Description
ALGEMEEN
Welkom bij de prachtige kantoorvilla gelegen aan Dorpsstraat 128 in De Bilt. Deze unieke kantoorruimte op de tweede verdieping biedt een opvallende uitstraling, uitstekende voorzieningen en veel parkeerplaatsen. De kantoorvilla is ontworpen met oog voor esthetiek en architectuur. De combinatie van moderne elementen en klassieke charme creëert een indrukwekkende eerste indruk voor bezoekers en klanten.
Binnenin biedt de villa ruime kantoorruimte die flexibel kan worden aangepast aan de behoeften van uw bedrijf. Of u nu op zoek bent naar open werkruimtes of afgesloten kantoren, deze locatie biedt mogelijkheden voor diverse indelingen. De grote ramen langs de gevels zorgen voor overvloedig natuurlijk licht, wat een positieve werkomgeving bevordert en energiebesparing mogelijk maakt.
Een zeldzaam voordeel van deze locatie is de ruime parkeergelegenheid, wat zowel medewerkers als klanten ten goede komt. Bovendien is de centrale ligging in het hart van De Bilt gunstig voor bereikbaarheid via wegen en openbaar vervoer.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Met de auto is de kantoorvilla gemakkelijk te bereiken via afrit 3 van de A27 snelweg. Volg de borden richting De Bilt en u zult binnen 10 minuten bij de Dorpsstraat 128 arriveren.
Openbaar vervoer:
Op slechts 5 minuten loopafstand bevindt zich de bushalte "Dorpsstraat". Hier vertrekt elke 20 minuten een bus die u naar het nabijgelegen Amersfoort Centraal Station brengt.
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal: circa 173,05 m2 v.v.o., verdeeld als volgt:
Unit | Metrage | Prijs per maand | Beschikbaarheid
1.5 | ca. 27,74 m2 v.v.o. | € 750,00 | in overleg
2.1 + 2.2 | ca. 66,35 m2 v.v.o. | € 1.130,00 | in overleg
2.3 | ca. 17,56 m2 v.v.o. | € 455,00 | in overleg
2.4 | ca. 61,40 m2 v.v.o. | € 1.155,00 | in overleg
Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene en gemeenschappelijke ruimten.
Genoemde bedragen zijn inclusief het voorschot servicekosten en BTW-vrij.
PARKEERGELEGENHEID
Op het voorgelegen parkeerterrein zijn 35 parkeerplaatsen beschikbaar.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in huidige staat staat met de volgende voorzieningen:
• Stopcontacten en databekabeling;
• systeemplafond voorzien van LED-verlichting (waar aanwezig);
• verwarmingsradiatoren;
• te openen ramen;
• zonwering (waar aanwezig);
• gestucte wanden;
• huidige vloerafwerking;
• airco units (waar aanwezig);
• gemeenschappelijke vergaderruimte;
• gemeenschappelijke pantry;
• gemeenschappelijke sanitaire voorzieningen;
• gemeenschappelijke entree.
De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.
AANVAARDING
In overleg, per direct.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Zie tabel vloeroppervlak.
HUURTERMIJN
Minimaal 1 (één) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 1 (één) jaar.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, per maand/kwartaal vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
SERVICEKOSTEN
€ 50,00 per m² per jaar, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per maand te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• gas- en waterverbruik inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht van het gehuurde;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de gebouwgebonden installaties en de gemeenschappelijke ruimten;
• schoonmaak van de algemene en gemeenschappelijke ruimten;
• glasbewassing buitenzijde van het gebouw;
• onderhoud airco’s en zonnepanelen;
• administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
Welkom bij de prachtige kantoorvilla gelegen aan Dorpsstraat 128 in De Bilt. Deze unieke kantoorruimte op de tweede verdieping biedt een opvallende uitstraling, uitstekende voorzieningen en veel parkeerplaatsen. De kantoorvilla is ontworpen met oog voor esthetiek en architectuur. De combinatie van moderne elementen en klassieke charme creëert een indrukwekkende eerste indruk voor bezoekers en klanten.
Binnenin biedt de villa ruime kantoorruimte die flexibel kan worden aangepast aan de behoeften van uw bedrijf. Of u nu op zoek bent naar open werkruimtes of afgesloten kantoren, deze locatie biedt mogelijkheden voor diverse indelingen. De grote ramen langs de gevels zorgen voor overvloedig natuurlijk licht, wat een positieve werkomgeving bevordert en energiebesparing mogelijk maakt.
Een zeldzaam voordeel van deze locatie is de ruime parkeergelegenheid, wat zowel medewerkers als klanten ten goede komt. Bovendien is de centrale ligging in het hart van De Bilt gunstig voor bereikbaarheid via wegen en openbaar vervoer.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Met de auto is de kantoorvilla gemakkelijk te bereiken via afrit 3 van de A27 snelweg. Volg de borden richting De Bilt en u zult binnen 10 minuten bij de Dorpsstraat 128 arriveren.
Openbaar vervoer:
Op slechts 5 minuten loopafstand bevindt zich de bushalte "Dorpsstraat". Hier vertrekt elke 20 minuten een bus die u naar het nabijgelegen Amersfoort Centraal Station brengt.
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal: circa 173,05 m2 v.v.o., verdeeld als volgt:
Unit | Metrage | Prijs per maand | Beschikbaarheid
1.5 | ca. 27,74 m2 v.v.o. | € 750,00 | in overleg
2.1 + 2.2 | ca. 66,35 m2 v.v.o. | € 1.130,00 | in overleg
2.3 | ca. 17,56 m2 v.v.o. | € 455,00 | in overleg
2.4 | ca. 61,40 m2 v.v.o. | € 1.155,00 | in overleg
Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene en gemeenschappelijke ruimten.
Genoemde bedragen zijn inclusief het voorschot servicekosten en BTW-vrij.
PARKEERGELEGENHEID
Op het voorgelegen parkeerterrein zijn 35 parkeerplaatsen beschikbaar.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in huidige staat staat met de volgende voorzieningen:
• Stopcontacten en databekabeling;
• systeemplafond voorzien van LED-verlichting (waar aanwezig);
• verwarmingsradiatoren;
• te openen ramen;
• zonwering (waar aanwezig);
• gestucte wanden;
• huidige vloerafwerking;
• airco units (waar aanwezig);
• gemeenschappelijke vergaderruimte;
• gemeenschappelijke pantry;
• gemeenschappelijke sanitaire voorzieningen;
• gemeenschappelijke entree.
De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.
AANVAARDING
In overleg, per direct.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
Zie tabel vloeroppervlak.
HUURTERMIJN
Minimaal 1 (één) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 1 (één) jaar.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, per maand/kwartaal vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
SERVICEKOSTEN
€ 50,00 per m² per jaar, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per maand te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• gas- en waterverbruik inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht van het gehuurde;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de gebouwgebonden installaties en de gemeenschappelijke ruimten;
• schoonmaak van de algemene en gemeenschappelijke ruimten;
• glasbewassing buitenzijde van het gebouw;
• onderhoud airco’s en zonnepanelen;
• administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.