Description
Nu te huur kantoor-loft van 150m2 met strakke afwerking en met glaswanden afgescheiden vergaderruimte gelegen op de 4e etage met eigen terras, moderne keuken en patchkast met ziggo aansluiting.
Gelegen tussen Universiteitscampus en de binnenstad op een strategische, zichtlocatie met eigen parkeerplaatsen en een tram (over ca. 6maanden) en bushalte voor de deur. Het station is ca. 8 minuten fietsen en 15 minuten lopen.
Te huur tegen een vaste prijs in de huidige, gerenoveerde staat. Zeer geschikt voor o.a. ict bedrijven, maatschappelijke en zakelijke dienstverleners.
Het kantoor is met kabelgoten (incl. databekabeling) er zijn vele aansluitpunten overal in de ruimte. Geen gedoe met kabels en snoeren meer, en door de vele aansluitpunten is de etage zeer flexibel in te richten. Een heerlijk ruim en flexibel kantoor met de binnenstad bij de hand en toch alle gemakken van een kantoorlocatie.
- Voorzien van Energielabel A !
- Eigen parkeerplaatsen te huur in de ondergelegen afgesloten parkeergarage
- Op een steenworp afstand van de binnenstad en vlak bij de TU Delft.
- Een zichtlocatie tussen de stad en de universiteit, goed te bereiken met openbaar vervoer en auto.
- Kortom de ideale locatie voor een veeleisende ondernemer.
- Tegen de oostgevel is een zogenaamde "Vertical Garden" aangelegd
- Eigen dakterras op het zuiden
- Per verdieping is er CV met convectoren en ventilatie met energie regeneratie.
- Alle kozijnen zijn vervangen door aluminium kozijnen met te openen ramen voorzien van isolerende beglazing.
HUURTERMIJN
Bij voorkeur 5 + 5 optie jaren
OPLEVERINGSNIVEAU
In huidige nette staat
OPLEVERING
In overleg later ook zeker mogelijk
HUURBETALINGSPERIODE
Per maand, per automatische incasso.
WAARBORGSOM/BANKGARANTIE
Een bedrag te berekenen als: 3 maandelijkse huurtermijnen + btw
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijkse verhoging, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex CPI-allehuishoudens gepubliceerd door het C.B.S.
HUUROVEREENKOMST
Voor verdere vastlegging zal gebruik gemaakt worden van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), uitgegeven door de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM).
SERVICEKOSTEN
Dit wordt afgesproken als een vast bedrag per huurder zodat u nooit voor verrassingen komt te staan.
21,= euro p/m2/jr excl. btw en eigen elektraverbruik
Serviceabonnement, algemeen elektriciteitsverbruik (Voor vaststelling van het algemene verbruik is een aparte aansluiting aanwezig.), brandstofverbruik, waterverbruik, verbruiksmeting, vastrecht, bediening, verhelpen van storingen, keuringskosten e.d. zoals ten behoeve van:
1. lift
2. luchtbehandelingsinstallatie
3. centrale verwarmingsinstallatie
4. warmwaterinstallatie
5. hydrofoorinstallatie
6. zwakstroominstallatie
7. noodstroominstallatie
8. vuilwaterpompen
9. brandmeldinstallatie
10. optimaliserings-, signalerings- en bewakingsapparatuur
11. huistelefooninstallatie
12. belinstallatie
13. deuropeners
14. bliksembeveiligingsinstallatie
15. brandblusapparatuur (en de vullingen)
16. antenne-installatie (excl. abonnementskosten)
17. installatie voor automatische deurmechanismen
18. keukeninstallatie
19. overige installaties en apparatuur
20. Levering en netwerkkosten ten behoeve van eigen gebruik van huurder van water, gas, daaronder begrepen de kosten van meterhuur
21. schoonmaken en/of vegen van schoorsteen en ventilatiekanalen, ketels en branders
22. instandhouding gemeenschappelijke verlichting, daaronder begrepen de kosten van armaturen, buizen en lampen
23. glasverzekering van alle beglazing en kozijnen aan de buitenzijde van het gehuurde en van de gemeenschappelijke ruimten
24. wassen van de ruiten en kozijnen van de algemene/gemeenschappelijke en dienstruimten aan de binnen- en buitenzijde vuilafvoer en alles wat daarvoor nodig is (containerhuur, gemeentelijke heffingen)
25. onderhoud van tuinen
26. schoonhouden van de algemene/gemeenschappelijke ruimten en dienstruimten, algemene terreinen, parkeerruimten, wegen etc., het sneeuwvrij houden daaronder begrepen
27. onderhoud en vervanging van de plantenbakken en van meubilair en stoffering in de algemene/gemeenschappelijke ruimten en dienstruimten
28. beheer en administratie van leveringen en diensten
Er is een eigen elektra aansluiting per etage en u sluit daarvoor dus direct een contract met uw eigen leverancier.
BELASTE VERHUUR
Bij het vaststellen van de hoogte van de huurprijs is uitgangspunt geweest, dat huurder het gehuurde blijvend zal gebruiken voor ten minste het bij de wet vastgestelde percentage aan BTW-aftrekgerechtigde prestaties, waarbij kan worden geopteerd voor belaste (ver)huur.
DISCLAIMER
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.
Gelegen tussen Universiteitscampus en de binnenstad op een strategische, zichtlocatie met eigen parkeerplaatsen en een tram (over ca. 6maanden) en bushalte voor de deur. Het station is ca. 8 minuten fietsen en 15 minuten lopen.
Te huur tegen een vaste prijs in de huidige, gerenoveerde staat. Zeer geschikt voor o.a. ict bedrijven, maatschappelijke en zakelijke dienstverleners.
Het kantoor is met kabelgoten (incl. databekabeling) er zijn vele aansluitpunten overal in de ruimte. Geen gedoe met kabels en snoeren meer, en door de vele aansluitpunten is de etage zeer flexibel in te richten. Een heerlijk ruim en flexibel kantoor met de binnenstad bij de hand en toch alle gemakken van een kantoorlocatie.
- Voorzien van Energielabel A !
- Eigen parkeerplaatsen te huur in de ondergelegen afgesloten parkeergarage
- Op een steenworp afstand van de binnenstad en vlak bij de TU Delft.
- Een zichtlocatie tussen de stad en de universiteit, goed te bereiken met openbaar vervoer en auto.
- Kortom de ideale locatie voor een veeleisende ondernemer.
- Tegen de oostgevel is een zogenaamde "Vertical Garden" aangelegd
- Eigen dakterras op het zuiden
- Per verdieping is er CV met convectoren en ventilatie met energie regeneratie.
- Alle kozijnen zijn vervangen door aluminium kozijnen met te openen ramen voorzien van isolerende beglazing.
HUURTERMIJN
Bij voorkeur 5 + 5 optie jaren
OPLEVERINGSNIVEAU
In huidige nette staat
OPLEVERING
In overleg later ook zeker mogelijk
HUURBETALINGSPERIODE
Per maand, per automatische incasso.
WAARBORGSOM/BANKGARANTIE
Een bedrag te berekenen als: 3 maandelijkse huurtermijnen + btw
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijkse verhoging, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex CPI-allehuishoudens gepubliceerd door het C.B.S.
HUUROVEREENKOMST
Voor verdere vastlegging zal gebruik gemaakt worden van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), uitgegeven door de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM).
SERVICEKOSTEN
Dit wordt afgesproken als een vast bedrag per huurder zodat u nooit voor verrassingen komt te staan.
21,= euro p/m2/jr excl. btw en eigen elektraverbruik
Serviceabonnement, algemeen elektriciteitsverbruik (Voor vaststelling van het algemene verbruik is een aparte aansluiting aanwezig.), brandstofverbruik, waterverbruik, verbruiksmeting, vastrecht, bediening, verhelpen van storingen, keuringskosten e.d. zoals ten behoeve van:
1. lift
2. luchtbehandelingsinstallatie
3. centrale verwarmingsinstallatie
4. warmwaterinstallatie
5. hydrofoorinstallatie
6. zwakstroominstallatie
7. noodstroominstallatie
8. vuilwaterpompen
9. brandmeldinstallatie
10. optimaliserings-, signalerings- en bewakingsapparatuur
11. huistelefooninstallatie
12. belinstallatie
13. deuropeners
14. bliksembeveiligingsinstallatie
15. brandblusapparatuur (en de vullingen)
16. antenne-installatie (excl. abonnementskosten)
17. installatie voor automatische deurmechanismen
18. keukeninstallatie
19. overige installaties en apparatuur
20. Levering en netwerkkosten ten behoeve van eigen gebruik van huurder van water, gas, daaronder begrepen de kosten van meterhuur
21. schoonmaken en/of vegen van schoorsteen en ventilatiekanalen, ketels en branders
22. instandhouding gemeenschappelijke verlichting, daaronder begrepen de kosten van armaturen, buizen en lampen
23. glasverzekering van alle beglazing en kozijnen aan de buitenzijde van het gehuurde en van de gemeenschappelijke ruimten
24. wassen van de ruiten en kozijnen van de algemene/gemeenschappelijke en dienstruimten aan de binnen- en buitenzijde vuilafvoer en alles wat daarvoor nodig is (containerhuur, gemeentelijke heffingen)
25. onderhoud van tuinen
26. schoonhouden van de algemene/gemeenschappelijke ruimten en dienstruimten, algemene terreinen, parkeerruimten, wegen etc., het sneeuwvrij houden daaronder begrepen
27. onderhoud en vervanging van de plantenbakken en van meubilair en stoffering in de algemene/gemeenschappelijke ruimten en dienstruimten
28. beheer en administratie van leveringen en diensten
Er is een eigen elektra aansluiting per etage en u sluit daarvoor dus direct een contract met uw eigen leverancier.
BELASTE VERHUUR
Bij het vaststellen van de hoogte van de huurprijs is uitgangspunt geweest, dat huurder het gehuurde blijvend zal gebruiken voor ten minste het bij de wet vastgestelde percentage aan BTW-aftrekgerechtigde prestaties, waarbij kan worden geopteerd voor belaste (ver)huur.
DISCLAIMER
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.