Description
BETAALBAAR REPRESENTATIEF PRETTIG HUREN IN HET CENTRUM VAN ARNHEM
Zoekt u als Arnhemse ondernemer een unieke werkplek? Een locatie waar u als zelfstandig ondernemer of als kleiner bedrijf samen met uw collega's terecht kan? Kom dan eens kijken bij de Eusebiusstaete. Want aan de Eusebiusbuitensingel in hartje Arnhem en naast de hippe wijk Spijkerkwartier vindt u een mooi en uitdagend ondernemershuis. Bij ons vinden ondernemers uit zeer uiteenlopende bedrijfstakken hun 'huis'.
Er is alle ruimte om te bouwen aan uw onderneming. Een gevarieerde groep ondernemers vormt samen een hecht ondernemershuis. We versterken elkaar waar het kan, en geven de ruimte waar dat nodig is. Letterlijk: want u kunt ook gebruikmaken van de kantine, spreekkamers en trainingsruimtes.
Het ondernemershuis
Eusebiusstaete Arnhem is in vele opzichten een bijzonder ondernemershuis. Vele restaurants en koffietentjes zitten in de directe omgeving. Het voormalige kantoorpand van de Arnhemse volkshuisvesting groeit nu uit tot een ondernemershuis waar ondernemers en kleine bedrijven samen werken, elkaar vinden en doorgroeien.
In Eusebiusstaete vinden veel verschillende ondernemers hun (t)huis. Denk aan:
-Advocaten (in alle disciplines)
-Welzijn (gerelateerde)organisaties
-Non-profit organisaties
-Coaches en therapeuten
-Commerciële organisaties
-Creatieve beroepen
HUURINFORMATIE
Algemene voorzieningen
Naast het gebruik van de kantoorruimte, kunt u gebruik maken van diverse vergaderruimtes en spreekkamers. Ieder met hun eigen sfeer en uitstraling. Door de ruimte vooraf te reserveren weet u zeker dat de ruimte beschikbaar is.
Op de begane grond is een royale ontmoetingsruimte aanwezig met een lekkere leestafel en een comfortabele zithoek. Ideaal voor een informeel gesprek of om gezamenlijk te lunchen.
Beschikbare ruimten
Op de begane grond hebben we de volgende ruimte beschikbaar:
Kantoorruimte 8003, groot ca. 17,0 m2, huur € 325,- per maand
Kantoorruimte 8004, groot ca. 20,6 m2, huur € 350,- per maand
Op de eerste verdieping hebben we de volgende ruimte beschikbaar
Kantoorruimte 9102, groot ca. 7,2 m2, huur € 180,- per maand MET BALKON EN UITZICHT PARK
Op de tweede verdieping hebben we de volgende ruimte beschikbaar
Kantoorruimte 7201, groot ca. 61,2 m2, huur € 715,- per maand MET UITZICHT VOOR EN ACHTERZIJDE
Kantoorruimte 8201, groot ca. 15 m2, huur € 225,- per maand MET UITZICHT OP PARK
Voorschot servicekosten
Voor 2024 is het voorschot servicekosten vastgesteld op € 92,50 m2 per jaar.
* De servicekosten worden alleen berekend over het kantoor gedeeld, niet over het archief.
Duur
De huurprijs is afgestemd op een huurcontract van minimaal 6 maanden, welke behoudens opzegging met een gelijke periode wordt verlengd.
De opzegtermijn bedraagt 3 kalendermaanden.
Betaling
Huur, voorschot servicekosten en BTW, dienen per maand vooruit voldaan te worden.
BTW plichtig
Bij aanvang van de huurovereenkomst dient u aan te tonen dat u BTW plichtig bent. Bent u niet BTW-plichtig, dan zal er BTW vrijgesteld verhuurd worden. U betaalt dan 5% BTW compensatievergoeding over de huurprijs. Over de geleverde servicekosten wordt wel BTW gerekend.
Servicekosten
Onder de servicekosten vallen:
-Gas, water en licht;
-Schoonmaak algemene ruimte;
-Postbezorging in de brievenbus;
-Sanitaire voorzieningen zoals handdoekautomaten, zeep etc.
-Periodieke glasbewassing binnen- en buitenzijde;
-Periodiek onderhoud en reparatie van de aanwezige installaties;
-Periodiek onderhoud en reparatie brandmelder- gebouwbewakings- en noodverlichtingsarmaturen;
-Onderhoud terrein;
-Klein onderhoud welke door verhuurder worden verzorgd, maar voor rekening van huurder zijn;
-OZB-aanslag voor gebruikers;
-Openbaar WIFI in de algemene ruimte;
-Alle niet genoemde kosten welk op basis van de algemene bepalingen normaliter voor rekening van huurder komen;
-7,5% administratiekosten over de geleverde service en diensten.
Overige diensten
Naast de centrale dienstverlening zijn o.a. ook onderstaande diensten ook mogelijk:
- Telefooncentrale;
- Schoonmaak eigen kantoorkamer;
- Beveiligde internetverbinding met persoonlijk WIFI;
- Vaste telefonie.
Heeft u hierin interesse vraag dan bij de bezichtig naar de mogelijkheden.
Deze diensten zijn additioneel en zitten niet standaard in de huurprijs inbegrepen.
Huurcontract
Conform ROZ-model kantoorruimte 30-1-2015, art. 7:230 BW.
Zekerheidsstelling
Waarborgsom is gelijk aan twee maandelijkse betalingen (dus incl. BTW en voorschot servicekosten)
Meetbrief
Voor het pand is geen meetbrief NEN 2580 afgegeven, aangezien het complex onder de uitzondering valt a.g.v. de status van gemeentelijk monument.
Er zijn wel tekeningen beschikbaar waar maatvoering op aangegeven staat.
Energielabel
Voor het pand is geen energielabel afgegeven. Het pand is door haar monumentale status vrijgesteld.
Gunning
Verhuur geschiedt onder voorhoud gunning verhuurder.
Aanvaarding
In overleg, doch kan spoedig. Belangrijk is dat de huurovereenkomst is ondertekend, de eerste maand huur en waarborgsom (groot 2 maandelijkse betalingen) zijn betaald.
Zoekt u als Arnhemse ondernemer een unieke werkplek? Een locatie waar u als zelfstandig ondernemer of als kleiner bedrijf samen met uw collega's terecht kan? Kom dan eens kijken bij de Eusebiusstaete. Want aan de Eusebiusbuitensingel in hartje Arnhem en naast de hippe wijk Spijkerkwartier vindt u een mooi en uitdagend ondernemershuis. Bij ons vinden ondernemers uit zeer uiteenlopende bedrijfstakken hun 'huis'.
Er is alle ruimte om te bouwen aan uw onderneming. Een gevarieerde groep ondernemers vormt samen een hecht ondernemershuis. We versterken elkaar waar het kan, en geven de ruimte waar dat nodig is. Letterlijk: want u kunt ook gebruikmaken van de kantine, spreekkamers en trainingsruimtes.
Het ondernemershuis
Eusebiusstaete Arnhem is in vele opzichten een bijzonder ondernemershuis. Vele restaurants en koffietentjes zitten in de directe omgeving. Het voormalige kantoorpand van de Arnhemse volkshuisvesting groeit nu uit tot een ondernemershuis waar ondernemers en kleine bedrijven samen werken, elkaar vinden en doorgroeien.
In Eusebiusstaete vinden veel verschillende ondernemers hun (t)huis. Denk aan:
-Advocaten (in alle disciplines)
-Welzijn (gerelateerde)organisaties
-Non-profit organisaties
-Coaches en therapeuten
-Commerciële organisaties
-Creatieve beroepen
HUURINFORMATIE
Algemene voorzieningen
Naast het gebruik van de kantoorruimte, kunt u gebruik maken van diverse vergaderruimtes en spreekkamers. Ieder met hun eigen sfeer en uitstraling. Door de ruimte vooraf te reserveren weet u zeker dat de ruimte beschikbaar is.
Op de begane grond is een royale ontmoetingsruimte aanwezig met een lekkere leestafel en een comfortabele zithoek. Ideaal voor een informeel gesprek of om gezamenlijk te lunchen.
Beschikbare ruimten
Op de begane grond hebben we de volgende ruimte beschikbaar:
Kantoorruimte 8003, groot ca. 17,0 m2, huur € 325,- per maand
Kantoorruimte 8004, groot ca. 20,6 m2, huur € 350,- per maand
Op de eerste verdieping hebben we de volgende ruimte beschikbaar
Kantoorruimte 9102, groot ca. 7,2 m2, huur € 180,- per maand MET BALKON EN UITZICHT PARK
Op de tweede verdieping hebben we de volgende ruimte beschikbaar
Kantoorruimte 7201, groot ca. 61,2 m2, huur € 715,- per maand MET UITZICHT VOOR EN ACHTERZIJDE
Kantoorruimte 8201, groot ca. 15 m2, huur € 225,- per maand MET UITZICHT OP PARK
Voorschot servicekosten
Voor 2024 is het voorschot servicekosten vastgesteld op € 92,50 m2 per jaar.
* De servicekosten worden alleen berekend over het kantoor gedeeld, niet over het archief.
Duur
De huurprijs is afgestemd op een huurcontract van minimaal 6 maanden, welke behoudens opzegging met een gelijke periode wordt verlengd.
De opzegtermijn bedraagt 3 kalendermaanden.
Betaling
Huur, voorschot servicekosten en BTW, dienen per maand vooruit voldaan te worden.
BTW plichtig
Bij aanvang van de huurovereenkomst dient u aan te tonen dat u BTW plichtig bent. Bent u niet BTW-plichtig, dan zal er BTW vrijgesteld verhuurd worden. U betaalt dan 5% BTW compensatievergoeding over de huurprijs. Over de geleverde servicekosten wordt wel BTW gerekend.
Servicekosten
Onder de servicekosten vallen:
-Gas, water en licht;
-Schoonmaak algemene ruimte;
-Postbezorging in de brievenbus;
-Sanitaire voorzieningen zoals handdoekautomaten, zeep etc.
-Periodieke glasbewassing binnen- en buitenzijde;
-Periodiek onderhoud en reparatie van de aanwezige installaties;
-Periodiek onderhoud en reparatie brandmelder- gebouwbewakings- en noodverlichtingsarmaturen;
-Onderhoud terrein;
-Klein onderhoud welke door verhuurder worden verzorgd, maar voor rekening van huurder zijn;
-OZB-aanslag voor gebruikers;
-Openbaar WIFI in de algemene ruimte;
-Alle niet genoemde kosten welk op basis van de algemene bepalingen normaliter voor rekening van huurder komen;
-7,5% administratiekosten over de geleverde service en diensten.
Overige diensten
Naast de centrale dienstverlening zijn o.a. ook onderstaande diensten ook mogelijk:
- Telefooncentrale;
- Schoonmaak eigen kantoorkamer;
- Beveiligde internetverbinding met persoonlijk WIFI;
- Vaste telefonie.
Heeft u hierin interesse vraag dan bij de bezichtig naar de mogelijkheden.
Deze diensten zijn additioneel en zitten niet standaard in de huurprijs inbegrepen.
Huurcontract
Conform ROZ-model kantoorruimte 30-1-2015, art. 7:230 BW.
Zekerheidsstelling
Waarborgsom is gelijk aan twee maandelijkse betalingen (dus incl. BTW en voorschot servicekosten)
Meetbrief
Voor het pand is geen meetbrief NEN 2580 afgegeven, aangezien het complex onder de uitzondering valt a.g.v. de status van gemeentelijk monument.
Er zijn wel tekeningen beschikbaar waar maatvoering op aangegeven staat.
Energielabel
Voor het pand is geen energielabel afgegeven. Het pand is door haar monumentale status vrijgesteld.
Gunning
Verhuur geschiedt onder voorhoud gunning verhuurder.
Aanvaarding
In overleg, doch kan spoedig. Belangrijk is dat de huurovereenkomst is ondertekend, de eerste maand huur en waarborgsom (groot 2 maandelijkse betalingen) zijn betaald.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.