Description
ALGEMEEN
Het vrijstaande complex waar dit kantoorgebouw deel van uit maakt ligt op het bedrijventerrein ‘De Hoef’. Het gebouw is omstreeks 1989 gerealiseerd, heeft een kantoorgedeelte bestaande uit 4 bouwlagen en een bedrijfsruimte bestaande uit 2 bouwlagen met entresol. Daarnaast beschikt het gebouw over een ruim verhard buitenterrein, dat is omheind en afsluitbaar middels 2 rolhekken.
De in het pand opgestelde installaties zijn in 2022 gemoderniseerd.
LOCATIE
De locatie is zowel met eigen- als openbaar vervoer heel goed bereikbaar. Kantorenpark “De Hoef” bevindt zich in het westelijke kwadrant van het verkeersknooppunt “Hoevelaken”. Met de auto is de locatie vanaf de rijkswegen A1 en A28 eenvoudig via doorgaande wegen te bereiken.
Aan de rand van het kantorenpark, is het NS-station “Schothorst” gesitueerd zodat tevens sprake is van goede ontsluiting met het openbaar vervoer. Bij het station stoppen diverse bussen die een regelmatige dienstregeling onderhouden naar alle delen van de stad.
BEREIKBAARHEID
Het pand ligt op een zichtlocatie aan de doorgaande weg, de Outputweg, welke geldt als de belangrijkste hoofd- ontsluitingsweg binnen “De Hoef” alsmede tot het centrum van Amersfoort.
Bereikbaarheid per auto
Het kantoor-/bedrijfsgebouw ligt bij het kruispunt van de rijkswegen A1 (Amsterdam – Hengelo) en A28 (Groningen – Utrecht), waardoor er een directe snelwegverbinding is naar alle richtingen. Het gebouw is zodanig gelegen dat er een directe toegang is tot het centrum van Amersfoort.
Bereikbaarheid per OV
Het NS-station Amersfoort Schothorst is op circa 15 minuten loopafstand gelegen van het object, waar vandaan regelmatig treinen vertrekken in de richtingen van Utrecht met een reistijd van circa 25 minuten en Zwolle, reistijd circa 35 minuten.
OPPERVLAKTE
Voor verhuur is beschikbaar een totale oppervlakte van circa 4.917 m².
Verdiepingen Kantoorruimte
Begane grond 1.273,70 m²
1ste verdieping 760,79 m²
2de verdieping 763,42 m²
3de verdieping 565,25 m²
Totaal 3.363,66 m²
Verdiepingen Bedrijfsruimte
Begane grond 969,20 m²
1ste verdieping 584,55 m²
Totaal 1.553,75 m²
De bovenstaande oppervlakten zijn gemeten conform NEN 2580 meetcertificaat van EN Vastgoed Vision d.d. 2 juni 2020.
Het pand wordt bij voorkeur in zijn geheel verhuurd, de optie deelverhuur is mogelijk op aanvraag.
INDELING
Zie de plattegrondtekeningen in de bijlagen.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het object zal in casco gerenoveerde staat worden opgeleverd.
Kantoorruimte:
• nieuwe entree met tochtsluis;
• mechanische luchtbehandeling;
• airco units;
• aluminium draai-/kiepramen;
• nieuwe systeemplafonds voorzien van LED-verlichtingsarmaturen;
• geschilderde radiatoren voorzien van nieuwe thermostatische ventielen;
• aanwezige brandmeldinstallatie;
• inbraakinstallatie;
• huidige kabelgoten voorzien van data, telecommunicatie en elektrabekabeling *;
• lift (10 personen/1.300 kg);
• nieuwe dubbele sanitaire voorzieningen per verdieping;
• brandslanghaspels per verdieping;
• drietal elektrische schuifhekken;
• fietsenberging op eigen terrein.
Bedrijfsruimte:
• vrije hoogte van circa 6,5 meter;
• betonnen vloer;
• entresolvloer van beton, deels staal voorzien van een houten vloer;
• 2 elektrische overheaddeuren (achter) met doorrijhoogte van circa 4,5 meter;
• lichtstraat;
• heaters;
• nieuwe toiletten.
Zaken uit de hierboven genoemde lijst welke zijn voorzien van een *- teken worden om-niet aan Huurder overgedragen. Deze huurdersvoorzieningen behoren uitdrukkelijk niet tot het gehuurde. Huurder draagt zelf zorg voor de kosten van onderhoud, vervanging en reparatie van deze voorzieningen.
PARKEREN
Op eigen terrein zijn circa 136 parkeerplaatsen aanwezig. Wat resulteert in een parkeernorm van 1:20 gerekend naar de oppervlakte van de kantoorruimte.
Dit is voor dit gebied als een zeer goede parkeernorm te betitelen. Tevens bestaat de mogelijkheid om te parkeren aan de openbare weg.
BESTEMMING
Kantoorruimte, Bedrijfsruimte
Informatie inzake gebruiksmogelijkheden en voorschriften is te verkrijgen via ons kantoor, bij de gemeente of via de website van ruimtelijke plannen.
HUURPRIJS
€ 545.000,- per jaar te vermeerderen met de geldende BTW.
BTW
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.
HUURPRIJS PARKEREN
€ 300,- per parkeerplaats (niet overdekt), per jaar, te vermeerderen met de geldende BTW.
SERVICEKOSTEN
Servicekosten kantoorruimte: € 45,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot;
Servicekosten bedrijfsruimte: € 7,50,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot;
De leveringen en diensten kunnen onder meer omvatten:
• gas- en/of olieverbruik inclusief vastrecht;
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten;
• onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
• onderhoud en periodieke controle van liftinstallatie(s);
• onderhoud en periodieke controle van brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder- en noodstroominstallatie(s);
• onderhoud en periodieke controle van noodstroominstallatie(s);
• onderhoud en periodieke controle van toegangscontrole installatie(s);
• alle keuringen aan de E en W installaties welke van overheidswege verplicht worden gesteld;
• schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen, parkeerkelder en/of terrein;
• verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
• glasverzekering.
ONDERHOUDSCONTRACTEN
Voor zover dit niet in servicekosten is opgenomen zal de huurder in overleg met de verhuurder voor eigen rekening en risico contracten afsluiten voor het periodiek onderhoud en de controle van de tot de ruimte behorende technische installaties.
HUURTERMIJN
Huurperiode van 5 jaar gevolgd door verlengingstermijnen van telkens 5 jaar.
OPZEGTERMIJN
12 maanden.
HUURBETALING
De totale betalingsverplichting dient per kwartaal vooruit te worden voldaan.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie ter grootte van drie maanden huur en servicekosten te vermeerderen met de geldende BTW.
HUURINDEXATIE
De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na de huuringangsdatum, worden verhoogd op basis van de consumentenprijsindex (CPI) zoals wordt gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUUROVEREENKOMST
De huurovereenkomst zal zijn gebaseerd op het model zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) 2015, inclusief de algemene bepalingen.
AANVAARDING
In overleg.
Het vrijstaande complex waar dit kantoorgebouw deel van uit maakt ligt op het bedrijventerrein ‘De Hoef’. Het gebouw is omstreeks 1989 gerealiseerd, heeft een kantoorgedeelte bestaande uit 4 bouwlagen en een bedrijfsruimte bestaande uit 2 bouwlagen met entresol. Daarnaast beschikt het gebouw over een ruim verhard buitenterrein, dat is omheind en afsluitbaar middels 2 rolhekken.
De in het pand opgestelde installaties zijn in 2022 gemoderniseerd.
LOCATIE
De locatie is zowel met eigen- als openbaar vervoer heel goed bereikbaar. Kantorenpark “De Hoef” bevindt zich in het westelijke kwadrant van het verkeersknooppunt “Hoevelaken”. Met de auto is de locatie vanaf de rijkswegen A1 en A28 eenvoudig via doorgaande wegen te bereiken.
Aan de rand van het kantorenpark, is het NS-station “Schothorst” gesitueerd zodat tevens sprake is van goede ontsluiting met het openbaar vervoer. Bij het station stoppen diverse bussen die een regelmatige dienstregeling onderhouden naar alle delen van de stad.
BEREIKBAARHEID
Het pand ligt op een zichtlocatie aan de doorgaande weg, de Outputweg, welke geldt als de belangrijkste hoofd- ontsluitingsweg binnen “De Hoef” alsmede tot het centrum van Amersfoort.
Bereikbaarheid per auto
Het kantoor-/bedrijfsgebouw ligt bij het kruispunt van de rijkswegen A1 (Amsterdam – Hengelo) en A28 (Groningen – Utrecht), waardoor er een directe snelwegverbinding is naar alle richtingen. Het gebouw is zodanig gelegen dat er een directe toegang is tot het centrum van Amersfoort.
Bereikbaarheid per OV
Het NS-station Amersfoort Schothorst is op circa 15 minuten loopafstand gelegen van het object, waar vandaan regelmatig treinen vertrekken in de richtingen van Utrecht met een reistijd van circa 25 minuten en Zwolle, reistijd circa 35 minuten.
OPPERVLAKTE
Voor verhuur is beschikbaar een totale oppervlakte van circa 4.917 m².
Verdiepingen Kantoorruimte
Begane grond 1.273,70 m²
1ste verdieping 760,79 m²
2de verdieping 763,42 m²
3de verdieping 565,25 m²
Totaal 3.363,66 m²
Verdiepingen Bedrijfsruimte
Begane grond 969,20 m²
1ste verdieping 584,55 m²
Totaal 1.553,75 m²
De bovenstaande oppervlakten zijn gemeten conform NEN 2580 meetcertificaat van EN Vastgoed Vision d.d. 2 juni 2020.
Het pand wordt bij voorkeur in zijn geheel verhuurd, de optie deelverhuur is mogelijk op aanvraag.
INDELING
Zie de plattegrondtekeningen in de bijlagen.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het object zal in casco gerenoveerde staat worden opgeleverd.
Kantoorruimte:
• nieuwe entree met tochtsluis;
• mechanische luchtbehandeling;
• airco units;
• aluminium draai-/kiepramen;
• nieuwe systeemplafonds voorzien van LED-verlichtingsarmaturen;
• geschilderde radiatoren voorzien van nieuwe thermostatische ventielen;
• aanwezige brandmeldinstallatie;
• inbraakinstallatie;
• huidige kabelgoten voorzien van data, telecommunicatie en elektrabekabeling *;
• lift (10 personen/1.300 kg);
• nieuwe dubbele sanitaire voorzieningen per verdieping;
• brandslanghaspels per verdieping;
• drietal elektrische schuifhekken;
• fietsenberging op eigen terrein.
Bedrijfsruimte:
• vrije hoogte van circa 6,5 meter;
• betonnen vloer;
• entresolvloer van beton, deels staal voorzien van een houten vloer;
• 2 elektrische overheaddeuren (achter) met doorrijhoogte van circa 4,5 meter;
• lichtstraat;
• heaters;
• nieuwe toiletten.
Zaken uit de hierboven genoemde lijst welke zijn voorzien van een *- teken worden om-niet aan Huurder overgedragen. Deze huurdersvoorzieningen behoren uitdrukkelijk niet tot het gehuurde. Huurder draagt zelf zorg voor de kosten van onderhoud, vervanging en reparatie van deze voorzieningen.
PARKEREN
Op eigen terrein zijn circa 136 parkeerplaatsen aanwezig. Wat resulteert in een parkeernorm van 1:20 gerekend naar de oppervlakte van de kantoorruimte.
Dit is voor dit gebied als een zeer goede parkeernorm te betitelen. Tevens bestaat de mogelijkheid om te parkeren aan de openbare weg.
BESTEMMING
Kantoorruimte, Bedrijfsruimte
Informatie inzake gebruiksmogelijkheden en voorschriften is te verkrijgen via ons kantoor, bij de gemeente of via de website van ruimtelijke plannen.
HUURPRIJS
€ 545.000,- per jaar te vermeerderen met de geldende BTW.
BTW
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.
HUURPRIJS PARKEREN
€ 300,- per parkeerplaats (niet overdekt), per jaar, te vermeerderen met de geldende BTW.
SERVICEKOSTEN
Servicekosten kantoorruimte: € 45,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot;
Servicekosten bedrijfsruimte: € 7,50,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot;
De leveringen en diensten kunnen onder meer omvatten:
• gas- en/of olieverbruik inclusief vastrecht;
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten;
• onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
• onderhoud en periodieke controle van liftinstallatie(s);
• onderhoud en periodieke controle van brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder- en noodstroominstallatie(s);
• onderhoud en periodieke controle van noodstroominstallatie(s);
• onderhoud en periodieke controle van toegangscontrole installatie(s);
• alle keuringen aan de E en W installaties welke van overheidswege verplicht worden gesteld;
• schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen, parkeerkelder en/of terrein;
• verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
• glasverzekering.
ONDERHOUDSCONTRACTEN
Voor zover dit niet in servicekosten is opgenomen zal de huurder in overleg met de verhuurder voor eigen rekening en risico contracten afsluiten voor het periodiek onderhoud en de controle van de tot de ruimte behorende technische installaties.
HUURTERMIJN
Huurperiode van 5 jaar gevolgd door verlengingstermijnen van telkens 5 jaar.
OPZEGTERMIJN
12 maanden.
HUURBETALING
De totale betalingsverplichting dient per kwartaal vooruit te worden voldaan.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie ter grootte van drie maanden huur en servicekosten te vermeerderen met de geldende BTW.
HUURINDEXATIE
De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na de huuringangsdatum, worden verhoogd op basis van de consumentenprijsindex (CPI) zoals wordt gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUUROVEREENKOMST
De huurovereenkomst zal zijn gebaseerd op het model zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) 2015, inclusief de algemene bepalingen.
AANVAARDING
In overleg.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.