Description
In het oog springende architectuur op centraal gelegen locatie. Geef uw bedrijf het perfecte adres in Amersfoort op het Smallepad 32. Het kantoorgebouw ligt op een prominente locatie in het stationsgebied van Amersfoort. Het kantoorgebouw maakt deel uit van de representatieve kantoorbebouwing langs het spoor. In de directe omgeving zijn toonaangevende organisaties gehuisvest zoals o.a. Thieme Meulenhoff, Nutreco, ABN AMRO, Friesland Campina en Arcadis.
In het pand vindt u naast een fraaie ontvangstruimte en volledig ingerichte kantoorruimten diverse vergaderfaciliteiten, break-out ruimten, flexwerkplekken, een fraaie pantry en uitgebreide receptiediensten. De kantoorruimten worden voorzien van eigen signage en inclusief verhuurd met onder andere servicekosten, scheidingswanden, vloerbedekking, ready-to-go ICT infrastructuur, ingerichte werkplekken, volledig uitgeruste pantry’s, et cetera. Het gebouw beschikt over diverse vergaderruimtes, welke te gebruiken zijn door interne en externe klanten. Deze zijn voorzien van alle gemakken, waaronder WiFi, beamer, flip chart en inclusief koffie, thee en fris. Daarbij kan ook de catering verzorgd worden.
In de directe omgeving bevinden zich op minder dan vijftien minuten loopafstand de populaire winkels, bars en restaurants van de stad.
BEREIKBAARHEID
Deze locatie is perfect gelegen ten opzichte van de snelweg. Binnen ca. 10 minuten vanaf de A28 of de A1 bent u bij het kantoor.
Het object is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Het ligt naast Amersfoort Centraal Station met treinverbindingen in diverse richtingen en er stoppen bussen voor de deur.
PARKEREN
Het gebouw heeft een eigen parkeergarage, tevens zijn er in de buurt diverse parkeergarages op loopafstand.
OPPERVLAKTE
In totaal is er circa 712 m² v.v.o. beschikbaar en als volgt verdeelt:
- Circa 378 m² v.v.o. gelegen op de 2e verdieping.
- Units vanaf 20 m² zijn beschikbaar en bespreekbaar.
HUURPRIJS
Vanaf € 205,- per werkplek per maand, inclusief servicekosten en energieverbruik, maar exclusief BTW.
(vanaf circa € 405 per m² per jaar exclusief BTW maar inclusief alle services die er aangeboden worden)
OPLEVERINGSNIVEAU EN VOORZIENINGEN
De kantoorruimtes worden opgeleverd in de huidige staat onder andere inclusief:
- systeemplafonds met inbouw verlichtingsarmaturen;
- huidige scheidingswanden;
- vloerbedekking voorzien van tapijt;
- gemeenschappelijk pantry's;
- gemeenschappelijke toiletgroepen;
- openbare business lounge met gemeenschappelijke vergaderruimtes.
Het gehuurde is inclusief:
- volledige receptie en 24/7 toegankelijk;
- dagelijkse schoonmaak en wekelijkse grote schoonmaak;
- beveiliging;
- inrichting/meubilair ("Design Your Office");
- internet en WiFi;
- lokaal telefoonnummer + telefoons;
- gebruik van de algemene ruimtes;
- postservice en adresservice;
- gas/water/elektra;
- lokale belastingen;
- servicekosten.
SERVICEKOSTEN
Servicekosten zijn bij de huurprijs inbegrepen.
HUURTERMIJN
Bespreekbaar, flexibele contracten zijn mogelijk.
AANVAARDING
In overleg, per direct.
In het pand vindt u naast een fraaie ontvangstruimte en volledig ingerichte kantoorruimten diverse vergaderfaciliteiten, break-out ruimten, flexwerkplekken, een fraaie pantry en uitgebreide receptiediensten. De kantoorruimten worden voorzien van eigen signage en inclusief verhuurd met onder andere servicekosten, scheidingswanden, vloerbedekking, ready-to-go ICT infrastructuur, ingerichte werkplekken, volledig uitgeruste pantry’s, et cetera. Het gebouw beschikt over diverse vergaderruimtes, welke te gebruiken zijn door interne en externe klanten. Deze zijn voorzien van alle gemakken, waaronder WiFi, beamer, flip chart en inclusief koffie, thee en fris. Daarbij kan ook de catering verzorgd worden.
In de directe omgeving bevinden zich op minder dan vijftien minuten loopafstand de populaire winkels, bars en restaurants van de stad.
BEREIKBAARHEID
Deze locatie is perfect gelegen ten opzichte van de snelweg. Binnen ca. 10 minuten vanaf de A28 of de A1 bent u bij het kantoor.
Het object is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Het ligt naast Amersfoort Centraal Station met treinverbindingen in diverse richtingen en er stoppen bussen voor de deur.
PARKEREN
Het gebouw heeft een eigen parkeergarage, tevens zijn er in de buurt diverse parkeergarages op loopafstand.
OPPERVLAKTE
In totaal is er circa 712 m² v.v.o. beschikbaar en als volgt verdeelt:
- Circa 378 m² v.v.o. gelegen op de 2e verdieping.
- Units vanaf 20 m² zijn beschikbaar en bespreekbaar.
HUURPRIJS
Vanaf € 205,- per werkplek per maand, inclusief servicekosten en energieverbruik, maar exclusief BTW.
(vanaf circa € 405 per m² per jaar exclusief BTW maar inclusief alle services die er aangeboden worden)
OPLEVERINGSNIVEAU EN VOORZIENINGEN
De kantoorruimtes worden opgeleverd in de huidige staat onder andere inclusief:
- systeemplafonds met inbouw verlichtingsarmaturen;
- huidige scheidingswanden;
- vloerbedekking voorzien van tapijt;
- gemeenschappelijk pantry's;
- gemeenschappelijke toiletgroepen;
- openbare business lounge met gemeenschappelijke vergaderruimtes.
Het gehuurde is inclusief:
- volledige receptie en 24/7 toegankelijk;
- dagelijkse schoonmaak en wekelijkse grote schoonmaak;
- beveiliging;
- inrichting/meubilair ("Design Your Office");
- internet en WiFi;
- lokaal telefoonnummer + telefoons;
- gebruik van de algemene ruimtes;
- postservice en adresservice;
- gas/water/elektra;
- lokale belastingen;
- servicekosten.
SERVICEKOSTEN
Servicekosten zijn bij de huurprijs inbegrepen.
HUURTERMIJN
Bespreekbaar, flexibele contracten zijn mogelijk.
AANVAARDING
In overleg, per direct.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.