Description
Plug and play! Logistieke bedrijfsruimte vlakbij de Rijksweg A28!
Het gebouw is voorzien van 2 dockshelters. De huidige gebruiker heeft ervoor gekozen zijn logistieke activiteiten anders in te richten en levert de hal aan u op met alle denkbare inrichting, installaties en inventaris om direct uw bedrijf te kunnen starten.
Het is zeer geschikt voor logistiek dienstverleners, e-commerce bedrijven of groothandels die palletopslag nodig hebben.
LIGGING
Het object is gelegen op het bedrijventerrein De Wieken Vinkenhoef, centraal gelegen van de Rijksweg A28 en A1. Beide opritten bevinden zich op nog geen kilometer afstand. Het station Schothorst bevindt zich op ca. 5 minuten fietsen.
Het complex ligt op een bij uitstek geschikte locatie voor groothandels, transport en logistieke doeleinden.
BEREIKBAARHEID
Het bedrijventerrein is per auto binnen enkele minuten vanaf de Rijksweg A28 te bereiken.
Het openbaar vervoer (bus) met directe verbindingen naar het station is op loopafstand gelegen.
VERHUURBARE VLOEROPPERVLAKTE
Het gehuurde maakt onderdeel uit van een groter geheel, het gehuurde zelf heeft een oppervlakte van ca. 2.729 m², als volgt verdeeld:
- bedrijfsruimte ca. 2.529 m² expeditie ruimte, magazijnruimte (6,35 m vrije hoogte);
- kantoor-/kantine-/vergaderruimte op de 1e verdieping ca. 200 m².
Vloerbelasting begane grond: ca. 2.500 kg/m².
Het gebouw is volledig voorzien van een sprinkler-installatie.
Er zijn 15 eigen parkeerplaatsen op het voorgelegen terrein, waarvan 9 binnen de poort.
BESTEMMING
De bestemming is Bedrijventerrein-5. Verdere informatie betreffende gebruiksmogelijkheden en voorschriften is te verkrijgen bij de gemeente Amersfoort.
OPLEVERINGSNIVEAU
De bedrijfsruimte zal worden opgeleverd in de huidige staat met o.a.:
Magazijninventaris:
- Palletstellingen
- Shuttle stellingen, incl. shuttle systeem
- Doorrolstellingen
- Kleingoed stellingen
- Brandwerende opslagkasten
- Bureaus
- Inpaktafels
- Rollerbanden
Kantoorinventaris (exclusief inventaris met een stekker):
- Bureaus
- Kasten
- Stoelen
- Keuken
Dan is er nog ter overname beschikbaar:
- Hardware (rollend materieel, balenpers, palletwikkelaar, tapedispensers, etc)
- Pick-to-light systeem, incl. hardware
- Cubiscan & 360° photobooth
- Volledig werkend LMS (momenteel gekoppeld aan Microsoft Dynamics)
- Cubiscan dubbel
- Evt telefooncentrale incl telefoons
- Wifi netwerk kantoor + magazijn
HUURVOORWAARDEN
HUURPRIJS
€ 249.000,- per jaar excl. BTW o.b.v. het hierboven genoemde opleveringsniveau.
SERVICEKOSTEN
Voorschot € 2.375,- per maand excl. BTW ten behoeve van:
- gasverbruik, inclusief vastrecht;
- elektraverbruik, inclusief vastrecht;
- waterverbruik, inclusief vastrecht en zuiveringslasten;
- 5% administratiekosten over bovengenoemde kosten;
- parkbeheerkosten;
- sprinkleronderhoud.
HUURTERMIJN
Het betreft een situatie van onderverhuur, waarbij de huidige huurder nog een huurverplichting heeft tot 1 april 2030. Langere huurtermijn in nader overleg met verhuurder te bepalen.
BETALINGEN
Per maand vooraf.
AANVAARDING
In overleg, naar verwachting per 01 april 2025.
OMZETBELASTING
Bij het vaststellen van de huurprijs is uitgangspunt geweest dat de huurder het gehuurde voor tenminste het bij de wet vastgestelde of nader vast te stellen minimum percentage blijvend zal gebruiken voor prestaties die recht geven op aftrek van BTW, zodanig dat kan worden geopteerd voor belaste (ver-)huur. Indien een niet BTW belaste verhuur wordt overeengekomen zal een opslag op de huurprijs worden berekend.
ZEKERHEIDSTELLING
Huurder dient een bankgarantie te stellen of een waarborgsom te voldoen ter grootte van 3 maanden huur en servicekosten, te vermeerderen met BTW.
HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst Kantoorruimte en andere Bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, volgens het model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015 vastgesteld.
INDEXERING
Jaarlijks, op basis van het Consumenten Prijsindexcijfer (CPI), reeks Alle Huishoudens (2015=100) voor het eerst één jaar na ingangsdatum.
OVERIGE INFORMATIE
Het object wordt aangeboden onder voorbehoud goedkeuring verhuurder.
Er is geen NEN 2580 meetrapport aanwezig. De in deze informatie genoemde oppervlaktes zijn herleid vanaf de bouwtekeningen en inmeting ter plaatse.
ENERGIELABEL
Het gebouw heeft een energielabel A.
VOORBEHOUD
De huidige eigenaar van het object heeft een opdracht tot dienstverlening verstrekt aan Hagenbeek Vastgoed. Deze informatie is bedoeld als een geheel vrijblijvende aanbieding en onder voorbehoud. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Door aanvaarding van de vermelde condities of het uitbrengen van een bieding, worden onze opdrachtgever(s) en wij niet gebonden en leidt het evenmin tot de verplichting tot het doen van een tegenbod.
BEZICHTIGINGEN EN VRAGEN
Voor een afspraak voor een bezichtiging of overige vragen belt u 0341 - 496 518 of stuurt u een mail naar ons.
DISCLAIMER
Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd. Ten aanzien van eventuele onjuistheden kunnen geen rechten worden ontleend. Deze aanbieding is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Hagenbeek Vastgoed geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van deze aanbieding rechten worden ontleend. Iedere aansprakelijkheid is beperkt tot het bedrag dat in het betreffende geval onder de beroepsaansprakelijkheidsverzekering is gedekt.
Het gebouw is voorzien van 2 dockshelters. De huidige gebruiker heeft ervoor gekozen zijn logistieke activiteiten anders in te richten en levert de hal aan u op met alle denkbare inrichting, installaties en inventaris om direct uw bedrijf te kunnen starten.
Het is zeer geschikt voor logistiek dienstverleners, e-commerce bedrijven of groothandels die palletopslag nodig hebben.
LIGGING
Het object is gelegen op het bedrijventerrein De Wieken Vinkenhoef, centraal gelegen van de Rijksweg A28 en A1. Beide opritten bevinden zich op nog geen kilometer afstand. Het station Schothorst bevindt zich op ca. 5 minuten fietsen.
Het complex ligt op een bij uitstek geschikte locatie voor groothandels, transport en logistieke doeleinden.
BEREIKBAARHEID
Het bedrijventerrein is per auto binnen enkele minuten vanaf de Rijksweg A28 te bereiken.
Het openbaar vervoer (bus) met directe verbindingen naar het station is op loopafstand gelegen.
VERHUURBARE VLOEROPPERVLAKTE
Het gehuurde maakt onderdeel uit van een groter geheel, het gehuurde zelf heeft een oppervlakte van ca. 2.729 m², als volgt verdeeld:
- bedrijfsruimte ca. 2.529 m² expeditie ruimte, magazijnruimte (6,35 m vrije hoogte);
- kantoor-/kantine-/vergaderruimte op de 1e verdieping ca. 200 m².
Vloerbelasting begane grond: ca. 2.500 kg/m².
Het gebouw is volledig voorzien van een sprinkler-installatie.
Er zijn 15 eigen parkeerplaatsen op het voorgelegen terrein, waarvan 9 binnen de poort.
BESTEMMING
De bestemming is Bedrijventerrein-5. Verdere informatie betreffende gebruiksmogelijkheden en voorschriften is te verkrijgen bij de gemeente Amersfoort.
OPLEVERINGSNIVEAU
De bedrijfsruimte zal worden opgeleverd in de huidige staat met o.a.:
Magazijninventaris:
- Palletstellingen
- Shuttle stellingen, incl. shuttle systeem
- Doorrolstellingen
- Kleingoed stellingen
- Brandwerende opslagkasten
- Bureaus
- Inpaktafels
- Rollerbanden
Kantoorinventaris (exclusief inventaris met een stekker):
- Bureaus
- Kasten
- Stoelen
- Keuken
Dan is er nog ter overname beschikbaar:
- Hardware (rollend materieel, balenpers, palletwikkelaar, tapedispensers, etc)
- Pick-to-light systeem, incl. hardware
- Cubiscan & 360° photobooth
- Volledig werkend LMS (momenteel gekoppeld aan Microsoft Dynamics)
- Cubiscan dubbel
- Evt telefooncentrale incl telefoons
- Wifi netwerk kantoor + magazijn
HUURVOORWAARDEN
HUURPRIJS
€ 249.000,- per jaar excl. BTW o.b.v. het hierboven genoemde opleveringsniveau.
SERVICEKOSTEN
Voorschot € 2.375,- per maand excl. BTW ten behoeve van:
- gasverbruik, inclusief vastrecht;
- elektraverbruik, inclusief vastrecht;
- waterverbruik, inclusief vastrecht en zuiveringslasten;
- 5% administratiekosten over bovengenoemde kosten;
- parkbeheerkosten;
- sprinkleronderhoud.
HUURTERMIJN
Het betreft een situatie van onderverhuur, waarbij de huidige huurder nog een huurverplichting heeft tot 1 april 2030. Langere huurtermijn in nader overleg met verhuurder te bepalen.
BETALINGEN
Per maand vooraf.
AANVAARDING
In overleg, naar verwachting per 01 april 2025.
OMZETBELASTING
Bij het vaststellen van de huurprijs is uitgangspunt geweest dat de huurder het gehuurde voor tenminste het bij de wet vastgestelde of nader vast te stellen minimum percentage blijvend zal gebruiken voor prestaties die recht geven op aftrek van BTW, zodanig dat kan worden geopteerd voor belaste (ver-)huur. Indien een niet BTW belaste verhuur wordt overeengekomen zal een opslag op de huurprijs worden berekend.
ZEKERHEIDSTELLING
Huurder dient een bankgarantie te stellen of een waarborgsom te voldoen ter grootte van 3 maanden huur en servicekosten, te vermeerderen met BTW.
HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst Kantoorruimte en andere Bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, volgens het model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) in januari 2015 vastgesteld.
INDEXERING
Jaarlijks, op basis van het Consumenten Prijsindexcijfer (CPI), reeks Alle Huishoudens (2015=100) voor het eerst één jaar na ingangsdatum.
OVERIGE INFORMATIE
Het object wordt aangeboden onder voorbehoud goedkeuring verhuurder.
Er is geen NEN 2580 meetrapport aanwezig. De in deze informatie genoemde oppervlaktes zijn herleid vanaf de bouwtekeningen en inmeting ter plaatse.
ENERGIELABEL
Het gebouw heeft een energielabel A.
VOORBEHOUD
De huidige eigenaar van het object heeft een opdracht tot dienstverlening verstrekt aan Hagenbeek Vastgoed. Deze informatie is bedoeld als een geheel vrijblijvende aanbieding en onder voorbehoud. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Door aanvaarding van de vermelde condities of het uitbrengen van een bieding, worden onze opdrachtgever(s) en wij niet gebonden en leidt het evenmin tot de verplichting tot het doen van een tegenbod.
BEZICHTIGINGEN EN VRAGEN
Voor een afspraak voor een bezichtiging of overige vragen belt u 0341 - 496 518 of stuurt u een mail naar ons.
DISCLAIMER
Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd. Ten aanzien van eventuele onjuistheden kunnen geen rechten worden ontleend. Deze aanbieding is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Hagenbeek Vastgoed geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van deze aanbieding rechten worden ontleend. Iedere aansprakelijkheid is beperkt tot het bedrag dat in het betreffende geval onder de beroepsaansprakelijkheidsverzekering is gedekt.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.