Description
Op toplocatie in het centrum van Apeldoorn!
Midden in het centrum van Apeldoorn, op steenworp afstand van alle gezellige terrassen, goede restaurants en prachtige winkels, is Newday Apeldoorn gevestigd. Behalve optimaal uitgeruste werkplekken, vind je in dit eigentijdse gebouw een sfeervolle ontmoetingsplek, gratis vergaderruimtes en een geweldige daktuin.
BEREIKBAARHEID
Newday Apeldoorn is zowel met de auto als met het OV makkelijk te bereiken.
OPPERVLAKTE
3e verdieping: ca. 360 m² inclusief toeslag algemene ruimte beschikbaar.
De bovengenoemde metrages zijn uitsluitend indicatief. Het object is niet conform NEN 2580 gemeten, derhalve kan geen enkel recht worden ontleend aan de genoemde metrages.
HUURPRIJS
Huurprijs : € 125,-/m² per jaar excl. BTW
Huurprijs parkeren In overleg Q-Park, indicatief € 1380,- per jaar excl. BTW
Servicekosten : Indicatief € 50,00/m² per jaar excl. BTW
Hospitality : Indicatief € 27,50/m² per jaar excl. BTW
Onder hospitalitykosten vallen: clubmanager, postservice, toegang tot de meeting ruimtes;
Onder servicekosten vallen: gas, water, elektra;
Faciliteiten :
- 24/7 toegang tot het gebouw;
- Clubmanager aanwezig van 08:30 tot 17:00 om gasten te verwelkomen en te voorzien van gratis koffie. (Barista optie ook mogelijk tegen betaling);
- Onbeperkt toegang (op basis van fair use) tot onze meetingruimtes, te boeken via de Newday app;
- Postservice op locatie;
- Bekabeld internet in eigen kantoorruimte;
- Toegang tot alle faciliteiten op de andere 12 Newday locaties in Nederland.
PARKEREN
In de onderliggende parkeergarage "Q-Park Museum Centrum" is er ruim voldoende mogelijkheid tot parkeren. Het beschikbare aantal parkeerplaatsen en de condities waartegen deze gehuurd kunnen worden, dienen in onderling overleg met Q- Park bepaald te worden.
De parkeergarage is bereikbaar middels de liftinstallatie.
BESTEMMING
Bij de gemeente Apeldoorn valt het onderhavige onroerend goed in het vigerende bestemmingsplan "De Parken, Indische Buurt en Beekpark". De bestemming van het perceel is: kantoor. U kunt het bestemmingsplan bij ons kantoor opvragen.
OPLEVERINGSNIVEAU
De ruimten zijn o.a. voorzien van:
- luxe systeemplafonds
- verlichtingsarmaturen met bewegingssensor
- hoogwaardige scheidingswanden met glazen deuren
- magnetische tussenwanden
- receptie/ontvangstbalie*
- topkoeling
- toegangscontrolesysteem*
- centrale verwarming gekoppeld aan radiatoren
- brandmeldinginstallatie en blusapparatuur
- dubbele lift en trappenhuis
- dubbele toiletgroep en pantry op elke verdieping
- dakterras
- vloerbedekking*
- jaloezieën*
- kabelgoten*
- noodverlichting
Onderhoud en eventuele vervanging van de met * aangemerkte voorzieningen zijn voor rekening van huurder.
SERVICEKOSTEN
Huurder wordt een verrekenbaar voorschot in rekening gebracht ten bedrage van € 50,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW, te voldoen bij vooruitbetaling tegelijk met de betaling van de huurprijs, voor de navolgende diensten:
- individueel gas-, water- en elektraverbruik
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten
- onderhoud en periodieke controle van verwarming- en of luchtbehandelinginstallatie(s)
- idem van brandmelder-, gebouwbewakingsstoringsmelder- en noodstroominstallatie(s)
- idem van elektrische- en verlichtingsinstallatie
- idem van automatische deurbediening, inclusief intercom
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde, zonwering, terrassen
- onderhoud terrein, tuinen, plantenbakken binnen in de gemeenschappelijke ruimten en buiten, waaronder vervanging van
de planten en ongediertebestrijding
- assurantiepremie buitenbeglazing
- zuiveringslasten en overige van overheidswege opgelegde heffingen / belastingen
- administratiekosten, ad 5% van de totale post te leveren goederen en diensten
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.
OPZEGTERMIJN
12 (twaalf) maanden
HUURBETALING
Per maand/kwartaal, vooruit te betalen.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS)
ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform model Verhuurder op basis van de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
DISCLAIMER
Alhoewel deze tekst met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld kunnen noch opdrachtgever noch Thoma Post Bedrijfsmakelaars aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele onjuistheden dan wel voor verwachtingen gebaseerd op deze tekst, welke als vrijblijvende informatie dient te worden beschouwd. Overigens wordt onze aansprakelijkheid in alle gevallen beperkt tot het bedrag dat, in het desbetreffende geval wordt uitgekeerd krachtens de door ons afgesloten beroepsaansprakelijkheidsverzekering.
Midden in het centrum van Apeldoorn, op steenworp afstand van alle gezellige terrassen, goede restaurants en prachtige winkels, is Newday Apeldoorn gevestigd. Behalve optimaal uitgeruste werkplekken, vind je in dit eigentijdse gebouw een sfeervolle ontmoetingsplek, gratis vergaderruimtes en een geweldige daktuin.
BEREIKBAARHEID
Newday Apeldoorn is zowel met de auto als met het OV makkelijk te bereiken.
OPPERVLAKTE
3e verdieping: ca. 360 m² inclusief toeslag algemene ruimte beschikbaar.
De bovengenoemde metrages zijn uitsluitend indicatief. Het object is niet conform NEN 2580 gemeten, derhalve kan geen enkel recht worden ontleend aan de genoemde metrages.
HUURPRIJS
Huurprijs : € 125,-/m² per jaar excl. BTW
Huurprijs parkeren In overleg Q-Park, indicatief € 1380,- per jaar excl. BTW
Servicekosten : Indicatief € 50,00/m² per jaar excl. BTW
Hospitality : Indicatief € 27,50/m² per jaar excl. BTW
Onder hospitalitykosten vallen: clubmanager, postservice, toegang tot de meeting ruimtes;
Onder servicekosten vallen: gas, water, elektra;
Faciliteiten :
- 24/7 toegang tot het gebouw;
- Clubmanager aanwezig van 08:30 tot 17:00 om gasten te verwelkomen en te voorzien van gratis koffie. (Barista optie ook mogelijk tegen betaling);
- Onbeperkt toegang (op basis van fair use) tot onze meetingruimtes, te boeken via de Newday app;
- Postservice op locatie;
- Bekabeld internet in eigen kantoorruimte;
- Toegang tot alle faciliteiten op de andere 12 Newday locaties in Nederland.
PARKEREN
In de onderliggende parkeergarage "Q-Park Museum Centrum" is er ruim voldoende mogelijkheid tot parkeren. Het beschikbare aantal parkeerplaatsen en de condities waartegen deze gehuurd kunnen worden, dienen in onderling overleg met Q- Park bepaald te worden.
De parkeergarage is bereikbaar middels de liftinstallatie.
BESTEMMING
Bij de gemeente Apeldoorn valt het onderhavige onroerend goed in het vigerende bestemmingsplan "De Parken, Indische Buurt en Beekpark". De bestemming van het perceel is: kantoor. U kunt het bestemmingsplan bij ons kantoor opvragen.
OPLEVERINGSNIVEAU
De ruimten zijn o.a. voorzien van:
- luxe systeemplafonds
- verlichtingsarmaturen met bewegingssensor
- hoogwaardige scheidingswanden met glazen deuren
- magnetische tussenwanden
- receptie/ontvangstbalie*
- topkoeling
- toegangscontrolesysteem*
- centrale verwarming gekoppeld aan radiatoren
- brandmeldinginstallatie en blusapparatuur
- dubbele lift en trappenhuis
- dubbele toiletgroep en pantry op elke verdieping
- dakterras
- vloerbedekking*
- jaloezieën*
- kabelgoten*
- noodverlichting
Onderhoud en eventuele vervanging van de met * aangemerkte voorzieningen zijn voor rekening van huurder.
SERVICEKOSTEN
Huurder wordt een verrekenbaar voorschot in rekening gebracht ten bedrage van € 50,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW, te voldoen bij vooruitbetaling tegelijk met de betaling van de huurprijs, voor de navolgende diensten:
- individueel gas-, water- en elektraverbruik
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten
- onderhoud en periodieke controle van verwarming- en of luchtbehandelinginstallatie(s)
- idem van brandmelder-, gebouwbewakingsstoringsmelder- en noodstroominstallatie(s)
- idem van elektrische- en verlichtingsinstallatie
- idem van automatische deurbediening, inclusief intercom
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde, zonwering, terrassen
- onderhoud terrein, tuinen, plantenbakken binnen in de gemeenschappelijke ruimten en buiten, waaronder vervanging van
de planten en ongediertebestrijding
- assurantiepremie buitenbeglazing
- zuiveringslasten en overige van overheidswege opgelegde heffingen / belastingen
- administratiekosten, ad 5% van de totale post te leveren goederen en diensten
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.
OPZEGTERMIJN
12 (twaalf) maanden
HUURBETALING
Per maand/kwartaal, vooruit te betalen.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS)
ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform model Verhuurder op basis van de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
DISCLAIMER
Alhoewel deze tekst met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld kunnen noch opdrachtgever noch Thoma Post Bedrijfsmakelaars aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele onjuistheden dan wel voor verwachtingen gebaseerd op deze tekst, welke als vrijblijvende informatie dient te worden beschouwd. Overigens wordt onze aansprakelijkheid in alle gevallen beperkt tot het bedrag dat, in het desbetreffende geval wordt uitgekeerd krachtens de door ons afgesloten beroepsaansprakelijkheidsverzekering.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.