Description
KENNEDYPLEIN 101 EINDHOVEN
Het kantoorgebouw aan Kennedyplein 101 maakt onderdeel uit van het “Kennedy Business Center”, gelegen op de kop van de Kennedylaan, in het hart van het stationsgebied van Eindhoven. Het betreft een modern, multi-tenant kantoorgebouw met o.a. Brink Groep, het Kadaster en Coosto als mede gebruikers. Het gebouw heeft een grote attentiewaarde en kenmerkt zich door haar unieke architectuur.
De ontvangstruimte op de begane grond is recent (eind 2023) geheel verbouwd tot een representatieve hospitality-ruimte met gemeenschappelijke vergaderruimten, zitjes en flex-werkplekken. Aan de andere zijde op de begane grond is de sfeervolle coffee-/lunchroom van
Lucifer Coffee Roasters gevestigd voor het nuttigen van een lunch of een heerlijke verse koffie.
De omgeving kenmerkt zich door de verzameling van aansprekende kantoorgebouwen met gerenommeerde huurders, zoals HERE, VGZ, Belastingdienst, Taylor Wessing en Rabobank. Het Centraal Station, de busterminal, TU/e en de binnenstad van Eindhoven bevinden zich op loopafstand van het kantoorgebouw.
Het kantoorgebouw heeft de navolgende voordelen:
- Prominente zichtlocatie
- Uitstekende bereikbaarheid met auto en openbaar vervoer
- Grote en efficiënt indeelbare vloervelden
- Turn-key kantoorunits met inbouwpakket
- Professionele medehuurders in het gebouw
- Nieuwe hoogwaardige, gemeenschappelijke ruimte met bemande receptie
- Mogelijkheid voor naamsaanduiding op de gevel
BESCHIKBAARHEID
De totaal verhuurbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt ca. 6.643 m² v.v.o. Voor de verhuur zijn momenteel de volgende turn-key kantoorunits beschikbaar:
- 2e verdieping (Unit 2.02) in de noordvleugel, ca. 521,95 m² v.v.o. kantoorruimte, inclusief aandeel in de algemene ruimte.
- 6e verdieping (Unit 6.01) in de noordvleugel, ca. 360,81 m² v.v.o. kantoorruimte, inclusief aandeel in de algemene ruimte.
Het metrage is vastgesteld conform NEN 2580 meetcertificaat voor verhuurbare oppervlakten.
FACILITEITEN
Recent (eind 2023) is een deel van de begane grond compleet gerenoveerd en gemoderniseerd. Hierbij is er een moderne en luxe gemeenschappelijke ruimte gecreëerd waarbij iedere huurder van het kantoorgebouw de beschikking heeft over een mooie 10-persoons vergaderruimte en flexwerkplekken met uitzicht op het Centraal Station van Eindhoven.
Daarnaast is de centrale entree van het kantoorgebouw voorzien van een receptie met gastvrouw, waardoor bezoekers op een representatieve wijze worden ontvangen en doorverwezen. De natuurlijke materialen, verscheidenheid aan meubilair, de moswand en de vele planten dragen bij aan een prettige en sfeervolle werkomgeving en ontvangstruimte.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Door de ligging aan de noordzijde van het centrum van Eindhoven, op de kop van hoofdinvalsweg Kennedylaan, is het kantoorgebouw vanuit diverse richtingen uitstekend bereikbaar met eigen vervoer. De Kennedylaan en de Boschdijk zijn goede in- en uitvalswegen vanuit en naar noordelijke en westelijke richtingen. Hierdoor is ook snel aansluiting te krijgen op de rondweg van Eindhoven en Rijkswegen A2, A50 en A58.
Openbaar Vervoer:
Door zijn unieke ligging direct naast het Centraal Station en busterminal “Neckerspoel” is de bereikbaarheid met openbaar vervoer subliem te noemen.
Parkeren:
In de ondergelegen parkeergarage worden parkeerplaatsen beschikbaar gesteld (parkeernorm ca. 1:107). Daarnaast kunnen aanvullend in de parkeergarage van het “Kennedy Business Center” parkeerabonnementen worden afgesloten.
HUURUITGANGSPUNTEN
OPLEVERINGSNIVEAU
Het betreft een modern ingerichte en volledig instapklare kantoorvleugel op de 2e en 6e verdieping met o.a.:
- Representatieve hoofdentree met tourniquetdeur, imposante videpartij en personenliften
- Gemeenschappelijke hospitality-ruimte met sfeervol ingerichte zitjes, flexwerkplekken, minder
validen toilet en een 10-persoons vergaderruimte
- Systeemplafonds met Led-verlichting en voorzien van aanwezigheidsdetectie
- Huidige, representatieve vloerafwerking middels tapijt en pvc
- Meervoudig ventilatiesysteem met hoogwaardige koeling
- Verwarming middels centraal systeem met convectoren
- Aluminium kozijnen met deels te openen ramen
- Binnen zonwering*
- Gescheiden dames- en herentoiletten met voorportaal
- Wit gesausde wanden
- Kabelgoten ten behoeve van elektra- en databekabeling*
- Brandpreventie met o.a. noodverlichting, handbrandmelders en brandslanghaspels
- Cementdekvloer
*Onderdeel van het bestaande inbouwpakket.
ENERGIELABEL
Het gebouw is voorzien van een energielabel A.
OPLEVERINGSDATUM
In overleg, op korte termijn mogelijk.
HUURTERMIJN
In overleg, afhankelijk van de overige voorwaarden en condities.
HUURPRIJS
- Kantoorruimte: €200,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
- Parkeerplaatsen: €1.500,- per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
SERVICEKOSTEN
€ 50,00 per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW. Als voorschot voor leveringen en diensten met jaarlijkse nacalculatie.
HUURBETALING
Per kwartaal vooruit.
BTW
Over de huurprijs zal BTW in rekening worden gebracht. Indien BTW niet in rekening kan worden gebracht, geldt een nader te bepalen opslag op de bovengenoemde huurprijzen.
INDEXERING
Jaarlijks, op basis van het Consumenten Prijsindexcijfer (CPI), reeks Alle Huishoudens (2015=100); voor het eerst 1 jaar na de huuringangsdatum.
HUUROVEREENKOMST
Standaard R.O.Z. huurovereenkomst, model 2015.
BANKGARANTIE
Een bankgarantie ter grootte van 3 maanden huur vermeerderd met servicekosten en BTW dient gesteld en afgegeven te worden door een erkende Nederlandse bankinstelling.
Het bovenstaande behelst geen aanbod doch slechts vrijblijvende en globale informatie met betrekking tot het daarbij genoemde onroerend goed. Wij kunnen niet instaan voor de juistheid van of volledigheid van deze gegevens.
Het kantoorgebouw aan Kennedyplein 101 maakt onderdeel uit van het “Kennedy Business Center”, gelegen op de kop van de Kennedylaan, in het hart van het stationsgebied van Eindhoven. Het betreft een modern, multi-tenant kantoorgebouw met o.a. Brink Groep, het Kadaster en Coosto als mede gebruikers. Het gebouw heeft een grote attentiewaarde en kenmerkt zich door haar unieke architectuur.
De ontvangstruimte op de begane grond is recent (eind 2023) geheel verbouwd tot een representatieve hospitality-ruimte met gemeenschappelijke vergaderruimten, zitjes en flex-werkplekken. Aan de andere zijde op de begane grond is de sfeervolle coffee-/lunchroom van
Lucifer Coffee Roasters gevestigd voor het nuttigen van een lunch of een heerlijke verse koffie.
De omgeving kenmerkt zich door de verzameling van aansprekende kantoorgebouwen met gerenommeerde huurders, zoals HERE, VGZ, Belastingdienst, Taylor Wessing en Rabobank. Het Centraal Station, de busterminal, TU/e en de binnenstad van Eindhoven bevinden zich op loopafstand van het kantoorgebouw.
Het kantoorgebouw heeft de navolgende voordelen:
- Prominente zichtlocatie
- Uitstekende bereikbaarheid met auto en openbaar vervoer
- Grote en efficiënt indeelbare vloervelden
- Turn-key kantoorunits met inbouwpakket
- Professionele medehuurders in het gebouw
- Nieuwe hoogwaardige, gemeenschappelijke ruimte met bemande receptie
- Mogelijkheid voor naamsaanduiding op de gevel
BESCHIKBAARHEID
De totaal verhuurbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt ca. 6.643 m² v.v.o. Voor de verhuur zijn momenteel de volgende turn-key kantoorunits beschikbaar:
- 2e verdieping (Unit 2.02) in de noordvleugel, ca. 521,95 m² v.v.o. kantoorruimte, inclusief aandeel in de algemene ruimte.
- 6e verdieping (Unit 6.01) in de noordvleugel, ca. 360,81 m² v.v.o. kantoorruimte, inclusief aandeel in de algemene ruimte.
Het metrage is vastgesteld conform NEN 2580 meetcertificaat voor verhuurbare oppervlakten.
FACILITEITEN
Recent (eind 2023) is een deel van de begane grond compleet gerenoveerd en gemoderniseerd. Hierbij is er een moderne en luxe gemeenschappelijke ruimte gecreëerd waarbij iedere huurder van het kantoorgebouw de beschikking heeft over een mooie 10-persoons vergaderruimte en flexwerkplekken met uitzicht op het Centraal Station van Eindhoven.
Daarnaast is de centrale entree van het kantoorgebouw voorzien van een receptie met gastvrouw, waardoor bezoekers op een representatieve wijze worden ontvangen en doorverwezen. De natuurlijke materialen, verscheidenheid aan meubilair, de moswand en de vele planten dragen bij aan een prettige en sfeervolle werkomgeving en ontvangstruimte.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
Door de ligging aan de noordzijde van het centrum van Eindhoven, op de kop van hoofdinvalsweg Kennedylaan, is het kantoorgebouw vanuit diverse richtingen uitstekend bereikbaar met eigen vervoer. De Kennedylaan en de Boschdijk zijn goede in- en uitvalswegen vanuit en naar noordelijke en westelijke richtingen. Hierdoor is ook snel aansluiting te krijgen op de rondweg van Eindhoven en Rijkswegen A2, A50 en A58.
Openbaar Vervoer:
Door zijn unieke ligging direct naast het Centraal Station en busterminal “Neckerspoel” is de bereikbaarheid met openbaar vervoer subliem te noemen.
Parkeren:
In de ondergelegen parkeergarage worden parkeerplaatsen beschikbaar gesteld (parkeernorm ca. 1:107). Daarnaast kunnen aanvullend in de parkeergarage van het “Kennedy Business Center” parkeerabonnementen worden afgesloten.
HUURUITGANGSPUNTEN
OPLEVERINGSNIVEAU
Het betreft een modern ingerichte en volledig instapklare kantoorvleugel op de 2e en 6e verdieping met o.a.:
- Representatieve hoofdentree met tourniquetdeur, imposante videpartij en personenliften
- Gemeenschappelijke hospitality-ruimte met sfeervol ingerichte zitjes, flexwerkplekken, minder
validen toilet en een 10-persoons vergaderruimte
- Systeemplafonds met Led-verlichting en voorzien van aanwezigheidsdetectie
- Huidige, representatieve vloerafwerking middels tapijt en pvc
- Meervoudig ventilatiesysteem met hoogwaardige koeling
- Verwarming middels centraal systeem met convectoren
- Aluminium kozijnen met deels te openen ramen
- Binnen zonwering*
- Gescheiden dames- en herentoiletten met voorportaal
- Wit gesausde wanden
- Kabelgoten ten behoeve van elektra- en databekabeling*
- Brandpreventie met o.a. noodverlichting, handbrandmelders en brandslanghaspels
- Cementdekvloer
*Onderdeel van het bestaande inbouwpakket.
ENERGIELABEL
Het gebouw is voorzien van een energielabel A.
OPLEVERINGSDATUM
In overleg, op korte termijn mogelijk.
HUURTERMIJN
In overleg, afhankelijk van de overige voorwaarden en condities.
HUURPRIJS
- Kantoorruimte: €200,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
- Parkeerplaatsen: €1.500,- per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
SERVICEKOSTEN
€ 50,00 per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW. Als voorschot voor leveringen en diensten met jaarlijkse nacalculatie.
HUURBETALING
Per kwartaal vooruit.
BTW
Over de huurprijs zal BTW in rekening worden gebracht. Indien BTW niet in rekening kan worden gebracht, geldt een nader te bepalen opslag op de bovengenoemde huurprijzen.
INDEXERING
Jaarlijks, op basis van het Consumenten Prijsindexcijfer (CPI), reeks Alle Huishoudens (2015=100); voor het eerst 1 jaar na de huuringangsdatum.
HUUROVEREENKOMST
Standaard R.O.Z. huurovereenkomst, model 2015.
BANKGARANTIE
Een bankgarantie ter grootte van 3 maanden huur vermeerderd met servicekosten en BTW dient gesteld en afgegeven te worden door een erkende Nederlandse bankinstelling.
Het bovenstaande behelst geen aanbod doch slechts vrijblijvende en globale informatie met betrekking tot het daarbij genoemde onroerend goed. Wij kunnen niet instaan voor de juistheid van of volledigheid van deze gegevens.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.