Galvanistraat 1 6716 AE Ede

Rental price on request

Description

Business Point de Vallei biedt volledig ingerichte en fullservice kantoorruimten aan vanaf 20 m².

Het kantorencomplex Business Point de Vallei is centraal gelegen. Het betreft de Oostvleugel dat via een centrale receptie is verbonden aan de Westvleugel.

De Oostvleugel is in 2017 opgeknapt en heringericht. De aanwezige kantoorruimten zijn kleinschalig, volledig gestoffeerd en naar keuze gemeubileerd. Het ondernemerscentrum biedt vele voordelen, zoals een compleet servicepakket, een businesslounge/restaurant en het boeken van vergaderzalen of spreekkamers.

Voor ontspanning is een wandeling rond de vijver mogelijk aan de achterzijde van het gebouw.

Opleveringsniveau
De ruimten zijn gestoffeerd en voorzien van:
• Raambekleding;
• Armaturen;
• Systeemplafond;
• Kabelgoten met wandcontactdozen en aansluitingen voor data/telecom (cat. 5 bekabeling);
• Verwarming en koeling worden centraal aangestuurd via tijdklokken.

Fullservice (inbegrepen bij huurprijs)
- 24/7 toegang;
- Gebruik van keukenfaciliteiten op elke etage en gemeenschappelijke ruimtes;
- Koffie- en theegebruik (bij normaal kantoorgebruik);
- Businesslounge/restaurant met terras op begane grond;
- Receptieservice van 8.45 - 17.00 uur;
- Verwerking van ingaande en uitgaande post;
- Met korting boeken van vergader-/trainingsruimtes;
- Verwarming en koeling;
- Elektriciteit en water;
- Dagelijkse schoonmaak van de algemene ruimtes;
- Gratis parkeren op het terrein;
- Beveiligde en verwarmde fietsenstalling;
- Alarm en beveiliging;
- Onderhoud gebouw en faciliteiten;
- Huur- en serviceadministratie.

De Businesslounge is de hele dag geopend met gratis internet. Een lunch wordt tegen betaling geserveerd.

Optionele service*
- Telefoon-antwoordservice;
- Secretariële ondersteuning;
- Catering via onze in-house cateraar Lunch in Ede;
- Gebruik van vergaderzalen (per uur);
- ICT-telefonie servicepakket;
- Flexwerkplekken en Flex-Offices;
- Telefoon-, kopieer- en frankeerkosten;
*Individuele afrekening per maand op basis van verbruik.

Vloeroppervlakten en huurprijzen*
Het object heeft een totale oppervlakte van ca. 3.800 m², waarvan vanaf ca. 20 m² beschikbaar is voor de verhuur. De beschikbare oppervlakte is als volgt verdeeld:
Kantoorruimte ca. 20 m² € 450,--
Kantoorruimte ca. 30 m² € 675,--
Kantoorruimte ca. 40 m² € 925,--
Kantoorruimte ca. 50 m² € 1.150,--

* Huurprijzen zijn per maand inclusief gas, water en elektra, te vermeerderen met BTW.

Parkeren
Parkeerplaatsen op eigen terrein (parkeernorm 1:50) alsmede beveiligde fietsenstalling.

Energielabel
Het object beschikt over energielabel B 1.15 (einddatum 30-04-2027).

Bestemmingsplan
Conform het huidige bestemmingsplan 'Galvanistraat e.o.', vastgesteld op 12 mei 2011, met bestemming 'Bedrijf-1' en categorieaanduiding 'bedrijf van categorie 2-3.1'.

Optionele huur
- Vergadercentrum: spreekkamers en vergaderzalen (2-35 personen) voorzien van gratis wifi en presentatiemiddelen, zoals beamer, led scherm of flip-over. Catering via Businesslounge is een optie. Huurders krijgen 50% korting op de vergaderzalen. Tevens beschikbaar voor niet-huurders.
- Flexplekken: werkplek met internet, beschikbaar tijdens kantooruren.
- Virtuele kantoren: een eigen postadres en gasten ontvangen in plaats van thuis. U krijgt 25% korting op de
vergaderzalen/spreekkamers.

Prijzen optionele ruimtes/service*
€ 375,-- deelkantoor per maand.
€ 150,-- flexibele werkplekken per maand.
€ 112,50 virtueel kantoor.
€ 23,-- vergaderruimte/coachruimte 2-4 personen (per uur).
€ 35.-- vergaderruimte 5-12 personen (per uur).
€ 27,-- vergaderruimte Kruispunt, 18 personen (per uur).
€ 46,-- vergaderruimte 30 personen (per uur).
€ 39,-- ICT-telefonie servicepakket per maand.
* prijzen zijn exclusief BTW en afhankelijk van grootte/gebruiksduur.

Ligging
Op de grens van bedrijventerrein de Frankeneng. In de directe omgeving bevinden zich verschillende bedrijven, kantoren en winkelvoorzieningen. Op korte afstand van het centrum.

Bereikbaarheid
Het complex bevindt zich op zeer gunstige locatie en is uitstekend bereikbaar met de auto (A12 en A30) en het openbaar vervoer.

Heeft dit pand uw interesse gewekt? Dan nodigen wij u van harte uit het pand eens van binnen te komen bekijken!

Features

Transfer of ownership

Rental price
Rental price on request
Service charges
No service charges known
Listed since
Status
Available
Acceptance
Available in consultation

Construction

Main use
Office space
Building type
Resale property
Year of construction
1977

Surface areas

Area
3,800 m² (units from 20 m²)

Layout

Number of floors
3 floors
Facilities
Peak cooling, built-in fittings, cable ducts, modular ceiling, toilet, pantry, heating and room layout

Energy

Energy label
B 1.15

Surroundings

Location
Business park
Accessibility
Bus stop in less than 500 m, Dutch Railways Intercity station in 1500 m to 2000 m and motorway exit in 1000 m to 1500 m

Parking

Parking spaces
200 uncovered parking spaces

Map

Map is loading...

Cadastral boundaries Buildings

Travel time

Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.