This business property on funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/89109093
Rat Verleghstraat 120 4815 PT Breda
€ 140 /m²/year
Description
WELKOM BIJ BREDA 1866
Het hippe kantorenconcept Breda 1866 biedt een geweldige ervaring voor uw werknemers. Een hypermodern kantoor wordt hier gecombineerd met tal van aantrekkelijke 'shared services', waaronder de aanwezigheid van een meeting space met home theater in lounge setting, een pooltafel en een bar voor events of borrels. Naast de deurheeft u tevens de gelegenheid om onder begeleiding van een personal trainer te sporten. Wil je een boodschap doen bij Stada Stores, dan kan je gebruik maken van de aanwezige Segways. Het object is in het afgelopen jaar op een hoogwaardige manier gemoderniseerd, waardoor het minimaal over een energielabel A++ of beter beschikt.
Het kantoorpand aan de Rat Verleghstraat 120 is een representatief en eigentijds gebouw, gerenoveerd voor moderne bedrijven die behoefte hebben aan een professionele en comfortabele werkomgeving. Het is dé ideale omgeving voor ontmoeten, recreëren en vergaderen. Alle gebouw gebonden installaties zijn vernieuwd en uitgebreid. Met onder meer 180 zonnepanelen, een modulair accusysteem, laadvoorzieningen, segways en een uitgebreide warmtepompinstallatie is het object 'ready for the future'. Het energieverbruik zal zeer beperkt zijn. Er ligt aanvullend een hoogwaardige ICT infrastructuur (glasvezel) inclusief CAT 6 databekabeling met de mogelijkheid tot eigen aanvulling met betrekking tot netwerk wensen.
LOCATIE
De locatie aan de Rat Verleghstraat 120 biedt een uitstekende balans tussen bereikbaarheid en voorzieningen. Gelegen in een dynamische omgeving nabij het Rat Verlegh Stadion, is het pand eenvoudig bereikbaar via belangrijke uitvalswegen zoals de A16/A58 en A27. Voor openbaar vervoer is er een directe verbinding met het centraal station van Breda, terwijl ruime parkeergelegenheid op eigen terrein en vrij parkeren in de directe omgeving zorgt voor extra gemak. In de directe omgeving bevinden zich tevens diverse horecagelegenheden, de Stada Stores, sportfaciliteiten en andere bedrijven, wat bijdraagt aan een inspirerende en professionele werkomgeving. Een ideale locatie voor bedrijven die willen profiteren van een strategische positie in Breda. Bedrijventerrein 'Steenakker' is een hoogwaardig bedrijventerrein bestemd voor een diversiteit aan bedrijvigheid. Het bedrijventerrein heeft een groen karakter en kent een uitstekend voorzieningenniveau.
METRAGE
Voor de verhuur is in totaliteit circa 1.312 m2 kantoorruimte beschikbaar voor de verhuur, verdeeld over diverse ruimtes en gemeenschappelijke faciliteiten. Huren is mogelijk vanaf circa 250 m2. Wij laten u graag in een bezichtiging de mogelijkheden zien.
PARKEREN
Er zijn parkeerplaatsen op eigen terrein welke in overleg worden toebedeeld. In de directe omgeving is er mogelijkheid om vrij te parkeren. Diverse parkeerplaatsen zijn voorzien van laadpalen.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimtes worden in de basis casco gerenoveerd opgeleverd, voorzien van:
- Nieuwe systeemplafonds voorzien van ledverlichting;
- Gerenoveerde toiletgroepen;
- Bouwkundige wanden gesaust;
- Hoogwaardige ICT infrastructuur (glasvezel) inclusief databekabeling (cat 6) met mogelijkheid op eigen aanvullingen ten behoeve van netwerkwensen;
- Aansluitpunten ten behoeve van een pantry;
- Airco units;
- Verwarming middels WTW-unit;
- Energielabel A++ of beter;
- Energieopwekking middels 180 zonnepanelen.
- Modulair accusysteem wat gewonnen energie buffert en voorziet in peakshaving;
- BMR systeem: veel gemak in besturen van de klimaatcontrole;
- Bij de unit op de verdieping behoren een tweetal vergaderruimtes met glazenwandafscheidingen.
Indien gewenst kan verhuurder de kantoorruimte turn key opleveren. Wij treden hierover graag met u in overleg.
Tot het gehuurde behoren diverse ‘shared facilities’, namelijk:
- Gameroom
- Home theater met lounge
- Pooltafel
- Bar
- Horeca faciliteit met pantry-/keuken
- Segways
- Authentieke vergaderruimte (nog te realiseren) in railbus op het buitenterrein
- Laadvoorzieningen
Bekijk meer over deze locatie via
HUURPRIJS
EUR 140,- per m2 per jaar, te vermeerderen met BTW. Uitgangspunt is een casco gerenoveerd opleveringsniveau.
EUR 350,- per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
SERVICEKOSTEN
Het voorschot op de servicekosten bedraagt EUR 20,- per m2 per jaar, te vermeerderen met BTW, ten behoeve van de navolgende levering van zaken en diensten:
• Periodieke schoonmaak en onderhoud van het dak;
• Periodiek onderhoud van het buitenterrein;
• Vastrecht en verbruik van water en elektra;
• Periodieke controle en keuring blusmiddelen;
• Periodieke controle en keuring noodverlichting;
• Periodieke controle, onderhoud en keuringen van de installaties;
• Periodieke keuring en controle NEN 3140;
• Afvalverwerking;
• 5% administratiekosten over bovengenoemde levering van zaken en diensten.
BETALINGSVERPLICHTING
Per maand vooruit.
HUURTERMIJN
Een huurtermijn van 5 jaar, telkenmale te verlengen met periodes van 5 jaar. Kortere periodes in overleg.
ZEKERHEIDSSTELLING
Een waarborgsom of bankgarantie ter grootte van 3 maanden huur inclusief servicekosten en BTW.
AANVAARDING
In overleg.
OPZEGTERMIJN
12 maanden.
INDEXERING
Jaarlijkse indexering, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de Consumenten Prijs Index (CPI) Alle Huishoudens (2015=100) samengesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek.
CONTRACT
Standaard ROZ contract, model 2015.
BTW
Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.
DISCLAIMER
Alle door EQ Real Estate B.V. verstrekte informatie is geheel vrijblijvend en uitsluitend bestemd voor geadresseerde. Alle gegevens zijn met zorg samengesteld en uit ons inziens betrouwbare bron afkomstig. Ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.
Het hippe kantorenconcept Breda 1866 biedt een geweldige ervaring voor uw werknemers. Een hypermodern kantoor wordt hier gecombineerd met tal van aantrekkelijke 'shared services', waaronder de aanwezigheid van een meeting space met home theater in lounge setting, een pooltafel en een bar voor events of borrels. Naast de deurheeft u tevens de gelegenheid om onder begeleiding van een personal trainer te sporten. Wil je een boodschap doen bij Stada Stores, dan kan je gebruik maken van de aanwezige Segways. Het object is in het afgelopen jaar op een hoogwaardige manier gemoderniseerd, waardoor het minimaal over een energielabel A++ of beter beschikt.
Het kantoorpand aan de Rat Verleghstraat 120 is een representatief en eigentijds gebouw, gerenoveerd voor moderne bedrijven die behoefte hebben aan een professionele en comfortabele werkomgeving. Het is dé ideale omgeving voor ontmoeten, recreëren en vergaderen. Alle gebouw gebonden installaties zijn vernieuwd en uitgebreid. Met onder meer 180 zonnepanelen, een modulair accusysteem, laadvoorzieningen, segways en een uitgebreide warmtepompinstallatie is het object 'ready for the future'. Het energieverbruik zal zeer beperkt zijn. Er ligt aanvullend een hoogwaardige ICT infrastructuur (glasvezel) inclusief CAT 6 databekabeling met de mogelijkheid tot eigen aanvulling met betrekking tot netwerk wensen.
LOCATIE
De locatie aan de Rat Verleghstraat 120 biedt een uitstekende balans tussen bereikbaarheid en voorzieningen. Gelegen in een dynamische omgeving nabij het Rat Verlegh Stadion, is het pand eenvoudig bereikbaar via belangrijke uitvalswegen zoals de A16/A58 en A27. Voor openbaar vervoer is er een directe verbinding met het centraal station van Breda, terwijl ruime parkeergelegenheid op eigen terrein en vrij parkeren in de directe omgeving zorgt voor extra gemak. In de directe omgeving bevinden zich tevens diverse horecagelegenheden, de Stada Stores, sportfaciliteiten en andere bedrijven, wat bijdraagt aan een inspirerende en professionele werkomgeving. Een ideale locatie voor bedrijven die willen profiteren van een strategische positie in Breda. Bedrijventerrein 'Steenakker' is een hoogwaardig bedrijventerrein bestemd voor een diversiteit aan bedrijvigheid. Het bedrijventerrein heeft een groen karakter en kent een uitstekend voorzieningenniveau.
METRAGE
Voor de verhuur is in totaliteit circa 1.312 m2 kantoorruimte beschikbaar voor de verhuur, verdeeld over diverse ruimtes en gemeenschappelijke faciliteiten. Huren is mogelijk vanaf circa 250 m2. Wij laten u graag in een bezichtiging de mogelijkheden zien.
PARKEREN
Er zijn parkeerplaatsen op eigen terrein welke in overleg worden toebedeeld. In de directe omgeving is er mogelijkheid om vrij te parkeren. Diverse parkeerplaatsen zijn voorzien van laadpalen.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimtes worden in de basis casco gerenoveerd opgeleverd, voorzien van:
- Nieuwe systeemplafonds voorzien van ledverlichting;
- Gerenoveerde toiletgroepen;
- Bouwkundige wanden gesaust;
- Hoogwaardige ICT infrastructuur (glasvezel) inclusief databekabeling (cat 6) met mogelijkheid op eigen aanvullingen ten behoeve van netwerkwensen;
- Aansluitpunten ten behoeve van een pantry;
- Airco units;
- Verwarming middels WTW-unit;
- Energielabel A++ of beter;
- Energieopwekking middels 180 zonnepanelen.
- Modulair accusysteem wat gewonnen energie buffert en voorziet in peakshaving;
- BMR systeem: veel gemak in besturen van de klimaatcontrole;
- Bij de unit op de verdieping behoren een tweetal vergaderruimtes met glazenwandafscheidingen.
Indien gewenst kan verhuurder de kantoorruimte turn key opleveren. Wij treden hierover graag met u in overleg.
Tot het gehuurde behoren diverse ‘shared facilities’, namelijk:
- Gameroom
- Home theater met lounge
- Pooltafel
- Bar
- Horeca faciliteit met pantry-/keuken
- Segways
- Authentieke vergaderruimte (nog te realiseren) in railbus op het buitenterrein
- Laadvoorzieningen
Bekijk meer over deze locatie via
HUURPRIJS
EUR 140,- per m2 per jaar, te vermeerderen met BTW. Uitgangspunt is een casco gerenoveerd opleveringsniveau.
EUR 350,- per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
SERVICEKOSTEN
Het voorschot op de servicekosten bedraagt EUR 20,- per m2 per jaar, te vermeerderen met BTW, ten behoeve van de navolgende levering van zaken en diensten:
• Periodieke schoonmaak en onderhoud van het dak;
• Periodiek onderhoud van het buitenterrein;
• Vastrecht en verbruik van water en elektra;
• Periodieke controle en keuring blusmiddelen;
• Periodieke controle en keuring noodverlichting;
• Periodieke controle, onderhoud en keuringen van de installaties;
• Periodieke keuring en controle NEN 3140;
• Afvalverwerking;
• 5% administratiekosten over bovengenoemde levering van zaken en diensten.
BETALINGSVERPLICHTING
Per maand vooruit.
HUURTERMIJN
Een huurtermijn van 5 jaar, telkenmale te verlengen met periodes van 5 jaar. Kortere periodes in overleg.
ZEKERHEIDSSTELLING
Een waarborgsom of bankgarantie ter grootte van 3 maanden huur inclusief servicekosten en BTW.
AANVAARDING
In overleg.
OPZEGTERMIJN
12 maanden.
INDEXERING
Jaarlijkse indexering, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de Consumenten Prijs Index (CPI) Alle Huishoudens (2015=100) samengesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek.
CONTRACT
Standaard ROZ contract, model 2015.
BTW
Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.
DISCLAIMER
Alle door EQ Real Estate B.V. verstrekte informatie is geheel vrijblijvend en uitsluitend bestemd voor geadresseerde. Alle gegevens zijn met zorg samengesteld en uit ons inziens betrouwbare bron afkomstig. Ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.
Features
Transfer of ownership
- Rental price
- € 140 per square meter per year
- Service charges
- € 20 per square meter per year (21% VAT applies)
- Listed since
-
- Status
- Available
- Acceptance
- Available in consultation
Construction
- Main use
- Office
- Building type
- Resale property
- Year of construction
- 2002
Surface areas
- Area
- 1,312 m² (units from 250 m²)
Layout
- Number of floors
- 1 floor
- Facilities
- Air conditioning, windows can be opened, cable ducts, modular ceiling, toilet, pantry, heating and room layout
Energy
- Energy label
- Not available
Surroundings
- Location
- Business park