
- Last rental price
- € 59,940 per year
- First rental price
- € 4,995 per year
- Service charges
- € 90 per month (21% VAT applies)
- Listed since
-
- Status
- Rented
Construction
- Main use
- Industrial unit
- Building type
- Resale property
- Year of construction
- 1990
Surface areas
- Area
- 550 m²
- Industrial unit area
- 275 m²
- Office area
- 275 m²
- Clearance
- 4.4 m
- Maximum load
- 1,500 kg/m²
Layout
- Number of floors
- 1 floor
- Facilities
- Overhead doors, three-phase electric power, concrete floor, toilet, pantry, built-in fittings and windows can be opened
Energy
- Energy label
- Not available
Surroundings
- Location
- Business park