Handelsweg 53 1181 ZA Amstelveen

  • New
€ 4,950 p/mo.

Description

Op steenworp afstand van het Stadshart staat het representatieve kantoorgebouw “Handelsplein”. Dit gebouw is als één van de laatste onderdelen van de omvangrijke “Stadshart ontwikkeling” gerealiseerd en heeft een moderne, hoogwaardige uitstraling. De entree van het pand bevindt zich pal naast tramhalte “Stadshart’. Daarmee is het pand slechts een paar minuten reizen verwijderd van de belangrijkste delen van Amsterdam.

Algemeen:
Op de begane grond van dit pand bevindt zich een community area met centraal daarin een Lemon & Beans koffiebar annex receptie, alsmede Meeting Center Handelsplein.

Op verschillende etages bevindt zich business center ’Handelsplein Serviced Offices’ met ruim 100 werkplekken verdeeld over volledig gemeubileerde kantoren. Deze kantoren, variërend van twee tot meer dan tien werkplekken per kantoor, zijn van één dag tot voor enkele jaren te huur en zijn daarmee ideaal voor start-ups, scale-ups, mkb of als satelliet- of projectkantoor voor een grotere organisatie. Zowel in het gebouw zelf, als in haar directe omgeving, bevinden zich tal van multinationals, waaronder Nestlé, British American Tobacco, Yakult, Flynth Adviseurs en Accountants en vele anderen. Op loopafstand vindt u meerdere winkel- en eetgelegenheden, alsmede het City Garden Hotel, een theater, evenementenlocatie en het welbekende Cobra Museum.

Oppervlakte/ beschikbaarheid:
6e verdieping
Ca. 84 m² (max 18 pers.)
€ 4.950,- per maand

Voorzieningen/ installaties:
De kantoorruimte is met oog voor detail hoogwaardig afgewerkt en is onder meer voorzien van:
- receptieservice;
- lemon & Beans koffiebar;
- wifi;
- lift;
- mechanisch ventilatiesysteem voor verwarming en koeling middels het plafondsysteem;
- kozijnen voorzien van isolerende beglazing;
- gescheiden sanitaire voorzieningen;
- (in hoogte verstelbaar) bureau met ergonomische bureaustoel;
- systeemplafond v.v. inbouw verlichtingsarmaturen;
- schoonmaak kantoor, tweemaal in de week;
- (gescheiden) afvalinzameling;
- om niet gebruik van de community area op de begane grond;
- om niet gebruik van onze app tbv het boeken van faciliteiten, inzien facturen etc.

Overig:
- huurders van Handelsplein Serviced Offices krijgen 15% korting op de vergaderzalen van Meeting Center Handelsplein;
- extra werkplekken in het kantoor a € 50,- per werkplek per maand.

Bestemming:
Conform het vigerende bestemmingsplan “Amstelveen Stadshart 2022” d.d. 01-02-2023 kent het object de enkelbestemming ‘Kantoor’.

Voor exacte voorwaarden en overige invullingen of een uitgebreide bestemmingsomschrijving verwijzen wij u naar de gemeente Amstelveen, afdeling Ruimtelijke Ordening.

Bereikbaarheid:
Komt u met de auto?
Uitstekende bereikbaarheid door de ligging naast de Beneluxbaan (s109) en op steenworp afstand van Rijksweg A9 (afslag 5, Amstelveen). De Rijksweg A9 is direct verbonden met de Rijkswegen A2, A4 en A10 in de richting van Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Haarlem.

Komt u met het openbaar vervoer?
Bus: goed bereikbaar met buslijn 171, 175, 187 en 354. De bushalte ligt op loopafstand van het gebouw.
Tram: tramlijn 5 (Amstelveen Binnenhof, via Amsterdam-Zuid naar Amsterdam CS), heeft het eindstation Amstelveen Binnenhof direct voor de hoofdentree van het gebouw.
Trein: NS Station Amsterdam-Zuid is binnen 10 minuten bereikbaar.

Parkeergelegenheid:
Q-park onder het pand gelegen, direct met de lift vanuit de garage naar Handelsplein Serviced offices.

Prijzen per januari 2025 exclusief BTW:
Maandag t/m vrijdag van 07.00-19.00 uur: € 393,62 per maand
Maandag t/m vrijdag 24/7: € 452,63 per maand
Maandag t/m zaterdag 24/7: € 479,76 per maand
Onbeperkt: € 492,10 per maand

Energielabel gebouw:
Het gehuurde beschikt over een EPA-certificaat labelklasse: A+
Geldig t/m 13-09-2032.

Huurtermijn:
Flexibele huurtermijnen, in overleg.

Opzegtermijn:
In overleg.

Huurbetaling:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.

BTW:
Huurder verklaart dat hij voor tenminste 90% met omzetbelasting belast prestaties verricht. Indien huurder op enig moment niet meer aan dit criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd..

Servicekosten:
N.v.t. het betreft een ‘all-in’ huurprijs.

Oplevering:
Oplevering en aanvaarding in overleg.

Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.

De oppervlakte is met grootst mogelijke zorgvuldigheid gemeten, maar biedt geen garantie en er kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Goedkeuring eigenaar/verhuurder voorbehouden.

Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Blauwman Bedrijfsmakelaars: 020-215 8800.

Features

Transfer of ownership

Rental price
€ 4,950 per month
Service charges
No service charges known
Listed since
Status
Available
Acceptance
Available in consultation

Construction

Main use
Office space
Building type
Resale property
Year of construction
2004

Surface areas

Area
84 m²

Layout

Number of floors
1 floor
Facilities
Built-in fittings, elevators, windows can be opened, cable ducts, modular ceiling, toilet, pantry, heating and room layout

Energy

Energy label
C 1.17

Surroundings

Location
Office park and town center
Accessibility
Bus stop in less than 500 m, subway station in less than 500 m, Dutch Railways Intercity station in 5000 m or more, motorway exit in less than 500 m and Tram stop in less than 500 m

Parking

Parking spaces
15 covered parking spaces