Bruistensingel 300-400 5232 AE Den Bosch

Rental price on request

Description

MYOFFICE DEN BOSCH - BRUISTENSINGEL 300 & 400

In september 2020 heeft MyOffice haar 8e vestiging in Nederland geopend, met als nieuwe locatie Bruistensingel 300 & 400 in ‘s-Hertogenbosch. MyOffice biedt kantoorgebruikers met haar unieke concept een inspirerende werkomgeving met flexibele mogelijkheden; van een enkele werkplek tot een volledig ingerichte kantoorverdieping.

MyOffice Den Bosch ligt op het kleinschalige kantorenpark Soetelieve-Noord aan de op- en afritten van de A2.

Werken bij MyOffice biedt de volgende voordelen:
- Uitstekende bereikbaarheid met ruime parkeermogelijkheden op eigen terrein;
- Aanwezigheid van een locatiemanager;
- Gemeubileerde kantoorruimtes op maat;
- Werkcafé/brasserie;
- Onbeperkt koffie en thee;
- Volledig uitgeruste vergaderruimtes op maat;
- Altijd een flexplek bij de andere MyOffice locaties.

BEREIKBAARHEID

Eigen vervoer:
MyOffice is gelegen aan de op- en afritten van de A2 (Amsterdam-Maastricht), waardoor de locatie uitstekend bereikbaar is met eigen vervoer. De A2 sluit direct aan op de A59 (Breda-’s-Hertogenbosch) en A50 (Nijmegen-’s-Hertogenbosch).

Openbaar vervoer:
Op loopafstand van MyOffice is een bushalte met frequente busverbindingen naar onder andere het Centraal Station en het centrum van ‘s-Hertogenbosch. De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is dan ook goed. 

Parkeren: 
MyOffice Den Bosch beschikt over uitstekende parkeermogelijkheden voor de huurders en hun bezoekers. In totaal beschikt het gebouw over 167 parkeerplaatsen op eigen parkeerterrein.

SERVICES & FACLITEITEN MYOFFICE

MyOffice beschikt over diverse faciliteiten, zoals de brasserie, de koffiebar en vergaderruimtes. Daarnaast is er altijd een locatiemanager aanwezig, zodat huurders en hun bezoek altijd op een prettige manier worden ontvangen. De brasserie en de gedeelde faciliteiten zijn beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00-17.00 uur en er is 24/7 toegang tot je kantoorruimte.

HUURMOGELIJKHEDEN: MYSPACE & MYM2

MyOffice kent 2 typen huurmogelijkheden:

- Optie 1 - MySpace (full service huur):
Een full service overeenkomst, waarbij alle faciliteiten en (service)kosten zijn inbegrepen, inclusief de inrichting van de kantoorruimte met keuze uit diverse stijlen. De huurprijs bestaat uit een vast bedrag per maand (vanaf € 525,00 excl. BTW).

- Optie 2 - MyM2 (reguliere huur):
Een reguliere huurovereenkomst, waarbij een grotere unit of wellicht een gehele kantoorverdieping wordt gehuurd, die op maat kan worden ingericht. De huurprijs is opgebouwd uit huur over het gehuurde metrage van de kantoorruimte en bijbehorende servicekosten.

BESCHIKBARE KANTOORRUIMTEN

In totaal bestaat MyOffice Den Bosch uit ca. 6.000 m² v.v.o. kantoorruimte verdeeld over 2 kantoorgebouwen. Beide gebouwen beschikken over 6 bouwlagen.

Neem contact met ons op voor een inzicht in de actuele beschikbaarheid.

Huur is al mogelijk vanaf 1 werkplek tot één of meerdere kantoorverdiepingen, afhankelijk van de ruimtebehoefte van de kantoorgebruiker.

VERGADERRUIMTES

Binnen MyOffice kunnen vergaderruimtes worden gereserveerd, die zijn ingericht met alle technische benodigdheden en te gebruiken zijn voor diverse doeleinden.

Er zijn diverse ruimtes van verschillende grootten beschikbaar:

- Vergaderruimte tot 14 personen: vanaf € 265,- per dagdeel;
- Vergaderruimte tot 20 personen: vanaf € 315,- per dagdeel;
- Vergaderruimte tot 25 personen: vanaf € 350,- per dagdeel.

Alle prijzen zijn inclusief koffie, thee, Wifi en vergaderfaciliteiten en exclusief luncharrangementen.

HUURUITGANGSPUNTEN

OPLEVERINGSNIVEAU KANTOORRUIMTE

Het gehuurde wordt standaard opgeleverd met minimaal de volgende voorzieningen:

- Luchtbehandelingsinstallatie/koeling/split units;
- Verwarmingsinstallatie;
- Mechanische ventilatie;
- Brandmeldinstallatie en -haspels;
- Ontruimingsinstallatie;
- Liften;
- Noodverlichting;
- Bel/intercominstallatie;
- Systeemplafond met verlichtingsarmaturen;
- Gesausde bouwkundige wanden;
- Kabelgoten ten behoeve van databekabeling en elektra;
- Cementdekvloer;
- Sanitaire ruimten;
- Wandcontactdozen.

Het daadwerkelijke opleveringsniveau van de kantoorruimte is maatwerk, van een casco oplevering tot een turn-key oplevering inclusief meubilair.

ENERGIELABEL
Het gebouw is voorzien van een energielabel B.

OPLEVERINGSDATUM
In overleg.

HUURTERMIJN
Flexibel, in overleg.

VERLENGING
In overleg.

OPZEGTERMIJN
1-12 maanden, afhankelijk van de huurtermijn.

HUURPRIJS
- Kantoorruimte: op aanvraag / genoemde huurprijzen zijn onder voorbehoud van wijzigingen.
- Parkeerplaatsen: vrij parkeren.

SERVICEKOSTEN
Op aanvraag.

HUURBETALING
Per maand vooruit.

BTW
Over de huurprijs zal BTW in rekening worden gebracht. Indien BTW niet in rekening kan worden gebracht, geldt een nader te bepalen opslag op de bovengenoemde huurprijzen.

INDEXERING
Jaarlijks, op basis van het Consumenten Prijsindexcijfer (CPI), reeks Alle Huishoudens (2015=100); voor het eerst 1 jaar na de huuringangsdatum.

HUUROVEREENKOMST
Standaard R.O.Z. huurovereenkomst, model 2015.

BANKGARANTIE
Een bankgarantie, ter grootte van 3 maanden huur vermeerderd met servicekosten en BTW, dient gesteld en afgegeven te worden door een erkende Nederlandse bankinstelling.

Het bovenstaande behelst geen aanbod doch slechts vrijblijvende en globale informatie met betrekking tot het daarbij genoemde onroerend goed. Wij kunnen niet instaan voor de juistheid van of volledigheid van deze gegevens.

Features

Transfer of ownership

Rental price
Rental price on request
Service charges
No service charges known
Listed since
Status
Available
Acceptance
Available in consultation

Construction

Main use
Office
Building type
Resale property
Year of construction
1982

Surface areas

Area
6,000 m²

Layout

Number of floors
6 floors

Energy

Energy label
B

Surroundings

Location
Office park

Parking

Parking spaces
167 uncovered parking spaces