This business property on funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/89933360
Handelsweg 59 1181 ZA Amstelveen
€ 215 /m²/year
Description
Op steenworp afstand van het Stadshart staat het representatieve kantoorgebouw “Handelsplein”. Dit gebouw is als één van de laatste onderdelen van de omvangrijke "Stadshart ontwikkeling" gerealiseerd en heeft een moderne, hoogwaardige uitstraling.
In de buurt van het gebouw bevinden zich tal van multinationals, waaronder Nestlé, British American Tobacco, Yakult, Flynth Adviseurs en Accountants en vele anderen. Op loopafstand vindt u meerdere winkel- en eetgelegenheden, alsmede het City Garden Hotel, een theater, evenementenlocatie en het welbekende Cobra Museum.
Algemeen:
Het kantoorgebouw, gelegen aan het Handelsplein te Amstelveen, bestaat uit drie bouwdelen (A, B en C), ieder voorzien van hoogwaardige kantoorruimtes, met ondersteunende ruimtes waaronder de modern afgewerkte receptie en meerdere vergaderfaciliteiten. Het totale metrage van alle drie de bouwdelen bedraagt ca. 11.463 m² v.v.o. De beschikbare kantoorruimtes zijn gelegen op de 1e en de 4e etage van bouwdeel “B” en kennen diverse mogelijkheden qua indeling en/of specifieke afbouw voor uw organisatie.
Beschikbaar vloeroppervlak:
Voor de verhuur zijn de volgende kantoorruimtes beschikbaar:
Bouwdeel B:
4e verdieping Unit 04.2 ca. 671,3 m² v.v.o. € 215,- p. m² p. j.
Tevens is in de kelder archiefruimte aanwezig.
De genoemde metrages zijn incl. omslag algemene ruimte.
Bestemming:
De vigerende bestemming heeft ter plaatse de aanduiding: ‘Kantoren’.
Voor informatie en een uitgebreide bestemmingsomschrijving verwijzen wij u naar de gemeente Amstelveen, afdeling Ruimtelijke Ordening.
Bereikbaarheid:
Komt u met de auto?
Uitstekende bereikbaarheid door de ligging naast de Beneluxbaan (s109) en op steenworp afstand van Rijksweg A9 (afslag 5, Amstelveen). De Rijksweg A9 is direct verbonden met de Rijkswegen A2, A4 en A10 in de richting van Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Haarlem.
Komt u met het openbaar vervoer?
Bus: goed bereikbaar met buslijn 171, 175, 187 en 354. De bushalte ligt op loopafstand van het gebouw.
Tram: tramlijn 5 (Amstelveen Binnenhof, via Amsterdam-Zuid naar Amsterdam CS), heeft het eindstation Amstelveen Binnenhof direct voor de hoofdentree van het gebouw.
Trein: NS Station Amsterdam-Zuid is binnen 10 minuten bereikbaar.
Parkeergelegenheid:
Het gebouw omvat een parkeergarage (Q-park) over meerdere lagen en een parkeerdek met circa 600 parkeerplaatsen. Informeer naar de mogelijkheden en beschikbaarheid.
Huurtermijn:
Uitgangspunt 5 jaar met 5 optiejaren.
Opzegtermijn:
Wederzijds, met inachtname van een termijn van 12 maanden.
Huurbetalingen per:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.
Servicekosten:
€ 75,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot voor de onderstaande levering van diensten:
- gas, c.q. olieverbruik inclusief vastrecht;
- kosten voor stadsverwarming;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installatie(s) en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- onderhoud, periodieke controle en keuring van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
- idem van liftinstallatie(s);
- idem van hydrofoorinstallatie;
- idem van glazenwasinstallatie;
- idem van brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder- en eventuele noodstroominstallatie(s);
- idem van parkeerbewakingsinstallatie;
- idem van automatische deurbediening;
- sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep e.d.;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, buitengevel, kozijnen (buitenzijde), liften, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen, parkeerkelder en/of terrein;
- verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
- assuantiepremie buitenbeglazing;
- onderhoud terrein, vijvers, plantenbakken binnen en buiten, waaronder vervanging van planten;
- nachtveiligheidsdienst, bewaking;
- schoonmaakkosten en onderhoud, waaronder begrepen herbestrating van het parkeerterrein;
- bijdrage in de kosten voor het vergadercentrum in de algemene gemeenschappelijke vergaderruimten (bijvoorbeeld elektraverbruik, schoonmaakkosten, kosten met betrekking tot de koffievoorziening, gemeenschappelijke internet/communicatie verbinding, onderhoud van audio-/ visual-/ reserveringssystemen);
- huismeester;
- ongedierte bestrijding;
- legionella preventie;
- noodgevallen en eerste hulp services, zoals jaarlijkse evacuatie oefening;
- aanpassing van de installatie aan de wettelijke eisen;
- administratiekosten ad. 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Opleveringsniveau:
Het gebouw is met oog voor detail hoogwaardig afgewerkt en is onder meer voorzien van:
Algemene ruimte
- gerenoveerde entree met schuifdeuren tochtportaal;
- representatieve hoge entreeruimte;
- ruimteverwarming en vloerverwarming in de entrees;
- sanitaire groepen met vrij hangende closetpotten en afwerking in natuursteen;
- afwerking lifthallen met natuursteen en een fineerhouten wandafwerking;
- per bouwdeel een liftengroep, bouwdeel B 3 liften.
Kantoorruimten
- overwerkregeling per verdiepingsvloer;
- koelcapaciteit op basis van 45 W/m² interne warmtelast;
- per 3,6 meter te regelen ventilatie, koeling en verwarming;
- koeling via inductie units in plafond met minimaal 2-voudige ventilatie;
- luchtbevochtiging;
- per 3,6 meter langs de gevel te openen ramen(stroken);
- bandraster/stramien van 1,8 meter;
- diepte van glas tot glas gedeeltelijk 12,6 meter en gedeeltelijk 14,4 meter, waardoor er optimale indelingsmogelijkheden zijn;
- kabelgoten met 1 dubbele wandcontactdoos;
- systeemplafonds met daglichtafhankelijke/beeldscherm vriendelijke inbouw;
- verlichtingsarmaturen (400 Lux).
Bankgarantie:
Een bankgarantie (op basis van het model ROZ) ter grootte van 3 maanden betalingsverplichting (incl. servicekosten), te vermeerderen met BTW. Alle huidige en toekomstige rechten die de verhuurder of zijn rechtverkrijgende(n) onder deze garantie hebben of mochten verkrijgen, inclusief maar niet beperkt tot het recht om deze garantie in te roepen, zijn verpandbaar.
BTW:
Alle genoemde prijzen zijn exclusief te betalen BTW. Verhuurder is bij vastgestelde huurprijs er van uitgegaan dat deze met BTW wordt belast. Huurder verklaart dat hij voor tenminste 90% met omzetbelasting belaste prestaties zal verrichten. Indien huurder op enig moment niet meer aan dit criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd, dat het voor verhuurder financiële nadeel wordt gecompenseerd met een minimum van 5%.
Huurprijsindexering:
De huurprijs zal jaarlijks worden geïndexeerd. Wijziging van de huurprijs vindt plaats op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau van de Statistiek.
Huurovereenkomst:
Verhuurders model op basis van de standaard overeenkomst met bijbehorende algemene bepalingen zoals opgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (model 2015) aangevuld met het recht om bepalingen en bijzondere voorwaarden te kunnen wijzigen of toe te voegen.
Energielabel gebouw:
EPA-certificaat labelklasse: C.
Bouwjaar:
Omstreeks 2004.
Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
De oppervlakte is met grootst mogelijke zorgvuldigheid gemeten, maar biedt geen garantie en er kunnen geen rechten aan worden ontleend. Op aanvraag is het NEN 2580 meetcertificaat beschikbaar.
Goedkeuring eigenaar/verhuurder voorbehouden.
Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Blauwman Bedrijfsmakelaars: 020 - 215 8800.
In de buurt van het gebouw bevinden zich tal van multinationals, waaronder Nestlé, British American Tobacco, Yakult, Flynth Adviseurs en Accountants en vele anderen. Op loopafstand vindt u meerdere winkel- en eetgelegenheden, alsmede het City Garden Hotel, een theater, evenementenlocatie en het welbekende Cobra Museum.
Algemeen:
Het kantoorgebouw, gelegen aan het Handelsplein te Amstelveen, bestaat uit drie bouwdelen (A, B en C), ieder voorzien van hoogwaardige kantoorruimtes, met ondersteunende ruimtes waaronder de modern afgewerkte receptie en meerdere vergaderfaciliteiten. Het totale metrage van alle drie de bouwdelen bedraagt ca. 11.463 m² v.v.o. De beschikbare kantoorruimtes zijn gelegen op de 1e en de 4e etage van bouwdeel “B” en kennen diverse mogelijkheden qua indeling en/of specifieke afbouw voor uw organisatie.
Beschikbaar vloeroppervlak:
Voor de verhuur zijn de volgende kantoorruimtes beschikbaar:
Bouwdeel B:
4e verdieping Unit 04.2 ca. 671,3 m² v.v.o. € 215,- p. m² p. j.
Tevens is in de kelder archiefruimte aanwezig.
De genoemde metrages zijn incl. omslag algemene ruimte.
Bestemming:
De vigerende bestemming heeft ter plaatse de aanduiding: ‘Kantoren’.
Voor informatie en een uitgebreide bestemmingsomschrijving verwijzen wij u naar de gemeente Amstelveen, afdeling Ruimtelijke Ordening.
Bereikbaarheid:
Komt u met de auto?
Uitstekende bereikbaarheid door de ligging naast de Beneluxbaan (s109) en op steenworp afstand van Rijksweg A9 (afslag 5, Amstelveen). De Rijksweg A9 is direct verbonden met de Rijkswegen A2, A4 en A10 in de richting van Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Haarlem.
Komt u met het openbaar vervoer?
Bus: goed bereikbaar met buslijn 171, 175, 187 en 354. De bushalte ligt op loopafstand van het gebouw.
Tram: tramlijn 5 (Amstelveen Binnenhof, via Amsterdam-Zuid naar Amsterdam CS), heeft het eindstation Amstelveen Binnenhof direct voor de hoofdentree van het gebouw.
Trein: NS Station Amsterdam-Zuid is binnen 10 minuten bereikbaar.
Parkeergelegenheid:
Het gebouw omvat een parkeergarage (Q-park) over meerdere lagen en een parkeerdek met circa 600 parkeerplaatsen. Informeer naar de mogelijkheden en beschikbaarheid.
Huurtermijn:
Uitgangspunt 5 jaar met 5 optiejaren.
Opzegtermijn:
Wederzijds, met inachtname van een termijn van 12 maanden.
Huurbetalingen per:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.
Servicekosten:
€ 75,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot voor de onderstaande levering van diensten:
- gas, c.q. olieverbruik inclusief vastrecht;
- kosten voor stadsverwarming;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installatie(s) en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- onderhoud, periodieke controle en keuring van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
- idem van liftinstallatie(s);
- idem van hydrofoorinstallatie;
- idem van glazenwasinstallatie;
- idem van brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder- en eventuele noodstroominstallatie(s);
- idem van parkeerbewakingsinstallatie;
- idem van automatische deurbediening;
- sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep e.d.;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, buitengevel, kozijnen (buitenzijde), liften, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen, parkeerkelder en/of terrein;
- verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
- assuantiepremie buitenbeglazing;
- onderhoud terrein, vijvers, plantenbakken binnen en buiten, waaronder vervanging van planten;
- nachtveiligheidsdienst, bewaking;
- schoonmaakkosten en onderhoud, waaronder begrepen herbestrating van het parkeerterrein;
- bijdrage in de kosten voor het vergadercentrum in de algemene gemeenschappelijke vergaderruimten (bijvoorbeeld elektraverbruik, schoonmaakkosten, kosten met betrekking tot de koffievoorziening, gemeenschappelijke internet/communicatie verbinding, onderhoud van audio-/ visual-/ reserveringssystemen);
- huismeester;
- ongedierte bestrijding;
- legionella preventie;
- noodgevallen en eerste hulp services, zoals jaarlijkse evacuatie oefening;
- aanpassing van de installatie aan de wettelijke eisen;
- administratiekosten ad. 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Opleveringsniveau:
Het gebouw is met oog voor detail hoogwaardig afgewerkt en is onder meer voorzien van:
Algemene ruimte
- gerenoveerde entree met schuifdeuren tochtportaal;
- representatieve hoge entreeruimte;
- ruimteverwarming en vloerverwarming in de entrees;
- sanitaire groepen met vrij hangende closetpotten en afwerking in natuursteen;
- afwerking lifthallen met natuursteen en een fineerhouten wandafwerking;
- per bouwdeel een liftengroep, bouwdeel B 3 liften.
Kantoorruimten
- overwerkregeling per verdiepingsvloer;
- koelcapaciteit op basis van 45 W/m² interne warmtelast;
- per 3,6 meter te regelen ventilatie, koeling en verwarming;
- koeling via inductie units in plafond met minimaal 2-voudige ventilatie;
- luchtbevochtiging;
- per 3,6 meter langs de gevel te openen ramen(stroken);
- bandraster/stramien van 1,8 meter;
- diepte van glas tot glas gedeeltelijk 12,6 meter en gedeeltelijk 14,4 meter, waardoor er optimale indelingsmogelijkheden zijn;
- kabelgoten met 1 dubbele wandcontactdoos;
- systeemplafonds met daglichtafhankelijke/beeldscherm vriendelijke inbouw;
- verlichtingsarmaturen (400 Lux).
Bankgarantie:
Een bankgarantie (op basis van het model ROZ) ter grootte van 3 maanden betalingsverplichting (incl. servicekosten), te vermeerderen met BTW. Alle huidige en toekomstige rechten die de verhuurder of zijn rechtverkrijgende(n) onder deze garantie hebben of mochten verkrijgen, inclusief maar niet beperkt tot het recht om deze garantie in te roepen, zijn verpandbaar.
BTW:
Alle genoemde prijzen zijn exclusief te betalen BTW. Verhuurder is bij vastgestelde huurprijs er van uitgegaan dat deze met BTW wordt belast. Huurder verklaart dat hij voor tenminste 90% met omzetbelasting belaste prestaties zal verrichten. Indien huurder op enig moment niet meer aan dit criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd, dat het voor verhuurder financiële nadeel wordt gecompenseerd met een minimum van 5%.
Huurprijsindexering:
De huurprijs zal jaarlijks worden geïndexeerd. Wijziging van de huurprijs vindt plaats op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau van de Statistiek.
Huurovereenkomst:
Verhuurders model op basis van de standaard overeenkomst met bijbehorende algemene bepalingen zoals opgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (model 2015) aangevuld met het recht om bepalingen en bijzondere voorwaarden te kunnen wijzigen of toe te voegen.
Energielabel gebouw:
EPA-certificaat labelklasse: C.
Bouwjaar:
Omstreeks 2004.
Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
De oppervlakte is met grootst mogelijke zorgvuldigheid gemeten, maar biedt geen garantie en er kunnen geen rechten aan worden ontleend. Op aanvraag is het NEN 2580 meetcertificaat beschikbaar.
Goedkeuring eigenaar/verhuurder voorbehouden.
Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Blauwman Bedrijfsmakelaars: 020 - 215 8800.
Features
Transfer of ownership
- Rental price
- € 215 per square meter per year
- Service charges
- € 75 per square meter per year (21% VAT applies)
- Listed since
-
- Status
- Available
- Acceptance
- Available immediately
Construction
- Main use
- Office
- Building type
- Resale property
- Year of construction
- 2004
Surface areas
- Area
- 671 m²
Layout
- Number of floors
- 4 floors
- Facilities
- Peak cooling, built-in fittings, elevators, windows can be opened, cable ducts, modular ceiling, toilet, pantry and heating
Energy
- Energy label
- A+
Surroundings
- Location
- Office park and town center
- Accessibility
- Bus stop in less than 500 m, subway station in less than 500 m, Dutch Railways Intercity station in 5000 m or more, motorway exit in less than 500 m and Tram stop in less than 500 m