Description
Professionele kantoorruimtes met uitstekende bereikbaarheid in Almere Stad!
Bent u op zoek naar een centraal gelegen en goed bereikbare kantoorruimte in Almere? Op de eerste verdieping van kantoorpand Randstad 22 12 bieden wij diverse kantoorruimtes te huur aan, variërend in grootte. Ideaal voor bedrijven die op zoek zijn naar een professionele en representatieve werkplek.
Locatie
Het kantoorgebouw is centraal gelegen in Almere Stad. Het pand bevindt zich in de nabijheid van uitvalswegen zoals de A6 en A27, waardoor steden als Amsterdam, Utrecht en Lelystad snel te bereiken zijn. Het NS-station Almere Centrum met bushaltes is binnen circa 10 minuten lopen te bereiken. In de directe omgeving vindt u het stadshart van Almere, met diverse voorzieningen, waaronder horecagelegenheden en winkels, wat bijdraagt aan een prettige werkomgeving.
Vloeroppervlak
Circa 732 m² kantoorruimte waarvan nog slechts enkele kantoorruimtes verdeeld over de eerste verdieping beschikbaar zijn.
Overzicht beschikbare kamers
Huurprijzen zijn inclusief de servicekosten en exclusief BTW. De vermelde m² zijn inclusief het aandeel in de algemene ruimtes.
Kamer 101 ca. 31 m² € 451,- (beschikbaar)
Kamer 102 ca. 32 m² € 461,- (beschikbaar)
Kamer 104 ca. 31 m² € 459,- (beschikbaar)
Kamer 105 ca. 53 m² € 771,- (beschikbaar)
Opslagruimte ca. 8 m² € 162,- (beschikbaar)
Bestemming
Het object is geschikt als kantoorruimte. Informatie inzake gebruiksmogelijkheden en voorschriften is te verkrijgen bij de gemeente Almere.
Servicekosten
• Levering en gebruik van elektra en water;
• Gebruik WiFi-netwerk (1GBit glasvezel);
• Schoonmaak 1 keer per week algemene ruimtes en gehuurde kantoorruimte;
• Onderhoud terrein;
• Onderhoud installaties en airco;
• Gebruik van pantry op eerste verdieping (inclusief vaatwasser en koelkast);
• Gebruik lunchruimte begane grond incl. koffie en thee;
• Afvoeren afval;
• Voorzien van hygiëneproducten;
• Elektronische deursloten, intercomsysteem, rolluiken, alarm;
• 5% administratiekosten over bovengenoemde leveringen en diensten.
Parkeren
- Ruim voldoende gratis parkeerplaatsen in de omgeving.
- Mogelijkheid tot het huren van een parkeerplaats op het bijbehorende parkeerterrein voor
€ 1.000,- excl. BTW per stuk per jaar.
Huurperiode
In overleg, met een minimum van 3 jaar.
Opzegtermijn
3 maanden
BTW
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs alsnog worden verhoogd met 21%.
Indexering
De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na de ingangsdatum, worden verhoogd op basis van de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI Werknemers Alle Huishoudens (2000 = 100), zoals wordt gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Betalingen
Per maand vooruit te voldoen.
Opleveringsniveau
Oplevering in de huidige staat met onder andere de volgende voorzieningen:
- Representatieve entree;
- Systeemplafond met inbouwarmaturen;
- Design glazen wanden;
- Verwarming d.m.v. radiatoren;
- Airconditioning;
- Raambekleding;
- Huidige vloerbedekking;
- Kabelgoten v.v. elektra en databekabeling;
- Alarmsysteem (gezamenlijk);
- Electronische deursloten, intercomsysteem en rolluiken;
- Pantry (gedeeld op de verdieping);
- Lunchruimte (gedeeld op de begane grond);
- Toilet (gedeeld op de begane grond en verdieping);
- Dakterras;
- Het pand is 24/7 toegankelijk;
- Inclusief gebruik kantoormeubilair: stoelen, bureaus en kasten indien gewenst. Aanpassing in overleg met Verhuurder mogelijk;
- Gebruik van de overige ruimtes begane grond indien beschikbaar en in overleg met Verhuurder.
Energielabel A.
Zekerheidstelling
Een waarborgsom ter grootte van tenminste 3 maanden huur en servicekosten te vermeerderen met BTW.
Huurovereenkomst
De huurovereenkomst zal zijn gebaseerd op het model zoals is vastgesteld door de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) inclusief de daarbij behorende algemene bepalingen.
Aanvaarding
In overleg.
Gunning
De eigenaar behoudt zich het recht van gunning voor.
Deze informatie is met de nodige zorgvuldigheid samengesteld door Arcuris Bedrijfsmakelaars. Er wordt onzerzijds geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.
Wilt u meer informatie of een bezichtiging inplannen? Neem contact met ons op en ontdek de mogelijkheden voor uw bedrijf op Randstad 22-12 in Almere!
U kun ons kantoor bereiken via: 036 – 52 11 900 voor het maken van een bezichtigingsafspraak.
Deze informatie is met de nodige zorgvuldigheid samengesteld door Arcuris Bedrijfsmakelaars. Er wordt onzerzijds geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.
Bent u op zoek naar een centraal gelegen en goed bereikbare kantoorruimte in Almere? Op de eerste verdieping van kantoorpand Randstad 22 12 bieden wij diverse kantoorruimtes te huur aan, variërend in grootte. Ideaal voor bedrijven die op zoek zijn naar een professionele en representatieve werkplek.
Locatie
Het kantoorgebouw is centraal gelegen in Almere Stad. Het pand bevindt zich in de nabijheid van uitvalswegen zoals de A6 en A27, waardoor steden als Amsterdam, Utrecht en Lelystad snel te bereiken zijn. Het NS-station Almere Centrum met bushaltes is binnen circa 10 minuten lopen te bereiken. In de directe omgeving vindt u het stadshart van Almere, met diverse voorzieningen, waaronder horecagelegenheden en winkels, wat bijdraagt aan een prettige werkomgeving.
Vloeroppervlak
Circa 732 m² kantoorruimte waarvan nog slechts enkele kantoorruimtes verdeeld over de eerste verdieping beschikbaar zijn.
Overzicht beschikbare kamers
Huurprijzen zijn inclusief de servicekosten en exclusief BTW. De vermelde m² zijn inclusief het aandeel in de algemene ruimtes.
Kamer 101 ca. 31 m² € 451,- (beschikbaar)
Kamer 102 ca. 32 m² € 461,- (beschikbaar)
Kamer 104 ca. 31 m² € 459,- (beschikbaar)
Kamer 105 ca. 53 m² € 771,- (beschikbaar)
Opslagruimte ca. 8 m² € 162,- (beschikbaar)
Bestemming
Het object is geschikt als kantoorruimte. Informatie inzake gebruiksmogelijkheden en voorschriften is te verkrijgen bij de gemeente Almere.
Servicekosten
• Levering en gebruik van elektra en water;
• Gebruik WiFi-netwerk (1GBit glasvezel);
• Schoonmaak 1 keer per week algemene ruimtes en gehuurde kantoorruimte;
• Onderhoud terrein;
• Onderhoud installaties en airco;
• Gebruik van pantry op eerste verdieping (inclusief vaatwasser en koelkast);
• Gebruik lunchruimte begane grond incl. koffie en thee;
• Afvoeren afval;
• Voorzien van hygiëneproducten;
• Elektronische deursloten, intercomsysteem, rolluiken, alarm;
• 5% administratiekosten over bovengenoemde leveringen en diensten.
Parkeren
- Ruim voldoende gratis parkeerplaatsen in de omgeving.
- Mogelijkheid tot het huren van een parkeerplaats op het bijbehorende parkeerterrein voor
€ 1.000,- excl. BTW per stuk per jaar.
Huurperiode
In overleg, met een minimum van 3 jaar.
Opzegtermijn
3 maanden
BTW
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs alsnog worden verhoogd met 21%.
Indexering
De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na de ingangsdatum, worden verhoogd op basis van de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI Werknemers Alle Huishoudens (2000 = 100), zoals wordt gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Betalingen
Per maand vooruit te voldoen.
Opleveringsniveau
Oplevering in de huidige staat met onder andere de volgende voorzieningen:
- Representatieve entree;
- Systeemplafond met inbouwarmaturen;
- Design glazen wanden;
- Verwarming d.m.v. radiatoren;
- Airconditioning;
- Raambekleding;
- Huidige vloerbedekking;
- Kabelgoten v.v. elektra en databekabeling;
- Alarmsysteem (gezamenlijk);
- Electronische deursloten, intercomsysteem en rolluiken;
- Pantry (gedeeld op de verdieping);
- Lunchruimte (gedeeld op de begane grond);
- Toilet (gedeeld op de begane grond en verdieping);
- Dakterras;
- Het pand is 24/7 toegankelijk;
- Inclusief gebruik kantoormeubilair: stoelen, bureaus en kasten indien gewenst. Aanpassing in overleg met Verhuurder mogelijk;
- Gebruik van de overige ruimtes begane grond indien beschikbaar en in overleg met Verhuurder.
Energielabel A.
Zekerheidstelling
Een waarborgsom ter grootte van tenminste 3 maanden huur en servicekosten te vermeerderen met BTW.
Huurovereenkomst
De huurovereenkomst zal zijn gebaseerd op het model zoals is vastgesteld door de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) inclusief de daarbij behorende algemene bepalingen.
Aanvaarding
In overleg.
Gunning
De eigenaar behoudt zich het recht van gunning voor.
Deze informatie is met de nodige zorgvuldigheid samengesteld door Arcuris Bedrijfsmakelaars. Er wordt onzerzijds geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.
Wilt u meer informatie of een bezichtiging inplannen? Neem contact met ons op en ontdek de mogelijkheden voor uw bedrijf op Randstad 22-12 in Almere!
U kun ons kantoor bereiken via: 036 – 52 11 900 voor het maken van een bezichtigingsafspraak.
Deze informatie is met de nodige zorgvuldigheid samengesteld door Arcuris Bedrijfsmakelaars. Er wordt onzerzijds geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.