This business property on funda in business: https://www.fundainbusiness.nl/43745515
Description
Kleinschalige kantoorunit van ca. 18,7 m² (netto) gelegen op de 1e verdieping van een op zichtlocatie aan de afslag Gorinchem-Oost (A15) gelegen representatief kantoorgebouw.
De kantoorunits op de 1e verdieping zijn toegankelijk via een gemeenschappelijke representatieve entree op de begane grond en beschikken over een keurig en eigentijds opleverniveau met o.a. tapijt, nette scheidingswanden, systeemplafonds met verlichtingsarmaturen, radiatoren, intercom en wandgoten met aansluitingen voor elektra en datatelefonie. In de algemene ruimte bevinden zich een gemeenschappelijke toiletgroep en pantry.
Locatie:
Het kantoorgebouw is gelegen op een herkenbare zichtlocatie direct aan afslag Gorinchem-Oost op het bedrijventerrein Gorinchem Oost I. De ontsluiting via de rijkswegen A15 en A27 (knooppunt Gorinchem) is uitstekend. Aan de entree van het bedrijventerrein is een bushalte aanwezig.
afmeting en prijzen:
Ca. 18,7 m² netto
Ca. 25,6 m² V.V.O
Maandhuur: € 310,- per maand exclusief BTW
Voorschot servicekosten: € 96,- exclusief BTW
Parkeren:
Diverse algemene parkeerplaatsen beschikbaar, bestemd voor gemeenschappelijk gebruik.
Bestemming:
Kantoordoeleinden.
Energielabel:
C, geldig tot 27 januari 2032.
Bouwaard/algemeen:
- onderheide betonfundering;
- onderheide betonvloer;
- opbouw betonconstructie;
- betonnen verdiepingsvloeren;
- gevels betonnen grindpanelen met aluminium kozijnen, colorbelpanelen en isolerende beglazing;
- geïsoleerd betondak met bitumineuze dakbedekking.
Voorzieningen/specificaties:
- representatieve entree met elektrische schuifdeuren;
- bellentableau met intercom en automatische deuropener;
- liftinstallatie;
- vloerafwerking kantoorunits tapijt;
- vloerafwerking verkeersruimten pvc;
- indeling in kantoorunits door middel van systeemwanden;
- systeemplafonds met ledverlichtingsarmaturen;
- verwarming door middel van c.v.-installatie en radiatoren;
- wandgoten met aansluitingen voor elektra en data/telefonie;
- gemeenschappelijke toiletgroep;
- gemeenschappelijke pantry.
Telefonie-/internetaansluiting:
Elke unit zal worden opgeleverd met een data/telefonie-aansluiting. Huurder is zelf verantwoordelijk voor het aangaan van het gewenste internetabonnement
Servicekosten:
Het voorschot servicekosten bedraagt € 45,- per m² v.v.o. per jaar exclusief BTW voor onderstaande leveringen en diensten:
- onderhoud en periodiek controle aan de verwarming- en luchtbehandelingsinstallatie;
- onderhoud en periodiek controle aan de automatische deuren;
- onderhoud en periodiek controle aan de brandblusmiddelen;
- onderhoud en periodiek controle aan de noodverlichting;
- onderhoud en periodiek controle aan de brandmeldinstallatie;
- onderhoud en periodiek controle aan de elektrische installatie en noodverlichting;
- onderhoud en periodiek controle aan de liftinstallatie;
- onderhoud en periodiek controle aan de hydrofoorinstallatie;
- onderhoud aan de gemeenschappelijke verlichting;
- onderhoud aan de zonwering;
- schoonmaak en onderhoud algemene ruimten;
- levering sanitaire voorzieningen;
- huur afvalcontainer en afvoeren van huisvuil;
- onderhoud buitenterrein;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- elektraverbruik inclusief vastrecht;
- gasverbruik inclusief vastrecht;
- administratiekosten 5%.
Huurperiode:
In nader overleg. Flexibele huurperioden zijn bespreekbaar voor de kleinschalige kantoorunits.
Huurbetaling:
Per maand vooruit door middel van automatische incasso.
Huurverhoging:
Jaarlijks per 1 januari, conform de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI-alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurovereenkomst:
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt op basis van het ROZ-model (Raad van Onroerende Zaken) kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld 30-01-2015 met bijbehorende Algemene Bepalingen gedeponeerd bij de griffie van de Rechtbank te Den Haag en op 17-02-2015 aldaar ingeschreven onder nummer 15/21.
Zekerheidstelling:
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een kwartaalverplichting huur inclusief servicekosten inclusief BTW.
Omzetbelasting:
De huurprijs wordt belast met de geldende omzetbelasting. Huurder en verhuurder opteren voor een BTW-belaste verhuur. Indien op basis van de nieuwe BTW-wetgevingsvoorstelling huurder niet meer aan het criterium meer dan 90% BTW-belaste prestaties verricht voldoet, en zodoende het verzoek om BTW-belaste verhuur niet geaccepteerd wordt, dan zal de huurprijs worden verhoogd met een nader door verhuurder vast te stellen percentage.
Reclamevoering:
Reclamevoering is uitsluitend mogelijk op de daarvoor door eigenaar/verhuurder aangewezen plaatsen. Verhuurder zal bij aanvang van de huurovereenkomst eenmalig € 60,- exclusief BTW in rekening brengen ten behoeve van het aanbrengen van de naamaanduiding van huurder.
Oplevering:
Per direct beschikbaar.
De kantoorunits op de 1e verdieping zijn toegankelijk via een gemeenschappelijke representatieve entree op de begane grond en beschikken over een keurig en eigentijds opleverniveau met o.a. tapijt, nette scheidingswanden, systeemplafonds met verlichtingsarmaturen, radiatoren, intercom en wandgoten met aansluitingen voor elektra en datatelefonie. In de algemene ruimte bevinden zich een gemeenschappelijke toiletgroep en pantry.
Locatie:
Het kantoorgebouw is gelegen op een herkenbare zichtlocatie direct aan afslag Gorinchem-Oost op het bedrijventerrein Gorinchem Oost I. De ontsluiting via de rijkswegen A15 en A27 (knooppunt Gorinchem) is uitstekend. Aan de entree van het bedrijventerrein is een bushalte aanwezig.
afmeting en prijzen:
Ca. 18,7 m² netto
Ca. 25,6 m² V.V.O
Maandhuur: € 310,- per maand exclusief BTW
Voorschot servicekosten: € 96,- exclusief BTW
Parkeren:
Diverse algemene parkeerplaatsen beschikbaar, bestemd voor gemeenschappelijk gebruik.
Bestemming:
Kantoordoeleinden.
Energielabel:
C, geldig tot 27 januari 2032.
Bouwaard/algemeen:
- onderheide betonfundering;
- onderheide betonvloer;
- opbouw betonconstructie;
- betonnen verdiepingsvloeren;
- gevels betonnen grindpanelen met aluminium kozijnen, colorbelpanelen en isolerende beglazing;
- geïsoleerd betondak met bitumineuze dakbedekking.
Voorzieningen/specificaties:
- representatieve entree met elektrische schuifdeuren;
- bellentableau met intercom en automatische deuropener;
- liftinstallatie;
- vloerafwerking kantoorunits tapijt;
- vloerafwerking verkeersruimten pvc;
- indeling in kantoorunits door middel van systeemwanden;
- systeemplafonds met ledverlichtingsarmaturen;
- verwarming door middel van c.v.-installatie en radiatoren;
- wandgoten met aansluitingen voor elektra en data/telefonie;
- gemeenschappelijke toiletgroep;
- gemeenschappelijke pantry.
Telefonie-/internetaansluiting:
Elke unit zal worden opgeleverd met een data/telefonie-aansluiting. Huurder is zelf verantwoordelijk voor het aangaan van het gewenste internetabonnement
Servicekosten:
Het voorschot servicekosten bedraagt € 45,- per m² v.v.o. per jaar exclusief BTW voor onderstaande leveringen en diensten:
- onderhoud en periodiek controle aan de verwarming- en luchtbehandelingsinstallatie;
- onderhoud en periodiek controle aan de automatische deuren;
- onderhoud en periodiek controle aan de brandblusmiddelen;
- onderhoud en periodiek controle aan de noodverlichting;
- onderhoud en periodiek controle aan de brandmeldinstallatie;
- onderhoud en periodiek controle aan de elektrische installatie en noodverlichting;
- onderhoud en periodiek controle aan de liftinstallatie;
- onderhoud en periodiek controle aan de hydrofoorinstallatie;
- onderhoud aan de gemeenschappelijke verlichting;
- onderhoud aan de zonwering;
- schoonmaak en onderhoud algemene ruimten;
- levering sanitaire voorzieningen;
- huur afvalcontainer en afvoeren van huisvuil;
- onderhoud buitenterrein;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- elektraverbruik inclusief vastrecht;
- gasverbruik inclusief vastrecht;
- administratiekosten 5%.
Huurperiode:
In nader overleg. Flexibele huurperioden zijn bespreekbaar voor de kleinschalige kantoorunits.
Huurbetaling:
Per maand vooruit door middel van automatische incasso.
Huurverhoging:
Jaarlijks per 1 januari, conform de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI-alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurovereenkomst:
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt op basis van het ROZ-model (Raad van Onroerende Zaken) kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld 30-01-2015 met bijbehorende Algemene Bepalingen gedeponeerd bij de griffie van de Rechtbank te Den Haag en op 17-02-2015 aldaar ingeschreven onder nummer 15/21.
Zekerheidstelling:
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een kwartaalverplichting huur inclusief servicekosten inclusief BTW.
Omzetbelasting:
De huurprijs wordt belast met de geldende omzetbelasting. Huurder en verhuurder opteren voor een BTW-belaste verhuur. Indien op basis van de nieuwe BTW-wetgevingsvoorstelling huurder niet meer aan het criterium meer dan 90% BTW-belaste prestaties verricht voldoet, en zodoende het verzoek om BTW-belaste verhuur niet geaccepteerd wordt, dan zal de huurprijs worden verhoogd met een nader door verhuurder vast te stellen percentage.
Reclamevoering:
Reclamevoering is uitsluitend mogelijk op de daarvoor door eigenaar/verhuurder aangewezen plaatsen. Verhuurder zal bij aanvang van de huurovereenkomst eenmalig € 60,- exclusief BTW in rekening brengen ten behoeve van het aanbrengen van de naamaanduiding van huurder.
Oplevering:
Per direct beschikbaar.
Features
Transfer of ownership
- Rental price
- € 310 per month
- Service charges
- € 96 per month (21% VAT applies)
- Listed since
-
- Status
- Available
- Acceptance
- Available immediately
Construction
- Main use
- Office
- Building type
- Resale property
- Year of construction
- 1992
Surface areas
- Area
- 19 m²
Layout
- Number of floors
- 1 floor
- Facilities
- Modular ceiling and heating
Energy
- Energy label
- C
Surroundings
- Location
- Business park