Parmentierweg 2 5657 EH Eindhoven

€ 130 /m²/year
Eyecatcher Op een geweldige zichtlocatie vrijstaand instapklaar kantoorgebouw!

Description

Parmentierweg 2 te Eindhoven (5657 EH)

Op geweldige zichtlocatie aan entree tot ‘Eindhoven Airport District’ gesitueerd vrijstaand, volledig instapklaar kantoorgebouw.

Totaal ca. 3.014 m² kantoorruimte

ALGEMEEN
Het onderhavige kantoorgebouw bevindt zich op een strategische zichtlocatie aan de entree van ‘Eindhoven Airport District’ op de hoek van de Luchthavenweg en Flight Forum. Daarmee is het een zeer herkenbaar en opvallend gebouw dat zijn gebruiker maximale exposure biedt. Het gebouw is opgebouwd uit twee vergelijkbare kantoorvleugels in drie lagen, die met elkaar verbonden zijn door een imposante glazen hoofdentree met trappenhuis en lift. Dankzij de vele aanwezige faciliteiten en de complete afwerking is het een ideale optie voor ondernemers die op zoek zijn naar een hoogwaardig (hoofd)kantoor.

Het gebouw omvat de volgende verhuurbare oppervlakten:

Verdieping Omschrijving Oppervlakte
Begane grond Kantoorruimte Ca. 1.074 m²
1e etage Kantoorruimte Ca. 970 m²
2e etage Kantoorruimte Ca. 970 m²
Totaal Ca. 3.014 m²

Het object beschikt al over een energielabel A. Hiermee voldoet het object reeds aan de overheidsdoelstelling dat vanaf 2030 alle kantoorgebouwen het verplichte Energielabel A dienen te hebben.

LOCATIE
BEREIKBAARHEID
Het gebouw is ideaal gesitueerd direct aan de entree tot het ‘Eindhoven Airport District’ en ligt daarmee ook op steenworp afstand van de Randweg Eindhoven, de N2 en A2 (Amsterdam – Maastricht). Via de Randweg zijn ook de aansluitende Rijkswegen A50 (Eindhoven – Breda), A67 (Venlo – Antwerpen) en de A58 (Eindhoven – Tilburg) binnen no-time te bereiken. Dankzij de nieuw aangelegde ontsluitingswegen voor luchthaven Eindhoven Airport en het GDC in Acht is de bereikbaarheid van het totale gebied de afgelopen jaren enorm verbeterd en kent het een goede doorstroming naar de Randweg. Mede dankzij de nieuwe fietsbrug over de A2 en het uitgebreide fietspadennetwerk in het gebied, zijn omringende gemeenten en het stadscentrum makkelijk aan te fietsen. Kortom, de ideale locatie voor bedrijven en instellingen met een hoge mobiliteitsgraad.

Tegenover het gebouw ligt het kantorencluster Flight Forum waar zich ook de halte van de HOV-lijn (shuttlebus, lijn 401) bevindt. Deze verbindt het stadscentrum en Centraal Station 6 keer per uur binnen 20 minuten met Eindhoven Airport. Tevens bevindt zich op circa 600 m loopafstand de halte van regionale buslijn 400 bij de terminal van Eindhoven Airport. Het aangrenzende businesspark Flight Forum beschikt tevens over deelauto’s (Amber Mobility), deelscooters (Go Sharing) en deelfietsen. De bereikbaarheid met openbaar vervoer van het gebied en dit gebouw in het bijzonder is daarmee eveneens zeer goed te noemen.

PARKEREN
Op het eigen, volledig afgesloten parkeerterrein zijn 59 parkeerplaatsen aanwezig. Er is momenteel een dubbele laadpaal aanwezig. In overleg met verhuurder kunnen in de omgeving mogelijk nog extra plaatsen worden gehuurd. Tevens is er een overdekte en geheel afsluitbare fietsenstalling op eigen terrein aanwezig.

OMGEVINGFACTOREN
Het Kantoorgebouw geniet veel attentiewaarde en herkenbaarheid door zijn fraaie hoekligging aan de entree tot het ‘Eindhoven Airport District’. Het perceel wordt ontsloten vanaf de verkeersluwere Parmentierweg, welke een zijstraat is van de hoofdweg naar Eindhoven Airport, de Luchthavenweg. De luchthaventerminal bevindt zich dan ook op slechts 600 meter loopafstand. Het onderhavige bedrijvenpark huisvest vooral middelgrote en grote (inter)nationale bedrijven op het gebied van high-tech, (groot)handel, logistiek en dienstverlening, zoals UPS, Edco, Adimec, Gielissen, ASML, Koninklijke Marechaussee, DHL, Ordina en VDL. Door de enorme groei in passagiers die Eindhoven Airport al jaren doormaakt, is de luchthaven ook fysiek fors gegroeid met diverse voorzieningen. De terminal huisvest inmiddels diverse lunch-/horecagelegenheden en winkels zoals LaPlace, Starbucks, Ah To Go, McDonalds en Relay. Het Tulip Inn hotel en het Business Center op de 1e etage in de terminal bieden bovendien uitgebreide faciliteiten voor meetings, conferenties en/of cursusruimten. Hiermee zijn alle benodigde faciliteiten letterlijk binnen handbereik zodat het een ideale, goed bereikbare kantoorlocatie betreft.

KADASTRALE GEGEVENS
Gemeente: Strijp
Sectie: F
Nummer: 1405
Perceelgrootte: 3.443 m²

OPLEVERINGSNIVEAU KANTOORRUIMTE
Het kantoorgebouw heeft een zeer compleet opleveringsniveau met o.a. de navolgende voorzieningen:
- representatieve overdekte hoofdentree;
- glazen tochtportaal met dubbele automatische schuifdeuren en toegangscontrole met videofooninstallatie
- imposante, volledig glazen ontvangsthal met ronde panoramalift, bordestrap en grote videpartijen;
- receptiebalie en royale wachtruimte;
- mindervalide toilet;
- op de begane grond een compleet geoutilleerd* bedrijfsrestaurant met bargedeelte*, uitgiftebalie* met alle denkbare inbouwapparatuur*, volledig betegelde spoelkeuken* met rvs-inrichting*, koelcel* en professionele keukenapparatuur*;
- ruime fitnessruimte op de begane grond;
- gescheiden dames- en herenkleedkamers met wasgelegenheid en twee douches;
- aluminium kozijnen met isolerende beglazing en te openen ramen;
- per bouwlaag en per vleugel een dubbele dames- en herentoilet met wasportaal;
- per bouwlaag en per vleugel een koffiecorner / pantryvoorziening;
- luchtbehandelingsinstallatie;
- zeer comfortabel binnenklimaat dankzij airconditioningsinstallatie (Toshiba) met airsocks en individuele regelunits;
- systeemplafonds met hoogfrequente TL-inbouwarmaturen en inbouwspots;
- huidige ruimte-indeling* met systeemscheidingswanden deels met cassettewanden en plafondhoge binnendeuren;
- huidige vloerbedekking*;
- divers maatwerk* interieur, o.a. zit-/overleghoeken;
- op de etages diverse spreek-/vergaderruimten in diverse groottes;
- 2 board-/conferencerooms met harmonica-/vouwwand;
- binnenzonwering*;
- plintkabelgoten met uitgebreid aantal elektrapunten en huidige data-aansluitingen*;
- alarminstallatie* en toegangscontrolesysteem*;
- brandpreventie middels brandmeldinstallatie, rookmelders, handmelders, brandslanghaspels en handblussers.

*: deze zaken zijn in het gehuurde door een vertrekkend huurder (mogelijk) achtergelaten en worden als zodanig eenmalig ‘om niet’ ter beschikking gesteld aan de nieuwe huurder(s). Verhuurder staat niet in voor een juiste werking ervan en eventuele benodigde aanpassingen, onderhoud, reparatie, vervanging en/of verwijdering komen voor verantwoordelijkheid en rekening van de nieuwe huurder(s).

BUITENTERREIN
- volledig omheind met stalen spijlenhek en elektrische schuifpoort;
- slagboominstallatie;
- diverse metalen banken;
- buitenverlichting;
- rookabri;
- ruime, geheel dichte fietsenstalling met beveiliging;
- vlaggenmasten.

HUURGEGEVENS
Huurprijs kantoorruimte
€ 130,00 per m² per jaar, te vermeerderen met btw.

Huurprijs parkeerplaatsen
€ 750,00 per plaats per jaar, te vermeerderen met btw.

HUURTERMIJN
Vijf (5) jaar en telkens verlengingsperioden van vijf (5) jaar.

OPZEGTERMIJN
Twaalf (12) maanden voorafgaande aan de expiratiedatum, wederzijds opzegbaar.

BTW
Er wordt geopteerd voor een met btw belaste verhuur.

ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van de betalingsverplichting van 3 maanden (huur plus servicekosten plus btw).

INDEXERING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI voor alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De huurprijs zal nimmer minder bedragen dan de huurprijs van het voorafgaande jaar.

VOORSCHOT SERVICEKOSTEN
Een voorschot bedrag van € 45,00 per m2 per jaar, te vermeerderen met btw (inclusief voorschot gas, water en elektra), jaarlijks op basis van nacalculatie te verrekenen.

BETALINGEN
Per drie (3) maanden vooruit.

AANVAARDING
Het object komt per 1 januari 2025 beschikbaar.

BESTEMMING
Het object valt onder het bestemmingsplan ‘Bedrijventerrein Eindhoven Airport’ vastgesteld d.d. 28-2-2012 en heeft de bestemming ‘Bedrijf -2 (art. 4)’. Via omgevingsloket.nl is het gehele bestemmingsplan in te zien.

HUUROVEREENKOMST
Conform het model opgesteld door de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) 2015 met bijhorende Algemene Bepalingen.

INFORMATIE
Kijk voor meer informatie op parmentierweg2.nl

Disclaimer
Deze informatie is door ons kantoor met de meeste zorg samengesteld aan de hand van de door de eigenaar aan ons ter hand gestelde gegevens en tekeningen. Niettemin aanvaarden wij en de opdrachtgever geen enkele aansprakelijkheid voor eventuele onjuistheden. Elke vorm van aansprakelijkheid voor eventuele schade, direct dan wel indirect, als gevolg van de aangeboden informatie, wordt dan ook door ons en de opdrachtgever uitdrukkelijk afgewezen. Het is uitsluitend bedoeld als uitnodiging tot het uitbrengen van een bod c.q. in onderhandeling te treden.

Features

Transfer of ownership

Rental price
€ 130 per square meter per year
Service charges
€ 45 per square meter per year (21% VAT applies)
Listed since
Status
Available
Acceptance
Available on 1/1/2025

Construction

Main use
Office
Building type
Resale property
Year of construction
2004

Surface areas

Area
3,014 m²
Plot size
3,443 m²

Layout

Number of floors
3 floors
Facilities
Air conditioning, built-in fittings, windows can be opened, cable ducts, modular ceiling, toilet, pantry and room layout

Energy

Energy label
A

Surroundings

Location
Office park

Parking

Parking spaces
59 uncovered parking spaces
Parking costs
From € 750,- per lot per year (21% VAT applies)

Map

Map is loading...

Cadastral boundaries Buildings

Travel time

Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.