Description
In deze verzorgd afgewerkte kantoorvilla zijn op de tweede etage 2 kantoorkamers beschikbaar van ca. 14 en 17 m². Dit metrage is exclusief omslag algemene meters.
Het kantoor van ca. 17 m² is een mooi hoekkantoor gelegen aan de voorzijde van het pand. De ruimte heeft veel lichtinval door raampartijen aan 2 zijden.
Aansluitend ligt de kantoorruimte van ca. 14 m², ook dit is een lichte kamer door de raampartij en glazen wanden. Kortom een fijne werkplek!
De kamers zijn zowel separaat als gemeenschappelijk te huur, voorzien van muur- en vloerafwerking, glazen scheidingswanden, systeemplafond met LED-verlichting, airco- en CV-installatie.
De kantoorruimten in het kort:
• Fijne werkplek met veel lichtinval door de glazen scheidingswanden
• Direct gebruiksklaar voor de nieuwe huurder
• LED verlichting / airco-installatie
• Moderne keukens en sanitair
• Voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein
Het gebouw ligt op een zicht locatie in een groene omgeving op de rand van wonen en een kleinschalig kantorenpark. Op gunstige afstand van de Rijksweg A2, daarnaast maakt de centrale locatie van Culemborg in het land dit tot een ideale vestigingsplaats niet alleen voor lokale bedrijven maar ook (boven-) regionaal actieve ondernemingen.
Nieuwsgierig geworden? Maak een afspraak om vrijblijvend binnen te kijken
Huurprijs:
€ 306,= per maand inclusief servicekosten en exclusief BTW voor de kantoorkamer van 14 m² (kamer 2)
€ 391,= per maand inclusief servicekosten en exclusief BTW voor de kantoorkamer van 17 m² (kamer 1)
INDELING:
Entree via de centrale hal komt u in een voorportaal met de lift en het trappenhuis. Op de 2e etage zijn de kantoren zowel links en rechts gesitueerd. In totaal zijn er 11 kantoorruimten aanwezig.
De keukens en toiletgroepen deelt u met uw mede huurders. Door het delen van deze voorzieningen is het leggen van onderling contact heel eenvoudig waardoor u met uw mede-ondernemers gemakkelijk ideeën uitwisselt en kunt netwerken binnen uw eigen huisvesting.
De overige 9 kantoorkamers zijn reeds verhuurd aan verschillende bedrijven, o.a. een marketingbureau, platform voor jonge moeders / zwangere vrouwen, bewindvoerder, accountantskantoor, financieel adviesbureau, een onderwijsadviesbureau.
Maar ook als 'thuiswerkplek' is dit een geschikte ruimte.
Er is WiFi in het gebouw beschikbaar voor algemeen gebruik. Bedraad internet is mogelijk. Uw eigen kantoor is afsluitbaar en de algemene ruimte is voorzien van een alarminstallatie.
Hierdoor is het ook mogelijk om buiten kantoortijden gebruik te maken van uw kantoor of uw bezoeker te ontvangen.
Parkeren:
De parkeerplaatsen bevinden zich achter en naast het gebouw. Tevens bestaat de mogelijkheid om in de nabijheid te parkeren aan de openbare weg en rondom het gebouw.
BTW:
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.
Servicekosten:
De servicekosten omvatten het verbruik van gas, water en elektra en mede gebruik van de WiFi-aansluiting, gebruik koffie automaat, schoonmaak van de algemene ruimten, bewassing glas en gevel aan de buitenzijde, onderhoud buitenterrein, kosten te zake milieuheffing, vuilafvoer en eigen bijdrage gebruiksgedeelte WOZ en glasverzekering.
Huurtermijn:
Huurperiode van minimaal 1 jaar gevolgd door verlengingstermijnen van telkens 1 jaar.
Opzegtermijn:
3 maanden.
Huurbetaling:
De totale betalingsverplichting dient per kwartaal vooruit te worden voldaan.
Zekerheidstelling:
Een bankgarantie / waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten te vermeerderen met de geldende BTW.
Huurindexatie:
De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na de huuringangsdatum, worden verhoogd op basis van de consumentenprijsindex (CPI) zoals wordt gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurovereenkomst:
De huurovereenkomst zal zijn gebaseerd op het model zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) 2015, inclusief de algemene bepalingen.
Aanvaarding:
Per direct.
Huuraanbieding:
Een huuraanbieding en/of huurovereenkomst wordt uitgebracht onder voorbehoud van goedkeuring van gunstige uitkomst van het Customer Due Diligence-onderzoek (financieel, juridisch en integriteit) van huurder. Huurder dient hiertoe aan verhuurder nader gevraagde stukken te overleggen zodat verhuurder haar vereiste onderzoek kan uitvoeren.
LOCATIE:
Het kantoorgebouw is vanwege de gunstige ligging makkelijk bereikbaar. De A2 bevindt zich op korte afstand en het treinstation van Culemborg ligt op fietsafstand c.q. circa 10 minuten loopafstand. Het levendige centrum van Culemborg biedt goede voorzieningen op gebied van winkels en horeca.
Culemborg is een bedrijvige, gastvrije gemeente. Deze mooie stad met ongeveer 29.000 inwoners, is fraai gelegen aan de Lek en heeft een prachtige historische kern. Het marktplein van Culemborg is geheel gericht op het winkelend publiek.
Culemborg heeft een centrum functie voor de regio en is daarom rijk aan voorzieningen op het gebied aan winkels, gezondheidszorg, onderwijs en sport. Culemborg ligt aan de rivier de Lek en langs de rijksweg A2, nog net in de provincie Gelderland maar in de rook van de Randstad. Culemborg heeft een eigen NS-station met prima verbindingen richting Utrecht (ieder kwartier) en ’s-Hertogenbosch (ieder half uur).
ALGEMEEN:
Het object valt als onderdeel van de gebouwde omgeving onder het bestemmingsplan ‘Culemborg West’ en heeft als bestemming ‘kantoor’. Voor inzage van het bestemmingsplan van dit pand verwijzen wij u naar de website ruimtelijkeplannen. In dit plan zijn een aantal bepalingen opgenomen m.b.t. grootte, ligging en gebruik van het erf, hoofd- en bijgebouwen alsmede van de aangelegen percelen.
Nadere informatie is verkrijgbaar op het gemeentehuis te Culemborg, telefoonnummer 0345-47 77 00.
DISCLAIMER:
De door Van der Horst Bedrijfsmakelaardij en verhuurder verstrekte informatie dient uitsluitend gezien te worden als een uitnodiging tot nader overleg of voor het uitbrengen van een bod.
Hoewel de informatie met de grootst mogelijke zorg is samengesteld, wordt noch door de makelaar, noch door diens opdrachtgever ingestaan c.q. aansprakelijkheid aanvaard voor de juistheid dan wel volledigheid van de verstrekte, nog te verstrekken of vermelde gegevens. Aan afwijkingen in de tekst, maten en tekeningen kunnen dan ook geen rechten worden ontleend.
Het kantoor van ca. 17 m² is een mooi hoekkantoor gelegen aan de voorzijde van het pand. De ruimte heeft veel lichtinval door raampartijen aan 2 zijden.
Aansluitend ligt de kantoorruimte van ca. 14 m², ook dit is een lichte kamer door de raampartij en glazen wanden. Kortom een fijne werkplek!
De kamers zijn zowel separaat als gemeenschappelijk te huur, voorzien van muur- en vloerafwerking, glazen scheidingswanden, systeemplafond met LED-verlichting, airco- en CV-installatie.
De kantoorruimten in het kort:
• Fijne werkplek met veel lichtinval door de glazen scheidingswanden
• Direct gebruiksklaar voor de nieuwe huurder
• LED verlichting / airco-installatie
• Moderne keukens en sanitair
• Voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein
Het gebouw ligt op een zicht locatie in een groene omgeving op de rand van wonen en een kleinschalig kantorenpark. Op gunstige afstand van de Rijksweg A2, daarnaast maakt de centrale locatie van Culemborg in het land dit tot een ideale vestigingsplaats niet alleen voor lokale bedrijven maar ook (boven-) regionaal actieve ondernemingen.
Nieuwsgierig geworden? Maak een afspraak om vrijblijvend binnen te kijken
Huurprijs:
€ 306,= per maand inclusief servicekosten en exclusief BTW voor de kantoorkamer van 14 m² (kamer 2)
€ 391,= per maand inclusief servicekosten en exclusief BTW voor de kantoorkamer van 17 m² (kamer 1)
INDELING:
Entree via de centrale hal komt u in een voorportaal met de lift en het trappenhuis. Op de 2e etage zijn de kantoren zowel links en rechts gesitueerd. In totaal zijn er 11 kantoorruimten aanwezig.
De keukens en toiletgroepen deelt u met uw mede huurders. Door het delen van deze voorzieningen is het leggen van onderling contact heel eenvoudig waardoor u met uw mede-ondernemers gemakkelijk ideeën uitwisselt en kunt netwerken binnen uw eigen huisvesting.
De overige 9 kantoorkamers zijn reeds verhuurd aan verschillende bedrijven, o.a. een marketingbureau, platform voor jonge moeders / zwangere vrouwen, bewindvoerder, accountantskantoor, financieel adviesbureau, een onderwijsadviesbureau.
Maar ook als 'thuiswerkplek' is dit een geschikte ruimte.
Er is WiFi in het gebouw beschikbaar voor algemeen gebruik. Bedraad internet is mogelijk. Uw eigen kantoor is afsluitbaar en de algemene ruimte is voorzien van een alarminstallatie.
Hierdoor is het ook mogelijk om buiten kantoortijden gebruik te maken van uw kantoor of uw bezoeker te ontvangen.
Parkeren:
De parkeerplaatsen bevinden zich achter en naast het gebouw. Tevens bestaat de mogelijkheid om in de nabijheid te parkeren aan de openbare weg en rondom het gebouw.
BTW:
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.
Servicekosten:
De servicekosten omvatten het verbruik van gas, water en elektra en mede gebruik van de WiFi-aansluiting, gebruik koffie automaat, schoonmaak van de algemene ruimten, bewassing glas en gevel aan de buitenzijde, onderhoud buitenterrein, kosten te zake milieuheffing, vuilafvoer en eigen bijdrage gebruiksgedeelte WOZ en glasverzekering.
Huurtermijn:
Huurperiode van minimaal 1 jaar gevolgd door verlengingstermijnen van telkens 1 jaar.
Opzegtermijn:
3 maanden.
Huurbetaling:
De totale betalingsverplichting dient per kwartaal vooruit te worden voldaan.
Zekerheidstelling:
Een bankgarantie / waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten te vermeerderen met de geldende BTW.
Huurindexatie:
De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na de huuringangsdatum, worden verhoogd op basis van de consumentenprijsindex (CPI) zoals wordt gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurovereenkomst:
De huurovereenkomst zal zijn gebaseerd op het model zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) 2015, inclusief de algemene bepalingen.
Aanvaarding:
Per direct.
Huuraanbieding:
Een huuraanbieding en/of huurovereenkomst wordt uitgebracht onder voorbehoud van goedkeuring van gunstige uitkomst van het Customer Due Diligence-onderzoek (financieel, juridisch en integriteit) van huurder. Huurder dient hiertoe aan verhuurder nader gevraagde stukken te overleggen zodat verhuurder haar vereiste onderzoek kan uitvoeren.
LOCATIE:
Het kantoorgebouw is vanwege de gunstige ligging makkelijk bereikbaar. De A2 bevindt zich op korte afstand en het treinstation van Culemborg ligt op fietsafstand c.q. circa 10 minuten loopafstand. Het levendige centrum van Culemborg biedt goede voorzieningen op gebied van winkels en horeca.
Culemborg is een bedrijvige, gastvrije gemeente. Deze mooie stad met ongeveer 29.000 inwoners, is fraai gelegen aan de Lek en heeft een prachtige historische kern. Het marktplein van Culemborg is geheel gericht op het winkelend publiek.
Culemborg heeft een centrum functie voor de regio en is daarom rijk aan voorzieningen op het gebied aan winkels, gezondheidszorg, onderwijs en sport. Culemborg ligt aan de rivier de Lek en langs de rijksweg A2, nog net in de provincie Gelderland maar in de rook van de Randstad. Culemborg heeft een eigen NS-station met prima verbindingen richting Utrecht (ieder kwartier) en ’s-Hertogenbosch (ieder half uur).
ALGEMEEN:
Het object valt als onderdeel van de gebouwde omgeving onder het bestemmingsplan ‘Culemborg West’ en heeft als bestemming ‘kantoor’. Voor inzage van het bestemmingsplan van dit pand verwijzen wij u naar de website ruimtelijkeplannen. In dit plan zijn een aantal bepalingen opgenomen m.b.t. grootte, ligging en gebruik van het erf, hoofd- en bijgebouwen alsmede van de aangelegen percelen.
Nadere informatie is verkrijgbaar op het gemeentehuis te Culemborg, telefoonnummer 0345-47 77 00.
DISCLAIMER:
De door Van der Horst Bedrijfsmakelaardij en verhuurder verstrekte informatie dient uitsluitend gezien te worden als een uitnodiging tot nader overleg of voor het uitbrengen van een bod.
Hoewel de informatie met de grootst mogelijke zorg is samengesteld, wordt noch door de makelaar, noch door diens opdrachtgever ingestaan c.q. aansprakelijkheid aanvaard voor de juistheid dan wel volledigheid van de verstrekte, nog te verstrekken of vermelde gegevens. Aan afwijkingen in de tekst, maten en tekeningen kunnen dan ook geen rechten worden ontleend.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.