This business property on funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/43585450
Description
Volledige toegang tot professionele kantoorruimte voor 15 personen in Regus Vinoly
Kantoortuin voor 15 personen beschikbaar onder flexibele voorwaarden, zodat u uw ruimte kunt uitbreiden of zelfs kunt verhuizen naar de plek waar u moet zijn.
Vind de perfecte plek voor u hier in het hart van het waardevolle financiële district van Amsterdam. Onze werkplek Vinoly ligt direct tegenover station Amsterdam Zuid, dus het is ideaal voor woon-werkverkeer en klanten die de stad in gaan.
In dit ultramoderne gebouw vindt u diverse stijlvolle werkplekken met een strak vormgegeven uitstraling en veel ruimte om te denken en te groeien. Eenmaal buiten bent u binnen de kortste keren bij een metrostation, zodat u gemakkelijk naar de vele koffiebars, restaurants en culturele bezienswaardigheden van de stad kunt gaan.
Maak een thuishaven voor uw bedrijf met een kantoortuin in Regus Vinoly, ideaal voor 15 werknemers. Onze grote kantoren zijn volledig uitgerust en alles is voor u geregeld (van het meubilair tot snelle wifi) zodat u zich kunt focussen op de groei van uw bedrijf. Vind flexibele kantoorruimte die u kunt huren voor een dag of kies voor een langere periode en pas de ruimte volledig aan de unieke behoeften van uw bedrijf aan.
Kantoortuinen van Regus bevatten:
• Toegang tot ons wereldwijde netwerk met duizenden locaties wereldwijd
• Zeer professionele receptie- en ondersteuningsteams
• Veilige technologie en wifi op bedrijfsniveau
• Printers en toegang tot administratieve ondersteuning
• Schoonmaak, voorzieningen en beveiliging
• Beschikbare bureauruimte voor een uur, dag of maand
• Regelmatige netwerk- en community-evenementen
• Gemakkelijk boeken en uw account via onze app beheren
• Aanpasbare en flexibele indelingen
• Schaal makkelijk op of kies een andere locatie
• Hoogwaardig, ergonomisch meubilair
• Met extra toegang tot 120 vierkante meter aan gedeelde werkruimte
====================
Ontdek de mogelijkheden tijdens een vrijblijvende bezichtiging
De advertentie geeft een goed beeld van het gebouw, maar niets gaat boven een bezichtiging ter plaatse. Zo proeft u de sfeer, ontdekt u alle faciliteiten en leert u de omgeving beter kennen.
Plan daarom direct, onder de grote oranje contactbutton, een geheel vrijblijvende bezichtiging. Zo krijgt u een compleet beeld en kunt u al uw wensen bespreken.
====================
Disclaimer:
Ondanks dat deze publicatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld is de Online Bedrijfsmakelaar BV niet aansprakelijk te stellen voor onjuiste of onvolledige informatie die in deze publicatie vermeld staan. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Kantoortuin voor 15 personen beschikbaar onder flexibele voorwaarden, zodat u uw ruimte kunt uitbreiden of zelfs kunt verhuizen naar de plek waar u moet zijn.
Vind de perfecte plek voor u hier in het hart van het waardevolle financiële district van Amsterdam. Onze werkplek Vinoly ligt direct tegenover station Amsterdam Zuid, dus het is ideaal voor woon-werkverkeer en klanten die de stad in gaan.
In dit ultramoderne gebouw vindt u diverse stijlvolle werkplekken met een strak vormgegeven uitstraling en veel ruimte om te denken en te groeien. Eenmaal buiten bent u binnen de kortste keren bij een metrostation, zodat u gemakkelijk naar de vele koffiebars, restaurants en culturele bezienswaardigheden van de stad kunt gaan.
Maak een thuishaven voor uw bedrijf met een kantoortuin in Regus Vinoly, ideaal voor 15 werknemers. Onze grote kantoren zijn volledig uitgerust en alles is voor u geregeld (van het meubilair tot snelle wifi) zodat u zich kunt focussen op de groei van uw bedrijf. Vind flexibele kantoorruimte die u kunt huren voor een dag of kies voor een langere periode en pas de ruimte volledig aan de unieke behoeften van uw bedrijf aan.
Kantoortuinen van Regus bevatten:
• Toegang tot ons wereldwijde netwerk met duizenden locaties wereldwijd
• Zeer professionele receptie- en ondersteuningsteams
• Veilige technologie en wifi op bedrijfsniveau
• Printers en toegang tot administratieve ondersteuning
• Schoonmaak, voorzieningen en beveiliging
• Beschikbare bureauruimte voor een uur, dag of maand
• Regelmatige netwerk- en community-evenementen
• Gemakkelijk boeken en uw account via onze app beheren
• Aanpasbare en flexibele indelingen
• Schaal makkelijk op of kies een andere locatie
• Hoogwaardig, ergonomisch meubilair
• Met extra toegang tot 120 vierkante meter aan gedeelde werkruimte
====================
Ontdek de mogelijkheden tijdens een vrijblijvende bezichtiging
De advertentie geeft een goed beeld van het gebouw, maar niets gaat boven een bezichtiging ter plaatse. Zo proeft u de sfeer, ontdekt u alle faciliteiten en leert u de omgeving beter kennen.
Plan daarom direct, onder de grote oranje contactbutton, een geheel vrijblijvende bezichtiging. Zo krijgt u een compleet beeld en kunt u al uw wensen bespreken.
====================
Disclaimer:
Ondanks dat deze publicatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld is de Online Bedrijfsmakelaar BV niet aansprakelijk te stellen voor onjuiste of onvolledige informatie die in deze publicatie vermeld staan. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Features
Transfer of ownership
- Rental price
- € 10,488 per month
- Service charges
- No service charges known
- Listed since
-
- Status
- Available
- Acceptance
- Available immediately
Construction
- Main use
- Office
- Building type
- Resale property
- Year of construction
- 2005
Surface areas
- Area
- 120 m² (units from 100 m²)
Layout
- Number of floors
- 1 floor
- Facilities
- Mechanical ventilation, built-in fittings, elevators, cable ducts, modular ceiling, toilet, pantry, heating and room layout
Energy
- Energy label
- A