Omschrijving
Wij bieden diverse full-service kantoorruimtes te huur aan in Het Witte Huijs, een authentiek grachtenpand dat op de UNESCO Werelderfgoedlijst staat. Dit historische pand beschikt over originele stijlkamers met prachtige plafondschilderingen van Jacob de Wit, die gebruikt kunnen worden voor evenementen of vergaderingen. Maar de echte blikvangers zijn de monumentale hal en de indrukwekkende wenteltrap, versierd met standbeelden en ornamenten, en de riante achtertuin.
BESCHIKBAARHEID
De kantoren zijn verdeeld over het souterrain tot en met de 4e verdieping van het gebouw en zijn ook per lift te bereiken zijn. De privékantoren zijn ruim opgezet, voorzien van ergonomisch meubilair en hebben alle een eigen airco-unit.
OVERZICHT SERVICED OFFICES
Het gebouw is voorzien van 14 units welke variëren in grootte, bestaande uit:
Type 1: 48 m²
Type 2: 60 m²
Type 3: 72 m²
Type 4: 84 m²
Type 5: THE LOFT
FACILITEITEN
Het gebouw beschikt over goede faciliteiten, denk hierbij aan onder andere:
- Vier vergaderruimtes welke per app te boeken zijn
- Voldoende belruimtes in de algemene ruimtes
- Gezamenlijke tuin
- Ruim opgezette pantry per verdieping
- Sanitair per verdieping
- 24/7 toegankelijk middels tagsysteem
- Intercom-unit
- Post verwerkingssysteem
- Aansluiting tot glasvezel internet
- Eigen airco-unit per kantoor i.c.m. te openen ramen
HUURTERMIJNEN
vanaf 12 maanden. Kortere huurperiodes zijn in overleg mogelijk
SERVICEKOSTEN
Inbegrepen in de huurprijs
ZEKERHEIDSTELLING
Twee maanden huur te vermeerderen met BTW.
BESCHIKBAARHEID
De kantoren zijn verdeeld over het souterrain tot en met de 4e verdieping van het gebouw en zijn ook per lift te bereiken zijn. De privékantoren zijn ruim opgezet, voorzien van ergonomisch meubilair en hebben alle een eigen airco-unit.
OVERZICHT SERVICED OFFICES
Het gebouw is voorzien van 14 units welke variëren in grootte, bestaande uit:
Type 1: 48 m²
Type 2: 60 m²
Type 3: 72 m²
Type 4: 84 m²
Type 5: THE LOFT
FACILITEITEN
Het gebouw beschikt over goede faciliteiten, denk hierbij aan onder andere:
- Vier vergaderruimtes welke per app te boeken zijn
- Voldoende belruimtes in de algemene ruimtes
- Gezamenlijke tuin
- Ruim opgezette pantry per verdieping
- Sanitair per verdieping
- 24/7 toegankelijk middels tagsysteem
- Intercom-unit
- Post verwerkingssysteem
- Aansluiting tot glasvezel internet
- Eigen airco-unit per kantoor i.c.m. te openen ramen
HUURTERMIJNEN
vanaf 12 maanden. Kortere huurperiodes zijn in overleg mogelijk
SERVICEKOSTEN
Inbegrepen in de huurprijs
ZEKERHEIDSTELLING
Twee maanden huur te vermeerderen met BTW.
360° foto's en video
Planning
Start verhuur
april 2024
Aanbod
-
€ 3.220 /mnd 60 m²
-
€ 3.150 /mnd 48 m²
-
€ 8.400 /mnd 84 m²
-
€ 3.500 /mnd 72 m²
-
Huurprijs op aanvraag 350 m²
-
Huurprijs op aanvraag 350 m²
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing