Description
Op zoek naar een prettige en MULTIFUNCTIONELE kantoor-/ showroomruimte ter grootte van totaal ca. 115 m², een industriële uitstraling, goede opslagmogelijkheden, DAKTERRAS en goede parkeergelegenheid en op ca. 5 min fietsen van A’DAM Toren in een hippe woon-/werkomgeving van Amsterdam Noord?
Algemeen:
De representatieve kantoorruimte, ter grootte van in totaal ca. 115 m², wordt te huur aangeboden en is gelegen in een modern en eigentijds gebouw met eigen voorzieningen.
Op het terrein is een grote diversiteit aan omliggende bedrijfsactiviteiten te vinden (o.a. IT, creatief, dienstverlenend) welke de locatie een geweldige plek maken om vanuit te werken!
Oppervlakte/ beschikbaarheid:
1e verdieping
Unit K3
ca. 115 m²
Voorzieningen/ installaties:
Unit K3 is gelegen op de 1e verdieping, omvat in totaal ca. 115 m² (incl. omslag entree) en kent de volgende indeling: entree, eigen pantry en toiletvoorziening, grote open kantoorruimte met eigen dakterras van ca. 25 m².
Deze kantoorruimte is onder meer voorzien van:
- houten vloeren;
- zelfstandig sanitair;
- eigen pantry;
- ruim terras;
- C.V.-installatie met radiatoren.
Bestemming:
Conform het vigerende bestemmingsplan “Buiksloterham” d.d. 21-12-2016 kent het gebouw de bestemming “gemengd” derhalve bestemd voor o.a. kantoor en bedrijven.
Voor de meest actuele stand van zaken en/of meer informatie verwijzen wij u graag naar de afdeling Ruimtelijke Ordening van de gemeente Amsterdam.
Bereikbaarheid:
Komt u met de auto?
Het object is direct verbonden met de Rijkswegen A10 via de S116, S117 en S118. U kunt in parkeren op het terrein direct naast de kantoorruimte. De binnenstad van Amsterdam bereikt u via de IJ-tunnel eveneens in enkele minuten.
Komt u met de fiets?
Vanaf Amsterdam CS is het object is ca. 10 minuten met de pont te bereiken.
Komt u met het openbaar vervoer?
Via buslijn 38 (elke 15 min) is het object vanaf Station Noord goed bereikbaar.
Parkeergelegenheid:
Er zijn parkeerplaatsen op het terrein beschikbaar tegen een huurprijs van:
- Prijs parkeerplaatsen buiten € 500,- per plaats per jaar excl. BTW;
- Prijs parkeerplaatsen binnen € 1.250,- per plaats per jaar excl. BTW.
Tevens bestaat de mogelijkheid tot het huren van extra opslagruimte.
Energielabel gebouw:
Het gehuurde beschikt over een EPA-certificaat labelklasse: C.
EP1: 113,95 kWh (energiebehoefte – schil object)
EP2: 220,07 kWh (primair fossiel energiegebruik)
EP3: 0 % (hernieuwbare energie)
Geldig t/m 18-03-2032
Huurtermijn:
In overleg, uiterlijk t/m 30 juni 2027.
Opzegtermijn:
Niet van toepassing, huurovereenkomst eindigt van rechtswege.
Contract:
Verhuurders model op basis van de standaard overeenkomst met bijbehorende algemene bepalingen zoals opgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (model 2015) aangevuld met het recht om bepalingen en bijzondere voorwaarden te kunnen wijzigen of toe te voegen.
Huurbetaling:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.
Huurprijsindexering:
De huurprijs zal jaarlijks worden geïndexeerd. Wijziging van de huurprijs vindt plaats op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau van de Statistiek.
Bankgarantie/waarborgsom:
Huurder zal uiterlijk per datum sleuteloverdracht c.q. huuringangsdatum een bankgarantie conform standaard model ROZ stellen, dan wel een waarborgsom voldoen ter grootte van 3 maanden huurverplichting incl. BTW
BTW:
Huurder verklaart dat hij voor tenminste 90% met omzetbelasting belast prestaties verricht. Indien huurder op enig moment niet meer aan dit criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.
Servicekosten:
De servicekosten bedragen € 320,- per maand exclusief BTW als verrekenbaar voorschot.
De servicekosten zijn ten behoeve van o.a.:
- Electra, water en gasverbruik;
- Huur en leging papier en restafvalcontainer uitsluitend voor het verwerken van kantoorafval;
- Schoonmaken en onderhouden van algemene ruimten;
- Schoonmaken en onderhouden van (parkeer)terrein en groenvoorzieningen;
- Schoonmaken en onderhouden van de buitengevels;
- Schoonmaken en onderhouden van het gevelglas aan de buitenkant;
- Verlichting en elektra algemene ruimten in en om het gebouw;
- Surveillance dienst t.b.v. de algemene ruimten;
- Onderhoud, periodieke controle en keuring van de toegangshekken en toegangscontrole;
- Onderhoud, periodieke controle en keuring mechanische ventilatie in het gehuurde indien aanwezig;
- Onderhoud, periodieke controle en keuring luchtbehandelingsinstallatie (indien aanwezig);
- Onderhoud, periodieke controle en keuring elektrische deurbediening;
- Onderhoud, periodieke controle en keuring brandmelders, gebouw gebonden blusapparatuur, gebouwbewaking/storingsmelder;
- Onderhoud, periodieke controle en keuring van de verwarmingsinstallatie;
- Onderhoud van hang- en sluitwerk algemene toegangsdeuren;
- Onderhoud aan dakramen;
- Bestrijding plaagdieren;
- Administratiekosten ad 6% over de hierboven aangegeven leveringen en diensten (welke in het voorschot zijn verwerkt).
Huurder draagt op eigen risico en kosten zelf zorg voor eventuele contracten ten behoeve van o.a.:
- Telefoon- en internetaansluiting;
- Schoonmaak van het gehuurde;
- Onderhoud van databekabeling en daaraan gerelateerde faciliteiten;
- Onderhoud, herstel en vernieuwing van pantry, inbouwapparatuur en eventuele airco’s.
Oplevering:
Oplevering en aanvaarding per 1 februari 2025.
Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
De oppervlakte is met grootst mogelijke zorgvuldigheid gemeten, maar biedt geen garantie en er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Goedkeuring eigenaar/verhuurder voorbehouden.
Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Blauwman Bedrijfsmakelaars: 020-215 8800.
Algemeen:
De representatieve kantoorruimte, ter grootte van in totaal ca. 115 m², wordt te huur aangeboden en is gelegen in een modern en eigentijds gebouw met eigen voorzieningen.
Op het terrein is een grote diversiteit aan omliggende bedrijfsactiviteiten te vinden (o.a. IT, creatief, dienstverlenend) welke de locatie een geweldige plek maken om vanuit te werken!
Oppervlakte/ beschikbaarheid:
1e verdieping
Unit K3
ca. 115 m²
Voorzieningen/ installaties:
Unit K3 is gelegen op de 1e verdieping, omvat in totaal ca. 115 m² (incl. omslag entree) en kent de volgende indeling: entree, eigen pantry en toiletvoorziening, grote open kantoorruimte met eigen dakterras van ca. 25 m².
Deze kantoorruimte is onder meer voorzien van:
- houten vloeren;
- zelfstandig sanitair;
- eigen pantry;
- ruim terras;
- C.V.-installatie met radiatoren.
Bestemming:
Conform het vigerende bestemmingsplan “Buiksloterham” d.d. 21-12-2016 kent het gebouw de bestemming “gemengd” derhalve bestemd voor o.a. kantoor en bedrijven.
Voor de meest actuele stand van zaken en/of meer informatie verwijzen wij u graag naar de afdeling Ruimtelijke Ordening van de gemeente Amsterdam.
Bereikbaarheid:
Komt u met de auto?
Het object is direct verbonden met de Rijkswegen A10 via de S116, S117 en S118. U kunt in parkeren op het terrein direct naast de kantoorruimte. De binnenstad van Amsterdam bereikt u via de IJ-tunnel eveneens in enkele minuten.
Komt u met de fiets?
Vanaf Amsterdam CS is het object is ca. 10 minuten met de pont te bereiken.
Komt u met het openbaar vervoer?
Via buslijn 38 (elke 15 min) is het object vanaf Station Noord goed bereikbaar.
Parkeergelegenheid:
Er zijn parkeerplaatsen op het terrein beschikbaar tegen een huurprijs van:
- Prijs parkeerplaatsen buiten € 500,- per plaats per jaar excl. BTW;
- Prijs parkeerplaatsen binnen € 1.250,- per plaats per jaar excl. BTW.
Tevens bestaat de mogelijkheid tot het huren van extra opslagruimte.
Energielabel gebouw:
Het gehuurde beschikt over een EPA-certificaat labelklasse: C.
EP1: 113,95 kWh (energiebehoefte – schil object)
EP2: 220,07 kWh (primair fossiel energiegebruik)
EP3: 0 % (hernieuwbare energie)
Geldig t/m 18-03-2032
Huurtermijn:
In overleg, uiterlijk t/m 30 juni 2027.
Opzegtermijn:
Niet van toepassing, huurovereenkomst eindigt van rechtswege.
Contract:
Verhuurders model op basis van de standaard overeenkomst met bijbehorende algemene bepalingen zoals opgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (model 2015) aangevuld met het recht om bepalingen en bijzondere voorwaarden te kunnen wijzigen of toe te voegen.
Huurbetaling:
Betalingen per maand bij vooruitbetaling.
Huurprijsindexering:
De huurprijs zal jaarlijks worden geïndexeerd. Wijziging van de huurprijs vindt plaats op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau van de Statistiek.
Bankgarantie/waarborgsom:
Huurder zal uiterlijk per datum sleuteloverdracht c.q. huuringangsdatum een bankgarantie conform standaard model ROZ stellen, dan wel een waarborgsom voldoen ter grootte van 3 maanden huurverplichting incl. BTW
BTW:
Huurder verklaart dat hij voor tenminste 90% met omzetbelasting belast prestaties verricht. Indien huurder op enig moment niet meer aan dit criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.
Servicekosten:
De servicekosten bedragen € 320,- per maand exclusief BTW als verrekenbaar voorschot.
De servicekosten zijn ten behoeve van o.a.:
- Electra, water en gasverbruik;
- Huur en leging papier en restafvalcontainer uitsluitend voor het verwerken van kantoorafval;
- Schoonmaken en onderhouden van algemene ruimten;
- Schoonmaken en onderhouden van (parkeer)terrein en groenvoorzieningen;
- Schoonmaken en onderhouden van de buitengevels;
- Schoonmaken en onderhouden van het gevelglas aan de buitenkant;
- Verlichting en elektra algemene ruimten in en om het gebouw;
- Surveillance dienst t.b.v. de algemene ruimten;
- Onderhoud, periodieke controle en keuring van de toegangshekken en toegangscontrole;
- Onderhoud, periodieke controle en keuring mechanische ventilatie in het gehuurde indien aanwezig;
- Onderhoud, periodieke controle en keuring luchtbehandelingsinstallatie (indien aanwezig);
- Onderhoud, periodieke controle en keuring elektrische deurbediening;
- Onderhoud, periodieke controle en keuring brandmelders, gebouw gebonden blusapparatuur, gebouwbewaking/storingsmelder;
- Onderhoud, periodieke controle en keuring van de verwarmingsinstallatie;
- Onderhoud van hang- en sluitwerk algemene toegangsdeuren;
- Onderhoud aan dakramen;
- Bestrijding plaagdieren;
- Administratiekosten ad 6% over de hierboven aangegeven leveringen en diensten (welke in het voorschot zijn verwerkt).
Huurder draagt op eigen risico en kosten zelf zorg voor eventuele contracten ten behoeve van o.a.:
- Telefoon- en internetaansluiting;
- Schoonmaak van het gehuurde;
- Onderhoud van databekabeling en daaraan gerelateerde faciliteiten;
- Onderhoud, herstel en vernieuwing van pantry, inbouwapparatuur en eventuele airco’s.
Oplevering:
Oplevering en aanvaarding per 1 februari 2025.
Bijzonderheden:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan.
De oppervlakte is met grootst mogelijke zorgvuldigheid gemeten, maar biedt geen garantie en er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Goedkeuring eigenaar/verhuurder voorbehouden.
Voor vragen, nadere informatie en/of een afspraak tot bezichtiging kunt u contact opnemen met Blauwman Bedrijfsmakelaars: 020-215 8800.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.