This business property on funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/43414926
Brinkgreverweg 78 7413 AD Deventer
- Sold
Sale by tender
Auction
Description
Op steenworp afstand van het station en op 5 minuten loopafstand van de historische binnenstad staat deze nog op te knappen winkelruimte/woning welke PER INSCHRIJVING zal worden verkocht. Een bezichtiging is te boeken op één van de KIJKMOMENTEN, uitsluitend op afspraak.
UITGEBREIDE INFORMATIE - DATAROOM
Uitgebreide informatie over de locatie - met o.a. foto's, plattegronden en overige informatie kunt u aanvragen via de eigen website/ URL: brinkgreverweg78.nl waarin alle informatie is opgenomen. Wij hebben de informatie die wat vertrouwelijker is achter een toegangscode geplaatst. Mocht u deze informatie ook willen inzien, neemt u dan telefonisch contact met ons op zodat wij u een code kunnen geven.
KIJKMOMENTEN
Om te bezichtigen kunt u telefonisch een afspraak maken, dit is mogelijk op de volgende momenten.
- dinsdag 26 maart van 10:00 - 12:00 uur
- donderdag 28 maart 16:00 - 17:30 uur
- dinsdag 2 april van 16:00 - 17:30 uur
- donderdag 4 april van 9:00 - 11:00 uur
- donderdag 11 april van 9:00 - 11:00 uur
STAAT VAN OVERDRACHT
Uitgangspunt is dat het object "as is, where is" wordt verkocht en overgedragen in de (feitelijke) staat waarin het verkochte zich thans bevindt. De baten, lasten, belastingen, heffingen en dergelijke komen voor rekening van koper met ingang van de datum van de notariële overdracht. De dan lopende baten, lasten, belastingen, heffingen en canons, zullen per die datum tussen partijen naar rato van tijd worden verrekend. Deze verrekening vindt gelijktijdig plaats met de betaling van de koopsom.
OPPERVLAKTE
Ca. 75 m² begane grond en ca. 75 m2 op de verdieping.
PARKEREN
Aan de voorzijde en overkant van het pand is het vrij parkeren.
KADASTRALE GEGEVENS
Gemeente Deventer
sectie B
nummer 15443
groot 170 m2
BOUWJAAR
ca. 1888.
BESTEMMINGSPLAN
Het object valt binnen het bestemmingsplan “Chw bestemmingsplan Deventer, stad en dorpen deel B”, vastgesteld d.d. 13 juni 2013 en heeft een zeer ruime bestemming zoals, detailhandel, maatschappelijke dienstverlening, wonen, kantoor en seksinrichting.
VERKOOP BIJ INSCHRIJVING
In overleg met onze opdrachtgever is gekozen voor een Verkoop bij Inschrijving. Belangstellenden kunnen zich via de website brinkgreverweg78.nl oriënteren en via ons kantoor een code opvragen waarmee u toegang krijgt tot alle informatie, dit betreft o.a. het eigendomsbewijs, de kadastrale kaart, bestemmingsplan en de vragenlijst. Tijdens de bezichtigingen worden géén documenten ter hand gesteld. U kunt uitsluitend telefonisch een bezichtigingsafspraak maken.
Belangstellenden kunnen tot uiterlijk 15 april 2024 16.00 uur en uitsluitend via het Biedingsformulier op de website een bod uitbrengen eventueel voorzien van nadere voorwaarden of voorbehouden. Verkoper gaat in principe voor de hoogste bieding, maar zal zeker ook de voorwaarden en voorbehouden in zijn overweging om te gunnen, meewegen. Verkoper behoudt zich derhalve alle rechten voor om geheel naar eigen inzicht te gunnen of niet. Indien u een bieding doet, gaan wij er vanuit dat u op de hoogte bent van de inhoud van deze documenten.
Na gunning zullen alle partijen bericht ontvangen.
AKTE VAN LEVERING
Zodra verkoper en koper overeenstemming hebben bereikt, wordt door de notaris een Akte van levering opgesteld op basis van de door partijen getekende koopovereenkomst. Deze koopovereenkomst zal binnen twee weken na gunning door partijen worden ondertekend, waarna koper binnen 3 werkdagen gehouden is om de zekerheidstelling ter grootte van 10 % van de koopsom onder de notaris te brengen. De zekerheidstelling mag bestaan uit een waarborgsom of een door een in Nederland erkende bankinstelling afgegeven bankgarantie.
De levering zal in onderling overleg plaatsvinden.
UITGANGSPUNTEN, PROCES EN TRANSACTIE
Gegadigden dienen hun eigen kosten te dragen, inclusief de kosten voor een eventueel due diligence traject en eventueel deskundigen advies. De verkoper heeft Thoma Post Bedrijfsmakelaars aangesteld als exclusieve makelaar van het verkoopproces. Potentiële kopers zijn niet verantwoordelijk voor enige honorering aan Thoma Post Bedrijfsmakelaars.
De objecten worden “as is, where is” verkocht en geleverd en om deze reden dus zonder enige verklaringen of garanties met betrekking tot de juridische, milieu-, technische, planologische en/of fiscale aspecten als ook de feitelijke toestand van de objecten, en zonder garanties over de afwezigheid van gebreken, lasten en/of beperkingen, tenzij is vermeld en/of als informatie in de dataroom is opgenomen.
De baten, lasten, belastingen, heffingen en dergelijke komen voor rekening van koper met ingang van de datum van de notariële overdracht. De dan lopende baten, lasten, belastingen en/of heffingen, zullen per die datum tussen partijen naar rato van tijd worden verrekend. Deze verrekening vindt gelijktijdig plaats met de betaling van de koopsom.
BIJZONDERHEDEN
-Energielabel C (geldig tot 5 maart 2034).
-Asbest aanwezig (type vlakke plaat in een deel van de kap)
BANKGARANTIE:
Bankgarantie c.q. waarborgsom ter grootte van 10 % van de koopsom, te voldoen op de kwaliteitsrekening uiterlijk 5 werkdagen na ondertekening van de koopovereenkomst.
DISCLAIMER
Alhoewel deze informatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld kan Thoma Post Bedrijfsmakelaars geen aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele onjuistheden dan wel voor verwachtingen gebaseerd op deze informatie, welke als vrijblijvende informatie dient te worden beschouwd. Overigens wordt onze aansprakelijkheid in alle gevallen beperkt tot het bedrag dat, in het desbetreffende geval wordt uitgekeerd krachtens de door ons afgesloten beroepsaansprakelijkheidsverzekering. Tenzij schriftelijk anders is overeengekomen, zijn op al onze werkzaamheden de Algemene Voorwaarden van de NVM van toepassing.
UITGEBREIDE INFORMATIE - DATAROOM
Uitgebreide informatie over de locatie - met o.a. foto's, plattegronden en overige informatie kunt u aanvragen via de eigen website/ URL: brinkgreverweg78.nl waarin alle informatie is opgenomen. Wij hebben de informatie die wat vertrouwelijker is achter een toegangscode geplaatst. Mocht u deze informatie ook willen inzien, neemt u dan telefonisch contact met ons op zodat wij u een code kunnen geven.
KIJKMOMENTEN
Om te bezichtigen kunt u telefonisch een afspraak maken, dit is mogelijk op de volgende momenten.
- dinsdag 26 maart van 10:00 - 12:00 uur
- donderdag 28 maart 16:00 - 17:30 uur
- dinsdag 2 april van 16:00 - 17:30 uur
- donderdag 4 april van 9:00 - 11:00 uur
- donderdag 11 april van 9:00 - 11:00 uur
STAAT VAN OVERDRACHT
Uitgangspunt is dat het object "as is, where is" wordt verkocht en overgedragen in de (feitelijke) staat waarin het verkochte zich thans bevindt. De baten, lasten, belastingen, heffingen en dergelijke komen voor rekening van koper met ingang van de datum van de notariële overdracht. De dan lopende baten, lasten, belastingen, heffingen en canons, zullen per die datum tussen partijen naar rato van tijd worden verrekend. Deze verrekening vindt gelijktijdig plaats met de betaling van de koopsom.
OPPERVLAKTE
Ca. 75 m² begane grond en ca. 75 m2 op de verdieping.
PARKEREN
Aan de voorzijde en overkant van het pand is het vrij parkeren.
KADASTRALE GEGEVENS
Gemeente Deventer
sectie B
nummer 15443
groot 170 m2
BOUWJAAR
ca. 1888.
BESTEMMINGSPLAN
Het object valt binnen het bestemmingsplan “Chw bestemmingsplan Deventer, stad en dorpen deel B”, vastgesteld d.d. 13 juni 2013 en heeft een zeer ruime bestemming zoals, detailhandel, maatschappelijke dienstverlening, wonen, kantoor en seksinrichting.
VERKOOP BIJ INSCHRIJVING
In overleg met onze opdrachtgever is gekozen voor een Verkoop bij Inschrijving. Belangstellenden kunnen zich via de website brinkgreverweg78.nl oriënteren en via ons kantoor een code opvragen waarmee u toegang krijgt tot alle informatie, dit betreft o.a. het eigendomsbewijs, de kadastrale kaart, bestemmingsplan en de vragenlijst. Tijdens de bezichtigingen worden géén documenten ter hand gesteld. U kunt uitsluitend telefonisch een bezichtigingsafspraak maken.
Belangstellenden kunnen tot uiterlijk 15 april 2024 16.00 uur en uitsluitend via het Biedingsformulier op de website een bod uitbrengen eventueel voorzien van nadere voorwaarden of voorbehouden. Verkoper gaat in principe voor de hoogste bieding, maar zal zeker ook de voorwaarden en voorbehouden in zijn overweging om te gunnen, meewegen. Verkoper behoudt zich derhalve alle rechten voor om geheel naar eigen inzicht te gunnen of niet. Indien u een bieding doet, gaan wij er vanuit dat u op de hoogte bent van de inhoud van deze documenten.
Na gunning zullen alle partijen bericht ontvangen.
AKTE VAN LEVERING
Zodra verkoper en koper overeenstemming hebben bereikt, wordt door de notaris een Akte van levering opgesteld op basis van de door partijen getekende koopovereenkomst. Deze koopovereenkomst zal binnen twee weken na gunning door partijen worden ondertekend, waarna koper binnen 3 werkdagen gehouden is om de zekerheidstelling ter grootte van 10 % van de koopsom onder de notaris te brengen. De zekerheidstelling mag bestaan uit een waarborgsom of een door een in Nederland erkende bankinstelling afgegeven bankgarantie.
De levering zal in onderling overleg plaatsvinden.
UITGANGSPUNTEN, PROCES EN TRANSACTIE
Gegadigden dienen hun eigen kosten te dragen, inclusief de kosten voor een eventueel due diligence traject en eventueel deskundigen advies. De verkoper heeft Thoma Post Bedrijfsmakelaars aangesteld als exclusieve makelaar van het verkoopproces. Potentiële kopers zijn niet verantwoordelijk voor enige honorering aan Thoma Post Bedrijfsmakelaars.
De objecten worden “as is, where is” verkocht en geleverd en om deze reden dus zonder enige verklaringen of garanties met betrekking tot de juridische, milieu-, technische, planologische en/of fiscale aspecten als ook de feitelijke toestand van de objecten, en zonder garanties over de afwezigheid van gebreken, lasten en/of beperkingen, tenzij is vermeld en/of als informatie in de dataroom is opgenomen.
De baten, lasten, belastingen, heffingen en dergelijke komen voor rekening van koper met ingang van de datum van de notariële overdracht. De dan lopende baten, lasten, belastingen en/of heffingen, zullen per die datum tussen partijen naar rato van tijd worden verrekend. Deze verrekening vindt gelijktijdig plaats met de betaling van de koopsom.
BIJZONDERHEDEN
-Energielabel C (geldig tot 5 maart 2034).
-Asbest aanwezig (type vlakke plaat in een deel van de kap)
BANKGARANTIE:
Bankgarantie c.q. waarborgsom ter grootte van 10 % van de koopsom, te voldoen op de kwaliteitsrekening uiterlijk 5 werkdagen na ondertekening van de koopovereenkomst.
DISCLAIMER
Alhoewel deze informatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld kan Thoma Post Bedrijfsmakelaars geen aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele onjuistheden dan wel voor verwachtingen gebaseerd op deze informatie, welke als vrijblijvende informatie dient te worden beschouwd. Overigens wordt onze aansprakelijkheid in alle gevallen beperkt tot het bedrag dat, in het desbetreffende geval wordt uitgekeerd krachtens de door ons afgesloten beroepsaansprakelijkheidsverzekering. Tenzij schriftelijk anders is overeengekomen, zijn op al onze werkzaamheden de Algemene Voorwaarden van de NVM van toepassing.
Features
Transfer of ownership
- Last asking price
- Sale by tender
- Listed since
-
- Status
- Sold
Construction
- Main use
- Retail outlet
- Alternative use(s)
- Office space and cultural institution
- Building type
- Resale property
- Year of construction
- Before 1906
Surface areas
- Area
- 150 m²
- Plot size
- 170 m²
Energy
- Energy label
- C
Surroundings
- Location
- In residential district
- Accessibility
- Bus stop in less than 500 m, Dutch Railways Intercity station in less than 500 m and motorway exit in 2000 m to 3000 m