Description
TE HUUR
Kleinschalige kantoorruimte op centrale locatie.
Adres: Randstad 21-33 te Almere-Stad.
Dit multifunctionele kantoorvilla is gelegen op een eersteklas locatie op het bedrijventerrein Randstad 21. Bedrijventerrein Randstad is een hoogwaardig en gemengd bedrijventerrein en ligt zeer centraal in het centrum van Almere Stad. Het vrijstaande kantoorgebouw ligt aan de rand van het bedrijventerrein en heeft aan de achterkant vrij uitzicht over het water. Het gebouw is zeer gunstig gesitueerd, het winkelcentrum, bus- en NS-station zijn op loopafstand gelegen. Tevens bevindt zich in de directe omgeving het zakencentrum, waaronder het WTC, de Rabotoren en de Eurotoren.
OPPERVLAK:
Per direct beschikbaar circa: 70 m² kantoorruimte beschikbaar op de eerste verdieping.
De begane grond en tweede verdieping zijn verhuurd.
VOORZIENINGEN:
De kantoorruimte is verdeeld over een open ruimte en een kantoorkamer en is o.a. voorzien van: stadsverwarming middels individueel regelbare radiatoren, diverse kabelgoten, aluminium draai/- kiepramen en systeemscheidingswanden. Ten behoeve van de beveiliging beschikt het gebouw over een alarmsysteem.
Per bouwlaag beschikt men over een pantry en een toilet.
PARKEERGELEGENHEID:
Op het eigen terrein beschikt men over nader toe te wijzen parkeerplaatsen.
HUURSOM:
€ 800,- per maand.
De huurprijs is erop gebaseerd dat geopteerd kan worden voor belaste verhuur. Indien de BTW niet verrekend kan worden zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
BANKGARANTIE:
Ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden, verhoogd met de daarover verschuldigde omzetbelasting.
SERVICEKOSTEN:
De servicekosten bedragen (per bouwlaag) € 250,- per maand inclusief voorschot elektra en verwarming.
Onder de servicekosten vallen de volgende leveringen en diensten:
Elektra, warmte, water, verontreinigingsheffing, alarmopvolging + onderhoud aan het alarm, onroerend zaak belasting, tuinonderhoud en schoonmaak gevelglas en beplating (buitenzijde).
Bedragen te vermeerderen met BTW.
HUUROVEREENKOMST:
Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte volgens de Raad voor Onroerende Zaken vastgesteld.
HUURPERIODE:
In overleg.
OPLEVERING:
In overleg.
VOORBEHOUD:
Goedkeuring door eigenaar.
Voor meer informatie kunt u bellen op nummer: 036-5383222.
Deze informatie is met zorg samengesteld en wordt u vrijblijvend aangeboden. Over de juistheid en/of volledigheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.
Kleinschalige kantoorruimte op centrale locatie.
Adres: Randstad 21-33 te Almere-Stad.
Dit multifunctionele kantoorvilla is gelegen op een eersteklas locatie op het bedrijventerrein Randstad 21. Bedrijventerrein Randstad is een hoogwaardig en gemengd bedrijventerrein en ligt zeer centraal in het centrum van Almere Stad. Het vrijstaande kantoorgebouw ligt aan de rand van het bedrijventerrein en heeft aan de achterkant vrij uitzicht over het water. Het gebouw is zeer gunstig gesitueerd, het winkelcentrum, bus- en NS-station zijn op loopafstand gelegen. Tevens bevindt zich in de directe omgeving het zakencentrum, waaronder het WTC, de Rabotoren en de Eurotoren.
OPPERVLAK:
Per direct beschikbaar circa: 70 m² kantoorruimte beschikbaar op de eerste verdieping.
De begane grond en tweede verdieping zijn verhuurd.
VOORZIENINGEN:
De kantoorruimte is verdeeld over een open ruimte en een kantoorkamer en is o.a. voorzien van: stadsverwarming middels individueel regelbare radiatoren, diverse kabelgoten, aluminium draai/- kiepramen en systeemscheidingswanden. Ten behoeve van de beveiliging beschikt het gebouw over een alarmsysteem.
Per bouwlaag beschikt men over een pantry en een toilet.
PARKEERGELEGENHEID:
Op het eigen terrein beschikt men over nader toe te wijzen parkeerplaatsen.
HUURSOM:
€ 800,- per maand.
De huurprijs is erop gebaseerd dat geopteerd kan worden voor belaste verhuur. Indien de BTW niet verrekend kan worden zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
BANKGARANTIE:
Ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden, verhoogd met de daarover verschuldigde omzetbelasting.
SERVICEKOSTEN:
De servicekosten bedragen (per bouwlaag) € 250,- per maand inclusief voorschot elektra en verwarming.
Onder de servicekosten vallen de volgende leveringen en diensten:
Elektra, warmte, water, verontreinigingsheffing, alarmopvolging + onderhoud aan het alarm, onroerend zaak belasting, tuinonderhoud en schoonmaak gevelglas en beplating (buitenzijde).
Bedragen te vermeerderen met BTW.
HUUROVEREENKOMST:
Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte volgens de Raad voor Onroerende Zaken vastgesteld.
HUURPERIODE:
In overleg.
OPLEVERING:
In overleg.
VOORBEHOUD:
Goedkeuring door eigenaar.
Voor meer informatie kunt u bellen op nummer: 036-5383222.
Deze informatie is met zorg samengesteld en wordt u vrijblijvend aangeboden. Over de juistheid en/of volledigheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.