Description
TE HUUR KENMERKEN
ALGEMEEN
Welkom bij de Markerkant 13 10 in Almere, uw ideale werkplek vol gemak en comfort. Dit kantoorgebouw is ontworpen om aan al uw zakelijke behoeften te voldoen, met een scala aan voorzieningen en services die uw werkdag nog aangenamer maken.
BEMANDE RECEPTIE
Bij binnenkomst wordt u hartelijk ontvangen door de professionele receptiemedewerkers. Zij staan klaar om u en uw bezoekers te assisteren en zorgen voor een warm welkom in het gebouw.
BEDRIJFSRESTAURANT
Geniet van heerlijke maaltijden en ontspannen momenten in het gezellige bedrijfsrestaurant. Of u nu op zoek bent naar een lunch of een snelle koffiepauze, het bedrijfsrestaurant biedt een diverse selectie gerechten en drankjes om van te genieten.
ALL-INCLUSIVE SERVICE
Bij de Markerkant 13 10 zijn de servicekosten, receptiediensten, telefoonlijn en internet allemaal inbegrepen in de huurprijs. Dit betekent dat u zich geen zorgen hoeft te maken over extra kosten, kunt genieten van een moeiteloze werkervaring en volledig ontzorgd wordt.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Markerkant 13 10 is gunstig gelegen nabij belangrijke snelwegen, waaronder de A6 en de A27. Hierdoor bent u binnen korte tijd verbonden met steden zoals Amsterdam, Utrecht en Amersfoort. Bovendien biedt het gebouw voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein voor huurders en bezoekers.
Openbaar vervoer:
Het kantoorgebouw is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Op slechts enkele minuten loopafstand vindt u verschillende bus- en treinhaltes, waardoor u eenvoudig naar alle delen van Almere en daarbuiten kunt reizen.
BESCHIKBAARHEID
Voor de verhuur is beschikbaar totaal: circa 342 m2 v.v.o., verdeeld als volgt:
Verdieping | Unit | Metrage | Huurprijs per maand | Beschikbaarheid
Begane grond | A.02 | 126 m2 v.v.o. | vanaf € 1.300,00 | per direct
Begane grond | A.19 | 132 m2 v.v.o. | € 2.235,00 | per direct
1e verdieping | B.13 | 48 m2 v.v.o. | € 875,00 | per direct
2e verdieping | C.01 | 35,5 m2 v.v.o. | € 670,00 | per direct
2e verdieping | C.02 | 35,5 m2 v.v.o. | € 670,00 | per 1 februari 2025, eerder in overleg
Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene en gemeenschappelijke ruimte van het kantoorgebouw.
Genoemde bedragen zijn inclusief voorschot servicekosten, internet, één telefoonlijn en parkeerplaatsen op basis van fair-use, te vermeerderen met omzetbelasting.
PARKEERGELEGENHEID
Er is parkeergelegenheid beschikbaar op het eigen afgesloten parkeerterrein op basis van fair-use.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in huidige staat met de volgende voorzieningen:
• gemeenschappelijke entree voorzien van een tochtsluis met een ontvangstruimte;
• bemande receptie;
• bedrijfsrestaurant;
• mechanische ventilatie voorzien van topkoeling;
• airco (waar aanwezig);
• systeemplafond met ledverlichting;
• gemeenschappelijk koffieautomaat;
• gemeenschappelijke pantry’s;
• huidige vloerbedekking;
• internet;
• kabelgoten ten behoeve van databekabeling en elektra;
• één telefoonlijn;
• te openen ramen;
• personenlift;
• gemeenschappelijke toiletgroepen;
• gemeenschappelijke vergaderruimten (tegen betaling).
ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel B.
AANVAARDING
In overleg.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Zie beschikbaarheid
Parkeerplaatsen:
Inbegrepen in de huurprijs.
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd met 5% dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
Vanaf 1 (één) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 1 (één) jaar.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per maand/kwartaal vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
SERVICEKOSTEN
In de all-in huurprijs is het voorschot servicekosten a € 56,00 per m2 per jaar inbegrepen, te vermeerderen met omzetbelasting, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• energiekosten met betrekking tot het gehuurde en de gemeenschappelijke ruimten;
• waterverbruik;
• schoonmaak algemene ruimten en de algemene sanitaire voorzieningen van het gebouw;
• glas- en gevelbewassing buitenzijde;
• afvalverwijdering van afval wat tot normaal kantoorgebruik behoort;
• gebouwbeveiliging;
• gemeentelijke belastingen waaronder riool- en zuiveringsheffing;
• bijdrage bedrijfsrestaurant;
• huismeesterij;
• onroerende zaak belasting gebruiker (indien Verhuurder daarvoor wordt aangeslagen);
• onderhoud conform artikelen 11.2 en 11.5 van de algemene bepalingen;
• parkeerterrein incl. groenvoorziening.
• 5% administratiekosten over de kosten van bovengenoemde zaken en leveringen;
Dienstenpakket
• ontvangst en doorverwijzen cliënten;
• ontvangst postpakketten en aangetekende stukken
• doorverwijzen leveranciers;
• postverwerking en gebruik gemeenschappelijke postbus;
• post afhaalservice;
• aanbieden van telefoon-, en print en kopieerfaciliteiten.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
Waar wacht u nog op? Ontdek de vele voordelen van werken bij Markerkant 13 10 te Almere en maak deel uit van een bruisende community.
ALGEMEEN
Welkom bij de Markerkant 13 10 in Almere, uw ideale werkplek vol gemak en comfort. Dit kantoorgebouw is ontworpen om aan al uw zakelijke behoeften te voldoen, met een scala aan voorzieningen en services die uw werkdag nog aangenamer maken.
BEMANDE RECEPTIE
Bij binnenkomst wordt u hartelijk ontvangen door de professionele receptiemedewerkers. Zij staan klaar om u en uw bezoekers te assisteren en zorgen voor een warm welkom in het gebouw.
BEDRIJFSRESTAURANT
Geniet van heerlijke maaltijden en ontspannen momenten in het gezellige bedrijfsrestaurant. Of u nu op zoek bent naar een lunch of een snelle koffiepauze, het bedrijfsrestaurant biedt een diverse selectie gerechten en drankjes om van te genieten.
ALL-INCLUSIVE SERVICE
Bij de Markerkant 13 10 zijn de servicekosten, receptiediensten, telefoonlijn en internet allemaal inbegrepen in de huurprijs. Dit betekent dat u zich geen zorgen hoeft te maken over extra kosten, kunt genieten van een moeiteloze werkervaring en volledig ontzorgd wordt.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Markerkant 13 10 is gunstig gelegen nabij belangrijke snelwegen, waaronder de A6 en de A27. Hierdoor bent u binnen korte tijd verbonden met steden zoals Amsterdam, Utrecht en Amersfoort. Bovendien biedt het gebouw voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein voor huurders en bezoekers.
Openbaar vervoer:
Het kantoorgebouw is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Op slechts enkele minuten loopafstand vindt u verschillende bus- en treinhaltes, waardoor u eenvoudig naar alle delen van Almere en daarbuiten kunt reizen.
BESCHIKBAARHEID
Voor de verhuur is beschikbaar totaal: circa 342 m2 v.v.o., verdeeld als volgt:
Verdieping | Unit | Metrage | Huurprijs per maand | Beschikbaarheid
Begane grond | A.02 | 126 m2 v.v.o. | vanaf € 1.300,00 | per direct
Begane grond | A.19 | 132 m2 v.v.o. | € 2.235,00 | per direct
1e verdieping | B.13 | 48 m2 v.v.o. | € 875,00 | per direct
2e verdieping | C.01 | 35,5 m2 v.v.o. | € 670,00 | per direct
2e verdieping | C.02 | 35,5 m2 v.v.o. | € 670,00 | per 1 februari 2025, eerder in overleg
Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene en gemeenschappelijke ruimte van het kantoorgebouw.
Genoemde bedragen zijn inclusief voorschot servicekosten, internet, één telefoonlijn en parkeerplaatsen op basis van fair-use, te vermeerderen met omzetbelasting.
PARKEERGELEGENHEID
Er is parkeergelegenheid beschikbaar op het eigen afgesloten parkeerterrein op basis van fair-use.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in huidige staat met de volgende voorzieningen:
• gemeenschappelijke entree voorzien van een tochtsluis met een ontvangstruimte;
• bemande receptie;
• bedrijfsrestaurant;
• mechanische ventilatie voorzien van topkoeling;
• airco (waar aanwezig);
• systeemplafond met ledverlichting;
• gemeenschappelijk koffieautomaat;
• gemeenschappelijke pantry’s;
• huidige vloerbedekking;
• internet;
• kabelgoten ten behoeve van databekabeling en elektra;
• één telefoonlijn;
• te openen ramen;
• personenlift;
• gemeenschappelijke toiletgroepen;
• gemeenschappelijke vergaderruimten (tegen betaling).
ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel B.
AANVAARDING
In overleg.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Zie beschikbaarheid
Parkeerplaatsen:
Inbegrepen in de huurprijs.
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd met 5% dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
Vanaf 1 (één) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 1 (één) jaar.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per maand/kwartaal vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
SERVICEKOSTEN
In de all-in huurprijs is het voorschot servicekosten a € 56,00 per m2 per jaar inbegrepen, te vermeerderen met omzetbelasting, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• energiekosten met betrekking tot het gehuurde en de gemeenschappelijke ruimten;
• waterverbruik;
• schoonmaak algemene ruimten en de algemene sanitaire voorzieningen van het gebouw;
• glas- en gevelbewassing buitenzijde;
• afvalverwijdering van afval wat tot normaal kantoorgebruik behoort;
• gebouwbeveiliging;
• gemeentelijke belastingen waaronder riool- en zuiveringsheffing;
• bijdrage bedrijfsrestaurant;
• huismeesterij;
• onroerende zaak belasting gebruiker (indien Verhuurder daarvoor wordt aangeslagen);
• onderhoud conform artikelen 11.2 en 11.5 van de algemene bepalingen;
• parkeerterrein incl. groenvoorziening.
• 5% administratiekosten over de kosten van bovengenoemde zaken en leveringen;
Dienstenpakket
• ontvangst en doorverwijzen cliënten;
• ontvangst postpakketten en aangetekende stukken
• doorverwijzen leveranciers;
• postverwerking en gebruik gemeenschappelijke postbus;
• post afhaalservice;
• aanbieden van telefoon-, en print en kopieerfaciliteiten.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
Waar wacht u nog op? Ontdek de vele voordelen van werken bij Markerkant 13 10 te Almere en maak deel uit van een bruisende community.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.