Description
Representatieve kantoor- opleidingsruimten beschikbaar in dit kantorencomplex gelegen op bedrijventerrein “Het Broek” nabij het centrum van Arnhem.
Het complex bestaat uit drie verdiepingen en een souterrain. De drie verdiepingen zijn opgedeeld in deels kantoren, deels grotere vergaderzalen annex opleidingslokalen, en bestaat verder uit nog nader, in overleg met huurder, in te delen ruimten.
Afhankelijk van de behoefte van de huurder kan de ruimte nader worden ingedeeld en afgesplitst. Het souterrain is ingericht als kantine annex lunchroom en kan door huurders als zodanig gebruikt worden.
Het kantoorpand heeft een uitstekende bereikbaarheid vanwege de verschillende uitvalswegen naar het centrum van Arnhem, de omringende dorpen en naar de op- en afritten van de A12 en de A325.
Metrage
In totaal wordt er ruim 2.700 m2 BVO kantoorruimte aangeboden verdeeld over 3 verdiepingen.
Het is tevens mogelijk om flexibele werkplekken en professioneel ingerichte kantoorunits van 20 tot 250 m2 te huren. Bij deze flexibele werkplekken en kantoorunits is het tevens mogelijk om per dag, meerdere dagen per week of per maand te huren.
====================
Gratis objectbrochure
Wilt u alle beschikbare informatie over dit kantoorpand ontvangen?
Vraag dan nu, onder de grote contactbutton, de gratis objectbrochure van Bruningweg 2 in Arnhem aan en ontvang hem binnen 5 minuten in uw mailbox.
====================
Parkeren
Op het terrein is voldoende parkeergelegenheid aanwezig tegen een tarief van € 25,- excl. BTW per maand kunt u beschikken over een voor u gereserveerde parkeerplaats. Voorts is er voldoende gratis parkeergelegenheid in de directe omgeving.
Locatie
Het bedrijfscomplex is zeer goed bereikbaar zowel vanaf het centrum van Arnhem als vanaf de A12, het verkeersknooppunt Velperbroek, en vanaf de A325 via de Pleyroute. Het complex is uitstekend bereikbaar met openbaar vervoer. Een bushalte is direct tegen het pand gelegen.
Opleveringsniveau
• Verwarming
• Internet- en telefonieaansluitingen
• Er is een personenlift aanwezig
• Systeemplafond met inbouwverlichting
• Linoleum vloeren
• Toilet
• Keuken
• Receptie (tijdens kantooruren bezet)
Eventuele extra mogelijkheden
Naast de vele algemene voorzieningen waar u als huurder gebruik van kunt maken bestaat er bovendien de mogelijkheid om gebruik te maken van extra opslagruimte in de aangrenzende bedrijfsruimte. Voor meer informatie omtrent deze aanvullende diensten kunt u contact opnemen met de Online Bedrijfsmakelaar.
Optioneel
De mogelijkheid bestaat het huidige kantoormeubilair, zoals onder andere bureaus, stoelen en kasten, bij het gehuurde te betrekken zodat u geen onnodige investeringen hoeft te doen en direct kunt starten met ondernemen. Voor meer informatie en de voorwaarden kunt u contact opnemen met de Online Bedrijfsmakelaar.
Huurcondities
Huurprijs: N.O.T.K
Huurtermijn: In overleg
Servicekosten: Nader overeen te komen.
Aanvaarding: Per direct
Opzegtermijn: In overleg
Zekerheidstelling: Waarborgsom: ter grootte van drie maanden huur.
Huurindexering: Jaarlijks overeenkomstig het maand prijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI) reeks CPI alle huishoudens (2006=100) gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De huurprijs zal nimmer minder bedragen dan de huurprijs van het voorafgaande jaar. Indexatie voor het eerst 12 maanden na huur ingangsdatum en zo vervolgens jaarlijks.
BTW: Indien huurder niet aan het “90%-criterium”(aandeel belaste prestaties) voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Als dan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd, dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.
Huurcontract: R.O.Z.-model, huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW met de benodigde aanvullingen.
Goedkeuring
Het bovenstaande is onder finaal voorbehoud van de eigenaar.
Disclaimer: Ondanks dat deze publicatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld is de Online Bedrijfsmakelaar BV niet aansprakelijk te stellen voor onjuiste of onvolledige informatie die in deze publicatie vermeld staan. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
====================
Alle beschikbare informatie ontvangen?
Download de gratis objectbrochure of neem direct contact op met de eigenaar Dhr. G.C.M. Spekenbrink, tel.nr. 0032 475 822 274
Het complex bestaat uit drie verdiepingen en een souterrain. De drie verdiepingen zijn opgedeeld in deels kantoren, deels grotere vergaderzalen annex opleidingslokalen, en bestaat verder uit nog nader, in overleg met huurder, in te delen ruimten.
Afhankelijk van de behoefte van de huurder kan de ruimte nader worden ingedeeld en afgesplitst. Het souterrain is ingericht als kantine annex lunchroom en kan door huurders als zodanig gebruikt worden.
Het kantoorpand heeft een uitstekende bereikbaarheid vanwege de verschillende uitvalswegen naar het centrum van Arnhem, de omringende dorpen en naar de op- en afritten van de A12 en de A325.
Metrage
In totaal wordt er ruim 2.700 m2 BVO kantoorruimte aangeboden verdeeld over 3 verdiepingen.
Het is tevens mogelijk om flexibele werkplekken en professioneel ingerichte kantoorunits van 20 tot 250 m2 te huren. Bij deze flexibele werkplekken en kantoorunits is het tevens mogelijk om per dag, meerdere dagen per week of per maand te huren.
====================
Gratis objectbrochure
Wilt u alle beschikbare informatie over dit kantoorpand ontvangen?
Vraag dan nu, onder de grote contactbutton, de gratis objectbrochure van Bruningweg 2 in Arnhem aan en ontvang hem binnen 5 minuten in uw mailbox.
====================
Parkeren
Op het terrein is voldoende parkeergelegenheid aanwezig tegen een tarief van € 25,- excl. BTW per maand kunt u beschikken over een voor u gereserveerde parkeerplaats. Voorts is er voldoende gratis parkeergelegenheid in de directe omgeving.
Locatie
Het bedrijfscomplex is zeer goed bereikbaar zowel vanaf het centrum van Arnhem als vanaf de A12, het verkeersknooppunt Velperbroek, en vanaf de A325 via de Pleyroute. Het complex is uitstekend bereikbaar met openbaar vervoer. Een bushalte is direct tegen het pand gelegen.
Opleveringsniveau
• Verwarming
• Internet- en telefonieaansluitingen
• Er is een personenlift aanwezig
• Systeemplafond met inbouwverlichting
• Linoleum vloeren
• Toilet
• Keuken
• Receptie (tijdens kantooruren bezet)
Eventuele extra mogelijkheden
Naast de vele algemene voorzieningen waar u als huurder gebruik van kunt maken bestaat er bovendien de mogelijkheid om gebruik te maken van extra opslagruimte in de aangrenzende bedrijfsruimte. Voor meer informatie omtrent deze aanvullende diensten kunt u contact opnemen met de Online Bedrijfsmakelaar.
Optioneel
De mogelijkheid bestaat het huidige kantoormeubilair, zoals onder andere bureaus, stoelen en kasten, bij het gehuurde te betrekken zodat u geen onnodige investeringen hoeft te doen en direct kunt starten met ondernemen. Voor meer informatie en de voorwaarden kunt u contact opnemen met de Online Bedrijfsmakelaar.
Huurcondities
Huurprijs: N.O.T.K
Huurtermijn: In overleg
Servicekosten: Nader overeen te komen.
Aanvaarding: Per direct
Opzegtermijn: In overleg
Zekerheidstelling: Waarborgsom: ter grootte van drie maanden huur.
Huurindexering: Jaarlijks overeenkomstig het maand prijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI) reeks CPI alle huishoudens (2006=100) gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De huurprijs zal nimmer minder bedragen dan de huurprijs van het voorafgaande jaar. Indexatie voor het eerst 12 maanden na huur ingangsdatum en zo vervolgens jaarlijks.
BTW: Indien huurder niet aan het “90%-criterium”(aandeel belaste prestaties) voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Als dan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd, dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.
Huurcontract: R.O.Z.-model, huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW met de benodigde aanvullingen.
Goedkeuring
Het bovenstaande is onder finaal voorbehoud van de eigenaar.
Disclaimer: Ondanks dat deze publicatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld is de Online Bedrijfsmakelaar BV niet aansprakelijk te stellen voor onjuiste of onvolledige informatie die in deze publicatie vermeld staan. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
====================
Alle beschikbare informatie ontvangen?
Download de gratis objectbrochure of neem direct contact op met de eigenaar Dhr. G.C.M. Spekenbrink, tel.nr. 0032 475 822 274
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.