Be Business 5571 TJ Bergeijk

€ 450 p/mo.

Description

Luxe kantoorunits beschikbaar in het moderne en meest duurzame Be Business Center op bedrijventerrein de Waterlaat in Bergeijk. Het Be Business Center bestaat uit twee separate kantoorpanden en een opslagruimte welke in delen verhuurd worden aan diverse bedrijven.

Binnen het concept staan een prettige werkomgeving en informele contactmomenten tussen de gebruikers centraal. Als gebruiker kunt u gebruik maken van een aantal gezamenlijke voorzieningen, zoals onder andere de entree, lift, pantry's en de informele lunch- en vergaderruimten, met een uitwisseling van kennis en elkaars netwerk als logisch gevolg.

Om ervoor te zorgen dat u zich enkel hoeft te richten op uw onderneming zorgt het Be Business Center voor een hoge serviceniveau. Hierbij kunt u denken aan bijvoorbeeld de intercom met doorschakel mogelijkheid, schoonmaak, afvalverwerking, glasvezel internet, onderhoud en volop parkeergelegenheid op eigen terrein.

Actuele beschikbaarheid

- 2 kantoorunits van circa 15 m2 en circa 35 m2.

- Opslagruimte tussen circa 10 m² en 100 m².

Voor meer informatie omtrent de actuele beschikbaarheid kunt u contact opnemen met de Online Bedrijfsmakelaar.

Ligging en bereikbaarheid

Het Be Business Center is gelegen op het bedrijventerrein de Waterlaat in Bergeijk. Het bedrijventerrein staat bekend om haar diversiteit van aanwezige bedrijven. Zo zijn er enkele grote bedrijven, zoals de Wilvo, Bax Metaal en Multifix, gevestigd op het terrein, maar ook veel lokale MKB- ondernemers. Op dit moment wordt het bedrijventerrein uitgebreid met Waterlaat VII waardoor de bedrijvigheid alleen maar zal toenemen

Bergeijk is een grensgemeente gelegen op een strategische plek in de Brabantse Kempen. Door de diverse uitvalswegen naar de omringende dorpskernen, Eindhoven Airport en de op- en afritten van de A67 (Antwerpen – Venlo) met een directe verbinding met de A2 (Maastricht – Amsterdam) zijn de Be Business gebouwen goed te bereiken. Deze uitvalswegen zorgen er ook voor dat u snel in België bent. Zo zijn binnen 10 autominuten het centrum van Lommel en de op- en afritten van de N74 (Lommel – Hasselt) te bereiken.

Opleveringsniveau

De kantoorgebouwen zijn recent gemoderniseerd wat heeft geresulteerd in een Energielabel A. Hierna heeft de verhuurder de verduurzaming uitgebreid met ledverlichting, zonnepanelen en accupakket. De kantoren zijn hoogwaardig opgeleverd en zijn onder andere voorzien van;

- Klimaatregeling (verwarming en koeling)
- Gebalanceerde ventilatie
- Vloerbedekking of laminaat afwerking
- Systeemplafond met ledverlichting
- Brandmeldinstallatie
- Datanetwerk met supersnel glasvezel internet

Iedere verdieping beschikt over een dames- en herentoilet en een pantry met koelkast en vaatwasser welke gezamenlijk gebruikt kunnen worden.

Huurprijzen

Huurprijs kantoorunit circa 35 m2 : € 750,- per maand incl. servicekosten en excl. BTW

Huurprijs kantoorruimte circa 15 m2 : € 450,- per maand incl. servicekosten en excl. BTW

Huurprijs opslagruimte circa 10 m² - 100 m²: op aanvraag.

De definitieve huurprijzen en servicekosten variëren afhankelijk van de metrages en huurperioden. Voor meer informatie omtrent de huurvoorwaarden kunt u contact opnemen met de Online Bedrijfsmakelaar.

Overige huurcondities

Huurtermijn: In overleg.

Opzegtermijn: Afhankelijk van de huurperiode.

Zekerheidstelling: Waarborgsom ter grootte van drie maanden huur exclusief BTW.

Huurindexering: Jaarlijks overeenkomstig het maand prijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI) reeks CPI alle huishoudens (2015=100) gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De huurprijs zal nimmer minder bedragen dan de huurprijs van het voorafgaande jaar. Indexatie vindt jaarlijks plaats op 1 januari.

BTW: Indien huurder niet aan het "90%-criterium”(aandeel belaste prestaties) voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Als dan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd, dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.

Huurcontract: R.O.Z.-model, huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW met de benodigde aanvullingen.

Goedkeuring

Het bovenstaande is onder finaal voorbehoud van de eigenaar.

Disclaimer:

Ondanks dat deze publicatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld is de Online Bedrijfsmakelaar BV niet aansprakelijk te stellen voor onjuiste of onvolledige informatie die in deze publicatie vermeld staan. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.

====================

Meer informatie ontvangen?

Benieuwd naar alle beschikbare informatie over Be Business? Vraag dan nu, onder de grote contactbutton, de gratis objectbrochure van Be Business aan en ontvang de objectbrochure binnen 5 minuten in uw mailbox. Uiteraard kunt u ook direct een geheel vrijblijvende bezichtiging met de beheerder inplannen.

Features

Transfer of ownership

Rental price
€ 450 per month
First rental price
€ 550 per month
Service charges
No service charges known
Listed since
Status
Available
Acceptance
Available in consultation

Construction

Main use
Office
Alternative use(s)
Commercial property
Building type
Resale property
Year of construction
2007

Surface areas

Area
35 m² (units from 15 m²)

Layout

Number of floors
3 floors
Facilities
Air conditioning, mechanical ventilation, built-in fittings, elevators, cable ducts, modular ceiling, toilet, pantry, heating and room layout

Energy

Energy label
A 0.89

Surroundings

Location
Business park
Accessibility
Bus stop in 500 m to 1000 m and motorway exit in 5000 m or more

Map

Map is loading...

Cadastral boundaries Buildings

Travel time

Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.

Be Business

€ 450 p/mo.