Description
ALGEMEEN
Gelegen op het representatieve en goed bereikbare industrieterrein "de Isselt" te Amersfoort ligt deze kantoorruimte van in totaal ca. 884 m², verdeeld over de 1e en 3e verdieping.
Het pand, gebouwd in 1973, is degelijk van opzet. Via de lichte hal, waar u kunt kiezen de trap of de lift te nemen, bereikt u de verdieping. Dankzij grote glaspartijen geeft de entree een vriendelijke indruk. Van hieruit komt u in de kantoorruimte. De 3 verschillende kantoorruimten verschillen qua uiterlijk en indeling. Er is dus keuze in wat past bij uw bedrijf. De kantoren zijn goed onderhouden en met wat kleine aanpassingen geeft u er zo uw eigen draai aan. Daarmee heeft u een goed bereikbare fijne werkruimte met voldoende parkeergelegenheid voor de deur.
LOCATIE
Bedrijventerrein Isselt ligt in het westen van Amersfoort en wordt doorsneden door de provinciale weg N199. Isselt grenst aan de Eem en heeft een eigen haven. Het terrein is ontwikkeld in de jaren '60 tot en met '80 en is bruto circa 200 hectare groot. Goede buren op de Isselt zijn onder meer Stagebrothers, Intratuin, Sani Dump, Shurgard, Praxis en Gamma. Bedrijventerrein Isselt is het grootste en oudste bedrijventerrein van Amersfoort.
Op de Isselt is een grootschalige renovatie van de infrastructurele voorzieningen nagenoeg afgerond. Goede verbindingen via doorgaande hoofdwegen, waterpartijen en groenvoorzieningen zien er goed en up to date uit. De afgelopen jaren zijn meerdere nieuwe bedrijfspanden gebouwd, wat het geheel een frisse dynamische aanblik geeft. Door allerlei maatregelen zorgt de gemeente dat het terrein vitaal blijft en goede ruimte biedt aan Amersfoortse bedrijven.
BEREIKBAARHEID
Het pand is op circa vijf minuten afstand gelegen van de snelweg A1 en het centrum van Amersfoort en Soest, dus een uitstekend bereikbare locatie. Busverbindingen bevinden zich op loopafstand.
VLOEROPPERVLAK
De oppervlakte bedraagt in totaal 884 m², als volgt verdeeld:
- 1e verdieping: 348 m² en 182 m²;
- 3e verdieping: 354 m².
Deelverhuur is mogelijk vanaf 182 m².
OPLEVERINGSNIVEAU
- Liftinstallatie;
- Ontvangstruimte;
- Pantry voorzien van close-in boiler;
- Diverse kantoorkamers;
- Vloerbedekking(tegels);
- Systeemplafonds met lichtarmaturen;
- Gescheiden toiletgroep;
- Alarminstallatie;
- Diverse airco-split units;
- Te openen ramen;
- Zonwering;
- Patchkast v.v. UTP- bekabeling en outlets.
HUURPRIJS
De huurprijs voor de kantoorruimte bedraagt € 90,-- per m² per jaar te vermeerderen met servicekosten en btw.
SERVICEKOSTEN
Nader vast te stellen, in overleg tussen huurder en verhuurder.
PARKEREN
Diverse plaatsen op eigen terrein beschikbaar. Voldoende vrije parkeren op de openbare weg.
RECLAME-UITVOERING
Huurder heeft het recht om een reclameaanduiding aan te brengen op of aan het gebouw, na het verkrijgen van de benodigde vergunning(en) door huurder te verzorgen, en na overleg met en na goedkeuring van de verhuurder.
BTW
Uitgangspunt is een met btw belaste huurprijs. Derhalve dient de huurprijs te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde btw-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde huur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
INDEXERING
De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, worden verhoogd op basis van de consumentenprijsindex (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), zoals wordt gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
BETALINGEN
De totale betalingsverplichting dient per kwartaal vooruit te worden voldaan.
HUURTERMIJN
De verhuurder geeft de voorkeur aan een huurtermijn van vijf jaar en vijf optiejaren.
OPZEGTERMIJN
Opzegging van de huurovereenkomst geschiedt schriftelijk. De opzeggingstermijn bedraagt 12 maanden voor expiratiedatum.
ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie ter grootte van drie maanden huur en servicekosten te vermeerderen met btw.
HUUROVEREENKOMST
De huurovereenkomst zal zijn gebaseerd op het model Kantoorruimte en andere bedrijfsruimte, zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30 januari 2015, met de bijbehorende algemene bepalingen.
AANVAARDING
In overleg.
Gelegen op het representatieve en goed bereikbare industrieterrein "de Isselt" te Amersfoort ligt deze kantoorruimte van in totaal ca. 884 m², verdeeld over de 1e en 3e verdieping.
Het pand, gebouwd in 1973, is degelijk van opzet. Via de lichte hal, waar u kunt kiezen de trap of de lift te nemen, bereikt u de verdieping. Dankzij grote glaspartijen geeft de entree een vriendelijke indruk. Van hieruit komt u in de kantoorruimte. De 3 verschillende kantoorruimten verschillen qua uiterlijk en indeling. Er is dus keuze in wat past bij uw bedrijf. De kantoren zijn goed onderhouden en met wat kleine aanpassingen geeft u er zo uw eigen draai aan. Daarmee heeft u een goed bereikbare fijne werkruimte met voldoende parkeergelegenheid voor de deur.
LOCATIE
Bedrijventerrein Isselt ligt in het westen van Amersfoort en wordt doorsneden door de provinciale weg N199. Isselt grenst aan de Eem en heeft een eigen haven. Het terrein is ontwikkeld in de jaren '60 tot en met '80 en is bruto circa 200 hectare groot. Goede buren op de Isselt zijn onder meer Stagebrothers, Intratuin, Sani Dump, Shurgard, Praxis en Gamma. Bedrijventerrein Isselt is het grootste en oudste bedrijventerrein van Amersfoort.
Op de Isselt is een grootschalige renovatie van de infrastructurele voorzieningen nagenoeg afgerond. Goede verbindingen via doorgaande hoofdwegen, waterpartijen en groenvoorzieningen zien er goed en up to date uit. De afgelopen jaren zijn meerdere nieuwe bedrijfspanden gebouwd, wat het geheel een frisse dynamische aanblik geeft. Door allerlei maatregelen zorgt de gemeente dat het terrein vitaal blijft en goede ruimte biedt aan Amersfoortse bedrijven.
BEREIKBAARHEID
Het pand is op circa vijf minuten afstand gelegen van de snelweg A1 en het centrum van Amersfoort en Soest, dus een uitstekend bereikbare locatie. Busverbindingen bevinden zich op loopafstand.
VLOEROPPERVLAK
De oppervlakte bedraagt in totaal 884 m², als volgt verdeeld:
- 1e verdieping: 348 m² en 182 m²;
- 3e verdieping: 354 m².
Deelverhuur is mogelijk vanaf 182 m².
OPLEVERINGSNIVEAU
- Liftinstallatie;
- Ontvangstruimte;
- Pantry voorzien van close-in boiler;
- Diverse kantoorkamers;
- Vloerbedekking(tegels);
- Systeemplafonds met lichtarmaturen;
- Gescheiden toiletgroep;
- Alarminstallatie;
- Diverse airco-split units;
- Te openen ramen;
- Zonwering;
- Patchkast v.v. UTP- bekabeling en outlets.
HUURPRIJS
De huurprijs voor de kantoorruimte bedraagt € 90,-- per m² per jaar te vermeerderen met servicekosten en btw.
SERVICEKOSTEN
Nader vast te stellen, in overleg tussen huurder en verhuurder.
PARKEREN
Diverse plaatsen op eigen terrein beschikbaar. Voldoende vrije parkeren op de openbare weg.
RECLAME-UITVOERING
Huurder heeft het recht om een reclameaanduiding aan te brengen op of aan het gebouw, na het verkrijgen van de benodigde vergunning(en) door huurder te verzorgen, en na overleg met en na goedkeuring van de verhuurder.
BTW
Uitgangspunt is een met btw belaste huurprijs. Derhalve dient de huurprijs te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde btw-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde huur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
INDEXERING
De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, worden verhoogd op basis van de consumentenprijsindex (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), zoals wordt gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
BETALINGEN
De totale betalingsverplichting dient per kwartaal vooruit te worden voldaan.
HUURTERMIJN
De verhuurder geeft de voorkeur aan een huurtermijn van vijf jaar en vijf optiejaren.
OPZEGTERMIJN
Opzegging van de huurovereenkomst geschiedt schriftelijk. De opzeggingstermijn bedraagt 12 maanden voor expiratiedatum.
ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie ter grootte van drie maanden huur en servicekosten te vermeerderen met btw.
HUUROVEREENKOMST
De huurovereenkomst zal zijn gebaseerd op het model Kantoorruimte en andere bedrijfsruimte, zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30 januari 2015, met de bijbehorende algemene bepalingen.
AANVAARDING
In overleg.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.