This business property on funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/89021373
Van Heuven Goedhartlaan 13-D 1181 LE Amstelveen
Rental price on request
Description
Op zoek naar representatieve, kleinschalige en FLEXIBELE kantoorruimte of een TIJDELIJKE WERKPLEK op een aantrekkelijke toplocatie in Amstelveen?
Algemeen:
In het karakteristieke kantoorgebouw "Parktoren" bieden wij een bijzonder praktische werkomgeving in een zakelijke business center op de 9e en 10e verdieping tegen scherpe "all-in" prijzen.
De kantoren en/of werkplekken worden desgewenst voorzien van modern meubilair en supersnel internet en een bemande receptie is reeds inbegrepen. Het gebouw heeft een duurzaam energielabel A en uitstekende faciliteiten direct om de hoek.
Vanuit het kantoor is een schitterend uitzicht over Amstelveen, de Stadstuinen en directe omgeving en op steenworp afstand bevindt zich het "Stadshart" van Amstelveen, een hoogwaardige (overdekt) winkelcentrum met diverse lunch-, horeca en restaurant faciliteiten.
Graag informeren wij u over deze flexibele kantoorruimtes geheel afgestemd op uw bedrijfsdoeleinden, budget en wensen.
Oppervlakte/ beschikbaarheid:
- 1 vaste werkplek in een gedeeld kantoor, vanaf € 149,- per maand all-in;
- 1/2 persoonskantoren (9-10 m²), vanaf € 626,- per maand all-in;
- 3 persoonskantoren (13-14 m²), vanaf € 1.222,- per maand all-in;
- 5 persoonskantoren (18-20 m²), vanaf € 2.034,- per maand all-in;
- 6/7 persoonskantoren (21-24 m²), vanaf € 2.692,- per maand all-in.
Voorzieningen/ installaties:
Prijzen op basis van een 12 maanden overeenkomst, inclusief:
- Inrichting (meubilair, vloerbedekking, e.d.);
- Servicekosten;
- Energiekosten;
- Lokale belastingen;
- Gebruik algemene ruimtes;
- Schoonmaak;
- Beveiliging;
- Receptie;
- Internet (standaard configuratie);
- Telefonie, inclusief lokaal 020-telefoonnummer;
- Adresservice;
- Gold Card voor gratis toegang tot 3500 business lounges wereldwijd (90 in Nederland).
Exclusief:
- Koffie/thee/soep;
- Gesprekskosten telefonie;
- Printen en scannen;
- Parking;
- Exit cleaning ca. € 29,- per vierkante meter bij het einde van de overeenkomst.
Met ons all-in concept bieden wij de volgende voordelen:
- Volledig ingericht en full serviced;
- Per direct beschikbaarheid;
- Geen investeringen nodig;
- Geen lange termijn verplichting nodig;
- Flexibiliteit om door te groeien, ook tijdens een lopend contract;
- Goede bereikbaarheid;
- Toegang tot 3500 business lounges wereldwijd.
Bereikbaarheid:
Het gebouw ligt om de hoek van het Stadshart en op ca. 8 minuten rijden van Luchthaven
Schiphol.
Komt u met de auto?
Het object is uitstekend bereikbaar door de ligging naast de Beneluxbaan en nabij de Rijksweg A9 (afslag 5, Amstelveen) en is direct verbonden met de Rijkswegen A2, A4 en A10 in de richting van Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Haarlem.
Komt u met het openbaar vervoer?
- Bus: goed bereikbaar met buslijn 171, 175, 187 en 354. De bushalte ligt op loopafstand van het gebouw.
- Tram: tramlijn 5 (Amstelveen Binnenhof, via Amsterdam-Zuid naar Amsterdam CS), heeft het eindstation Amstelveen Binnenhof.
Parkeergelegenheid:
Mogelijkheid tot aanbieden van (betaalde) parkeerplaatsen in de garage van het tegenover liggende appartementen complex genaamd “Cortille”.
Daarnaast is er voldoende betaalde parkeergelegenheid in de omgeving, op de openbare weg of in nabij gelegen parkeergarages.
Ten slotte bestaat de mogelijkheid parkeervergunningen te verkrijgen bij de Gemeente Amstelveen.
Energielabel gebouw:
Het gehuurde beschikt over een EPA-certificaat labelklasse: A++
Geldig t/m 06-05-2031.
Huurtermijn:
In overleg. Korte, flexibele huurperiode mogelijk.
Huurbetaling:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.
BTW:
Huurder verklaart dat hij voor tenminste 90% met omzetbelasting belast prestaties verricht. Indien huurder op enig moment niet meer aan dit criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd..
Servicekosten:
N.v.t. het betreft een ‘all-in’ huurprijs.
Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
De oppervlakte is met grootst mogelijke zorgvuldigheid gemeten, maar biedt geen garantie en er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Goedkeuring eigenaar/verhuurder voorbehouden.
Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Blauwman Bedrijfsmakelaars: 020-215 8800.
Algemeen:
In het karakteristieke kantoorgebouw "Parktoren" bieden wij een bijzonder praktische werkomgeving in een zakelijke business center op de 9e en 10e verdieping tegen scherpe "all-in" prijzen.
De kantoren en/of werkplekken worden desgewenst voorzien van modern meubilair en supersnel internet en een bemande receptie is reeds inbegrepen. Het gebouw heeft een duurzaam energielabel A en uitstekende faciliteiten direct om de hoek.
Vanuit het kantoor is een schitterend uitzicht over Amstelveen, de Stadstuinen en directe omgeving en op steenworp afstand bevindt zich het "Stadshart" van Amstelveen, een hoogwaardige (overdekt) winkelcentrum met diverse lunch-, horeca en restaurant faciliteiten.
Graag informeren wij u over deze flexibele kantoorruimtes geheel afgestemd op uw bedrijfsdoeleinden, budget en wensen.
Oppervlakte/ beschikbaarheid:
- 1 vaste werkplek in een gedeeld kantoor, vanaf € 149,- per maand all-in;
- 1/2 persoonskantoren (9-10 m²), vanaf € 626,- per maand all-in;
- 3 persoonskantoren (13-14 m²), vanaf € 1.222,- per maand all-in;
- 5 persoonskantoren (18-20 m²), vanaf € 2.034,- per maand all-in;
- 6/7 persoonskantoren (21-24 m²), vanaf € 2.692,- per maand all-in.
Voorzieningen/ installaties:
Prijzen op basis van een 12 maanden overeenkomst, inclusief:
- Inrichting (meubilair, vloerbedekking, e.d.);
- Servicekosten;
- Energiekosten;
- Lokale belastingen;
- Gebruik algemene ruimtes;
- Schoonmaak;
- Beveiliging;
- Receptie;
- Internet (standaard configuratie);
- Telefonie, inclusief lokaal 020-telefoonnummer;
- Adresservice;
- Gold Card voor gratis toegang tot 3500 business lounges wereldwijd (90 in Nederland).
Exclusief:
- Koffie/thee/soep;
- Gesprekskosten telefonie;
- Printen en scannen;
- Parking;
- Exit cleaning ca. € 29,- per vierkante meter bij het einde van de overeenkomst.
Met ons all-in concept bieden wij de volgende voordelen:
- Volledig ingericht en full serviced;
- Per direct beschikbaarheid;
- Geen investeringen nodig;
- Geen lange termijn verplichting nodig;
- Flexibiliteit om door te groeien, ook tijdens een lopend contract;
- Goede bereikbaarheid;
- Toegang tot 3500 business lounges wereldwijd.
Bereikbaarheid:
Het gebouw ligt om de hoek van het Stadshart en op ca. 8 minuten rijden van Luchthaven
Schiphol.
Komt u met de auto?
Het object is uitstekend bereikbaar door de ligging naast de Beneluxbaan en nabij de Rijksweg A9 (afslag 5, Amstelveen) en is direct verbonden met de Rijkswegen A2, A4 en A10 in de richting van Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Haarlem.
Komt u met het openbaar vervoer?
- Bus: goed bereikbaar met buslijn 171, 175, 187 en 354. De bushalte ligt op loopafstand van het gebouw.
- Tram: tramlijn 5 (Amstelveen Binnenhof, via Amsterdam-Zuid naar Amsterdam CS), heeft het eindstation Amstelveen Binnenhof.
Parkeergelegenheid:
Mogelijkheid tot aanbieden van (betaalde) parkeerplaatsen in de garage van het tegenover liggende appartementen complex genaamd “Cortille”.
Daarnaast is er voldoende betaalde parkeergelegenheid in de omgeving, op de openbare weg of in nabij gelegen parkeergarages.
Ten slotte bestaat de mogelijkheid parkeervergunningen te verkrijgen bij de Gemeente Amstelveen.
Energielabel gebouw:
Het gehuurde beschikt over een EPA-certificaat labelklasse: A++
Geldig t/m 06-05-2031.
Huurtermijn:
In overleg. Korte, flexibele huurperiode mogelijk.
Huurbetaling:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.
BTW:
Huurder verklaart dat hij voor tenminste 90% met omzetbelasting belast prestaties verricht. Indien huurder op enig moment niet meer aan dit criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd..
Servicekosten:
N.v.t. het betreft een ‘all-in’ huurprijs.
Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
De oppervlakte is met grootst mogelijke zorgvuldigheid gemeten, maar biedt geen garantie en er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Goedkeuring eigenaar/verhuurder voorbehouden.
Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Blauwman Bedrijfsmakelaars: 020-215 8800.
Features
Transfer of ownership
- Rental price
- Rental price on request
- Service charges
- No service charges known
- Listed since
-
- Status
- Available
- Acceptance
- Available in consultation
Construction
- Main use
- Office space
- Building type
- Resale property
- Year of construction
- 1998
Surface areas
- Area
- 800 m² (units from 9 m²)
Layout
- Number of floors
- 11 floors
- Facilities
- Air conditioning, mechanical ventilation, built-in fittings, elevators, windows can be opened, cable ducts, modular ceiling, toilet, pantry, heating and room layout
Energy
- Energy label
- A++
Surroundings
- Location
- Office park and town center
- Accessibility
- Bus stop in less than 500 m, bus junction in 500 m to 1000 m, subway station in less than 500 m, Dutch Railways Intercity station in 5000 m or more, motorway exit in 1500 m to 2000 m, Tram stop in less than 500 m and tram junction in less than 500 m
Parking
- Parking spaces
- 8 uncovered parking spaces
- Parking costs
- From € 200,- per lot per year (21% VAT applies)