Description
Het object
Het Amstelgebouw aan het Prins Bernhardplein biedt diverse full-service kantoren aan op de begane grond en eerste verdieping. Dit kantoorgebouw kenmerkt zich door de vele faciliteiten zoals gedeelde meeting rooms, bemande receptie, groot bedrijfsrestaurant, ruim opgezette parkeergarage met laadfaciliteiten.
De turn-key kantoren bevinden zich op zowel de begane grond als de eerste verdieping en zijn voorzien van een hoogwaardig inbouwpakket. Bij oplevering zijn alle kantoren volledig gemeubileerd met ergonomisch meubilair. Daarnaast bieden we een scala aan voorzieningen, waaronder:
- Snelle internetverbindingen;
- Toegang tot het bedrijfsrestaurant;
- Flexibele huurtermijnen;
- Regelmatige schoonmaakservice voor de kantoren;
- Gebruik van de pantry met koffie- en theefaciliteiten;
- Vergaderruimtes op alle verdiepingen;
- Complete oplevering van de kantoorruimte;
- Postverwerkingsservice;
- Bemande receptie om te assisteren;
- Parkeerdek voor bezoekers.
Beschikbaarheid
Kantoor
- Unit 1: 16 m² (2 personen) ; € 1.150,- per maand
- Unit 2: 19 m² (3 personen) ; € 1.400,- per maand
- Unit 3: 22 m² (4 personen) ; € 1.500,- per maand
- Unit 4: 33 m² (5 personen) ; € 2.500,- per maand
- Unit 5: 40 m² (6 personen) ; € 3.100,- per maand
- Unit 6: 55 m² (8 personen) ; € 4.400,- per maand
De bovenstaande prijzen zijn inclusief servicekosten, meubilair, internet en schoonmaak.
1ste verdieping 200 m²: 30 werkplekken per direct beschikbaar
1ste verdieping 245 m²: 40 werkplekken per direct beschikbaar
2de verdieping 260 m²: 45 werkplekken per direct beschikbaar
(huurprijs op aanvraag)
Parkeren
€ 3.000,- per parkeerplek per jaar.
Bereikbaarheid
Openbaar vervoer
Dit object is erg goed bereikbaar per openbaar vervoer. Dit komt omdat het gebouw naast het Amstel Station is gelegen. Vanuit dit punt vertrekken er diverse treinen, metro’s, bussen en trams.
Auto
Daarnaast is de Ringweg A10 op maar liefst 7 minuten afstand gelegen.
Het Amstelgebouw aan het Prins Bernhardplein biedt diverse full-service kantoren aan op de begane grond en eerste verdieping. Dit kantoorgebouw kenmerkt zich door de vele faciliteiten zoals gedeelde meeting rooms, bemande receptie, groot bedrijfsrestaurant, ruim opgezette parkeergarage met laadfaciliteiten.
De turn-key kantoren bevinden zich op zowel de begane grond als de eerste verdieping en zijn voorzien van een hoogwaardig inbouwpakket. Bij oplevering zijn alle kantoren volledig gemeubileerd met ergonomisch meubilair. Daarnaast bieden we een scala aan voorzieningen, waaronder:
- Snelle internetverbindingen;
- Toegang tot het bedrijfsrestaurant;
- Flexibele huurtermijnen;
- Regelmatige schoonmaakservice voor de kantoren;
- Gebruik van de pantry met koffie- en theefaciliteiten;
- Vergaderruimtes op alle verdiepingen;
- Complete oplevering van de kantoorruimte;
- Postverwerkingsservice;
- Bemande receptie om te assisteren;
- Parkeerdek voor bezoekers.
Beschikbaarheid
Kantoor
- Unit 1: 16 m² (2 personen) ; € 1.150,- per maand
- Unit 2: 19 m² (3 personen) ; € 1.400,- per maand
- Unit 3: 22 m² (4 personen) ; € 1.500,- per maand
- Unit 4: 33 m² (5 personen) ; € 2.500,- per maand
- Unit 5: 40 m² (6 personen) ; € 3.100,- per maand
- Unit 6: 55 m² (8 personen) ; € 4.400,- per maand
De bovenstaande prijzen zijn inclusief servicekosten, meubilair, internet en schoonmaak.
1ste verdieping 200 m²: 30 werkplekken per direct beschikbaar
1ste verdieping 245 m²: 40 werkplekken per direct beschikbaar
2de verdieping 260 m²: 45 werkplekken per direct beschikbaar
(huurprijs op aanvraag)
Parkeren
€ 3.000,- per parkeerplek per jaar.
Bereikbaarheid
Openbaar vervoer
Dit object is erg goed bereikbaar per openbaar vervoer. Dit komt omdat het gebouw naast het Amstel Station is gelegen. Vanuit dit punt vertrekken er diverse treinen, metro’s, bussen en trams.
Auto
Daarnaast is de Ringweg A10 op maar liefst 7 minuten afstand gelegen.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.