Description
Duurzame en hoogwaardige kantoorruimte op een top-locatie!
Bent u op zoek naar hoogwaardige en duurzame kantoorruimte tussen de 250 m² en 1.000 m²? Binnen dit volledig gerevitaliseerde kantoorgebouw wordt een kantoorvleugel opnieuw ingedeeld en afgewerkt. U kunt een high-end opleveringsniveau verwachten waarbij uw eigen huisstijl volledig wordt toegepast. Daarnaast krijgt u de mogelijkheid om op deze goede zichtlocatie met veel traffic reclame te maken aan de gevel. Ook is deze kantoorruimte voorzien van een eigen ingang en parkeerdek met ruime parkeergelegenheid! Het gebouw beschikt over energielabel A!
Het kantoorconcept van MyOffice beschikt over een moderne sfeer met veel faciliteiten. Zo is er een moderne brasserie waar elke dag verse lunch wordt geserveerd, verschillende (groot tot klein) vergaderruimtes en een presentatieruimte.
Wilt u minder ruimte huren? Dat kan ook! vanaf enkele werkplekken tot kantoorkamers kunt u hier terecht. Binnen dit concept heerst een proactieve en gezellige sfeer onder de huurders, waar werken, ontspannen en genieten moeiteloos samengaan.
METRAGE:
Het betreft een gehele verdiepingsvloer welke te huren is vanaf 250 m² tot 1.000 m². Deze ruimte beschikt over een eigen toegang en parkeerdek met zeer ruime parkeergelegenheid.
Daarnaast zijn er verschillende flex-werkplekken en kantoorkamers beschikbaar.
Graag bekijken we samen met u wat de mogelijkheden zijn en welke optie het beste bij u past. Daarnaast is in overleg met de verhuurder mogelijk om te kijken welk opleverniveau u wenst.
HUURPRIJS:
Vanaf € 100,- per m² per jaar (as-is), te vermeerderen met BTW, afhankelijk van het opleverniveau.
OPLEVERNIVEAU:
De ruimte kan volledig turn-key worden opgeleverd inclusief onderstaande voorzieningen:
* nieuwe vloerafwerking;
* nieuwe plafondafwerking met verlichting;
* nieuwe scheidingswanden en wandafwerking;
* airconditioning;
* pantry;
* sanitaire voorzieningen;
* glasvezel en databekabeling;
* eigen reclame aan voorgevel;
De uitvoering van het opleverniveau wordt in overleg met- en naar wens van huurder bepaald. Eventueel kan de ruimte ook in huidige staat worden gehuurd.
Huurder kan daarnaast gebruik maken van de volgende faciliteiten:
MyMeeting
Daarnaast is het een mogelijkheid om gebruik te maken van exclusieve vergaderruimtes voor vergaderingen, trainingen, evenementen, presentaties en voor alle overige activiteiten waarbij u een ruimte voor 10 tot 75 personen nodig heeft.
MyCanteen
Brasserie MyCanteen is elke dag van 08:00 – 17.00 uur geopend. Hier kunt u onder andere terecht voor een espresso, een heerlijke cappuccino of een versbereide lunch. Daarnaast zijn er uitgebreide mogelijkheden voor diners, borrels of meeting lunches.
LOCATIE:
Het pand is gelegen op een toplocatie aan de Zuiderval, het nieuwe centrum van de zakelijke markt in Enschede. De Zuiderval kenmerkt zich door haar kantoren met een hoogwaardige uitstraling. Enkele bedrijven die zich reeds gevestigd hebben zijn o.a. Van der Valk Hotels, Rabobank hoofdkantoor, Mazars | Enschede (voorheen Ten Kate Huizinga) en Tui Nederland.
BEREIKBAARHEID:
Vanaf de Wethouder Beversstraat bent u binnen enkele minuten in het centrum van Enschede en de op- en afritten van de Rijksweg A35/A1. Ook is er een hoogwaardige busverbinding tussen de Zuiderval, het centrum en het trein – en busstation.
PARKEERGELEGENHEID:
Op eigen terrein is voldoende parkeergelegenheid.
BESTEMMINGSPLAN:
Het object valt onder bestemmingsplan "Hogeland zuid, Varvik en Diekman" met als enkelbestemming 'Gemengd - 3 en met functieaanduiding 'kantoor'.
ZEKERHEIDSTELLING:
Het uitgangspunt is dat huurder een financiële zekerheid dient te stellen ter grootte van één kwartaalverplichting.
AANVAARDING:
Per direct.
Wij nodigen u graag uit contact met ons op te nemen om samen te kijken wat de mogelijkheden zijn van dit object!
Deze informatie is met grote zorgvuldigheid samengesteld, doch aan de inhoud kunnen geen rechten worden ontleend. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor eventuele onjuistheden.
Bent u op zoek naar hoogwaardige en duurzame kantoorruimte tussen de 250 m² en 1.000 m²? Binnen dit volledig gerevitaliseerde kantoorgebouw wordt een kantoorvleugel opnieuw ingedeeld en afgewerkt. U kunt een high-end opleveringsniveau verwachten waarbij uw eigen huisstijl volledig wordt toegepast. Daarnaast krijgt u de mogelijkheid om op deze goede zichtlocatie met veel traffic reclame te maken aan de gevel. Ook is deze kantoorruimte voorzien van een eigen ingang en parkeerdek met ruime parkeergelegenheid! Het gebouw beschikt over energielabel A!
Het kantoorconcept van MyOffice beschikt over een moderne sfeer met veel faciliteiten. Zo is er een moderne brasserie waar elke dag verse lunch wordt geserveerd, verschillende (groot tot klein) vergaderruimtes en een presentatieruimte.
Wilt u minder ruimte huren? Dat kan ook! vanaf enkele werkplekken tot kantoorkamers kunt u hier terecht. Binnen dit concept heerst een proactieve en gezellige sfeer onder de huurders, waar werken, ontspannen en genieten moeiteloos samengaan.
METRAGE:
Het betreft een gehele verdiepingsvloer welke te huren is vanaf 250 m² tot 1.000 m². Deze ruimte beschikt over een eigen toegang en parkeerdek met zeer ruime parkeergelegenheid.
Daarnaast zijn er verschillende flex-werkplekken en kantoorkamers beschikbaar.
Graag bekijken we samen met u wat de mogelijkheden zijn en welke optie het beste bij u past. Daarnaast is in overleg met de verhuurder mogelijk om te kijken welk opleverniveau u wenst.
HUURPRIJS:
Vanaf € 100,- per m² per jaar (as-is), te vermeerderen met BTW, afhankelijk van het opleverniveau.
OPLEVERNIVEAU:
De ruimte kan volledig turn-key worden opgeleverd inclusief onderstaande voorzieningen:
* nieuwe vloerafwerking;
* nieuwe plafondafwerking met verlichting;
* nieuwe scheidingswanden en wandafwerking;
* airconditioning;
* pantry;
* sanitaire voorzieningen;
* glasvezel en databekabeling;
* eigen reclame aan voorgevel;
De uitvoering van het opleverniveau wordt in overleg met- en naar wens van huurder bepaald. Eventueel kan de ruimte ook in huidige staat worden gehuurd.
Huurder kan daarnaast gebruik maken van de volgende faciliteiten:
MyMeeting
Daarnaast is het een mogelijkheid om gebruik te maken van exclusieve vergaderruimtes voor vergaderingen, trainingen, evenementen, presentaties en voor alle overige activiteiten waarbij u een ruimte voor 10 tot 75 personen nodig heeft.
MyCanteen
Brasserie MyCanteen is elke dag van 08:00 – 17.00 uur geopend. Hier kunt u onder andere terecht voor een espresso, een heerlijke cappuccino of een versbereide lunch. Daarnaast zijn er uitgebreide mogelijkheden voor diners, borrels of meeting lunches.
LOCATIE:
Het pand is gelegen op een toplocatie aan de Zuiderval, het nieuwe centrum van de zakelijke markt in Enschede. De Zuiderval kenmerkt zich door haar kantoren met een hoogwaardige uitstraling. Enkele bedrijven die zich reeds gevestigd hebben zijn o.a. Van der Valk Hotels, Rabobank hoofdkantoor, Mazars | Enschede (voorheen Ten Kate Huizinga) en Tui Nederland.
BEREIKBAARHEID:
Vanaf de Wethouder Beversstraat bent u binnen enkele minuten in het centrum van Enschede en de op- en afritten van de Rijksweg A35/A1. Ook is er een hoogwaardige busverbinding tussen de Zuiderval, het centrum en het trein – en busstation.
PARKEERGELEGENHEID:
Op eigen terrein is voldoende parkeergelegenheid.
BESTEMMINGSPLAN:
Het object valt onder bestemmingsplan "Hogeland zuid, Varvik en Diekman" met als enkelbestemming 'Gemengd - 3 en met functieaanduiding 'kantoor'.
ZEKERHEIDSTELLING:
Het uitgangspunt is dat huurder een financiële zekerheid dient te stellen ter grootte van één kwartaalverplichting.
AANVAARDING:
Per direct.
Wij nodigen u graag uit contact met ons op te nemen om samen te kijken wat de mogelijkheden zijn van dit object!
Deze informatie is met grote zorgvuldigheid samengesteld, doch aan de inhoud kunnen geen rechten worden ontleend. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor eventuele onjuistheden.
Map
Map is loading...
Cadastral boundaries
Buildings
Travel time
Gain insight into the reachability of this object, for instance from a public transport station or a home address.