Description
ALGEMEEN
Modern kantoorgebouw op een perfect bereikbare locatie nabij de rijksweg A12 op het kantorenpark Oudenrijn. De verdiepingen variëren in grootte vanaf circa 490 m2 v.v.o. tot circa 700 m2 v.v.o. en zijn deels casco en deels ingericht.
De gemeenschappelijke entree van het gebouw is recent geheel door verhuurder gerenoveerd en voldoet zodoende weer aan de eisen van de huidige tijd.
Het kantoorgebouw huisvest momenteel onder meer de huurders Data Design System, Drillster, Mercell en Serac. Daarnaast zijn op het kantorenpark Oudenrijn diverse andere gerenommeerde organisaties gehuisvest, waaronder Albron, BASF Nederland en Mediq.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Het kantoorgebouw ligt op slechts enkele autominuten afstand van het knooppunt Oudenrijn, waardoor de bereikbaarheid vanaf zowel de A2, A12 en de A27 zonder meer goed te noemen is.
Openbaar vervoer:
Vanaf de voor het kantoorgebouw gelegen bushalte Rijnzathe rijden op regelmatige basis bussen van en naar het Centraal Station Utrecht en het NS-station Leidsche Rijn. De reistijd tussen het Centraal Station Utrecht en de Rijnzathe bedraagt circa 20 minuten.
ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van een Energielabel A.
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar:
Kelder | ca. 283,0 m² v.v.o. (archiefruimte)
2e verdieping | ca. 183,6 m² v.v.o. | beschikbaar
10e verdieping | ca. 527,5 m² v.v.o. | beschikbaar
Op de 5e verdieping zijn de navolgende kantoorunits beschikbaar:
unit | metrage v.v.o. | huurprijs per maand
Unit 3 | circa 76,65 m² v.v.o. | € 1.095,00
Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw. Genoemde huurprijzen kantoorunits zijn inclusief het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
Metrages gemeten conform NEN 2580, meetcertificaat nummer 78F.D02 van BOAG Adviesgroep d.d. 09-02-2004.
PARKEERGELEGENHEID
In de parkeergarage en op maaiveldniveau op het parkeerterrein zijn parkeerplaatsen beschikbaar op basis van de parkeernorm 1:51.
Er is mogelijkheid tot uitbreiding van de parkeernorm. De naburige eigenaar beschikt over leegstaande plaatsen in de garage die direct ontsloten kunnen worden met het gebouw.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het object wordt opgeleverd in de huidige staat, inclusief onder andere:
• centrale entree voorzien van een natuursteen vloerafwerking met vloerverwarming;
• verlaagde systeemplafonds op de begane grond;
• huidige systeemplafonds voorzien van LED-inbouwverlichtingsarmaturen;
• luchtbehandelingsinstallatie met topkoeling;
• huidige kabelgoten;
• medegebruik drie 13-persoonsliften;
• medegebruik goederen- c.q. personenlift tussen kelder en begane grond;
• gescheiden sanitaire groepen per verdieping;
• medegebruik mindervalide toilet op de begane grond;
• medegebruik douche- en kleedruimte in de kelder;
• natuurstenen vensterbanken;
• toegangscontrolesysteem (door middel van toegangspasjes);
• bellentableau en brievenbussen bord;
• deels te openen ramen;
• intercom installatie.
OVERNAME
De volgende zaken worden eenmalig om niet overgedragen, te weten:
• databekabeling;
• huidige scheidingswanden veel al voorzien van glas en verdiepingshoge deuren (waar aanwezig);
• huidige vloerbedekking (waar aanwezig);
• huidige luxaflex (waar aanwezig);
• huidige pantry; voorzien van combi-oven magnetron en vaatwasser (waar aanwezig);
• rolarchief in de kelderruimte.
AANVAARDING
In overleg.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 130,00 per m² v.v.o. per jaar.
Business Units: zie kopje "vloeroppervlak"
Archiefruimte:
€ 90,00 per m² v.v.o. per jaar.
Parkeerplaatsen:
€ 800,00 per parkeerplaats per jaar.
Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is btw-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde btw-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
SERVICEKOSTEN
€ 50,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
Energie:
• kosten voor het gebruik van water inclusief vastrecht
• kosten voor het gebruik van elektriciteit inclusief vastrecht; zowel voor het gebruik van elektra ten behoeve van
gebouwgebonden installaties en de verlichting van algemene ruimten alsmede het individuele gebruik van elektra.
• kosten voor het gebruik van gas en/of olie en/of stadsverwarming inclusief vastrecht.
Onderhoud:
• kosten voor preventief en correctief onderhoud, controles en inspecties, alsmede aanpassingen aan wettelijke eisen van
gebouwgebonden elektrische en werktuigbouwkundige installaties bestaande uit onder meer; liften, hydrofoor-,
glaswasinstallatie, slagboominstallaties, (elektrische) toegangsdeuren, verwarming-, koeling- en
luchtbehandelingsinstallatie, bliksembeveiliging, inbraakinstallatie alsmede sanitaire installaties en overige gebouwgebonden installaties;
• kosten van het onderhoud van gebouwgebonden brandblusmiddelen, zijnde de brandslang-haspels ook in de gehuurde ruimte.
Kosten personeelsdiensten:
• kosten van een huismeester;
• kosten van beveiligingsdiensten; inclusief doormelding naar een meldkamer.
Algemene schoonmaak:
• kosten van schoonmaak van de gemeenschappelijke ruimten inclusief liften en parkeerkelder;
• kosten ten behoeve van het schoonhouden van de terrassen en bestrating, inclusief sneeuwvrij houden c.q.
gladheidsbestrijding en herbestrating;
• kosten ten behoeve van ongediertebestrijding.
Glasbewassing en gevelreiniging
• kosten van het schoonhouden van de beglazing van gemeenschappelijke ruimten aan de binnenzijde en buitenzijde;
• kosten van het schoonhouden van de ramen, beplating en/of metselwerk (aan de buitenkant), de kozijnen (aan de
buitenkant) van de gevel.
Overige facilitaire leveringen en diensten
• kosten van dakinspectie en het preventief schoonhouden van het dak;
• kosten van het onderhouden van gemeenschappelijke groenvoorzieningen.
ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen, met aanvullingen van Verhuurder.
Modern kantoorgebouw op een perfect bereikbare locatie nabij de rijksweg A12 op het kantorenpark Oudenrijn. De verdiepingen variëren in grootte vanaf circa 490 m2 v.v.o. tot circa 700 m2 v.v.o. en zijn deels casco en deels ingericht.
De gemeenschappelijke entree van het gebouw is recent geheel door verhuurder gerenoveerd en voldoet zodoende weer aan de eisen van de huidige tijd.
Het kantoorgebouw huisvest momenteel onder meer de huurders Data Design System, Drillster, Mercell en Serac. Daarnaast zijn op het kantorenpark Oudenrijn diverse andere gerenommeerde organisaties gehuisvest, waaronder Albron, BASF Nederland en Mediq.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Het kantoorgebouw ligt op slechts enkele autominuten afstand van het knooppunt Oudenrijn, waardoor de bereikbaarheid vanaf zowel de A2, A12 en de A27 zonder meer goed te noemen is.
Openbaar vervoer:
Vanaf de voor het kantoorgebouw gelegen bushalte Rijnzathe rijden op regelmatige basis bussen van en naar het Centraal Station Utrecht en het NS-station Leidsche Rijn. De reistijd tussen het Centraal Station Utrecht en de Rijnzathe bedraagt circa 20 minuten.
ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van een Energielabel A.
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar:
Kelder | ca. 283,0 m² v.v.o. (archiefruimte)
2e verdieping | ca. 183,6 m² v.v.o. | beschikbaar
10e verdieping | ca. 527,5 m² v.v.o. | beschikbaar
Op de 5e verdieping zijn de navolgende kantoorunits beschikbaar:
unit | metrage v.v.o. | huurprijs per maand
Unit 3 | circa 76,65 m² v.v.o. | € 1.095,00
Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw. Genoemde huurprijzen kantoorunits zijn inclusief het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
Metrages gemeten conform NEN 2580, meetcertificaat nummer 78F.D02 van BOAG Adviesgroep d.d. 09-02-2004.
PARKEERGELEGENHEID
In de parkeergarage en op maaiveldniveau op het parkeerterrein zijn parkeerplaatsen beschikbaar op basis van de parkeernorm 1:51.
Er is mogelijkheid tot uitbreiding van de parkeernorm. De naburige eigenaar beschikt over leegstaande plaatsen in de garage die direct ontsloten kunnen worden met het gebouw.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het object wordt opgeleverd in de huidige staat, inclusief onder andere:
• centrale entree voorzien van een natuursteen vloerafwerking met vloerverwarming;
• verlaagde systeemplafonds op de begane grond;
• huidige systeemplafonds voorzien van LED-inbouwverlichtingsarmaturen;
• luchtbehandelingsinstallatie met topkoeling;
• huidige kabelgoten;
• medegebruik drie 13-persoonsliften;
• medegebruik goederen- c.q. personenlift tussen kelder en begane grond;
• gescheiden sanitaire groepen per verdieping;
• medegebruik mindervalide toilet op de begane grond;
• medegebruik douche- en kleedruimte in de kelder;
• natuurstenen vensterbanken;
• toegangscontrolesysteem (door middel van toegangspasjes);
• bellentableau en brievenbussen bord;
• deels te openen ramen;
• intercom installatie.
OVERNAME
De volgende zaken worden eenmalig om niet overgedragen, te weten:
• databekabeling;
• huidige scheidingswanden veel al voorzien van glas en verdiepingshoge deuren (waar aanwezig);
• huidige vloerbedekking (waar aanwezig);
• huidige luxaflex (waar aanwezig);
• huidige pantry; voorzien van combi-oven magnetron en vaatwasser (waar aanwezig);
• rolarchief in de kelderruimte.
AANVAARDING
In overleg.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 130,00 per m² v.v.o. per jaar.
Business Units: zie kopje "vloeroppervlak"
Archiefruimte:
€ 90,00 per m² v.v.o. per jaar.
Parkeerplaatsen:
€ 800,00 per parkeerplaats per jaar.
Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is btw-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde btw-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
SERVICEKOSTEN
€ 50,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
Energie:
• kosten voor het gebruik van water inclusief vastrecht
• kosten voor het gebruik van elektriciteit inclusief vastrecht; zowel voor het gebruik van elektra ten behoeve van
gebouwgebonden installaties en de verlichting van algemene ruimten alsmede het individuele gebruik van elektra.
• kosten voor het gebruik van gas en/of olie en/of stadsverwarming inclusief vastrecht.
Onderhoud:
• kosten voor preventief en correctief onderhoud, controles en inspecties, alsmede aanpassingen aan wettelijke eisen van
gebouwgebonden elektrische en werktuigbouwkundige installaties bestaande uit onder meer; liften, hydrofoor-,
glaswasinstallatie, slagboominstallaties, (elektrische) toegangsdeuren, verwarming-, koeling- en
luchtbehandelingsinstallatie, bliksembeveiliging, inbraakinstallatie alsmede sanitaire installaties en overige gebouwgebonden installaties;
• kosten van het onderhoud van gebouwgebonden brandblusmiddelen, zijnde de brandslang-haspels ook in de gehuurde ruimte.
Kosten personeelsdiensten:
• kosten van een huismeester;
• kosten van beveiligingsdiensten; inclusief doormelding naar een meldkamer.
Algemene schoonmaak:
• kosten van schoonmaak van de gemeenschappelijke ruimten inclusief liften en parkeerkelder;
• kosten ten behoeve van het schoonhouden van de terrassen en bestrating, inclusief sneeuwvrij houden c.q.
gladheidsbestrijding en herbestrating;
• kosten ten behoeve van ongediertebestrijding.
Glasbewassing en gevelreiniging
• kosten van het schoonhouden van de beglazing van gemeenschappelijke ruimten aan de binnenzijde en buitenzijde;
• kosten van het schoonhouden van de ramen, beplating en/of metselwerk (aan de buitenkant), de kozijnen (aan de
buitenkant) van de gevel.
Overige facilitaire leveringen en diensten
• kosten van dakinspectie en het preventief schoonhouden van het dak;
• kosten van het onderhouden van gemeenschappelijke groenvoorzieningen.
ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen, met aanvullingen van Verhuurder.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.